Η Audi είναι μια εταιρία που κοιτά συνεχώς μπροστά και θέλοντας να αυξήσει περαιτέρω την τεχνολογική της υπεροχή στα μοντέλα του αύριο, πήρε την απόφαση να ξεφορτωθεί τα 2/5 των κινητήρων της, προκειμένου να μπορέσει να αναπτύξει περισσότερο τα ηλεκτρικά της μοντέλα.

Σύμφωνα με τον CEO της γερμανικής εταιρίας, Rupert Stadler:

Μακροπρόθεσμα θα μειώσουμε έως και 40% τον αριθμό των κινητήρων που προσφέρουμε στην αγορά. Αφαιρούμε την πολυπλοκότητα από το σύστημα προκειμένου να απελευθερώσουμε πόρους για τα ηλεκτρικά συστήματα κίνησης του μέλλοντος.

Εξηγώντας την παραπάνω δήλωση του, ο Stadler υποστήριξε πως:

Είμαι απόλυτα πεπεισμένος πως τα νέα πράγματα μπορούν να φτάσουν μόνο αν ρίξουμε μερικά πράγματα στη θάλασσα. Οι δίπορτες εκδόσεις των μοντέλων για παράδειγμα, δεν πωλούν σε μεγάλες ποσότητες πια. Εντάξει μπορούμε να καταργήσουμε τα συγκεκριμένα μοντέλα χωρίς να χάσουμε πολλά.

Χρειαζόμαστε τόσους πολλούς τετρακύλινδρους κινητήρες με τόσες πολλές διαφορετικές ιπποδυνάμεις; Χρειαζόμαστε μια χειροκίνητη και μια αυτόματη έκδοση; Αυτός είναι ο απώτερος στόχος μας.

Η Audi προκειμένου να ενισχύσει την ανάπτυξη των προϊόντων της, έχει θέσει ως στόχο την επένδυση τουλάχιστον του 6% των εσόδων της στον τομέα της έρευνας και της ανάπτυξης

Ο Stadler μίλησε και για την ανάγκη δημιουργίας υποδομών που θα επιτρέπουν στους κατόχους των ηλεκτρικών αυτοκινήτων να φορτίζουν στον δρόμο τις μπαταρίες των μοντέλων τους όταν κάνουν μακρινά ταξίδια. Ήδη το VW Group, μαζί με το BMW Group, την Daimler και την Ford συμφώνησαν να αναπτύξουν από κοινού ένα νέο δίκτυο ταχυφορτιστών ηλεκτρικών οχημάτων, κατά μήκος όλων των μεγάλων αυτοκινητόδρομων της Γηραιάς Ηπείρου. Οι εταιρίες συμμετέχουν στο project έχοντας ίδια ποσοστά, ενώ δηλώνουν πως θα ενθαρρύνουν και άλλες αυτοκινητοβιομηχανίες να συμμετάσχουν σε αυτό.

Η συμφωνία αυτή είναι ένα σημαντικό βήμα ώστε να δημιουργηθούν οι συνθήκες για την εξάπλωση των ηλεκτρικών αυτοκινήτων στην Ευρώπη, με τις εταιρίες να προσφέρουν έναν μεγάλο αριθμό σταθμών φόρτισης με επίπεδα ισχύος έως 350 kW, έτσι ώστε οι ιδιοκτήτες των αυτοκινήτων να μπορούν να γεμίζουν με ρεύμα τις μπαταρίες τους, προκειμένου να μπορούν να κάνουν ταξίδια μεγάλων αποστάσεων.

Το δίκτυο που θα δημιουργηθεί θα είναι σημαντικά γρηγορότερο από τα συστήματα γρήγορης φόρτισης που υπάρχουν σήμερα, με την οικοδόμηση των σταθμών να ξεκινούν μέσα στο 2017. Αρχικά θα δημιουργηθούν 400 σταθμοί σε όλη την Ευρώπη, ενώ μέχρι το 2020, θα υπάρχουν χιλιάδες σταθμοί. Η Audi στα τρία ηλεκτρικά της μοντέλα που θα βγάλει στην αγορά έως το 2020 θα τα εξοπλίσει με τεχνολογία που θα μπορεί να φορτίσεί το 80% των μπαταριών τους σε διάστημα μόλις 15 λεπτών.

  • 5 μπαταριες σε σειρα θελω να δω στο μελλον…και τιποτα αλλο !!!!! :-P

  • Στο τέλος θα αποδειχθεί ότι το ντηζελγκέητ ήταν δουλειά από μέσα για να υπάρχει η αφορμή να καταργήσουν μοτέρ και να πέσουν τα κονδύλια στα ηλεκτρικά.

    • μην το γελας καθολου !!!! παιζει να το εκαναν και απο μονοι τους….μιας και δειχνουν απο τους πιο ετοιμους να αφησουν τα ντιζελομοτερ..και να πανε απευθειας στα ηλεκτιρκα !!!!

    • Mika

      Αν κι ειναι πισω απο τη ΒΜW στο τομεα αυτο, ειναι απο αυτους που θελουν να αναμιχθουν με τα ηλεκτρικα σοβαρα και ΘΑ το κανουν πραξη, οχι μονο λογια, προλαβαινοντας και τη Μερσεντες, οσο αυτο ειναι εφικτο..

    • Παναγιώτης Κλεάνθης

      Να μου επιτρέψεις να διαφωνήσω σε αυτή την θεωρία σού γιατί καμία εταιρεία δεν θα ήθελε να αποσύρει τούς Diesel με τόσο εξευτελιστικο θέμα όπως το dieselgate.

  • Anestis Genk

    Χρειαζόμαστε τόσες πολλές μάρκες στο VAG; Τεχνικά μιλώντας όχι θα μπορούσε να ονομαστούν ΟΛΑ “Auto Union”, αλλά τότε πως θα πείθουμε τα θύματα να πλερώσουν παραπάνω για το καλό το σηματάκι;
    Μου θυμίζει την ιστορία με τα CPU που η intel(που δεν ξέρω αν έγινε ακριβώς έτσι) έφτιαχνε μόνο 4πύρηνους και μετά είχε μια ακόμα γραμμή παραγωγής που “έκαιγε” τον έναν από τους πυρήνες. Οπότε οι 3πύρηνοι ήταν πιο ακριβοί στην παραγωγή αλλά η τιμολογιακή πολιτική έλεγε πως έπρεπε να έχει ένα μικρό/φτηνό και ένα μεγάλο/ακριβό μοντέλο, διότι το φτηνό/ακριβό είναι φτηνά/ακριβά μόνο αν έχεις να τα συγκρίνεις με κάτι!

    • petrollhead

      Ενδιαφέρον αυτό που λες!
      Από κάποιες γνώσεις που έχω στον σχεδιασμό επεξεργαστών και στην παραγωγή τους, μου ακούγεται πολύ κουλό έως ακατόρθωτο. Έχεις κάποιο link ή καμιά παραπομπή στην οποία θα μπορούσα να διαβάσω περισσότερα για αυτό το θέμα;

    • Anestis Genk

      Δεν έχω λινκ γιατί την ιστορία, την άκουσα πολύ παλιά, τότε που ξεκίνησαν οι πολλοί πυρήνες αλλά μου την είπαν άτομα που εμπιστεύομαι, καμένα με το ΙΤ. Με μια γρήγορη ματιά αυτά βρήκα:

      http://www.tomshardware.co.uk/forum/322391-28-merit-cores

      http://www.tomshardware.co.uk/forum/255233-29-burn-cores-core

      Εγώ δεν έχω εξειδικευμένες γνώσεις για να ξέρω κατά πόσο είναι δυνατόν, όμως μου φαίνεται λογικό να είναι πιο φτηνό να έχεις 1 γραμμή παραγωγής που να φτιάχνει και 1 που να χαλάει, παρά 2 που να φτιάχνουν. Το πρώτο σενάριο είναι φτηνότερο επειδή το να χαλάς είναι πολύ φθηνότερο συνήθως και επειδή κάνει την γραμμή παραγωγής πιο ευέλικτη. Αν πάντως το ψάξεις ενδελεχώς πες μου αν είναι αλήθεια ή αν ήταν ένα urban legend.

    • petrollhead

      Thanks!
      Θα το ψάξω περισσότερο κάποια στιγμή που θα έχω χρόνο και άμα βρω κάτι παραπάνω θα σου πω.

    • DJ_D

      Και οι 2 εταιρίες που βγάζανε και βγάζουν επεξεργαστές το κάνουν ακόμα αυτό. Αν βγουν κομμάτια που έχουν “προβληματικά μέρη” τα απενεργοποιούν και τα πουλάνε σαν χαμηλότερο μοντέλο.
      Αντίστοιχα και στις κάρτες γραφικών.

    • Herc

      H Nvidia το εκανε και κανει στις καρτες αυτο.Στην ουσια, ειναι σχεδον η ιδια καρτα, με κομμενους shaders, διαυλους μνημων, ποσοτητα μνημων κ.α
      Η Intel, απλως οι i5 σε σχεση με τους i7 που ειναι παλι οι ιδιοι επεξεργαστες, αλλαζουν οι χρονισμοι(σαν να λεμε η πιεση τις τουρπινας) και ειναι κομενο το hyper threading στους i5.

    • petrollhead

      Το γνωρίζω αυτό που λες, ωστόσο έχω την εντύπωση ότι οι διάφορες του i5 από τον i7 είναι περισσότερες από αυτές που αναφέρεις, αν και έχουν βγει πια διάφορες γενιές από τον καθένα, αλλά δυστυχώς δεν έχω χρόνο να το ψάξω. Άμα θες κοίταξε την πιο αναλυτική απάντηση που έδωσα παραπάνω στον Anestis Genk

  • Mika

    Οσοι εχουν τριθυρα, θα γινουν συλλεκτικα δηλαδη?
    :p