Η απόλυτη ταχύτητα δεν ήταν αυτή που έκρινε τον σημερινό αγώνα. Ο Lewis Hamilton ξεκίνησε πολύ καλά και έμεινε εύκολα μπροστά, αλλά στη συνέχεια εμφανίστηκε το πρόβλημα με τα ελαστικά, καθώς δεν μπορούσε να βρει πρόσφυση στην υπέρ-μαλακή γόμα, αντίθετα με τον Sebastian Vettel που δεν έδειχνε να έχει πρόβλημα.

Βλέποντας ότι η διαφορά από τον Γερμανό μειωνόταν σημαντικά, ο Βρετανός πήρε την απόφαση να μπει για αλλαγή στον 18ο γύρο, αλλά για κακή του τύχη ο Max Verstappen καθυστέρησε επίσης να μπει, με αποτέλεσμα να χάσει έτσι οποιαδήποτε ευκαιρία για νίκη. Ο 32χρονος δηλώνει πως η στρατηγική δεν ευθύνεται για το σημερινό αποτέλεσμα, από τη στιγμή που ήταν αδύνατο να κάνει περισσότερούς γύρους με αυτά τα ελαστικά, ενώ στη συνέχεια δεν προσπάθησε καν να μειώσει τη διαφορά από τον Vettel, γνωρίζοντας ότι η νίκη είχε χαθεί για τα καλά.

Είχαμε μια πολύ καλή εκκίνηση και έφυγα καλά. Στη συνέχεια, δυσκολευτήκαμε πολύ με την πρόσφυση, σε σημείο που έπρεπε να μπω μέσα. Μπήκα μέσα και μετά έπεσα στην κίνηση, κάτι που είναι άτυχο. Στο τέλος, προφανώς και είχα πολύ περισσότερο ρυθμό, αλλά ακόμα κι αν μείωνα τη διαφορά, δε θα μπορούσα να προσπεράσω. Έχοντας σταματήσει τόσο νωρίς, δεν ήξερα πόσο θα κρατήσουν τα ελαστικά, οπότε έκοψα ρυθμό.

Πριν από την έναρξη της σεζόν, αλλά και στο παρελθόν, ο Hamilton έλεγε πως θέλει να έχει μάχες για τη νίκη και όχι περίπατο. Η «επιθυμία» του γίνεται πράξη φέτος, ενώ από την πλευρά του ισχυρίζεται πως θα δουλέψει όσο πιο σκληρά μπορεί για να βγει νικητής σε αυτή τη μάχη με τη Ferrari και τον Vettel.

Είναι προνόμιο να αγωνίζεται σε μια εποχή με τον Vettel και τώρα την έχουμε αυτή, όπου μπορούμε να δούμε πραγματικό αγώνα. Θα είναι πολύ σκληρή η φετινή σεζόν, τρομερά απαιτητική σωματικά και νοητικά. Η Formula 1 έχει να κάνει με τη μάχη για το καλύτερο, αυτό σε κάνει να δουλεύεις όσο πιο σκληρά γίνεται και ανυπομονώ γι’ αυτό.

  • Βασιλης

    Και εδω φαινεται οτι οι 2 πρωτοι ειχαν αποδοση να δειξουν ακομα….απλα επελεξαν να πανε σε safe mode….ο vettel βεβαια ηθελε να παρει το γρηγοροτερο γυρο και ανεβασε ξανα αποδοση αλλα λιγη σημασια εχει

  • thymios tsilimparis

    Η Φερραρι πέρσι κατηγορήθηκε ορθά ότι παραήταν φιλική με τα ελαστικά. Φέτος ίσως αυτός ο παράγοντας να της βγει σε καλό.
    Έτσι κι αλλιώς έχουμε πολύ δρόμο ακόμα.

    • Spider

      Πέρυσι η Ferrari δεν μπορούσε να φέρει τα ελαστικά της σε θερμοκρασία λειτουργίας, για αυτό τον λόγο και έτρεχε πάντα με την μαλακότερη διαθέσιμη γόμα. Αυτό δεν σημαίνει ότι ήταν φιλική με τα ελαστικά της. ¨Ενα μονοθέσιο που είναι φιλικό με τα ελαστικά του σημαίνει ότι έχει κράτημα χωρίς να τα φθείρει υπερβολικά.

  • F1fan

    Αν κι φανηκε πως ο Hamilton δεν ηταν πολυ ανετος με τα νεα ελαστικα(ακομη?),μου κανει εντυπωση που ειχε θεμα με τα ελαστικα,καθως ηταν ο μονος που δεν ειχε βρωμικο αερα μπροστα του.

    • Ahilleas Tsikelis

      Πιθανον λαθος στησιμο.Το 2012-2013 που η μερκ χτυπουσε και καμια πολ(ηταν ικανη στον 1 γυρο) και ξεφτυλιζε τα λαστιχα μεσα στους 2-3 πρωτους γυρους,ελεγαν οτι θα προσανατολισουν το στησιμο πιο πολυ στον αγωνα και οχι στις κατατακτηριες.Πιθανον εδω εκαναν στησιμο για κατακτηριες.Αν και περαν της γκρινιας του δεν φαινοταν να εχει θεμα ουσιαστικο,απλα δεν πηγαινε οπως περυσι με 20 δλδ διαφορα.Ο αγωνας χαθηκε μεσα απο τα χερια τους.
      υ.γ,Ξεκαθαρα ευθυνη του Χαμ το σημερινο φιασκο για την Μερκ.

    • F1fan

      Kαλα φιασκο οχι,απλως δεν ηρθε το επιθυμητο αποτελεσμα.Δεν νομιζω να εχουν θεμα οπως το 2013,απλώς ισως σημερα,που ακομη τα παντα ειναι αγνωστα στον πρωτο αγωνα,η Mercedes δεν ηταν πληρως ετοιμη,πιαστηκε ”στον υπνο”

    • Ahilleas Tsikelis

      Νταξει αλλα αν ο Γκρινιαρης δεν μιλουσε τοσο θα ειχε παρει την νικη(οχι ανετα,τον Φετελ θα τον ειχε απο πισω).

    • F1fan

      Το θεμα ηταν μηπως επεφτε αποτομα η αποδοση των Pirelli,κι εχανε 2-3 sec ξαφνικα.Παντως,σημερα ο Γκρινιαρης που λες(:p),δεν εκανε κι τον καλυτερο αγωνα της καριερας του…

    • Ahilleas Tsikelis

      Δεν ξερω τι εκανε,διαβασα αλλου να λεει οτι μετα στο δευτερο στιντ δεν πιεσε επιτηδες γτ η νικη ηταν ετσι κ αλλιως χαμενη,δεν βγαζεις ακρη.Βαρκελωνη θα φανει αποψη μου ποιος θα παρει πρωταθλημα αν εχουν ιδιο ρυθμο εξελιξης

    • sotirisb

      Αγχωμενος ηταν, το εδειχνε απο τις δοκιμες οτι ενιωθαν την ανασα της Ferrari στο σβερκο! Εγω απο ο,τι καταλαβα η ομαδα φοβοταν για το ποσο θα αντεξουν τα ελαστικα και ειπαν να το παιξουν safe. Ο Hamilton μπορει να παραπονιοταν για προσφυση (πριν καν ξεκινησει ο αγωνας) αλλα οι χρονοι του ηταν ανταγωνιστικοτατοι με τα ultrasoft. Γενικα η πιστα δεν ειχε πολυ κρατημα (περιμεναμε πολυ πιο γρηγορους χρονους), βαλε και το αγχος του οτι η Ferrari ειναι πια γρηγορη και ετσι κατεληξαν στο συντομο pit stop και κολλησαν στην κινηση.

  • Mika

    Εκανε πολυ καλυτερη διαχειρηση ελαστικων η Ferrari σημερα, και μενει να δουμε αν ηταν ενα μεμονομενο περιστατικο η θα γινει ο κανονας φετος, οποτε η Mercedes θα πρεπει να βρει αλλο τρυκ για να μενει μπροστα…

    • Ahilleas Tsikelis

      Αν στην Κινα εχει υψηλες θερμοκρασιες η Φερραρι θα κοντραρει στα ισα την Μερκ ή θα πλεονεκτει!Με χαμηλες θερμοκρασιες η Μερκ θα μοιρασει πονο.Δεν ξερω γιατι αλλα χρονια τωρα εχουν οι δυο εταιρειες μια τετοια ‘επιλογη’-ετσι τους βγαινει.

    • Mika

      Ο Χαμιλτον ειπε στην Κινα περιμενουν cooler temperatures, οποτε θα δουμε.

  • Ahilleas Tsikelis

    Γνωριζει κανεις θερμοκρασιες αερα-οδοστρωματος που επαιζαν στον αγωνα?

    • George Liverpool

      Νομιζω στην αρχη του αγωνα η θερμοκρασια αερα ηταν 24°C και οδοστρωματος 36°C.

  • Nikpap

    Δεν ηταν τα ελαστικα ή η στρατηγικη, κατα την γνωμη μου φαινεται ο κινητηρας της ferrari να ειναι εξαιρετικα δυνατος. Σε κανενα σημειο δεν μπορεσε να ανοιξει διαφορα ο χαμιλτον πριν το πιτ στοπ.

  • Christos Protopapas

    ο bottas δηλωσε στην συνεντευξη τυπου ότι από τον 10 γυρο με την ultra soft γλιστρουσε ….αλλα κανενας δεν λεει απλα αυτό που ειπε ο βολφ …..απλα σημερα ότι και να καναμε η φεραρι ηταν απλα πολύ ποιο γρηγορη και αφου δεν ανοιξαμε διαφορα στο πρωτο stint ξεραμε ότι το παιχνιδι δεν ηταν πλεον στα χερια μας

  • Rebel

    Χωρίς να έχω παρακολουθήσει πολυ το θέμα, έχω την αίσθηση πως στο 2ο-3ο γύρο τα ελαστικά του Vettel είχαν φθάσει ήδη σε θερμοκρασία λειτουργίας και δούλευαν, απο την απόδοση που είχε μες στον αγώνα. Αυτο που με παραξενεύει και μου βάζει ιδέες πως η ΜΒ δεν συνεργάζεται αρμονικά με τα ελαστικά της (ή κατι ήταν λάθος με τις πιέσεις) ειναι πως τα ελαστικά του Vettel που δεν ήταν σε καθαρή ροή αέρα έπρεπε να φθαρούν γρηγορότερα απο του Ham. Και όμως ο Ham μπήκε πρώτος για pit stop. Time will tell, που λεν και στο χωριό μου ??

    • sotirisb

      Η Ferrari παραδοσιακα τα πηγαινε καλυτερα με μαλακοτερες γομες και μεγαλυτερες θερμοκρασιες τα τελευταια χρονια. Η Mercedes ειχε τον καλυτερο ρυθμο αγωνα με τα μαλακα και τα μεσσαια παντα.