Όπως ανακοίνωσε η Bugatti, οι πρώτες Chiron είναι πλέον έτοιμες, μιας και η παραγωγή του νέου hypercar που παρουσιάστηκε στην περσινή έκθεση της Γενεύης, έχει ξεκινήσει εδώ και λίγο διάστημα στο εργοστάσιό της στο Molsheim. Σύμφωνα με το χρονοδιάγραμμα της εταιρίας, οι πρώτες Chiron θα παραδοθούν στους ιδιοκτήτες τους κατά την διάρκεια του πρώτου τριμήνου του 2017. Σήμερα 12 Chiron βρίσκονται στη γραμμή παραγωγής του εργοστασίου, με την Bugatti να κατασκευάζει 70 Chiron μέχρι το τέλος του έτους. Συνολικά 500 Chiron θα βγούνε στην αγορά με την τιμή της κάθε μιας να ξεκινά από τα €2,4 εκατομμύρια.


Σύμφωνα με την εταιρία, ο χρόνος που απαιτείται για την παραγωγή της κάθε Chiron μέχρι και την παράδοση, διαρκεί περίπου έξι μήνες, με 20 μηχανικοί της να συναρμολογούν στο χέρι, τα περισσότερα από τα 1.800 μέρη της κάθε Chiron.

Κάθε ιδιοκτήτης, σε συνεργασία με τον σχεδιαστή της Bugatti, δημιουργεί την Chiron ανάλογα με το δικό του γούστο. Οι πελάτες μπορούν να επιλέξουν ανάμεσα από 23 εξωτερικά χρώματα, 8 διαφορετικές παραλλαγές του carbon για το εξωτερικό, 31 διαφορετικές δερμάτινες αποχρώσεις, 8 χρώματα Alcantara, 30 διαφορετικές ραφές, 18 πατάκια και 11 χρώματα για τις ζώνες ασφαλείας. Αν κάποιος δεν είναι ικανοποιημένος με αυτές τις επιλογές, η Bugatti, μπορεί να βάψει την Chiron σε ότι χρώμα επιθυμεί ο ιδιοκτήτης της, αλλά και να κάνει ότι αλλαγές θέλει αυτός, μέσω του προγράμματος La Maison Pur Sang.

Μόλις ο ιδιοκτήτης καταλήξει στην τελική μορφή, η Bugatti, έναν μήνα πριν την έναρξη της παραγωγής, συναρμολογεί το αμάξωμα και το monocoque σασί, προκειμένου να βεβαιωθεί πως τα πάντα ταιριάζουν μεταξύ τους.

Κάθε τμήμα είναι μοναδικό και στη συνέχεια το αμάξωμα μεταφέρεται στο βαφείο, εκεί όπου η διαδικασία βαψίματος διαρκεί τρεις εβδομάδες. Τα carbon μέρη θέλουν έξι στρώσεις, ενώ τα υπόλοιπα 8. Η διαδικασία βαφής γίνεται στο χέρι και κάθε στρώμα τρίβεται και γυαλίζεται σύμφωνα με τα αυστηρά στάνταρ της Bugatti.

Η Bugatti έχει προχωρήσει σε ορισμένες τροποποιήσεις στο πάτωμα του εργοστασίου της, το οποίο λειτούργησε για πρώτη φορά το 2005. Ανάμεσα στις αλλαγές αυτές είναι και η τοποθέτηση ενός νέου δυναμόμετρου, που μπορεί να μετρήσει τα 1.500 άλογα και τα 1.600 Nm ροπής που παράγει ο  quad-turbo W16 8,0-λίτρων κινητήρας της Chiron. Επίσης στο πάτωμα έχει τοποθετηθεί ένα εποξικό αγώγιμο υλικό, που διασφαλίζει την απαγωγή τυχόν ηλεκτροστατικών φορτίων.

Στα γρήγορα να θυμίσω πως οι τέσσερις τουρμπίνες του W16 κινητήρα της Chiron των 1.500 ίππων, διοχετεύουν 49.210 λίτρα αέρα στους κυλίνδρους ανά λεπτό, ενώ με τέρμα γκάζι, το ρεζερβουάρ των 83,3 λίτρων αδειάζει μέσα σε περίπου 9 λεπτά. Το σασί είναι κατασκευασμένο από carbon συνολικού μήκους 3,2 εκατ. χλμ, ενώ στα 400 χλμ/ώρα, τα ειδικά ελαστικά της Michelin πρέπει να είναι ικανά να αντέχουν 3.800 Gs! Αν θέλεις να μάθεις και άλλες τέτοιες “τρελές” λεπτομέρειες της Chiron ρίξε μια ματιά στα ακόλουθα άρθρα.

  • a_f_a

    εμένα μου είπανε θα καθυστερίσει λίγο το δικό μου γιατί έβαλα εξτρα αισθητήρες παρκαρίσματος. θα έβαζα αφτερ μαρκετ αλλά μου καναν δωρο τους εργοστασιακούς και λέω, που να τρέχω τώρα…

  • jonjon

    Αυτές των jumbo φτιάχνονται στον ίδιο χώρο!

  • freedoom1013

    Dream place.

  • paparoach

    Είναι να κοιτάς τον χώρο που δουλεύουν και να τον παίζεις :|

  • Mika

    Αυτες ειναι ωραιες πληροφοριες…!!!Το χρωμα δεν εχω αποφασισει ακομα, γι αυτο τη καθυστερω τη δικη μου..

  • δεν μου εφταναν αυτα που ειχα στην τραπεζα και δεν προλαβα να χτυπησω μια….δεν πειραζει θα την παρω μεταχειρισμενη !!!!
    τι εννοεις οτι μεταειρισμενη θα ειναι πιο ακριβη και οτι παλι δεν θα μπορεσω να την παρω???? :-D

  • Μάνος Μαμαλάκης

    Αυτά είναι κι εγώ θέλω να την παραγγείλω.
    Π Ο Ρ Ω Σ Η

  • Γιώργος Εμπέρ

    Θα παρω δυο. Αλλα δεν ξερω αν θα μου φτανουν τα λεφτα για τις βενζινες

  • panos

    κοιταχτε εσεις που τις φτιαχνετε εκει περα να κανετε καλη δουλεια, γτ αν βρω
    εστω κ ενα ψεγαδι θα σας την στειλω πισω οπως ειναι :ρ