Σπορ μοντέλα της Mitsubishi δεν είναι μόνο τα Lancer Evo και τα Eclipse, καθώς κάποτε έβγαζε και το 3000GT, και όπως πολύ καλά κατάλαβες ένα τέτοιο με πολύ λίγα χλμ. αναζητά νέο ιδιοκτήτη. Το συγκεκριμένο βρίσκεται στο προς πώληση στο eBay και από το 1991 έχει διανύσει μόλις 9.779 χλμ.

Είναι πρώτης γενιάς με το τετρακίνητο 3000GT VR-4 να διαθέτει έναν 3,0-λιτρο turbo V6 κινητήρα, απόδοσης 300 ίππων και 415 Nm ροπής, ο οποίος συνδυάζεται με ένα 5-τάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο. Βρίσκεται σε εξαιρετικά καλή κατάσταση, κάτι που αποδεικνύεται και από το εσωτερικό, πόσο μάλλον αν σκεφτείς ότι είναι 26 χρονών. Για να την κάνει κάποιος δικό του χρειάζεται να αποχωριστεί 18.800 δολάρια, ή 17.300 ευρώ.

  • LJ

    GT2 memories!!!

    Ρε π0υστh μου, πως καταντησαν οι Ιαπωνες να φτιαχουν τις μ@λ@κι3ς που φτιαχουν τωρα ενω πριν δυο 10ετιες εκαναν τοσο epic αμαξια?!

    • Renesis1

      Υπάρχουν και εξαιρέσεις.. :)

    • LJ

      Like?

    • Renesis1

      GTR, LFA, NSX (2016), Supra (FT1), 350Z, RX8, MX5, GT86..

    • LJ

      GTR: ok,
      LFA: good sound nothing more,
      NSX: θα δουμε αλλα δεν ειναι πουθενα σε σχεση με το original,
      Supra: κατσε να βγει,
      350Z: πας 15 χρονια πισω,
      RX8: nowhere close to RX7 – just more reliable,
      MX5: miah
      GT86: Slow and ugly.

      Τπτ αλλο?

    • Renesis1

      Θες άλλο? Subaru Impreza, Mitsubishi Evo X, 370Z, κλπ..

      Οκ σίγουρα ουδείς τέλειος, όλα έχουν τα + και – τους όπως και στα γερμανικά, ιταλικά κλπ, αλλά δες το γενικότερα, είναι όλα πάρα πολύ καλά για την κατηγορία τους.

      Από εκεί και πέρα η παραμετροποίηση που θα ήθελε ο καθένας σχετικά 1. με την εμφάνιση είναι σίγουρα υποκειμενικό θέμα, 2. όσον αφορά την ιπποδύναμη, ζούμε δυστυχώς σε εποχές μπαταριών, πριζών και πράσινων αλόγων (λόγω νομοθεσίας περί ρύπων), με αποτέλεσμα να σκοτώνονται μοντέλα (RX9), οπότε κατά αυτήν την έννοια δεν μπορείς να κατηγορήσεις τους Ιάπωνες οτι δεν θέλουν / μπορούν να βγάλουν καλά σπορ αυτοκίνητα όπως παλαιότερα.

      Θέλουν και παραθέλουν, μπορούν και παραμπορούν, αλλά 1ον δεν τους αφήνουν με τις νομοθεσίες να βγάλουν ακραίες σπορ κατασκευές και 2ον ζούμε σε μια εποχή που ο καταναλωτής σε μια αντιπροσωπεία όταν μπει και ξεκινήσει τις ερωτήσεις, δεν θα ρωτήσει όπως παλιά για ιπποδύναμη, 0-100, τι αναρτήσεις φοράει, ή αν τα δισκόφρένα είναι κεραμικά αεριζόμενα. Θα ρωτήσει τι κατανάλωση έχει, αν έχει bluetooth, αν είναι συμβατό για Android, Ios και που είναι οι τρυπούλες για τα aux, usb..

      Τι να σου κάνουν οι έρμοι οι Ιάπωνες μετά?.. Αναγκάζονται να πάνε με το ρεύμα / μόδες / νομοθεσίες της εποχής. Εγώ προσωπικά θέλω να ξαναζήσω εποχές 3000GT, Supra, EVO, RX7, 300ZX, κλπ αλλά οι εταιρείες πρέπει δυστυχώς να ευθυγραμμίζονται με βάση τις πωλήσεις και τα κέρδη, οπότε καλά κρασιά.. Και πάλι καλά να λέμε που βγάζουν αυτά τα σπορ που βγάζουν τη σήμερον ημέρα..

    • LJ

      Τα Impreza πλεον τρωνε σκονη και απο τα Focus RS, Evo X δεν υπαρχει πας 10 χρονια πισω και για το 370Ζ δεν εχω να πω πολλα αλλα απο την αλλη δεν κυκλοφορουν και πολλα :P

      Φιλε αστο, για καποιο λογο οι Ιαπωνες το εχουν χασει. Η εποχη των GTR 32-33-34, Supra 4, RX7 κτλ εχει περασει ανεπιστρεπτι και δεν βλεπω να ξανανερχεται…

      https://www.youtube.com/watch?v=LSYD4a3RzW4

  • Smartass

    To εργαλείο είναι πένα!!

  • Anestis Genk

    Στο Gran Turismo(το πρώτο) το GTO ήταν το καλύτερο αμάξι αν δεν το είχες και πολύ με την οδήγηση/ρυθμίσεις, αλλά με τρρρεεεεεεεεεεεελό turbo lag, αν έπεφτε η πίεση, στρόφαρες με νεκρά(χειρόφρενο) για να αρχίσει να προχωράει.

    Στα 90s κάνοντας μια παρεκβολή, φανταζόμασταν τι αμαξάρες θα υπάρχουν μετά από 10-20 χρόνια, δλδ σμρ, η πραγματικότητα όμως μας έριξε μια τεράστια ροχάλα στην μούρη.

    • Philby

      To έπαιρνα χαλαρά μόνο και μόνο για τα 400+ τελικής στο Gran Turismo 1 στην Test Course! Δεν έστριβε αλλά στην ευθεία γελούσε με τα λοιπά JDM. Αυτά τα JDM των early ’90s δεν παίζονται και αμαξάρες ήτανε αλλά και όλα εμφανισιακά ακόμα και σήμερα είναι υπέροχα.

  • Renesis1

    Για εμένα, το πιο αγαπημένο μοντέλο από την Mitsubishi, φορτωμένο με τρελή τεχνολογία για την εποχή του.. https://uploads.disquscdn.com/images/51d4bf0b5b75e3ac90e34449fe4073d3e4aaf3341cd10dd9ba741dc8b0385a03.jpg

  • SAMURAI-66

    Ο τυπος που το ειχε πρεπει να ηταν πολυ ψειρας γιατι η κατασταση του ειναι απιστευτη και το ιδιο μοναδικα ομορφο!!
    Στην μεταγενεστερη spyder μορφη του ηταν το ιδιο απιθανο.
    Και η πλακα ειναι πως εχει τιμη προκλητικα χαμηλη για την υπερ-αριστη κατασταση του οταν αλλη ψαχνουν ευκολα θυματα για τενεκεδες καμενους και τρακαρισμενους ωστε να τους σπρωξουν για δεκαδες χιλιαδες ευρω!!
    ……………https://youtu.be/acYi0vS8Ngc

  • πολυ μου αρεσε αυτο το αμαξι … μακαρι να το ειχα πριν 20 χρονια …

    • Pandal

      Εμένα και σήμερα δεν θα με χάλαγε ?

  • Sensei Konstantinos

    Απο την εποχη που οι Ιάπωνες φτιάχνανε αυτοκινητα με χαρακτήρα και οχι κουτάκια πόλης !!!