Όπως πράγματι περιμέναμε, η Ferrari έχει μειώσει σημαντικά τη διαφορά από τη Mercedes, ξεκινώντας τη σεζόν με ένα πολύ ανταγωνιστικό μονοθέσιο. Ο Lewis Hamilton κατέκτησε σχετικά εύκολα την pole position το Σάββατο, είχε το προβάδισμα μέχρι το pit stop, αλλά το πρόβλημα για τον Βρετανό ήταν στα ελαστικά, ενώ στη συνέχεια ο αγώνας του καταστράφηκε αφού κόλλησε πίσω από τον Max Verstappen.

Ο Sebastian Vettel δεν αντιμετώπισε αυτό το πρόβλημα, έχοντας στη συνέχεια έναν εύκολο αγώνα. Το Albert Park δεν είναι η πίστα που κρίνει την πραγματική ταχύτητα των μονοθεσίων, ενώ η Scuderia έχει ακόμα έναν λόγο να μη γνωρίζει την πραγματική ανταγωνιστικότητα της SF70H, καθώς ο Jock Clear, επί κεφαλής μηχανολογίας της Scuderia, θεωρεί ότι οι δύο Πρωταθλητές δεν είχαν μια πραγματική μάχη μεταξύ τους για να διαπιστώσουμε την ανταγωνιστικότητα των δύο μονοθεσίων.

Αν είχαν εμπλακεί σε μια κλειστεί μάχη σε κάποιο σημείο, τότε θα βλέπαμε ποιος είναι ταχύτερος. Αλλά, ειλικρινά, δεν μπορώ να σας πω ποιο ήταν το ταχύτερο μονοθέσιο σήμερα, επειδή δε νομίζω ότι ο καθένας τους δέχθηκε πραγματική πίεση. Στην αρχή, ο Lewis διαχειριζόταν τον ρυθμό, επειδή αυτό ήταν το σωστό. Και, από τη στιγμή που ο Seb πέρασε μπροστά, διαχειριζόταν αυτός τον ρυθμό. Ακόμα δεν ξέρουμε πόσο γρήγοροι είμαστε σε απόλυτο βαθμό. Ξέρουμε ότι κερδίσαμε.

Ο πρώην μηχανικός της Mercedes παραδέχεται ότι η ομάδα του στάθηκε τυχερή, αφού τα πράγματα έγιναν πολύ πιο εύκολα όταν ο Hamilton καθυστέρησε πίσω από τον οδηγό της Red Bull.

Πάντα ξέραμε ότι έχουμε λογικό ρυθμό. Προσπαθούσαμε να είμαστε πίσω από τον Hamilton, και αυτός μπήκε νωρίς μέσα. Σ’ εκείνο το σημείο σκέφτεσαι «εντάξει, πάμε όσο πιο μακριά μπορούμε και ίσως να τους επιτεθούμε στο τέλος», αλλά μετά συνάντησε κίνηση και η δουλειά έγινε από μόνη της. Ειλικρινά, μετά η νίκη ήταν στα χέρια μας, όταν έπεσε πίσω από τον Verstappen.

Είσαι προετοιμασμένος για αυτά τα πράγματα, ξέροντας από πριν ότι μπορούν να συμβούν. Προφανώς, ο Seb πίεσε όταν ο Lewis μπήκε μέσα, επειδή ίσως να είχε πρόβλημα στο να φέρει τα ελαστικά στη σωστή θερμοκρασία. Όταν κόλλησε πίσω από τον Verstappen, το παιχνίδι πέρασε στα χέρια μας.

  • Mika

    Πολυ σοβαρος και προσγειωμενος φαινεται ο τυπος, μπραβο του..

    • Spider

      Τον συγκρίνεις με κάποιον μήπως….????

    • Mika

      Eλα τωρα, ολα θες να τα ξερεις!
      :p :p

    • Christos-

      Γενικά πέρσι είχε ξεφύγει, λογικό θα μου πείς αλλα… Μάλλον φέτος θα αλλάξει αυτο!

  • Gestione Sportiv@

    Ως φίλαθλος της F1 χαίρομαι, γιατί έχουμε ξανά ανταγωνισμό σε όλα τα επίπεδα της δυναμικής του grid.
    Μετά από την οκταετή κυριαρχία της RBR και της Mercedes φαίνεται (με τα ως τώρα δείγματα που έχουμε από την δυναμική των ομάδων) πως, θα έχουμε ανταγωνισμό στην κορυφή.
    Ως οπαδός της Ferrari, είμαι ακόμα πιο χαρούμενος γιατί η Ferrari δείχνει σημάδια επιστροφής στον ανταγωνισμό στην κορυφή του grid και ελπίζω η Scuderia να έχει κάνει όντως ένα ανταγωνιστικό μονοθέσιο, γιατί η Αυστραλία δεν έχει πίστα από την οποία μπορείς να βγάλεις ασφαλή συμπεράσματα.
    Ένα πιο σίγουρο δείγμα για την δυναμική της SF70H θα έχουμε στην πίστα της Σανγκάη στις 9/4.
    Πάντως, η ομάδα του Brackley δεν θα μείνει με “σταυρωμένα τα χέρια”, αλλά θα αντιδράσει και στην συνέχεια του πρωταθλήματος θα δείξει πως δεν είναι τυχαία πρωταθλήτρια την τελευταία τριετία.

    • Αναστάσης Γεωργόπουλος

      Πέραν της επιστροφής της φερραρι που χαροποιει κάθε φίλο της ομάδας πιστεύεις ότι υπήρχε πραγματικος ανταγωνισμός; Καμία μάχη για τις πρώτες θέσεις κανένα προσπέρασμα πέραν ελαχίστων περιπτώσεων όπου υπήρχε τεράστια διαφορά στην ταχύτητα των μονοθεσίων. Ειδικά η στιγμή όπου ο Hamilton ανακοινώνει στο team radio ότι δεν μπορεί να πλησιάσει τον verstapen παρότι πιο γρήγορος και με φρέσκα ελαστικά , είναι νομίζω η εικόνα που χαρακτηρίζει τον χθεσινό αγώνα.. Μακάρι στους επόμενους αγώνες να δούμε θέαμα , διότι αυτό έχει λείψει από την f1 και όχι η εναλλαγή των πρωταθλητών μιας και επί εποχής Σούμι κανείς δεν παραπονιόταν γιατί έβλεπε μάχες και προσπεράσεις..

  • Nikpap

    Με βεβαιοτητα η ψαλιδα εκλεισε αλλα μονο μεταξυ ferrari-mercedes. Το ποσο ακριβως θα φανει, αλλα η εντυπωση μου ειναι οτι η ferrari εχει ενα μικρο προβαδισμα, ειδικα σε ορισμενες πιστες. Η rbr τους βλεπει με τα κυαλια ενω οι υπολοιποι με τηλεσκοπιο…

  • Evan_T

    Αυτό που έκρινα εγώ ως πιο θετικό, ήταν η δυναμική της Φεραρι να μείνει κοντά στον Χάμιλτον και να αυξομειώνεται η διαφορά ανάλογα της πίεσης του Φετελ και όχι του πρωτοπόρου εκείνη την στιγμή. Αν και πρώτος αγώνας πιστεύω πως σε επίπεδο ανταγωνισμού για την πρώτη θέση θα δούμε ωραία πραγματάκια. Η διαφορά των 2 με τις άλλες ομάδες φαίνεται χαώδης κακά τα ψέματα