Το περασμένο φθινόπωρο, η RAM είχε παρουσιάσει το εντυπωσιακό Rebel TRX concept, με την εταιρία πλέον να εξετάζει το ενδεχόμενο να το περάσει στη παραγωγή, προκειμένου να ανταγωνιστεί το Ford F-150 Raptor.
Θα φορά τον κομπρεσοράτο 6,2-λίτρων V8 Hellcat κινητήρα που στη περίπτωσή του θα αποδίδει κοντά στα 600 άλογα. Το ντεμπούτο του αναμένεται πριν από το τέλος του έτους, με τιμή στις ΗΠΑ περίπου 55.000 δολάρια.
Το πρωτότυπο διέθετε δύο πλαϊνές απολήξεις διαμέτρου 12 εκατοστών περίπου, ενώ ο κινητήρας συνδυαζόταν με ένα 8-τάχυτο, αυτόματο κιβώτιο που σύμφωνα με την εταιρία είχε ειδικό λογισμικό για ταχύ off-roading. Η εμπρός ανάρτηση είχε τροποποιηθεί έτσι ώστε η διαδρομή της να αυξηθεί στα 33 εκατοστά ενώ παράλληλα, είχε αναβαθμιστεί και με coilover με εξωτερικά ρεζερβουάρ.
Η διαδρομή της ανάρτησης έφτανε τα 33 εκατοστά. Το σύστημα πέδησης είχε και αυτό αναβαθμιστεί, με 6-πίστονες δαγκάνες της Baer με δίσκους 381 χιλιοστών στον εμπρός άξονα και δίσκους 355 χιλιοστών στον πίσω ενώ μιας που μιλάμε για άξονες, στο πίσω μέρος βρίσκουμε και ένα ηλεκτρονικό διαφορικό Dynatrac Pro 60. Τέλος, το Ram Rebel TRC concept, πατούσε σε bead-lock ζάντες με ελαστικά διαμέτρου 37 ιντσών.
Στο αισθητικό κομμάτι, όλες οι αλλαγές εξυπηρετούν κάποιον σκοπό. Η νέα γρίλια για παράδειγμα επιτρέπει στον υπερτροφοδοτούμενο V8 να αναπνέει καλύτερα. Τα φαρδύτερα φτερά είναι απαραίτητα για προφανείς λόγους. Το ψηλότερο καπό έπρεπε να αντικαταστήσει το εργοστασιακό για να χωρέσει ο κινητήρας ενώ οι ζώνες 6 σημείων και στις δύο σειρές καθισμάτων είναι εκεί για να κρατάνε στις θέσεις τους επιβάτες.