Δε με αφήνει να αγιάσω Μεγαλοπαρασκευάτικα ο κ. Davide Cironi. Ti έκανε πάλι ο Ιταλός; Πήρε την πρώην 155 V6 TI του Giancarlo Fisichella, στην τελευταία μάλιστα εξέλιξή της, και την οδήγησε στο αυτοκινητοδρόμιο της Μόντενα. Πρόκειται για την SE065  με την οποία συμμετείχε ο “Fisico” στο πρωτάθλημα του ITC του 1996, την τελευταία, δηλαδή, χρονιά της Class One και της χρυσής εποχής του DTM. Ο 2,5 λίτρων V6 κινητήρας που θα ακούσεις να “τραγουδά” στο παρακάτω βίντεο είναι αυτός που χρησιμοποιήθηκε απ΄τα μέσα της χρονιάς έως το τέλος της, και η ειδοποιός διαφορά του με την προηγούμενη εξέλιξή του είναι στην περιεχόμενη γωνία των κυλίνδρων (90° αντί 60°).

Κατά τα άλλα, 500 ίπποι στις 11.500 σ.α.λ., state of art ηλεκτρονικά που τίποτε δεν έχουν να ζηλέψουν από τα αντίστοιχα ενός σύγχρονου αγωνιστικού-κι όλα αυτά σε ένα αυτοκίνητο εικοσαετίας, δείγμα του πόσο πολύ είχε εξελιχθεί η τεχνολογία στο εν λόγω πρωτάθλημα που άγγιζε ή και ακόμα, ξεπερνούσε το επίπεδο της Formula 1.

Δεν είναι και το πιο ευκολοδήγητο  αγωνιστικό, όπως περιγράφει και ο Ιταλός, άλλωστε χρειάστηκε προετοιμασία εβδομάδων για να είναι σε καλή φυσική κατάσταση για να ανταποκριθεί στις ανάγκες της “Μιλανέζας”.

Davide, σε ζηλεύω ρε φίλε! Για να μην πω τίποτε άλλο μη κόσμιο….

  • antonis

    Ο ντειβιντ ειναι από τους καλύτερους στο YouTube βγάζει πολυ πάθος στα review κ Οχι μόνο για τα ιταλικά αυτοκίνητα.

  • Evan_T

    Τώρα τι να λέμε, όλη νύκτα κλαίμε!!