1Κατατακτήριες

Το απόλυτο φαβορί για την πρώτη φετινή pole position δεν ήταν άλλο από τον Lewis Hamilton. Πράγματι, ο οδηγός της Mercedes είναι αυτός που θα ξεκινήσει τον αυριανό αγώνα από την πρώτη θέση (για έκτη φορά στη Μελβούρνη), αλλά δε θα έχει δίπλα του τον team-mate του, καθώς η Ferrari είναι εδώ και ο Sebastian Vettel πήρε τη δεύτερη θέση, ενώ θα μπορούσε να είναι ακόμα πιο γρήγορος, αλλά ρεαλιστικά όχι ικανός για την pole.

Ο Valtteri Bottas θα εκκινήσει από την τρίτη θέση, με τον Kimi Raikkonen να παίρνει την τέταρτη θέση του grid. Ακολούθησαν οι Max Verstappen, Romain Grosjean, Felipe Massa, Carlos Sainz, Daniil Kvyat και ο Daniel Ricciardo που συμπληρώνει την πρώτη δεκάδα, με τον Αυστραλό να έχει ατύχημα στο τελευταίο μέρος των κατατακτήριων. Ας δούμε τι έγινε σε αυτές:

2Q1

Παρόμοιος ο καιρός με το FP3, πράγμα που σημαίνει ότι ο ήλιος ανέβαζε τις θερμοκρασίες στους 29°C στον αέρα και τους 34°C στην άσφαλτο, ωστόσο υπήρχε πιθανότητα 30% για βροχή κατά τη διάρκεια των κατατακτήριων, με τα σύννεφα να έρχονται στην πίστα. Αρκετά ήταν τα αυτοκίνητα που βγήκαν από τα pits μόλις ξεκίνησε η αντίστροφη μέτρηση για το 18λεπτο, ανάμεσα στα οποία ήταν και οι δύο Ferrari, που δεν έχασαν καθόλου χρόνο.

Οι θέσεις άλλαζαν διαρκώς χέρια, όμως ο Vettel πέρασε πρώτος, με 1:25.7, όσο οι Mercedes έβαιναν για τις δικές τους προσπάθειες. Ο Raikkonen θέλησε να απαντήσει, ωστόσο έκανε λάθος στο τελευταίο κομμάτι και δεν τα κατάφερε. Η Mercedes έδειξε από νωρίς τη δύναμή της, με τον Bottas να σταματάει τα χρονόμετρα σε 1:24.5, 1,2 δευτερόλεπτα ταχύτερα από τον Vettel. Ο Hamilton ήταν ελάχιστα πιο αργός από τον team-mate του, όμως οι δύο Mercedes φορούσαν την υπέρ-μαλακή γόμα, όταν η Ferrari είχε την πολύ μαλακή.

Ο Vettel βελτίωσε σε 1:25.2, αλλά παρέμεινε στην τρίτη θέση. Στο 10λεπτο για τη λήξη, ο Vandoorne πήρε εντολή να επιστρέψει στα pits, χωρίς μάλιστα ο Βέλγος να σημειώσει χρόνο. Ο Hamilton πάτησε γκάζι κι έγραψε το 1:24.1, όσο ο Perez είχε ανέβει μέχρι την τέταρτη θέση, μπροστά και από τον Ricciardo, με τη Red Bull να αντιμετωπίζει δυσκολίες με την RB13.

Ο Massa βρέθηκε στην έκτη θέση, μπροστά από τον Hulkenberg, αλλά και τον Verstappen που ήταν ανίκανος για κάτι καλύτερο από την 8η θέση. Ο Stroll βγήκε στην πίστα με 7 λεπτά να μένουν για το τέλος, αλλά ο Καναδός τοποθετήθηκε στην 18η θέση. Ήταν προφανές ότι θα δοκίμαζε ξανά, όπως άλλωστε και ο Raikkonen, αφού ο Φινλανδός είχε πέσει στην 10η θέση.

Ο «Iceman» έβαλε την υπέρ-μαλακή γόμα, σημειώνοντας το 1:24.4, για τη δεύτερη θέση, ανάμεσα στις δύο Mercedes, δίχως να είναι ικανοποιημένος από τη συμπεριφορά της SF70H. Ο Stroll προσπαθούσε να βελτιώσει, αλλά ήταν απελπιστικά αργός, με τα λάθη να τον συνοδεύουν. Πολύ αργός και ο Palmer, όσο βλέπαμε τον Vandoorne να ξεκινά έναν γρήγορο γύρο στο τέλος, με την ελπίδα ότι θα περάσει στο Q2.

Αρκετές οι μάχες για την πρόκριση, με τους Giovinazzi, Magnussen, Vandoorne, Stroll και Palmer να αποκλείονται από τη συνέχεια.

3Q2

Ο ουρανός είχε βαρύνει αρκετά, γεγονός που έριξε τη θερμοκρασία οδοστρώματος στους 32°C. Όλοι οι οδηγοί βγήκαν με την υπέρ-μαλακή γόμα και ο Bottas πέρασε στην πρώτη θέση, με 1:23.2, ό,τι ταχύτερο έχουμε δει στο Albert Park. Ο Hamilton ήταν ελάχιστα πιο αργός για μία ακόμα φορά, ωστόσο ο Βρετανός είχε χρησιμοποιημένα ελαστικά, θέλοντας να ξεκινήσει με αυτά τον αγώνα.

Ο Raikkonen ήταν ένα δέκατο πιο αργός από τον Βρετανό και ο Vettel άλλο ένα πιο πίσω από τον team-mate του. Ο Ricciardo πήρε την τρίτη θέση, μισό δευτερόλεπτο μακριά από τον Vettel, την ώρα που ο Verstappen δεν μπορούσε να ανταγωνιστεί τον Αυστραλό, τουλάχιστον για την ώρα. Ο Massa έφτασε μέχρι την έβδομη θέση, μπροστά από τις δύο Toro Rosso, δείχνοντας ότι η FW40 έχει τη δυναμική που περιμέναμε.

Ο Perez έκλεινε την πρώτη 10άδα, ενώ υπήρξε η αναφορά από τον Alonso, για έλλειψη δύναμης του κινητήρα. Ο Ισπανός επέστρεψε στα pits, όπως και πολλά μονοθέσια, αλλά η πίστα δεν άδειαζε, αφού οι Vettel και Verstappen βγήκαν για να βελτιώσουν τους χρόνους τους. Ο Γερμανός πήγαινε για κάτι καλό, αλλά έχασε χρόνο στο τέλος, με αποτέλεσμα να παραμείνει στην τέταρτη θέση.

Από την έκτη θέση και κάτω, όλοι οι οδηγοί βγήκαν για την τελευταία τους προσπάθεια στα τελευταία δευτερόλεπτα, αλλά και μετά τη λήξη του χρονομέτρου, με την προϋπόθεση να έχουν ξεκινήσει τον γύρο τους πριν από τον μηδενισμό του χρονομέτρου. Ο Hulkenberg έδινε μάχη με τις Toro Rosso για να περάσει, ενώ και ο Alonso έδινε ό,τι είχε.

Κανένας από τους δύο δεν τα κατάφερε, ούτε και ο Perez που έμεινε με στην 11η θέση. Μαζί με τον Μεξικανό αποκλείστηκαν οι Hulkenberg, Alonso, Ocon και Ericsson.

4Q3

Ο Bottas ήταν αυτός που έκανε την αρχή, με τον Vettel να είναι κολλημένος πίσω του και τους Hamilton και Raikkonen να ακολουθούν. Η θερμοκρασία στο οδόστρωμα είχε πέσει στους 31°C και ο Raikkonen ανέφερε ότι ήδη υπήρχαν σταγόνες στην πίστα. Mercedes, Ferrari και Red Bull ήταν τα έξι μονοθέσια που γυρνούσαν, με τους υπόλοιπους να μένουν στα pits.

Ο Vettel ανέβηκε πρώτος με 1:22.7, αλλά ο Hamilton ήταν ταχύτερος κατά 3 δέκατα. Ο Bottas δεν κατάφερε να βρεθεί μπροστά από τον Γερμανό για μόλις 2 χιλιοστά του δευτερολέπτου, τη στιγμή που ο Raikkonen απείχε σχεδόν 7 δέκατα από τον συμπατριώτη του. Ο Ricciardo πίεζε για κάτι καλό, αλλά ο Αυστραλός έχασε τον έλεγχο της RB13 στη στροφή 14 και το αποτέλεσμα ήταν να καταλήξει στα προστατευτικά ελαστικά, τραυματίζοντας θανάσιμα το μονοθέσιό του.

Η κόκκινη σημαία βγήκε αμέσως, με το χρονόμετρο φυσικά να σταματά, αντίθετα με ό,τι συμβαίνει στα ελεύθερα δοκιμαστικά. Η πράσινη σημαία εμφανίστηκε 8 λεπτά αργότερα, αλλά κανένας δε βγήκε αμέσως έξω. Ο πρώτος οδηγός που άφησε τα pits ήταν ο Grosjean, καθώς δεν είχε σημειώσει χρόνο μέχρι εκείνη τη στιγμή.

Με τρία λεπτά να απομένουν, οι δύο Mercedes μπήκαν ξανά στο παιχνίδι, με τη Ferrari να κάνει το ίδιο ελάχιστα αργότερα. Και τα 9 μονοθέσια γυρνούσαν στην πίστα τα τελευταία δύο λεπτά, με τον Hamilton να δείχνει εξαιρετική ταχύτητα, όπως και ο Bottas, που σημείωσε το ταχύτερο όλων πέρασμα το μεσαίο κομμάτι. Ο Φινλανδός έγραψε το 1:22.4, αλλά ήρθε ο Hamilton για το 1:22.1, δείχνοντας ποιος από τους δύο είναι το αφεντικό.

Ο Vettel προσπαθούσε να βελτιώσει και τελικά πήρε τη δεύτερη θέση από τον Bottas, όντας ελάχιστα πιο γρήγορος. Ο Raikkonen παρέμεινε στην τέταρτη θέση, με τον Verstappen να παίρνει την έκτη θέση, μπροστά από τον Grosjean που ήταν εξαιρετικός σήμερα.

Ο αυριανός αγώνας θα ξεκινήσει στις 08:00 ώρα Ελλάδας (με τη νέα ώρα).

5Αποτελέσματα

Θέση No Οδηγός Ομάδα Q1 Q2 Q3 Γύροι
1 44 Lewis Hamilton Mercedes 1:24.191 1:23.251 1:22.188 14
2 5 Sebastian Vettel Ferrari 1:25.210 1:23.401 1:22.456 17
3 77 Valtteri Bottas Mercedes 1:24.514 1:23.215 1:22.481 13
4 7 Kimi Raikkonen Ferrari 1:24.352 1:23.376 1:23.033 19
5 33 Max Verstappen Red Bull 1:24.482 1:24.092 1:23.485 18
6 8 Romain Grosjean Haas 1:25.419 1:24.718 1:24.074 17
7 19 Felipe Massa Williams 1:25.099 1:24.597 1:24.443 16
8 55 Carlos Sainz Toro Rosso 1:25.542 1:24.997 1:24.487 16
9 26 Daniil Kvyat Toro Rosso 1:25.970 1:24.864 1:24.512 16
10 3 Daniel Ricciardo Red Bull 1:25.383 1:23.989 10
11 11 Sergio Perez Force India 1:25.064 1:25.081 13
12 27 Nico Hulkenberg Renault 1:24.975 1:25.091 12
13 14 Fernando Alonso McLaren 1:25.872 1:25.425 15
14 31 Esteban Ocon Force India 1:26.009 1:25.568 16
15 9 Marcus Ericsson Sauber 1:26.236 1:26.465 15
16 36 Antonio Giovinazzi Sauber 1:26.419 8
17 20 Kevin Magnussen Haas 1:26.847 7
18 2 Stoffel Vandoorne McLaren 1:26.858 6
19 18 Lance Stroll Williams 1:27.143 7
20 30 Jolyon Palmer Renault 1:28.244 7
  • Ba’adur Subutai

    .Πρωτάθλημα Μερσεντες, Φερράρι κάποιες νίκες. Σχετικά ικανοποιημένος

    • τον Κιμι πως τον βλεπεις ??? :-D

    • Ba’adur Subutai

      Δυστυχώς αναγκάζομαι να τον βλέπω ακόμα.

    • LJ

      Οταν περνάει απο απο την οθωνη άλλαζε κανάλι. Έτσι θα τον βλέπεις ακόμα λιγότερο!!!

    • Akis-F1 FAN

      Ευτυχώς φέτος είναι πιο γρήγορα τα μονοθέσια και θα περνάει πιο γρήγορα από την οθόνη χαχαχχα

    • κλαιω γαμωτο σου !!!!! χααχχαχαχαχαα

  • F1fan

    F1 is back!!!!!!!O Hamilton οπως περιμεναμε στην pole,ο Vettel αρκετα καλα,ο Βottas μια ικανοποιητικη εμφανιση.Ραικκονεν τιποτα ιδιαιτερο,η RBR δεν απελει κι απειλειται,σημερα ο Ricciardo εκανε ενα σπανιο,για τον ιδιο,λαθος.Super o Grosjean,καλα ο Massa,δεν ξερω αμα θα φαει 3 θεσεις ποινη για το κλεισιμο στον Perez.STR,οπως σε καθε πρεμιερα,δυνατη,F.I μετρια,αξιομαχα ο Alonso,ενω οι Magnussen,Stroll,Palmer ηταν κακιστοι εως τραγικοι…

    • Mika

      Βαλε μεσα και τον Βελγο της Μακλαρεν στους τελευταιους που ειπες.

    • F1fan

      Kι αυτος δεν ηταν καλος,αλλα εχει την δικαιολογια πως οδηγει ενα δυστροπο μονοθεσιο,κι ειναι κι rookie στην ουσια :/ Πχ ο Magnussen τι δικαιολογια να προβαλει???

  • George11

    Οσο και αν με ποναει η Ferrari και ο Vettel ειναι σε αποσταση αναπνοης απο τα Mercedes !! Μακαρι να μπορεσουν να παλεψουν !! Απο εκει και περα οντως τα μονοθεσια φαινονται πιο δυσκολα κανοντας τους οδηγους να ξεχωριζουν λιγο πιο πολυ απο τις προηγουμενες χρονιες.

    • Talos the Robot

      Φετος πρεπει να δείξει την αξια του ο Vettel. Ενας καλος οδηγος μπορεί να χτυπήσει ακομα και 0,5 δευτερόλεπτο διαφορα από τη κορυφή.

    • kostas

      2-3 δεκατα δεν ειναι αποσταση αναπνοης για την f1

  • για πρωτες κατατακτηριες….ειχε το γουστο του !!!!!
    αλλα ο Lewis εδειξε να μην απειλειται απο κανεναν…
    παντως μακαρι να ειναι ετσι απο κοντα τα Ferrari να εχουν λιγο νοημα οι αγωνες της κυριακης……
    τα RBR ηταν ”λιγα” η ειναι η ιδεα μου ??
    μετα το ΧΑΟΣ……..

    υ.γ pole o Lewis 1.22.2 και βλεπεις οτι ο Schumi to 2004 ειχε 1.24.4 !!!!! αυτο για οσους κατηγορουσαν οτι τα νεα μονοθεσια ειναι αργα….οταν τους λεγαμε πως τα παλια ειχα χρονια εξελιξης στην πλατη τους …ενω αυτα του 15 απλα ειναι καινουρια και να κανουν λιγο υπομονη !!

    • Ahilleas Tsikelis

      +οτι ειναι πρωτη χρονια και 1ος αγωνας τωρα.Στους επομενους αγωνες η πολ σε σχεση με περυσι θα πεσει αρκετα κατω και οχι οπως στην αυστραλια

    • περισυ ο χαμιλτον ειχε 1.23.8 πολυ μικρη η διαφορα για μενα ..

    • δες απο κατω και το σχολιο του αρθρογραφου !!!οταν ειχαν ερθει τα νεα μονοθεσια…το 2015 ολοι τα συγκριναν με αυτα του 2004 που ηταν τα πιο γρηγορα….
      οι νεοι κανονισμοι που ηρθαν φετος μιλησαν για βελτιωση χρονων για την νεα εποχη της F1 …δηλαδη για αυτην απο το 2015!!!

    • Talos the Robot

      Λογικο είναι η επιπλέον ηλεκτροκίνηση και το kers να κανει πιο γρηγορα τα μονοθέσια σε σχεση με το 2004. Το θεμα είναι αν θα δουμε μάχες και θεαμα και όχι οδηγούς που περιμένουν να ανοιξει το drs για να προσπεράσουν.

    • το 2015 δεν εδειχνε λογικο ομως…η εξελιξη ειναι αυτη που εφερε την ταχυτητα…
      παντως συμφωνω στο οτι πρεπει να δουμεθεαμα………αλλα δεν το πιστευω……
      παντως αυριο η κυριακη ειναι η χαρα του μοτορσπορτακια !!!! και F1 kai MOTO GP !!!! trelllllaaaaaaaaa

    • mtifosi

      Όμως εκείνα τα μονοθέσια δεν είχαν slick όπως τα τωρινά …

    • ομως αυτα τα μοτερ δεν ειναι τερατα σαν τα V10 !!
      θελω να πω….πως κοιταμε μονο τους χρονους…και οτι πλεον η F1 ειναι πιο γρηγορη απο ποτε…απλα δεν κανει τον σαματα οπως εκανε παλιοτερα !

    • Michael

      Ναι ρε μπαμπη, ειναι στο DNA του σπορ ο σαματας και καλητερα να ηταν 5 δευτερα πιο αργα αλλα να μην ακουγοντουσαν σαν κλανιερες… τωρα ακους ηχο απο golf GTI με ελευθερας που το σπρωχνουν τα ρευματα, δεν ειναι κακο να σου αρεσει αλλα δεν ειναι ηχος αυτος για F1. αυτον τον ηχο τον ακουμε και στην γειτονια μας…

    • παντως για μενα ο ηχος δεν ειναι πρωταρχικος λογος που σηκωνομαι οπως σημερα το πρωι για να δω αγωνα…..
      1000 φορες να ειχαμε ανταγωνισμο στο μισο δεκατο και να ακουγονταν για 10 χρονια ετσι….παρα να ειχαν τον σαματα των V10 και να υπαρχει ενας νεος ”Σουμι” που θα κανει παρτυ για 5 χρονια…..

      απλα απο την αλλη λες….δεν εχει που δεν εχει θεαμα μεσα στην πιστα…..τουλαχιστον να το ακουω…ετσι ναι συμφωνω !!

    • mtifosi

      Φέτος ναι με την αλλαγή κανονισμών δείχνουν γρήγορα …

    • δεν δειχνουν μονο….αλλα ειναι !!!και που εισαι ακομα !!! :-)

    • Bill BlackJack

      Πρόσεξε όμως, δεν είναι θέμα αν είναι αργά, αλλά το πως στρίβαν. Και δεν είναι άποψη θεατών. Οι ίδιοι οι οδηγοί γκρίνιαζαν για αυτό (οι παλιότεροι βασικά). Το θέμα δεν είναι αν είναι γρηγορότερα ή αργότερα κατά 1-2 δευτερόλεπτα, αυτό μετράει αλλά λίγο. Το να οδηγούνται χωρίς να πιέζονται είναι το θέμα. Το πως στρίβουν. Δεν είναι έτσι;

    • oταν λες πως στριβαν ??

    • Bill BlackJack

      Διαμαρτύρονταν ότι με τα προηγούμενα μονοθέσια είχε αλλάξει ο τρόπος που στρίβαν, δεν πιέζανε τόσο πολύ. Νομίζω τις πιο πρόσφατες δηλώσεις τις είχε κάνει ο Αλόνσο. Αν θες ψάχνω παραπομπές, απόψε δεν τη παλεύω =)

  • Gestione Sportiv@

    Η Mercedes ακόμα μία φορά αποδεικνύει πως έχει το καλύτερο μονοθέσιο συνολικά. Ο Ham ήταν τρομερός με τον Bottas να είναι τρίτος.
    Η Ferrari δείχνει θετικά σημάδια με τον Vettel να κάνει υπέρβαση (θεωρώ εγώ αν δεν έκανε το λάθος ο Φιλανδός της Mercedes η πρώτη σειρά θα ήταν “ασημί”) και ο Kimi ακολουθεί.
    Η RBR αυτή τη στιγμή είναι τρίτη δύναμη.
    Η Williams ευτυχώς έχει αυτόν τον “ελπιδοφόρο” πρωτάρη Massa (όπως χαρακτήρισε ο ίδιος τον εαυτό του) και από την άλλη τον “βετεράνο” Stroll ο οποίος δεν έχει αντανακλαστικά.
    Η STR όντως έχει κάνει τρομερή δουλειά στην STR12 και ελπίζω σε ανάλογη και γιατί όχι και καλύτερη συνέχει.
    Η Haas με τον Γάλλο εντός δεκάδας.
    Η McLaren δείχνει υποτονική, αλλά η συνέχει θεωρώ ότι θα είναι πολύ καλύτερη.

    Υ.Γ. Σήμερα το βράδυ νωρίς για ύπνο………………. https://uploads.disquscdn.com/images/117fd707e5bd467f52923fdb3c59269d9c78eae44aee9bb8f5e146ee492b79d4.jpg

    • filip

      Βρήκες έναν καλό λόγο να πεις για την STR, την Haas, την McLaren ακόμη και για τον Μάσσα ενώ για την Φερράρι θεωρείς πως υπερέβαλε εαυτόν? !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Η Haas αποδεικνύει την πρόοδο της Φερράρι στο θέμα κινητήρα την στιγμή που και η ίδια έριξε την απόσταση από την Μερσ κατά 0,5sec σε σχέση με πέρυσι. Είσαι σίγουρα οπαδός της; (ναι ναι ναι …. ΝΑΙ …Ξέρω πως αυτό “αποδεικνύει’ αντικειμενικότητα και απουσία “κόκκινα γυαλιά” ). ΥΓ. Ακόμη δεν αποδεικνύει τίποτα η Μερσ

    • Ahilleas Tsikelis

      Κανεις σαν υστερικη γκομενα ή μου φαινεται?Χωρις υπερβαση Φετελ και λαθος μποτα σημερα ησουν 2ος.Δες χρονο Κιμι….αιντε κλαψογκρινια μια ζωη

    • filip

      Χαχαχαχαχαχαχα …….. you are a genius, κλασικός ελληνάρας

    • Ahilleas Tsikelis

      Εγω ειμαι κλασικος ελληναρας?Η μηπως εσυ που σου εθιξαν την ομαδα λεγοντας μια αντικειμενικη αληθεια?Πραγματικα απορω.

    • filip

      Η ομάδα ΜΟΥ? χαχαχαχαχαχα…..το είπες και πριν πως θα ΗΜΟΥΝ δευτερος. Δεν έχεις ιδέα τι λες και προφανώς με κρίνεις με τα δικά σου δεδομένα. ακόμα πιο αστείο είναι η αντικειμενική σου αλήθεια, απορείς κιόλας. Αντικειμενικά είναι αυτά που έγραψα παραπάνω για τους χρόνους των haas και Ferrari, λάθος έκανε και ο Φέτελ. Συν, το ότι επιλέγεις να ναφρθεις στον χειρότερο χρόνο το Ράικονεν κύριε “αντικειμενική αλήθεια” χαχαχα

    • poy εκανε λαθος ο Φετελ ??

    • filip

      Ο ιδιος είπε στην συνέντευξη πως εχασε χρόνο στα δυο απο τα τρία σεκτορς. Προς τιμήν του ομως ειπε πως και να μην ειχε κάνει μαλλον δεν θα ηταν αρκετό για την πρωτη θέση.

    • μου διεφυγε αυτο !! σωραιος !!!

    • ασχετο….προσπαθω να καταλαβω απο τα σχολια ποιον υποστηριζεις…..φερραρι ?? αν ναι..μαλλον εισαι Κιμι ???

    • filip

      Ειλικρινά χαίρομαι αν δυσκολεύεσαι να καταλάβεις ποια ομαδα υποστηρίζω. Αυτο σημαίνει πως καταλαβαίνεις τι προσπαθώ να πω, ασχετως αν μπορεί να διαφωνείς.
      Ναι, την φερραρι υποστηρίζω αλλα δεν ειναι κ απο τους φανατικούςς του σπορ, ουτε εχω ιδιαίτερες τεχνικές γνώσεις. Πρωτη φορα παρακολουθώ δοκιμές και συνεντεύξεις.
      Μαλλον θα στο χαλάσω αλλα Κιμι με τίποτα :P
      Πολύ μονοχνωτος και βαρετός τυπος για μένα, ενώ αντίθετα χαίρομαι τους Φετελ και Ρικιάρντο που μοιαζουν να απολαμβάνουν αυτο που κάνουν, με την απαραίτητη δοση χιούμορ και χωρίς σοβαροφανεια

    • χαχαχαχχα να σε πω την αληθεια ελεγα μεσα μου ..θα με πεις…η φιλαθλοςτης F1 με μια δοση προς φερραρι….η Ferrari σκετο……αλλα ελεγα πως αμα με πεις φερραρι θα ελεγες πως προτιμουσες Κιμι…..αλλα επεσα σχετικα μεσα !!!!

    • filip

      Δεν ΣΕ λεω τιποτα άλλο εκτος από οτι γεννήθηκα το 82 και πως το όνομά σου είναι περίπου το επώνυμό μου
      Χαχχαχα

    • ελα ρε χαραμπιδη !!!!! :-P
      αντε να δουμε τι θα κανει αυριο ο Φετελ!!
      πιστευω στην εκκινηση..μιας και ο Λιουις δεν κανει και τις καλυτερες εκκινησεις….θα πεταχτει μπροστα…αλλα μεσα στους επομενους 10 γυρους θα την επανακτησει παλι την θεση του ο βρετανος……
      αλλιως αμα φυγει μπροστα….και δεν εχουμε κανα παρατραγουδο (μηχανικη βλαβη/ατυχημα)….προβλεπω βαρετο αγωνα….

    • filip

      Αν η πρόοδος της φερραρι σε συνθήκες αγώνα ειναι αντίστοιχη με τις κατατακτηριες προβλέπεται εύκολη νικη για τον Φετελ. Παντα σε σχεση με τα περσινά, που ηταν πολυ πιο αναταγωνιστικη κατα τον αγώνα. Η κυριαρχία της Μερς οφείλεται κατα κυριο λόγο στις κατακτηριες, το ξερουν και οι ίδιοι και φροντισαν να εξαντλησουν κάθε νομιμο και παράνομο περιθώριο. Οσες φορες βρεθηκε πίσω, με εξαίρεση απο τα μισά της σεζον πέρυσι που ηταν ξεκαθαρο οτι η φερραρι το παράτησε, δυσκολεύτηκε, εχανε χρονο πισω απο αργότερα μονοθέσια – οπως ειναι λογικό, και ειχε και μηχανικες αστοχίες. Το να εισαι πρώτος στην εκκίνηση κρυβει πολλες αδυναμίες. Οχι να το παινευτω αλλά το ένστικτό μου δικαιωνεται απόλυτα μεχρι στιγμής, οχι μονο για τη φερραρι, και είμαι αισιόδοξος τουλαχιστον για ένα πολύ πιο ενδιαφέρον πρωτάθλημα απο το περυσινό :)

    • αντε να σε δω ποσο μεσα θα πεσεις……γιατι του χρονου δεν με βλεπω να ειμαι τοσο φανατικος αμα συνεχιστει το ιδιο βιολι με περσι ….φετος για μενα ειναι η τελευταια χρονια που θα κατσω να δω ολους τους αγωνες……..εκτος και αν….

    • filip

      Να σου δωσω τότε εναν επιπλεον λογο για να συνεχίσεις να υποστηρίζεις, την οποια ομάδα. :)
      Με την συχνότητα που γίνονται τελευταία οι αλλαγές στην f1 δεν ειναι καθολου εύκολο, αν οχι αδύνατο, να ξεχωρίσουν οι πιο ικανοί, οι πιο έξυπνοι και στην τελικοί αυυοι με τα περισσότερα λεφτά.
      Ηξερα κάποιον (υπήκοος πρωην κομμουνιστικης χώρας :P) που ειχε αλογοουρά για καμια 20αρια χρόνια. Κάποια στιγμή ηρθε η μόδα και τον βρήκε….. Μη με βάλεις να το εξηγησω περισσότερο γιατι θα κρυώσει ο μπακαλιάρος Χαχαχα ?

    • georgekaras

      που πηγε στην Φερραρι χιχιχιιχχιι

    • Gestione Sportiv@

      Το τι πιστεύω για την ομάδα μου, άσε να το ξέρω καλύτερα ΕΓΩ!!!!!
      Μισό λεπτό να βγάλω τα “κόκκινα γυαλιά” μου για να βλέπω καλύτερα το πληκτρολόγιο για να σου απαντήσω…………..
      Τώρα είμαι εντάξει.
      Μία προτροπή.
      Αν δεν με θεωρείς αντικειμενικό, μην διαβάζεις τα σχόλιά μου και πιστεύω θα είσαι πολύ καλύτερα.
      Βρες κάποιον άλλον εδώ μέσα για να “συζητάτε” με τους όρους σου.

    • filip

      – Δεν με νοιάζει τι πιστεύεις για την ομάδα σου.
      – Σχολιάζω αυτά που γράφεις εδώ δημόσια και τα βλέπω μπροστά μου.
      – Αν δεν τα σχολιάζω, εσύ σίγουρα θα είσαι καλύτερα
      – Σε περίπτωση που δεν το πρόσεξες, οι “όροι’ μου είναι αυτοί της αντικειμενικότητας και των τεκμηριωμένων ερωτήσεων – απαντήσεων.
      – Δεν κατάλαβες τι έγραψα για τα “κόκκινα γυαλιά”
      – Δεν απάντησες επί της ουσίας για τίποτα από όσα είπα

      ΥΓ. Ζητώ συγνώμη, νόμιζα πως έχω να κάνω με “ενήλικες” γενικά εδώ μέσα, ικανούς να συζητάνε και όταν δεν τους γλύφουν ή δεν τους χαϊδεύουν τα αυτιά.

    • Gestione Sportiv@

      Αφού δεν σε νοιάζει τι “πιστεύω” για την ομάδα, γιατί σπαταλάς το χρόνο σχολιάζοντας τα λεγόμενά μου????
      Είμαι ΤΕΛΕΙΑ και χωρίς το σχόλιό σου, αλλά και με το σχόλιό σου.
      Τους όρους της αντικειμενικότητας μπορείς να τους κρατήσεις.
      Δεν ενδιαφέρομαι να σου απαντήσω, γιατί πολύ απλά δεν είσαι εδώ για συζήτηση αλλά για ΝΤΟΡΟ……………

      Υ.Γ. Η συγνώμη σου δεν γίνεται αποδεκτή, γιατί μάλλον δεν έχω τα παραπάνω χαρακτηριστικά που νομίζεις………….

    • filip

      Αυτή τη φορά ξαναδιάβασε το υστερόγραφο. Ζήτησα συγνώμη που σας πέρασα για “ενήλικες” ικανούς για συζήτηση.
      Με κάθε απάντησή σου με δικαιώνεις περισσότερο.
      “Live your myth in Greece”
      Προφανώς έχετε βρει ο ένας τον άλλον εδώ και ταιριάξατε.
      Πραγματικά λυπάμαι (και που χάνω τον χρόνο μου)

    • Gestione Sportiv@

      Και εγώ σου απαντώ, ότι ΜΑΛΛΟΝ δεν έχω τα χαρακτηριστικά που ψάχνεις εσύ στους συνομιλητές σου και για τον λόγο αυτό δεν γίνεται αποδεκτή η συγνώμη σου!!!!!!
      Με τον @ Ahilleas Tsikelis δεν έχουμε ανταλλαγή απόψεων και αν έχει γίνει αυτό, θα ήταν αρκετό καιρό πριν και για θέμα τελείως άσχετο.
      Πάντως και εγώ λυπάμαι!!!!!!!

    • georgekaras

      κλαιω που παιρνεις την Φορμουλα στα σοβαρα οτι να ναι

    • filip

      Δεν έχω ιδέα τι σκέφτηκες ή τι κατάλαβες απο οσα έγραψα αλλά ειναι ζήτημα να εχω γραψει συνολικά 15 – 20 σχόλια εδω μεσα σε 4-5 χρόνια και οδηγώ ενα Yaris του 2004 χωρίς αεροτομές, ζαντολαστιχα κλπ.
      Επέτρεψε μου να κλαιω με το ποσό εύστοχος εισαι στην παρατήρηση σου.

  • Καλημέρα και καλή αρχή του πρωταθλήματος.Επιτέλους να δούμε την Φερράρι μπροστά και να πιέζει την Μερσέντες για νίκες.Την Ρέντ Μπούλ την περίμενα λίγο πιο κοντά.Για να δούμε αύριο τη θα γίνει.

    • Talos the Robot

      Η Red Bull θα παει καλυτερα σε πιστες που χρειαζεται η αεροδυναμική, αλλα το μοτερ της δεν φαινεται να είναι καλυτερο από των Mercedes & Ferrari.

    • Εάν δέν φτιάξει η Ρενό τον κινητήρα δύσκολο για Ρέντ Μπουλ να πρωταγωνιστίσει όσο και καλό σασί να διαθέτει.Δυστυχώς θα πρέπει και πάλι να κάνουν υπομονή.

  • GiorisFullThrottle

    Αντε κ καλη αγωνιστικη χρονια!!!!!
    Αν κ ειναι λιγο νωρις για συμπερασματα,ειμαστε κοντα κ με καλη δουλεια μεσα στη χρονια μπορουμε να τα καταφερουμε!!!!Να δουμε κ σε ρυθμο αγωνα που βρισκομαστε…..

  • Gestione Sportiv@
  • Βασιλης

    Καλη αγωνιστικη χρονια παιδια!!!
    H merc πεταει αν και θελω να δω σε λιγους αγωνες διαφορες αναμεσα σε ham και bot….νομιζω οτι ο ham ειναι γενικα ποιο ανετος στο μονοθεσιο μαλλον του ερχεται “κουτι”
    Για την ομαδα μου θετικος ο vettel ο οποιος εμεινε εχτες μεχρι της 11.30 για να βρει το setup…ο Κιμι μαλλον ειχε καποιο προβλημα γιατι του αλλαξαν και ηλεκτρικα
    Οι rbr περιεργα πολυ πισω ο massa πολυ καλος οπως και ο grosjean
    Και παμε για ενα ωραιο αγωνα να δουμε ααααν θα σπασει ο κινητηρας της honda στην πρωτη στροφη :P

    • filip

      Γιατί πολύ περίεργα πίσω η RBR? Είναι πίσω σε σχέση με τις προσδοκίες όσων γράφανε εδώ, ενώ είναι ακριβώς εκεί που έδειχνε στις δοκιμές. Προσωπικά δεν βλέπω τίποτα παράξενο αν λάβουμε υπόψιν και τους χρόνους των Haas και Reanult.

    • Βασιλης

      Απλα ειναι πολυ μεγαλη η διαφορα της ταξης του 1.3 sec οταν η φερραρι εχει κλεισει την διαφορα στα 3 δεκετα….γιατι ολοι μας περιμεναμε την ferrari και την rbr να πλησιασουν την κορυφη…για αυτο μου φαινεται περιεργο η αλλιως αν κρυβουν κατι η απλα δεν τους βολεψε σημερα

    • filip

      Η προσδοκία να πιάσει η rbr την Μερς ηταν καθαρά ευσεβής πόθος, ειτε για λόγους συμπαθειας, ειτε για να ενταθεί ο ανταγωνισμός, οσων γραφανε και σχολίαζαν εδώ. Δεν υπήρχε οραγματικο πατημα απο τις δοκιμές γθα μια τετοια προσδοκία. Αντιστοιχα απορούσα με τον ενθουσιασμό για την Williams.
      Να συμφωνησω εν μέρη πως δεν βολεύτηκε σήμερα καθως έφερε ρνα μονοθέσιο που δεν το ειχε δοκιμάσει!!! αλλα οχι να κρύβουν. Εχω κουραστεί να το ακουω αυτό. Εχουμε αγωνες πια. Το πιθανότερο για μενα ειναι ο σούπερ ντουπερ αεροδυναμιστης να περιμένει καθε χρονο να δει τις λύσεις των άλλων στις δοκιμές και να αντιγράψει καποιες απο αυτές τις επομενες εβδομάδες μεχρι την έναρξη του πρωταθλήματος :P

    • mtifosi

      Σε αυτό δεν έχεις αδικο, ειδικά όταν είπε ειρωνικά πως δεν καταλαβαίνει τον σχεδιασμό της ferrari…με τον καιρό σίγουρα θα το καταλάβει …

    • Βασιλης

      Ναι αλλα φαινεται οτι η rbr εκανε ενα βημα πισω και οχι μπροστα οπως εκανε η ferrari…εγω σε αυτο στεκομαι…γιατι σκεψου που ηταν η rbr περσι στο τελος και που ειναι εδω….και απο την στιγμη που βγαινει ενας οδηγος σου και λεει οτι σημερα δεν ειχαμε ουτε δυναμη στον κινητηρα ουτε καθετη δυναμη μαλλον κατι δεν πηγε σωστα….Δεν νομιζω ο αεροδυναμιστης οπως λες να αντιγραφει τους αλλους….το αναποδο γινεται

    • filip

      Η μεγαλυτερη υστέρηση της οφείλεται στον κινητήρα. Ειναι ξεκαθαρο πια αν δούμε τους χρόνους των Haas & Renault αντιστοιχα.
      Αν και αεροδυναμικα το μονοθέσιο τους ήταν αστείο (υπερβάλοντας λιγο πάνω στα λεγόμενα πιο ειδικών) οπως παρουσιάστηκε στις δοκιμές. Εξου και ο μυθος πως κατι κρύβουν. Δεν μπορουσε κανείς να πιστέψει οτι ουσιαστικα φεραν το ιδιο μονοθεσιο με πέρυσι, οπως και η Γουίλιαμς.
      Ενα λάθος που κανουν πολλοί κατα την γνώμη μου, ειναι να πιστεύουν πως αν η rbr ειχε καλο κινητήρα θα κέρδιζε για πλάκα καθως η αεροδυναμική της δήθεν υπερτερεί. Το λάθος σε αυτο είναι να θεωρουν δεδομένη την ευστάθεια, σταθερότητα και κρατήματα του αυτοκινήτου οταν αυτο αρχισει να κινείται με 0,5 – 1sec πιο γρήγορα ανα γύρο. Δεν ειναι καθολου δεδομένη η ευσταθεία οταν κινείσαι στα ορια του κινητήρα και της αεροδυναμικής.
      Γενικα οι άνθρωποι εχουν την ταση να δημιουργούν ήρωες, το εχουμε ανάγκη, της αεροδυναμικής ή της στρατηγικής εν προκειμένω, ενω πρόκειται για ομαδικό σπορ.

    • Βασιλης

      Σε αυτο θα συμφωνησω….Ισως η rbr να ηταν καλη με τους παλιους(πλεον) κανονισμους….γιατι και πριν το 2009 δεν φαινοταν στον οριζοντα…οποτε ισως οι κανονισμοι που ηταν πριν 10 χρονια και οι σημερινοι κανονισμοι να μην την βολευουν

    • filip

      Υποτίθεται πως ο τωρινός σχεδιασμός βολεύει την RBR καθώς επικράτησε η σχεδιαστική φιλοσοφία του Νιούι, συν το ότι τα μονοθέσια έγιναν πολύ πιο αεροδυναμικά. Είναι προφανές ότι η αεροδυναμική παίζει πολύ μεγαλύτερο ρόλο. Επομένως είναι να απορεί κανείς με τον σούπερ αεροδυναμιστή !!!
      Συνηθίζω να λέω πως το σπορ είναι ομαδικό και είναι λάθος να αγιοποιούμε συγκεκριμένους ανθρώπους, εκμηδενίζοντας την δουλειά των υπολοίπων.
      Δηλ: ……..”Εμείς είμαστε δύο γυναίκες μόνες. Τι να σου κάνουν δύο γυναίκες μόνες; Μπορούν να σου κάνουν τίποτε δύο γυναίκες μόνες;” …….(Πολυτεχνίτης και Ερημοσπίτης) :P

  • F1fan

    H FOM μας ξενερωσε με τα θεματα στο Q1,που δεν ειχαμε χρονους,αλλα ευτυχως τα

    εφτιαξαν!

    Hulkenberg(Q1) 1.24.975 Palmer 1.28.244
    Magnussen(Q1) 1.26.847 Grosjean 1.25.419
    Massa(Q1) 1.25.099 Stroll 1.27.143

    Χαος!!!!

  • Mitsos Ribopaido

    Γελάσαμε με τις λαδιερες καπνό στην ευθεία…λέω και γω γιατί έλεγε ότι είχανε ενισχυμένες μπιελες ωστηρια κουζινετα και λοιπά… Όταν μπαίνει το λάδι να αυξήσει θερμοκρασία άρα και καύση περνεις παραπάνω ίππους λογικό… Μπράβο πάντως τρομερόι γύροι από μερσεντες..φερραρι μπορεί θελω να πιστεύω ότι θα τον φάει στα πρώτα μέτρα τον χαμ…κρίμα η rb… Χαμός αύριο για να δούμε ρυθμούς αγώνα

  • Christos Protopapas

    to ποιο κοντο μεταξονιο της φεραρι και από Ρεντ μπουλ και από μερσεντές δεν βολευει σε πιστες όπως της μελβουρνης,,,,,θα φανει στις επομενες πιστες ..μεχρι να ερθουν ευρωπη θα εχει δειξει..πληρως

    • Ahilleas Tsikelis

      Γιατι δεν βολευει?Αντιθετα θεωρω οτι ειναι μια πιστα που βολευει,δεν εχει στροφες με υψηλες ταχυτητες.Στο Σπα π.χ. παιζει να ειναι πραγματικα αλλου το σασι της Φερραρι.
      Υ.Γ.Μολις ακουσα στις δοκιμες για κοντο μεταξονιο κατευθειαν θυμηθηκα τα αλυτα προβληματα με τα ελαστικα στην μερσεντες το 2012 2013 που ξεκαθαρα ελεγαν οτι φταιει το κοντο μεταξονιο που διαλεξαν.

  • Akis-F1 FAN

    Η στιγμή που όλοι περιμέναμε λοιπόν !! Η Merc είναι ξεκάθαρα μπροστά τουλάχιστον σε ρυθμό κατατακτηρίων. Αναμενόμενη pole για Χαμ, εξαιρετικός ο Σεμπ, η φερραρι δεν ήταν για πρώτη σειρά αλλά τα κατάφερε. Μποτας αρκετά καλά, οδηγεί νευρικά ακόμα δεν έχει βολευτεί πλήρως…ο Κιμι όχι τόσο καλά αλλά δεν ήταν και για περισσότερα η φερραρι. Η rbr τελικά δεν είχε κάναν άσσο στο μανίκι που μας είχαν πρήξει όλοι και είναι αρκετά πίσω από τους 2 πρώτους, απογοήτευση για Ρικι. Haas και Grosjean εξαιρετικά, Μάσσα επίσης πολύ καλά όπως και η τορο ρόσσο. Η McLaren επίσης μπορεί να είναι ευχαριστημένη. Περιμένουμε με αγωνία τον αγώνα. Με τις νέους συμπλέκτες αν περάσει ο Vettel μπροστά στην εκκίνηση πιστεύω θα νικήσει.

    Υ.Γ. Πού είναι τα 5 sec ? Η pole με το ζόρι ήταν 1,7 κάτω από πέρυσι και πίσω από τους 3 πρώτους επικρατεί χάος
    Υ.Γ.2 Stroll, Ocon, Palmer και μερικοί ακόμα απλά χαραμίζουν θέσεις…

    • F1Faith01

      5 δευτερόλεπτα δεν ειπε κανεις οτι θα ειναι σε καθε πίστα. Αυτο θα διαφέρει απο πιστα σε πιστα και η Μελβούρνη απ ο,τι φαίνεται δεν ενδείκνυται για να κατέβουν πολυ οι χρονοι.Στην Ισπανία φάνηκε εντονα ποσο γρηγορότερα ειναι τα μονοθέσια

    • Akis-F1 FAN

      Ισχύει αυτό αλλά προσωπικά περίμενα περισσότερα. Εντάξει ίσως όχι 5 αλλά κάπου στα 3+….θα δούμε όμως στις άλλες πίστες γιατί γενικά το albert park είναι περίεργη πίστα.

    • Βασιλης

      Ισως και οι ομαδες δεν ηθελαν να ρισκαρουν να ειναι στο οριο γιατι ειναι πρωτος αγωνας ακομα και ειναι τελειως καινουργια μονοθεσια….

    • Η διαφορά στην ταχύτητα των φετινών μονοθεσίων υπολογίστηκε από την αρχή με βάση τα μονοθέσια του 2015 και όχι του 2016. :)

    • dimis

      1:26.327 το 2015.
      1:22.188 το 2017

    • Ακριβώς. Το έγραψα και παρακάτω. :)

    • Akis-F1 FAN

      Ναι είναι βασικό αυτό λέγανε για 5 sec σε σχέησ με το 2015, αλλά με ελεύθερη την ξέλιξη των κινητήρων βελτίωση της τάξης του 1,5 sec μπορεί να τη βλέπαμε ακόμα και με την φυσική εξέλιξη των μονοθεσίων, χωρίς την αλλαγή των κανονισμών. Αν και πιστεύω σε άλλες πίστες θα είναι μεγαλύτερη η διαφορά.

    • κατσε να δουμε και ρυθμο αγωνα !!!

    • Mitsos Ribopaido

      Πιστεύω ότι σε ρυθμό αγώνα θα δούμε διαφορές

    • πιστευω στον αγωνα θα ειναι μεγαλυτερες οι διαφορες!!!

    • Mitsos Ribopaido

      Όχι μην ξεχνάς το λάδι… Δεν υπάρχει τέτοια δυνατότητα να βρει μισό sec

    • ο ρυθμος θα ειναι καλυτερος σε σχεση με τον ρυθμο που ειχαν περσι…οχι +0.5 σε σχεση με την pole…..

    • Akis-F1 FAN

      Μπορεί σε ρυθμό αγώνα να είναι μεγαλύτερη η διαφορά αλλά κλάιν….στον απόλυτο γύρο είναι που θες να δεις διαφορά….στον αγώνα θες κυρίως θέαμα.

  • Mika

    Ανετη pole for Lewis, σημερα, εδειχνε επιβλητικος ολη τη διαρκεια. Ο Bottas θα μπορουσε να ηταν διπλα του αν δεν ειχε το εντι μπλοκαρισμαα.
    Η Ferrari παντως δειχνει δυνατη, αν κι ο Κιμι σιγουρα περιμενε καλυτερα πραγματα.
    Η Red Bull δειχνει να ειναι ενα βημα πιο πισω, προς το παρον. Ασυνηθιστο λαθος για τον Ρικι.
    Δεν περιμενα κατι καλυτερο απο

  • hamilton ισως πρωταθλητης η φερραρι ισως πρωταθλημα κατασκευαστων
    αν ο μποτας κανει τον ιδιο χρονο με τον φεττελ τοτε η μερκ ειναι σιγουρα ακομα μπροστα οχι οσο περυσι .. αλλα απο 1.23.8 περυσι στο 1.22.2 … δηλαδη ολοι αυτη η φασαρια για 1.5 .. μουφα η ταχυτητα δηλαδη τσαμπα τα λαστικα …
    ενα θαυμα η 13 θεση του αλονσο και της χοντα αν και περυσι ηταν 12
    παρα πολυ καλα η haas η μεγαλυ εκπληξη
    η ροζαλια οχι και τοσο καλα

    • Τα 3 με 5 δευτερόλεπτα (ανάλογα με την πίστα) αναφέρονται συγκριτικά με το 2015, όχι με το 2016. Η pole του 2015 ήταν 1:26.327, που σημαίνει ότι υπάρχει διαφορά σχεδόν 4,2 δευτερολέπτων.

    • ενας επιτελους το ειπε !!!!!!

  • Κούκος

    Τπτ ακόμα από συμπεράσματα, νομίζω ότι λίγο έκλεισε η διαφορά ανάμεσα στους κόκκινους και τους ασημί. Το θετικό φέτος είναι ότι υπάρχει εξέλιξη και επομένως μπορούν να αλλάξουν τα πράγματα.

  • Maleas George

    Ο κινητήρας της Μερκ μπορεί να κάνει όλη τη διαφορά στο quali, αυτό δεν έχει αλλάξει με τους νέους κανονισμούς… Μικρή απογοήτευση από τον Κίμι, ελπίζω να διορθώσει τα Σάββατά του. Φοβερός Grosjean, θα τον ήθελα για αντικαταστάτη του Κίμι στη Ferrari, αν αποχωρήσει φυσικά ο Φινλανδός στο τέλος της χρονιάς. Για να δούμε τι γίνεται με το νέο σύστημα εκκινήσεων και αν η Μερκ διόρθωσε τα περσινά της προβλήματα. Επίσης θα έχουμε πιθανότητες για προσπεράσματα? Ίδωμεν…

  • Akis-F1 FAN
    • rantaplan

      Μέχρι και τις Toro Rosso κοίταξε προσεκτικά.

    • Mitsos Ribopaido

      Γιατί άραγε?

    • rantaplan

      Γιατί ακομα και ο τελευταίος μπορεί να έχει ένα μικρό κομμάτι που οι μηχανικοί της ομάδας του δεν σκέφτικαν και ίσως προσθέτοντάς το να δουλέυει συνολικά το μονοθέσιο καλυτερα.
      Εντομεταξύ στην STR είναι ένας από τους κορυφαίους σχεδιαστές, o Key.

  • Giannis

    Εμεινα ικανοποιημενος απ την Ferrari .Η RBR μεχρι στιγμης δεν φαινεται απειλη (και τον ”ασσο” στο μανικι συνεχιζουμε να μην τον βλεπουμε). ενω η Haas και η Williams παρα πολυ καλα. Ο Bottas καλος ηταν (μην ξεχναμε οτι ακομα μαθαινει το μονοθεσιο) .Ο Μassa πολυ καλος και πιο πολλα υποσχομενος απ τον Stroll μεχρι στιγμης.Η Toro rosso επισης πολυ καλη.Για Mclaren πρεπει να λεμε μπραβο που μπηκε στο Q2.
    O Hamilton ειναι ο πιο γρηγορος. Θελω να πιστευω οτι εαν περασει μπροστα μονοθεσιο Ferrari (π.χ. στην εκκινηση) να μπορει να αμυνθει .Οχι οπως περσι που περνουσαμε στην εκκινηση και μας ξαναπερνουσαν.

  • dimis

    Έχοντας δεδομενο ότι ο Alison είναι πλέον στην Mercedes και ότι η SFH 70 είναι μέρος της δουλειάς του μάλλον ο Toto Wolff και η Mercedes κάτι ξέρουν παραπάνω για φέτος.Αν αύριο τερματίσει ο Alonso,η Mclaren είναι σε καλό δρομο,αν όχι τότε υπομονη μέχρι τον Ιούνιο που θα έχουν νέο ICE.

    • δεν θελω να σε απογοητεύσω αλλα αν οι παλμερ οκον στρολλ κ μαγνουσεν πηγαιναν οπως επρεπε συμφωνα με τα μονοθεσια τους τοτε η μακλερν χοντα ειναι προτελευταια πριν την σαουμπερ μονο και αυριο στον αγωνα θα την περασουν ολοι αυτοι και θα τρωει γυρο γυρο ολοι απο τον 25 γυρο .. οποτε θα ειναι ξεφτιλα να τερματισε 3 γυρους πισω απο τους αλλους … καλυτερα να εγκαταληψει στην μεση του αγωνα …

    • dimis

      H Mclaren πρέπει να συλλέγει δεδομένα για όλο το μονοθέσιο της ώστε να μπορεί και να το εξελίξει συνολικά.Μόνο με τερματισμό θα το επιτύχει.Ας είναι και 3 γύρους πίσω.Πρώτος αγώνας είναι.Ο Alonso σε κάθε upshift αφήνει γκάζι λόγω κραδασμών σαν να έχει χειροκίνητο.Η Honda φαίνεται ότι ξετυλλίγει το κουβάρι της νέας διάταξης του PU της αφου εντοπίζει την αιτία των προβλημάτων.Αλλά θέλει χρόνο και χιλιόμετρα.

    • mtifosi

      Κυρίως έργο της sf70h ειναι η αεροδυναμική σχεδίαση και μεγάλη βοήθεια από Rory Byrne και Sanchez και η εκπληκτική δουλειά που έκανε η Mahle στον κινητήρα …λογικά με το νέο σύστημα ανάφλεξης που ετοιμάζουν θα υπάρχει επιπλέον βελτίωση …

    • Mitsos Ribopaido

      Πότε θα ρθει αυτο?

    • mtifosi

      Λογικά μέχρι το gran prix στη Βαρκελώνη …

    • dimis

      H Ferrari χρησιμοποιεί ήδη το TJI στην ανάφλεξη.Η Honda έφερε το CVCC φέτος με προβλήματα στην χαρτογράφηση.Η σχεδίαση των φετινών μονοθεσίων ξεκίνησε το 2015 σε παράλληλα προγράμματα των ομάδων.

    • Mitsos Ribopaido

      Μαλακια γμτ

    • Christos Protopapas

      den to χρησιμοποιει ηδη φιλε μου ..λενε για μετα από 6-7 αγωνες και ότι θα σπασουν το φραγμα των 1000 ιππων με αυτό

    • dimis

      Μάλλον εννοείτε τα ακροφύσια του ψεκασμού.

    • Christos Protopapas

      είναι ένα πολύ συνθετο συστημα ψεκασμου που ετοιμαζουν μαζι με την magnetti …..το οποιο θα εχει σχεδόν την τελεια καυση καυσιμου οσο αδοκιμο και αν ακούγετε αυτό για οσους ξερουν από χημεια….με αυτό λενε ότι θα βρεθουν στους 1000-1020 ιππους σε διαρκεια αγωνα

    • dimis

      While double jets are not allowed by the rules, this double anchor can
      deliver similar benefits, because the injector needle can be opened and
      closed with much greater precision.Αρκετά έξυπνο.

    • Mitsos Ribopaido

      Φτιάξτε με ρε μάγκες…Αντέ να δούμε

    • mtifosi

      Την βελτιστοποιημένη έκδοση δεν την χρησιμοποιούν ακόμα …

    • Mitsos Ribopaido

      Οποτε περιμενουμε 1,5-2 μήνες?

    • mtifosi

      Κατα πάσα πιθανότητα ναι …

  • georgekaras

    Mονο 3 δεκατα μια χαρα ειμαστε στο αγωνα ολα γινονται

  • Nerazzuro21

    Ας περιμένουμε κάποιους αγώνες για να βγάλουμε ασφαλή συμπεράσματα. Είναι νωρίς ακόμα. Κάποια πρόχειρα συμπεράσματα που μπορούν να βγουν είναι ότι φαίνεται να έχει γίνει καλή δουλειά στο Maranello με τον κινητήρα, όπως δείχνει τόσο η επίδοση της Scuderia όσο και ο χρόνος του Grosjean. Επίσης καλή δουλειά φαίνεται να έχει κάνει, για ακόμη μία φορά, ο James Key στην STR. Ας δώσουμε λίγο χρόνο στους μικρούς με τα νέα μονοθέσια. Ελπίζω να έχουμε έναν ωραίο αγώνα αύριο.

    Ο Brown είχε πει την Παρασκευή ότι θα είναι ευχάριστη έκπληξη η είσοδος στο Q2. Οπότε η 13η θέση του Alonso είναι ένας μικρός άθλος. Πολύ άσχημα ο Vandoorne. Ελπίζω να έχει καλύτερη εικόνα στον αγώνα. Δυστυχώς ο ρεαλιστικός στόχος για αύριο είναι απλά ο τερματισμός και των δύο μονοθεσίων. Απλά κατάντια για την ομάδα με τις περισσότερες νίκες στο Albert Park.

    • LJ

      Ποσο δίκιο εχεις γι αυτά που λες στην 2η παράγραφο ρε γμτ :/

    • Mika

      Κακος ο μικρος σημερα….Δεν ειναι δικαιολογια οτι εδωσε χωρο στο Αλονσο και δεν μπορεσε να βελτιωσει χρονο..Βεβαια ειχε και θεματα με το μονοθεσιο που τον κρατησαν ωρα στο γκαραζ..Να δουμε αυριο..
      Ο Αλονσο το ειπε, “the best I could do!”
      Ποιος τον αδικει…

    • Nerazzuro21

      @LJ415:disqus Βόμβες Alonso! Σημερινές του δηλώσεις:

      “I expect a big change in the team, a big reaction,” the Spaniard, 35, said.

      “We will not be 13th all season, or I will not be.”

      He said the weekend was progress after a tough winter but added: “It’s not enough.

      “We are McLaren-Honda. If we are not in the top five, on the podium, the rest is losing time.”

      http://www.bbc.com/sport/formula1/39392466

    • LJ

      Καλα κανει κ τα λεει, ολα τα δικια μαζι του. Ο ανθρωπος εχει γινει…

      https://uploads.disquscdn.com/images/d36f91b1f440ba4e3afd683fe85759eba30c471da26f5bdfb45e65acb46792ed.jpg

    • Mika

      Σε τι απο αυτα εχει αδικο?
      Ρητορικη ερωτηση!
      ???

  • LJ

    3 δευτερόλεπτα διαφορά απο την Ferrari! Απο την άλλη βγάλαμε τις κατατακτήριες. Tragic…

    • Mika

      Δυο ηταν τα δευτερολεπτα, να συγκρινεις τα ιδια στο Q2!! Ολοι που ετρεξαν Q3 πηγαν πιο γρηγορα!
      :p

    • Nerazzuro21

      Απλά από περιέργεια τσέκαρα την αντίστοιχη διαφορά με τη Ferrari πέρυσι στην Αυστραλία. 1.5 sec. Να σε πιάνει κατάθλιψη…

  • Gestione Sportiv@

    Κάποιοι “μάχονται” με κάτι γρήγορα αυτοκίνητα και κάποιοι άλλοι παρακολουθούν ενημερωτικά τηλεοπτικά προγράμματα……… https://uploads.disquscdn.com/images/2d2b83dd503e1ba0444f4385d93bc12ea2c71cf266af285b77d64ffe9211ed97.jpg
    Χαχαχαχα

  • Fonis

    Απ’ ότι φαίνεται μία από τα ίδια και φέτος.Ακόμα δεν ξεκίνησε το πρωτάθλημα και το ενδιαφέρον μου έπεσε 50%.

  • Christos Protopapas

    ασχετα που ανηκει ο καθενας και τι ομαδα υποστηριζει…..θα θελα να ξαναδω αλονσο στην φεραρι του χρονου διδυμο με φετελ

    • Giannis

      Και γω το έχω σκεφτεί. Και δεν το θεωρώ απίθανο .Εάν ο kimi θελήσει να αποσυρθεί τότε η Ferrari ή θα στραφεί σε κανέναν μικρό (π.χ Sainz ) ή στον Alonso.
      Ωστόσο θα είναι εκρηκτικό δίδυμο και δεν ξέρω αν το θελήσει αυτό η SF.

    • Christos Protopapas

      αυτό με οδηγο νουμερο 1 και νουμερο δυο στην φεραρι δεν πρεπει να ξεχναμε ότι το ξεκινησε ο μοντετζεμολο επι προεδριας του …..στον οποιο μπορεις να καταλογίσεις θετικα αλλα και εγκληματα πολλα…..ποιος μπορει να ξεχασει στην φεραρι εκρηκτικα διδυμα επι εντσο φεραρι? λαουντα-ρεγκατσονι……ντιτιε πιρονι -ζιλ βιλνεβ……αλαιν προστ -ναιτζελ μανσελ ………

    • Christos Protopapas

      να πω και μια ιστορια που ειχα διαβασει από μια συνεντευξη του πιρονι ….όταν ηταν στην φεραρι …..ειχε τρομερη αντιπαλοτητα με τον βιλνεβ εντος και εκτος πιστας….και ελεγε τοτε στην συνεντευξη ….ότι βγαινανε με δυο ιδια μοντελα φεραρι στην εθνικη με τον βιλνεβ και κανανε κοντρες …και νικητης δεν ηταν οποιος εφτανε πρωτος σε καποιο σημειο….αλλα εχανε αυτος που σηκωνε πρωτος το ποδι από το γκαζι το οποιο ηταν flat out από την ωρα που ξεκινουσαν

  • η έκπληξη είναι ο Alonso και οι 15 γύροι του…

  • Nikpap

    Καταρχην μπραβο στον vettel που χαλασε το 1-2 για τη Mercedes. Ισως πεταχτει καλα αυριο και παρει κεφαλι για να εχει λιγο σασπενς…

    Μπραβο και στον Αλονζο που με το ψοφιμι (προς το παρον ελπιζω) τα πηγε πολυ καλυτερα απο οτι λεγανε οι καταστροφολογοι…

    Οι rookie εδειξαν πολυ “λιγοι” αλλα ας τους δωσουμε ενα χρονικο περιθωριο να αποδειξουν το αντιθετο.

    Κατα τα αλλα αισχος οι χαοτικες διαφορες των 2-3″ μεταξυ πρωτων και τελευταιων, αυτο μεταφραζεται σε 2 γυρους πισω…δεν ξερω τι σοι ενδιαφερον μπορει να εχει πλεον το σπορ!

  • manowar

    Aντε φορτζα ιταλιανοι μπας και δουμε χρωμα στο βαρθρο ναπουμε

  • Yiannis P

    Ρε παιδιά γιατί έχω μπερδευτεί. Τι ώρα πρέπει να ξυπνήσω αύριο για να δω τον αγώνα με την καινούργια ώρα;

    • Akis-F1 FAN

      Χχαχαχαχα και γω έχω βγάλει τα κομπιουτεράκια και υπολογίζω !! Κατά 99% ο αγώνας ξεκινά 8 με την καινούρια ώρα. Αν κάνω λάθος ας μ διορθώσει κάποιος.

    • Yiannis P

      Οπότε ξυπνητήρι στις παρά τέταρτο, καφές απαραίτητα και skysports live streaming!

    • Akis-F1 FAN

      Σωστόςς !! ;-P

    • η ωρα ειναι μια…8 ειναι ο αγωνας !!! ;-)

  • thymios tsilimparis

    Στα φετινά μονοθέσια θα φανούν περισσότερο οι κορυφαίοι οδηγοί. Αυτό είναι κέρδος από μόνο του.
    Ή Φερραρι δείχνει ικανή να το παλέψει, αλλά ο γύρος του Χάμιλτον ήταν τρομακτικός!
    Θέλω να αποτύχει παταγωδώς το νέο γκατζετ εκκίνησης των Μερκ και να δούμε κόκκινο 1-2 στην πρώτη στροφή!
    Και στη τελευταία!

  • sotirisb

    Τον αγώνα θα τον δούμε στην ΕΡΤ ή όχι????

    • Nerazzuro21

      Μόνο σε μαγνητοσκόπηση το μεσημέρι. Live μόνο ΟΤΕ.

  • STINK

    Ξέρει κανείς αν η HAAS τρέχει με φετινό ή περσινό κινητήρα;

    • Mika

      Με φετινο Ferrari κινητηρα..