Μετά από μόλις ένα teaser, η BMW παρουσίασε σήμερα στην έκθεση της Σαγκάη τη νέα έκδοση της M4, η οποία ονομάζεται CS, και τοποθετείται ανάμεσα στο Competition Package και την GTS έκδοση. Η νέα έκδοση της M4 δεν θα είναι περιορισμένης παραγωγής, κάτι που σημαίνει ότι η CS είναι η πιο δυνατή M4 που μπορείς να αγοράσεις, καθώς η GTS έχει γίνει sold out.

Ξεκινώντας από τις μηχανικές βελτιώσεις, ο 3-λιτρος εξακύλινδρος εν σειρά twin-turbo κινητήρας πλέον αποδίδει 460 άλογα και 600 Nm. To γερμανικό coupe διαθέτει carbon-κεραμικούς δίσκους με εξαπίστονες δαγκάνες εμπρός και τετραπίστονες πίσω. Το carbon καπό, η ducktail αεροτομή, το μπροστά splitter, και ο νέος πίσω διαχύτης, προέρχονται από την M4 GTS, ενώ νέες είναι οι ζάντες 19″ μπροστά και 20″ πίσω. Διαθέτει τα OLED πίσω φωτιστικά σώματα, ενώ επιπλέον, μαζί με τις νέες επενδύσεις εσωτερικά των θυρών μειώνουν το συνολικό βάρος του αυτοκινήτου κατά 32 κιλά σε σχέση με την απλά Μ4, και κατά 10 κιλά σε σχέση με το Competition Package.

Για το 0-100 χλμ/ώρα η M4 CS, που συνδυάζεται αποκλειστικά με αυτόματο διπλοσύμπλεκτο 7-τάχυτο αυτόματο κιβώτιο, χρειάζεται 3,9 δευτ. (0,3 δευτ. πιο γρήγορα από την M4 Competition Package), με την τελική ταχύτητα να περιορίζεται στα 280 χλμ/ώρα.

Στο Nürburgring γυρνά σε 7:38, 10 δευτερόλεπτα πιο αργά από την M4 GTS και 14 δευτερόλεπτα πιο γρήγορα από την απλή M4. Στη Γερμανία ξεκινά από τις 116.900 ευρώ, με τις πρώτες παραδόσεις να γίνονται στα μέσα του 2018.

  • George Sigalas

    Α ρε Giulia… τους έχεις βάλει σε μπελάδες! ;-P

    • manowar

      Γιατι εχει η αλφα κουπε αυτοκινητο?οι εκδοσεις αυτες βγαινουν ανεκαθεν..

    • Δημητρης Μαρκοπουλος

      Αστους να λενε ρε πληρωνουν φορο?

    • Mika

      Εχει…Η θα εχει συντομα….Ετσι εχουν πει!!!
      Δεν την περιμεναν στο Παρισι? Ετοιμαζεται..
      :p

    • ετσι ειναι ο ανταγωνισμος … διαφορετικα ακομα θα οδηγουσαμε καρα

  • ak156

    m4 cs ή αλλιως το ταβανι της bmw…

    • manowar

      Το ταβανι ειναι η gts φιλε μου..το βγαλανε για να τα μπροκωσει ολα της κατηγοριας ευθυς εξαρχής και απο αποψη μοτερ και απο αποψη στησίματος ειναι το κορυφαιο Μ.το cs παει μετα
      https://youtu.be/re5QIMaaZFw

  • αυτο το μπλε θα ξεβαφει ??? γιατι ετσι διαβαζουμε στο ιντερνετ !!!! :-P

    • Mika

      Ελα ρε!! Αληθεια???Ποιος τα λεει αυτα?
      :p

    • αμα το ψαξεις στο ιντερνετ…θα το βρεις ευκολα !!!! αχαχχχαχαα

    • Mika

      O μι τζι , λεμε!!!

    • manowar

      ????

    • Δημητρης Μαρκοπουλος

      Εγκυρες πηγες λενε οτι κανουν πολυ προχειροδουλεια εκει στην Πενβε και ξεβαφουν τα αυτοκινητα της αμεσως.Τι εννοεις ειναι Ε90 και οχι F30 στην φωτο?Αυτες ειναι λεπτομερειες.Τι εννοεις οτι ειναι αλλη αποχρωση του μπλε μηπως εισαι Γερμανοτσολιας και προσκυνημενος? :P https://uploads.disquscdn.com/images/c7e9affd47406a0b5c3e77a547fb1d41c245698075395878cc60e927010d2921.png

    • τωρα αν σε πω οτι αυτο ελεγα…θα με πιστεψεις ???? ενημερωνομαστε απο τα ιδια μεσα τελικα !!!! αχαχαχαχχαααχ

    • manowar

      μπαμπινο e90 ειναι το εικονιζομενο δεν ειναι f30 που γραφει αυτος.. ακομα και στο μοντελο μπουρδες λεει..τριχες ολο το πουστ..

    • Neos

      καλα τα σχολια απο κατω ειναι επικα πραγματικα.
      μεχρι και οι αλφιστι τον κραζουνε.πιο γελοιος και παρωπιδας πεθαινεις

    • Mika

      Τον 8C δεν θα τον ξανακοροιδεψεις….Τον 8C
      :p

    • manowar

      Ρε σεις ποιος ειναι αυτος ο 3σαμπαλος ο 8c? γιατι απο κατω ο στεμι λεει πως εγω μπαινω στο μπλογκ του και σχολιαζω χαχαχαχαχαχα
      τι ειναι αυτος ο λακαμαδοκαραγκιοζας καταρχας ενα νεογεννητο να βαλει φαίνεται οτι το αμαξι ειναι bmw 10ετιας και οχι f30 στο google τι να πατησω να βρω το μπλογκ του ξερεις?

    • Mika

      Δεν ξερεις τον τρισμεγιστο 8C2900 που γνωριζει τα παντα περι FCA γκρουπ κι αναδυκνυει καθημερινα την ανωτεροτητα της Τζουλια, κι οχι μονο,εναντι καθε ανταγωνισμου (κυριως γερμανικου)? Δες τη φωτο πιο κατω, να τον βρεις στο Facebook, γιατι να γκουγλαρεις χωρις λογο?

    • manowar

      Δεν εχω facebook καρδια μου αλλα εχει το ξαδερφακι μου ?????

    • Mika

      Aπο εκει θα τον απολαυσεις πανευκολα!!!

    • manowar

      Του εστειλα μυνηματα απο του ξαδερφου μου τι σας κανει η gts και η cs στην πιστα παρολο που εχουν μικροτερη ιπποδυναμη και το ιδιο βαρος τον εκανα τουρμπο και εκανε μια μλκια στα μυμηματα και δεν μπορω να του στειλω αλλα εκανε hacking πως το λενε αυτο ????

    • Mika

      Οχι ρε φιλε, τι ειπες τωρα????????????
      :p :p

    • manowar

      Καταρχας ειναι τοσο αμπαλος που γραφει f30..δεν ειναι f30 αυτο ειναι ε90 lci ανανέωση απο κει να καταλαβεις

    • SAMURAI-66

      Αν ειναι τοσο αχρηστη εκει στην bmw που δεν μπορουν να διατηρησουν το χρωμα στο ακριβο κουβαδακι και κατανταει στο τελος https://uploads.disquscdn.com/images/c2fe0c1bbf25be113ad308f91e2602880d111516764526f81f24a3903f631ca6.jpg τρικολορε να τους συστησουμε βαφη!!!

    • αμα εχει θεμα το χρωμα….θα ειναι γιατι θα το ”εκλεψαν” απο την honda η την toyota….. https://uploads.disquscdn.com/images/92b392894e27eb3228e17f12352fbebd0f0eb6cbe63f63e1a6ee246dc9a30282.jpg https://uploads.disquscdn.com/images/60e7df5df222e7b16fd4f9d9c9c01d704808e7a2adb7f58b8699aa94fad4da93.jpg

    • Δημητρης Μαρκοπουλος
    • αχχαχααχαχχααχαχαχαχ δεν ξερω….αλλα για να εχει τετοια αποψη για το χρωμα πριν το δει στην BMW…θα το εχει δει σε αλλα αυτοκινητα απο ιαπωνια !!!! παντα παω πασο στην πειρα !!! :-D

    • George Liverpool
    • manowar

      Του την φυλαγες…
      του πεταξες ψωμακι να το φαει και μετα πεταξες την φακα….
      .κακομπαμπινιξ..χαχαχαχαχα

    • manowar

      Σαμουραι μιλανε οι τουοτοσαπακιδολαγνοι με τα τουοτα που στον χρονο απανω σαπισανε ολα τα αουρις κορολλα αβενσις απο το 2010 μεχρι το 2015 ??μπες σε κανενα φορουμ τουοτα και ασε την κοροιδα

  • stemi

    Στα μέσα του 2018 οι παραδόσεις και παρουσιάστηκε τώρα; Και για μοντέλο που αποτελεί βελτίωση υπάρχοντος; Σωστό είναι αυτό; Γιατί αν ήταν καμιά Alfa Romeo θα έπεφτε χοντρό δούλεμα τώρα.

    • Mika

      Ατυχες παραδειγμα..Δεν θα επεφτε χοντρο δουλεμα, γιατι θα ηταν τυπικη διαδικασια!!!
      :p
      Ποτε παρουσιαστηκε η Giulia? Ποτε αρχισε να πωλειται?Κανα εξαμηνο μετα δεν ηταν?? Εχει περασει χρονος,κι ακομα δεν εχει παει στην αγορα της Κινας? Σωστα?
      :-)

    • stemi

      Ναι, αλλά ήταν νέο μοντέλο και μάλιστα με ένα σορό καινοτομίες για την μάρκα (νέα πλατφόρμα, νέοι κινητήρες, πίσω κίνηση κλπ). Για την QV υπήρχε καθηστέριση (από την παρουσίαση στις πωλήσεις) 1 χρόνου, οι βασικές εκδόσεις όμως άρχισαν να πουλούνται μετά από 3-4 μήνες. Τώρα για την Κίνα είναι κάτι διαφορετικό. H Stelvio ήδη πωλείται λίγους μήνες μετά την παρουσίασή της (αν λάβεις δε υπόψη τη βασική έκδοση, παρουσίαση και πωλήσεις έγιναν σχεδόν ταυτόχρονα). Εδώ στην Μ4 μιλάμε για 1,5 χρόνο από τώρα για απλή βελτίωση μοντέλου. Η πλάκα είναι ότι ανακοίνωσαν και χρόνο στο Ring.
      Απλά θέλω να πω, δύο μέτρα – δύο σταθμά.
      ΥΓ οι καθυστερήσεις αυτές ήταν και ένας από τους λόγους απομάκρυνσης του προηγούμενου διευθύνοντα συμβούλου. O Bigland φαίνεται να λειτουργεί διαφορετικά.

    • Mika

      Ναι,αλλα η ενημερωση ηταν πως θα καθυστερησει προκειμενου οταν παρουσιαστει να ειναι ολα στην εντελεια…Και τα θεματα νεοτητας που λες, που οντως ισχυουν, δεν θα αποτελουσαν δικαιολογια. Ετσι δεν μας ελεγαν?
      Τελικα παρουσιαστηκε,κι αρχισε να διατιθεται επισημα στην αγορα πολλους μηνες μετα, απο τοτε που υποτιθεται οτι ολα θα ειναι ετοιμα…Κι ακομα, οπως καταλαβαινω, σε αρκετες αγορες δεν ειναι διαθεσιμη…Θελω να πω πως οι ασταθμητοι παραγοντες σε βγαζουν εκτος προγραμματος.

      Επειδη τσεκαρω κι αλλου, οι ημερομηνιες δεν μου φαινονται ακριβεις…Οι παραδοσεις της Μ4 CS στο North America αναφερονται σε αρχες του 2018,αρα λογικα στην Ευρωπη θα αρχιζουν πολυ πριν. UK deliveries, 3o τριμηνο αυτης της χρονιας.

  • Mika

    Πιο πολυ για πακετο εξοπλισμου μου κανει….Και μαλλον δεν πεφτω πολυ εξω…Αν συμφερει σε σχεση με την απλη Μ4, αφου εχει τα carbon brakes std, κλπ, τοτε πας για αυτην, με λιγα παραπανω χρηματα…

  • sargus

    Λίγο χαμένα τα έχουν οι Γερμανοί!
    Καλά ρε κερατάδες απατεώνες: Γιατί δε βγάζατε πιο δυνατό το αμάξι από την αρχή; Ε; Δε μπορούσατε; Ή είχατε εξασφαλισμένη την πρωτιά και δίνατε τους ίππους με το σταγονόμετρο; Ε;
    Ήρθε η Alfa και σας έκανε τώρα να τρέχετε!!
    Καλό αυτό για όλους εμάς γιατί από ότι φαίνεται είχαν επαναπαυτεί. Τώρα, εκτιμώ ότι οι επόμενες Μ3/Μ4 θα είναι οι καλύτερες της ιστορίας τους.

    • manowar

      Φιλε λιγο ακυρο αυτο με την δυναμη και το απλο m4 να εχεις με ενα (τσικ)μεσα απο την αντιπροσωπεία απο 420 πας 500 αλογα οι εκδοσεις αυτες εβγαιναν παντα απο πλευρας bmw ειχε παντα μια αγωνιαρικη εκδοση που τα δερνει ολα οπως την gts και απο κει και περα ει αι στην πολιτιλη της τετοιες εκδοσεις γιατι ομως να νας ενδιαφερει αυτο τοσο και να μην το βλεπουμε σαν αυτοκινητο?πολυ της πολιτικης γινατε ολοι

    • sargus

      Κάτσε ρε αλάνι: Γιατί να πειράξεις εσύ κάτι και να μην στο έχει δώσει έτοιμο η αντιπροσωπία εξαρχής όπως κάνει η MB και η Alfa; Θα σου πω εγώ γιατί: Γιατί καλόμαθαν σαν κορυφή και άρχισαν να τα φορτώνουν στον κόκορα και να κοροιδεύουν τον κόσμο.
      Αυτός είναι και ο λόγος που ενώ δημιούργησαν την κατηγορία και έθεσαν τα στάνταρντς, τα τελευταία χρόνια όλο τους πλησιάζει η Μέρκα και μάλιστα τα συγκριτικά πλέον είναι μοιρασμένα από τους δημοσιογράφους στο ποιος θα προτιμούσε τη Μέρκα και ποιος την προπέλα. Κάτι που ήταν αδιανόητο πριν 10-15 χρόνια.
      Ε, σε αυτό το κλίμα μέσα παρουσιάστηκε και η Τζούλια και πάθανε εμπλοκή.
      Ξαναλέω λοιπόν ότι πιστεύω ότι οι επόμενες Μ θα είναι οι καλύτερες που έχουν βγάλει επειδή δεν είναι ότι και τώρα δε μπορούσαν, απλά θεώρησαν ότι ‘έλα μωρέ, οι βασιλιάδες στην κατηγορία είμαστε ότι και να γίνει’ και την πατήσανε.
      Να δούμε και την Μ5 τι θα κάνει γιατί η E63s είναι απίθανη μέχρι τώρα.

    • manowar

      Γιατι με τους τουρμπο κινητηρες η ιποδυναμη παει και ερχεται με εγγυήσεις πολυ ευκολα μεσα απο τα πακετα βελτιωσης της ιδιας της αντιπροσωπείας αλλωστε η bmw βγαζει οσα αλογα θελει το αποδυκνυει συναιχως εβγαλε ενα υδροψυκτο που δουλεύει καλυτερα απο ατμοσφαιρικο στις ψηλες διαβασε για το water injection που μια εκδοση του θα φοριεται απο το κορυφαιο αμαξι της τουοτα..τα αλλα ολα ειναι πολιτικες της bmw οπως εχει και η μερκ και η αλφα και ολες αλλα εσεις καιγεστε μονο για τα γερμανικα σχολιασε κατι για το αμαξι και μην κανεις συγκρισεις οταν ερθουν οι συγκρισεις σε θελω παρον να τα πουμε να δω τι θα σας φταιει..οι 2 πορτες?

    • sargus

      Άλλα ντάλα η απάντησή σου. Όχι πως έχει σημασία, ούτε με νοιάζει κιόλας, απλά 2 πραγματάκια επειδή κάθομαι τώρα και δεν έχω τι να κάνω:
      1. Άλλα λέω εγώ, άλλα μου απαντάς εσύ. Περίεργο για εσένα. Παραδέξου ότι έκανε μ@λακία η BMW και τέλος. Τι τσαμπουνάς εκεί για injection και δεν ξέρω και εγώ τι άλλο. Βγάλανε να πούμε την ναυαρχίδα τους με 425-430 άλογα και τώρα έχουν ξεφτιλιστεί. Τέλος! Τι πας να δικαιολογήσεις;
      2. Μάλλον με μπερδεύεις με κάποιον άλλο. Εγώ δεν έχω θέμα με τις εταιρίες και κόντρα ποια βγάζει το καλύτερο/γρηγορότερο/γαμιστερότερο κτλ. Το μόνο θέμα που έχω είναι ότι συμπαθώ λίγο παραπάνω BMW & Alfa από τους υπόλοιπους αλλά και πάλι προσπαθώ να τα βλέπω αντικειμενικά.

    • manowar

      Ελα μορε ιταλοαλφιστι τωρα με τα γραπτα σας τα ακυρα εβγαλε η αλφα την τζουλια και εχεσε τον κοσμο ολο..εδω η bmw εβγαλε σενταν λιμο που διαχειρίζεται 650 αλογα και εχει αγωνιστικες περγαμηνές μεσα στο ρινγκ εχει βγαλει εκδοσεις που πανε την τζουλια τσαρκα για καφε περιμενε να μεγαλωσει η αλφα ειναι νωρις να συγκρινεις στρατηγο με λοχια..θελει χρονο οσο για την βλακεια που εκανε η bmw χεστηκα εγω ενα ομορφο αμαξι που γουσταρω μπηκα να δω μην με μπερδευεις με πολιτικη

  • Μάνος Μαμαλάκης

    Κούκλα η άτιμη και πιο γρήγορη… κάπως διακριτικές οι πρόσθετες αλλαγές βέβαια…

  • ΚΩΣΤΑΣ ΧΑΤΖΗΧΙΔΗΡΟΓΛΟΥ

    Ωραία η αναβάθμιση της M4 αλλά θα μπορούσαν να τις δώσουν αλλά 15-20 άλογα, ώστε να ξεχωρίζει περισσότερο από την competition package. Δυνατός ο συνδυασμός δέρμα με αλκανταρα.
    Δεν μπορώ να καταλάβω σε κάθε θέμα με BMW ή ALFA κάποιοι θα μπουν να γράψουν για τον αντίπαλο, μόνο και μόνο για να κάνουν ντόρο ή για να ακουστούν.
    Δεν είναι συγκριτικό για να γράψετε για την ALFA.

    • Δημητρης Μαρκοπουλος

      εβγαλαν τον χαρακα να τις μετρησουν μερικοι…,

    • manowar

      Δημητρη το κορυφαιο μοντελο στην σειρα αυτην ειναι η gts μετα παει η cs και μετα η 4πορτη competition package εδω πανε ισσοπαλια με την 4θυρη και θα συγκρινουμε τωρα την 2θυρη cs που η αλφα δεν εχει καν αμαξι?η εχει βγαλει αμαξι να μετρηθει με το τερας την m5 που θα σπάσει παλι οτι ρεκορ υπηρχαν στην σενταν κατηγορια?ειναι μικρη αλφα σε γκαμα ακομα τωρα αρχιζει και συγκρινουμε τον καλυτερο με εναν που θελει να ανεβει αυτο ειναι ολο

    • Δημητρης Μαρκοπουλος

      Μπορεις απλα να μην ασχολεισαι και να τους αφησεις να λενε τα δικα τους 30 χρονια πικρα εβγαζαν και θα βγαζουν μερικοι δεν θα τους βαλουμε εμεις μυαλο.Τα μυαλα τους ειναι πιο σκουριασμενα απο τις Αλφα τους

  • manowar

    Απλα ενα απο τα ομορφοτερα κουπε που εχουν περασει τα τελευταια 15 χρονια.. Ομορφη απο το καθε τι πανω της.εχει γραφτει απο πολλους αλλα οσο περναει ο καιρος γινεται σαν κατι κρασαρες 20ετιας.

    • Anestis Genk

      Να λεγόταν και Μ3 (να ήταν και Μ/Τ)

    • manowar

      Με χαλαει και μενα λιγο αλλα το συνηθίζω ?

  • manowar

    εχουν μαζευτει αλφιστι να γραψουν τον πονο τους..μαρεσει η αλφα αλλα η bmw περισσοτερο αλφακιδες δεν ειναι η κορυφαια εκδοση της η κορυφαια ειναι η gts και η gts την ΠΗΔΑΕΙ την τζουλια την ΠΗΔΑΕΙ και στην ευθεια ΤΗΝ ΠΗΔΑΕΙ. Στην πιστα την ΠΗΔΑΕΙ παντου..ειναι ενα αυτοκινητο στον 1μισι τονο στα 500 αλογα δηλαδη εκει που ειναι ολος ο ανταγωνισμος και ριχνει σε ολους 10 δευτερολεπτα τα περναει σαν σταματημενα.. Η CS εκδοσεις εβγαιναν ανεκαθεν δεν ειναι σε κανεναν μπελα η bmwαυτα..ας απολαυσουμε το σωμα του αυτοκινητου και αφηστε τα παρλαρε δεν ειναι η κορυφαια εκδοση η κορυφαια ειναι η GTS..αυτα οσο και αν σας ποναει αυτη ειναι η αληθεια..

    • stemi

      Η GTS (προφανώς το ξέρεις) είναι ειδική έκδοση με διπλή τιμή από τη Giulia και συνολική παραγωγή 700 αυτοκίνητα. Όλα αυτά για 4 δευτερόλεπτα σε μια πίστα 7,5 λεπτών. Και το ένα είναι κουπέ και το άλλο sedan. Και προφανώς δεν έχουν βγει οι ειδικές εκδόσεις της QV ακόμα. Για να καταλάβεις τι σημαίνει το 700, στη Γερμανία θα πάνε συνολικά 80 GTS όταν μόνο τον Μάρτιο η QV πούλησε εκεί 86. Παρακάτω το που θα πάνε οι GTS (το σύνολο όμως δεν κάνει ακριβώς 700). https://uploads.disquscdn.com/images/cf5694c0995b16dfeebd2243c2001223277f085429ab63c7bcc3aeb335d67ea3.jpg

    • manowar

      Στεμι αλλα λογια να αγαπιομαστε ειπωθηκε οτι το κορυφαιο μοντελο ειναι το cs και εκανες και λαικ σαρεσε το σχολιο και διορθώνω εγω και λεω το καλυτερο Μ το απολυτο και με την επομενη τεχνολογια στο μοτερ ειναι η gts ολα τα αλλα ει αι υποδεέστερα και η αλφα και η μερσε και ολα και σε μουερ και σε στήσιμο ας βγαλει η αλφα ενα αυτοκινητο να το περναει μεχρι τωρα το gts τα περναει ολα της κατηγοριας του αυτο ουτε κατι πιο πολυ ουτε πιο λιγο οπως παντα η bmw εβγαζε ενα απολυτο αυτοκινητο να τα περναει ολα και να αποδεικνύει την τεραστια εμπειρια τους στις πιστες ετσι και η gts υπαρχει για αυτον τον λογο η cs ειναι η αμσως καλυτερη που και αυτη τα ριχνει στην τζουλια..θα το δεις ετεροχρονισμένα σε βιντεο

    • stemi

      Ρε φίλε, πραγματικά δυσκολεύομαι να βγάλω νόημα όπως γράφεις. Φιλική συμβουλή, μπορείς να προσπαθήσεις να βάζεις τελείες και κόματα; Δεν λέω ότι εγώ είμαι καλός, αλλά τουλάχιστον προσπαθώ.
      Τώρα, πως λες ότι η CS είναι σίγουρα γρηγορότερη από την Giulia, όταν η πρώτη με τυμπανοκρουσίες ανακοίνωσε χειρότερο χρόνο σε πίστα από τη δεύτερη, είναι ένας άλλος γρίφος που επιζητά λύση!

    • manowar

      Ρε φιλε δεν παιζει ρολο αν καταλαβαίνεις η οχι τι γραφω δεν μιλαμε με ακαδημαϊκές ορολογιες μηχανολογιας .Μ4 και μετα το χαος.. Εσεις γραφετε ακαταλαβίστικα δεν κολλαει καμια αλφα εδω η Μ4 cs ειναι ενα νεο αμαξι που παρουσιάζεται και εσεις γραφετε αλλα λογια να αγαπιόμαστε αυτο..δεν ειναι δυσκολο να καταλαβεις εισαι αλφιστι ειμαι μπιμερ ενταξ σας γλενταμε στις πιστες αλλα παραδεχομαι την αλφα αν δεν υπηρχε η m3 m4 θα επερνα μονο αλφα τζουλια γιατι ειμαι της πίσω κίνησης και της αστραπιαιας κρεμαγερας συμπεριφορας κτλ αυτο

    • stemi

      Εγώ απλά ξεκίνησα με το να λέω για τους χρόνους παράδοσης και το δούλεμα που πέφτει με την Alfa. Δεν άνοιξα συζητηση για το τι είναι καλύτερο. Μετά όμως ακολούθησα τους άλλους. Όσο αφορά αυτά που λες. Προφανώς η BMW έχει περισσότερα μοντέλα, προφανώς και έχει πλέον περισσότερη παρουσία στον χώρο που συνοδεύεται με καλύτερη οικονομική θέση. Αυτό συνεπάγεται περισσότερη τεχνολογία κλπ. Αλλά, είπε η Alfa μετά από πολύ πολύ καιρό να κάνει κάτι σοβαρό και σας τάπωσε (τώρα εσένα σου αρέσει να λες “πηδάει”). Ο συναγωνισμός είναι Giulia και 3άρα και εκεί μπορείς και εσύ να δεις ποιος είναι καλύτερος πλέον (όχι μόνο στις επιδόσεις). Απλά η Giulia είναι τόσο καλή που τα βάζει και με το κουπέ της BMW, ακόμα και μετά από σπασμοδικές κινήσεις σαν και τα Comperition Package (που κάνει για να χρυσώσει το χάπι). Όταν βγάλει λοιπόν σε 1-2 χρόνια η Alfa την Coupe έκδοση θα δούμε πάλι ποιος θα ορίζει την κατηγορία (που έτσι κι αλλιώς τώρα δεν έχει παρουσία η Alfa).

    • Mika

      Απο το οτι θα την παρουσιαζε στο Παρισι, οπως γραφτηκε οχι μονο εδω,αλλα και σε πολλα ξενα sites, τωρα πηγαμε στα 1-2 χρονια??? Για την coupe εκδοχη μιλαω..

    • manowar

      Ε εδω μιλαμε για 4σαρα δεν μας ενδιαφερει ποιος ειναι ο ανταγωνισμος εσυ εισαι ακυρος εδω αλλα νομιζεις πως εισαι σωστος..μου γραφεις ο ανταγωνισμος ειναι τζουλια 3αρα χεστηκα ετσι κιαλλιως θεωρω καλυτερη την 3αρα αλλα εδω μιλαμε για την 4ασαρα καμια σχεση με αυτο που μου απαντησες..την κολοκυθια παιζουμε?τελος παντων

    • antonis

      Χωρις να θελω να σε κρίνω αλλά συνέχεια λέτε για τα κόμπλεξ τον αλφιστι τωρα εσυ με αυτό που κάνεις σε όλα τα άρθρα να συγκρίνεις την Gts με την qv δν ειναι κόμπλεξ; ένα αυτοκινητο με αγωνιστικά λάστιχα κ ανάρτηση δεμένο πλαίσιο, αεροτομές κ.α δηλαδή τι περίμενες να μην ειναι πιο γρήγορη; η Μπέμπα κ η άλφα ειναι από τις αγαπημένες μ εταιρίες έφτασα κοντα στο να αποκτήσω Μπέμπα αλλά τλκ δν έκατσε. Τεσπα πάντως η cs όσο ομορφη κ να ειναι πρέπει να παραδεχτείς οτι ειναι πανάκριβη..!!

    • manowar

      Μα καλα κανειςκαι με κρινεις εγω δεν μασαω απο αλλα ντραβαλα θα με νοιαξει που λες την γνωμη σου?δεν πειραζει αδερφε.εγω ειμαι οπαδος τηνς bmw παρολο που μαρεσει και η αλφα αλλα την αλφα την γλενταμε τι κανουμε τωρα..η αλφα εχει την τζουλια και η bmw εχει,,i8
      m4 cs
      m4 gts
      m2 gts (προσεχως)
      Εχει Μ5 (δες τι αποτελεσματα θα φερει)το πιο ελαφρυ και ικανο μεγαλο σενταν στην ιστορια των σενταν
      Εχει μια γκαμα αχτυπιτη τι κομπλεξ να εχω για να σου δωσω μια πιο καθαρη εικονα εγω μπηκα να κοψω φλεβα με το πανεμορφο σωμα του αυτοκίνητο υ και απλα απανταω σαν οπαδός της bmw που ειμαι..να μιλησουμε για την μερσεντες εκει με κοντραρεις και εισαι ανταγωνιστικος..αλλα να λεμε για αλφα τωρα να ασχολουμαστε καθε μερα με τις συγκρισεις των αλφιστι?επιδη εχει ενα καλο αμαξι στην κατηγορια των μεσαιων σενταν?ε καλο αμαξι ειναι τι αλλο ηθελεε να πω?

    • manowar

      Μα καλα κανειςκαι με κρινεις εγω δεν μασαω απο αλλα ντραβαλα θα με νοιαξει που λες την γνωμη σου?δεν πειραζει αδερφε.εγω ειμαι οπαδος τηνς bmw παρολο που μαρεσει και η αλφα αλλα την αλφα την γλενταμε τι κανουμε τωρα..η αλφα εχει την τζουλια και η bmw εχει,,i8
      m4 cs
      m4 gts
      m2 gts (προσεχως)
      Εχει Μ5 (δες τι αποτελεσματα θα φερει)το πιο ελαφρυ και ικανο μεγαλο σενταν στην ιστορια των σενταν
      Εχει μια γκαμα αχτυπιτη τι κομπλεξ να εχω για να σου δωσω μια πιο καθαρη εικονα εγω μπηκα να κοψω φλεβα με το πανεμορφο σωμα του αυτοκίνητο υ και απλα απανταω σαν οπαδός της bmw που ειμαι..να μιλησουμε για την μερσεντες εκει με κοντραρεις και εισαι ανταγωνιστικος..αλλα να λεμε για αλφα τωρα να ασχολουμαστε καθε μερα με τις συγκρισεις των αλφιστι?επιδη εχει ενα καλο αμαξι στην κατηγορια των μεσαιων σενταν?ε καλο αμαξι ειναι τι αλλο ηθελεε να πω?

  • Η CS έκδοση ήταν και η πιο ολοκληρωμένη Μ3 στην e46. Είχε πάρει τα καλά της csl και είχε και ανέσεις για την καθημερινότητα. Πιστεύω ότι παρόμοια κατεύθυνση θα έχει και η f80 cs. Θα είναι η πιο ολοκληρωμένη m4 αυτής της γενιάς .Πολύ καλή πρόταση για όποιον επιθυμεί δύναμη και ρετρό/vintage πλαίσιο. Εγώ έμπαινα πάντως.

    • Δημητρης Μαρκοπουλος

      Σωστοτατος

    • manowar

      Εσυ το έγραψες αυτο;;εισαι καλα;;η εισαι κρυωμένος;;περιεργο

    • Δημητρης Μαρκοπουλος

      δεν εγραψες κατι λαθος γιατι το λες αυτο?

    • manowar

      Ναι μα σωστος ηταν εδω αλλα ειχες χασει επισοδια σε αρθρα της bmw …
      βεβαια το μυαλο κανει ανακατερα καμια φορα ειναι συνθετο πραμα..

    • Ακόμα πιστεύω ότι είναι καλά τα μυαλά μου.

  • mixalhs7

    Όχι ότι έχει καμιά βαρύνουσα σημασία, αλλά θα είχε ενδιαφέρον να μαθαίναμε κάποια στιγμή με ποιο τροπο κερδίζει +10” στο ρινγκ αυτή η έκδοση σε σχέση με την βασική Μ4!

    • Δημητρης Μαρκοπουλος

      λογικα θα πεσει βιντεο

    • mixalhs7

      Δε με κατάλαβες, το βίντεο θα δείξει έναν γύρο.
      Εγώ θα ήθελα μια τεχνικής φύσεως ανάλυση με ποιο τρόπο αυτή η έκδοση κέρδισε +10” στο ρινγκ σε σχέση με την Μ4.
      Απλή περιέργεια έχω να δω πως το κατάφεραν, γιατί μόνο με τα Cup2 δεν κερδίζεις +10 εκεί πέρα!!

    • Δημητρης Μαρκοπουλος

      με τον ιδιο τροπο που Μ3 και Μ4 κανουν τον ιδιο χρονο στο ρινγκ :P

    • Akis-F1 FAN

      Αφού λέει για την απλή Μ4 είναι +30 άλογα, – 32 κιλά, κεραμικά φρένα, σχεδόν σίγουρα έχει διαφορετικές ρυθμίσεις στο tc και το esc, βελτιωμένη ανάρτηση και έχει και το μίνι σπόιλερ πίσω. Οπότε 10 sec κάτω είναι λογικά για το ring ;-D

    • mixalhs7

      Δηλ η Μ4 που τότε μετρήθηκε στο ρινγκ δεν φορούσε κεραμικά φρένα?

    • Akis-F1 FAN

      Το πιο πιθανό να φορούσε αλλά δεν είναι μόνο τα κεραμικά φρένα η διαφορά…

    • NIKOS HomoAkatastatus

      Η μέθοδος λέγεται fast forward το video, γιατί σε λίγο θα μας δουλεύουν και τα Lada. : ) : )

  • NIKOS HomoAkatastatus

    Oι τύποι είναι ηλίθιοι ή το παίζουν;;Άκου εκεί θα ΞΕΚΙΝΑ από τα 116.000!
    Γδυμένο σώβρακο θα το δίνουν οι πουθενάδες στην βασική έκδοση;;;
    Πανάκριβο και αποτυχημένο coupe.Έχει τεράστια οικονομία κλίμακας και σύμφωνα με ιπποδύναμη-ροπές του, θα έπρεπε να κοστίζει KATΩ από 70.000 ευρώ.

    Ένα sedan Alfa Romeo Giulia των 72-75.000 ευρώ, του ρίχνει στα αυτιά.
    Kαι μιλάμε για V6 biturbo 510, που η μηχανή κοιμάται σε αυτά τα άλογα!
    http://carconfigurator.alfaromeo.com/de_DE/Giulia-quadrifoglio/
    Μια Camaro ZL1 των 61.000 δολαρίων, 650 ίππων του κουνά μαντήλι.
    Μέχρι και το σημερινό Nissan GTR, είναι πολύ πιο φθηνό ΚΑΙ τετρακίνητο!

    • Δημητρης Μαρκοπουλος

      ο γιατρος ειπε να σου λεμε ναι….

    • NIKOS HomoAkatastatus

      Koντά 10 χρόνια ρε, λέτε πως το GTR είναι ακριβό και τα σαπάκια με τεράστια οικονομία κλίμακας είναι πολύ πιο ακριβά από πάμπολα μοντέλα!
      Μάλλον άλλοι είναι αυτοί που χρειάζονται γιατρό και φάρμακα. : )

    • σοβαρα τωρα ???? μπορουσες να πεις οτιδηποτε αλλο και μπορει να συμφωνουσα και μαζι σου….
      αλλα ειδικα το πρωτο GTR….οχι ακριβο δεν το ελγες…..αλλα αντιθετα ηταν BEST VALUE FOR MONEY sta sportcars !!

      σημερα αυτον τον τιτλο…οπως ανεφερες το εχουν τα αμερικανικα οπως πχ camaro

    • Mika

      Απολυτως σωστα..Και δες τι “εξελιξη” εχει υποστει το GTR απο το 2008, που εχει σχεδον διπλασιασει την αρχικη τιμη αγορας του!

    • NIKOS HomoAkatastatus

      Υποφέρεις από φαντασιώσεις.Κάπου κυκλοφορεί ένας τρελογιατρός εδώ μέσα,ζήτα του από εκείνα τα σαπιοφάρμακα που δοκιμάζει ο ίδιος.
      GTR στο ΣΗΜΕΡΑ,ΕΞΑΚΟΛΟΥΘΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΩ ΑΠΟ 100ΧΙΛΙΑΡΙΚΑ….
      https://www.nissan.de/fahrzeuge/neuwagen/gt-r.html
      Για πες αλεύρι….Η ΑΤTESA σε γυρεύει. : )

    • Mika

      Κουκουρουκου, μανταλακια!! Ποσο ειχε το Νισσαν GTR στην Αμερικη το 2008 οταν αρχισε να πωλειται? Θυμασαι??
      60000 USD. Ποσο ξεκιναει τωρα?

      https://www.nissanusa.com/sportscars

      109990 USD. Kαληνυστα σας!!!!
      :p

    • NIKOS HomoAkatastatus

      Περίπου 70.000 δολάρια έκανε το πρώτο GTR, ΠΡΟ 10 ΕΤΩΝ με τα ΤΟΤΕ κόστη σε ΥΛΙΚΑ-ΜΙΣΘΟΥΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ-ΠΡΟΜΗΘΕΥΤΕΣ.
      Μετά από 10χρόνια,έχει αυξηθεί ΦΥΣΙΟΛΟΓΙΚΑ η τιμή του και με πάρα πολλές ΒΕΛΤΙΩΣΕΙΣ.
      Η φαντασιοπαπάτζα σου έχει σχολιαστεί-λυθεί προ 3 ετών σε αυτό το άρθρο.
      https://www.autoblog.gr/2014/01/28/why-nissan-gtr-s-price-has-skyrocketed/

    • Mrdesperado32

      χωστα νικολαα…μη μπερδευσαι απ τις φωτο με μακλαρεν και εβο.γερμανοι κοκκαλο ειναι ολοι τους και αρχισανε τη μαζωξη για πεσιμο.δε θα συμμετασχω σημερα.θα κατσω να γελασω με τη ψυχη μου

    • NIKOS HomoAkatastatus

      Tι να τους πεις παλικάρι μου οι τύποι είναι εκτός τόπου και χρόνου!
      Μιλάμε τους πασάρουν σώβρακο την βασική έκδοση
      ΑΠΟ 116χιλιάρικα και χαίρονται για την ”ευκαιρία” σε διπλοτριπλές τιμές!
      Και να σε έχει στην σφαλιάρα SEDAN των 70χιλιάδων!

      Ti άλλο θα δούμε σε αυτόν τον Πλανήτη!
      Οι Ιστορικοί,οι Κοινωνιολόγοι,Ψυχίατροι του μέλλοντος,
      θα ασχοληθούν με τους Ιphoνάκιδες και τους πελάτες γερμανοπαπατζών,ως ΜΑΖΙΚΗ ΨΥΧΩΣΗ.
      Πολύ πιθανόν να μην ζω τότε,αλλά αναγνώστες θα διαβάσουν την Προφητεία μου. : ) : )

    • manowar

      Τι εκτις τοπου και χρονου ρε φιλε εσεις μπηκατε και γραφετε για gtr και αλφα ρομεο χωρις καν να εχουνε καποιο συγκριτικο.ο ιδιος ο αρθογραφος το συγκρινε μονο με το απλο και εγραψε οτι ειναι πολυ γρηγορότερο..που κολλανε αυτα που γραφετε?δεν ειναι συγκριτικο ρε ξυπνατε λιγο γιατι χανωμαστε

    • manowar

      Ταμενε τζαπανεα μεχρι το κοκκαλο τον σπρωχνεις να χωνει για να γινονται κομμεντ
      υποστιριζεις αυτα τα κιτρινα ποντικια του αξονα λες και ειναι γονεοι σου…
      πλακα κανεις?μιλαει για gtr που κολλαει το gtr με αυτο το αρθρο?εδω μιλαμε για το καλυτερο μεσαιο κουπε επιδοσεων της κατηγοριας…αλλος συγκρινει 4θυρα σενταν και αλλος σουπερκαρ.σε λιγο γραψτε και για το range rover sport

    • Mrdesperado32

      α εγω ειμαι υποστηρικτης του αξονα?οταν στα λεει ο σαμουραι σε πειραζει και λες οτι μπερδευει τα πολιτικα με την αυτοκινηση.ε ακουτα τωρα να χεις και καβατζα.εσυ υποστηριζεις βρωμιαρηδες γερμανους διχως ιχνος αισθητικης πανω τους που πηδανε κοτες και κατσικες απ την ολλανδια.περνουν σκυλια και τα βαζουν να γλυφουν τις γυναικες τους.επισης ο ιδιος λαος σε κατακρεουργησε πριν 70 χρονια και εσυ τους προσκυνας σα δουλος.ολοι ειχαμε καποτε γερμανικα αμαξια αλλα τοσο προσκυνημα σα το δικο σου για τα ζωα τους γερμανους δε ξαναδα.στο χω πει και παλιοτερα εισαι ο μονος εσω μεσα με τοση λατρεια στους γερμανους.και τα σκατα τους καλα τα βλεπεις.στη υγεια σου

    • manowar

      Χεστηκα για τους γερμανους και τους ιαπωνες σαν λαο..που δεν σας πηδαει ο γερμανος πες μου εναν τομεα πλεον ακουω πες σε αυτον τον τομεα οι ιαπωνες νικανε πουθενα..πουθεναδες..μονο για να τρωνε ζωντανα τα ζωα μεσα στο πιατο ειναι και στην κονα να πατανε τα παιδια 2 3 χρονων να δινουν λεφτα στους γινεις και ολα καλα..βρομιαριδες ασιατες αλλα τρωνε καλο μπιφτεκι απο τοθς γερμαναραδες ραπυς διαβολ..εχουν φαει τσολη..εχουνε φαει τσολιδι με ψ που χει παει των πενήντα.

    • Mrdesperado32

      εσυ χεστηκες για τους γερμανους;;;οι ιαπωνες εχουν 1000 κακα και 1000 καλα.τα φιλαρακια σου μονο ποινικο μητρωο εχουν.για βγες μια βολτα εκει στην κρητη να στα πουνε απο πρωτο χερι.θα ασχολουμαστε με αγελαδογαμηδες;

    • manowar

      Ασε ψευτη τα σαλια που ριχνει απο τον ψευτολαικισμο πρπει να παρω σφουγκαρισστρα αν σε πηραζανε οι γερμανοι γιαυτον τον λογο πως υποστιριζεις στεγνα τους ιταλους και πετας γλωσσιτσα και τους προσκυνας που πηδουσαν την ελλαδα και στον αξονα και με μοροζινι και με ενετους και με την αυτοκρατορία ??αν μπηκαν πι γερμανοι 3 χρονια στην ελλαδα οι ιταλοι ξερεις ποσες φορες μπηκαν 300 εχουν κλεψει και γρεμισει τα σημοαντικοτερα μνημια της Ελλάδας ψευτες λαγοι μιλατε πολιτικα και λετε για γερμανους και δεν μιλατε για τουρκους ιταλοτς ανερικανου..οι τελευταιοι μας πηδανε απο αποσταση εδω και 240 χρονια οικονομικώς..ψεθτες λοποδιτες τζαπανιζου..πθες το γαλα τωρα και οταν μου γραψεις μια αποψη ολοκληρωμένη εμπεριστατωμένη ως προς τα πραγματα πως εγιναν και πως συναιχιζουν τοτε μιλαμε..ψευτες..οι ιταλοι ειναι καλοι ε εχουν αποδειχτεί οι μεγαλυτεροι κατακτητες ως προς τον ελλαδικο χώρο ασχετοι ανίδεοι μιλα με κανενα παιδακι ρε μην μου τα πριζεις..απολαυσε τον king of spor coupe τωρα και ασε τις λαικιστικοσαλτσες

    • Mrdesperado32

      ρε γερμαναρα που θα με πεις και λοποδητη που βλεπεις σχολιο δικο μου και με πρηζεις καθε φορα.ψαχνεις να δεις τι γραφω και με ακολουθας σα σκυλακι να δεις τι γραφω.αντε με τους ναζι σου αγγαλιτσα.εσυ το πηγες πολιτικα εγω δεν ανεφερα τιποτα..εσυ το ξεκινησες.σαλiαρηδες των γερμανων που ειστε μερικοι.θα βλεπετε γερμανο τουριστα και θα του πλενετε τα ποδια.στα τετοια μου ολοι οι αλλοι λαοι.εσυ θαυμαζεις τους σφαγεις σου.εσυ θα γουσταρες να εχεις γονεις γερμανους

    • manowar

      Εισαι το επισημο σκυλακι μου στα σχολια στο ειχα πει και παλαιοτερα ακομα και αυτο αντεγραψες.. Γραφεις κατι στον νικο για γερμανους μεχρι κόκκαλο πριν σ γραψω εγω εισαι ψευτης απο την κορυφη μεχρι τα νυχια δεν υπηρχε περιπτωση εσυ να ειχες γερμανικα αυτοκινητα με τις παπατζες που εχεις γρεμμενες εδω..
      τζαπονι εισουνα παντα ,,,,,τριχες κατσαρες πρπει να ναι ολα..
      θαυμαζω τους σφαγαιες μου? σε κατουραω και σενα και αυτους μονο παπατζα εισαι εδω μεσα ψευτη και καλα εμεις θαυμαζουμε σφαγαιες και εσυ νουμερο που βγαζεις γλωσσα οπου να ναι και θα γλυφεις τους ιταλους τους αλλους σφαγαιες εισαι ο επαναστατης ε?ταγαραια οταν μπουκωνεστε επιδη ειστε ανυπαρκτοι λετε μεγαλυτερες κουβέντες και απο το μποι σας απο πανω ξεκινας τα παχια λογια

    • Mrdesperado32

      εσυ τα αρχισες και με ειπες για αξονα κλπ.γερασες και δε θυμασαι τι γραφεις.αφου με πηγες εκει σε πηγα και γω αλλου.καταλαβες τωρα πως παει ε?και τσουζει απ οτι βλεπω.γαυγισε οσο θες.απειλες και τετοια εχω ακουσει παμπολες για χρονια.λιγες γινανε πραξεις και ρουμπωθηκαν πολλοι.λες να μου καιγεται καρφι για οτι γραφεις?δε νομιζω τακη

    • manowar

      Το γραφω προσωπικα σε εσενα για 20στη φορα αυτο το αντιμετοπιζω εγω εδω μονο με εσενα ποιο?αυτο που κανεις και το γυρνας στα πιστευω του καθενα αυτα που γραφεις στον νικο λενε (απο μεσα τους)οτι εμεις ειμαστε εδω 3 4 οι προσκυνημενοι και εσυ που γουσταρεις βρομοπουστ3ς ασιατες εισαι ο γερος του μορια και μιλας με τον πετρομπεη..ετσι το χεις κανει αλλες 20 φορες και μετα σχολια με τον μικα εγω δεν φταιω και μας την πεσανε και μπουμπουρμπορ ενα χαος…δες εδω ενα χαος ειναι ολο το ποστ επι πονατε σεβεστε το σμαξι αυτο αλλα για ΓΑΜΙΟΠΟΛΙΤΙΚΗ μιλας μονο εσυ αυτο θα το παραδεχτεις και μετα θα κατσω εγω να κανω αυτοκριτικη

    • Mrdesperado32

      εγω εκανα ενα σχολιο οτι θα επαιρνα το Lexus.ολα τα αλλα τα δημιουργησες εσυ.εσυ με ειπες πρωτα για τον αξονα.εσυ ειπες για μπαμπαδες.εγω δεν τα χω πει ποτε και σε κανεναν αυτα.

    • manowar

      Ας εκανες το σχολιο με το λεξους και ας μεναμε καθαρα στο ποιο ειμαι καλυτερο αυτοκινητο μεχρι εκει δεν ειχα προβλημα μετα αρχησες τα πολιτικη και τα πηγάδια..τι μου απαντας συναιχεια βλεπεις να υπαρχει συνεννόηση εισαι του πηγαδιου δεν συμφωνουμε εγω μιλαω για την παρτη μου μονο και απλα υπενθυμίζω καποια πραγματα που πονανε τρολλαροντας αλλα οχι να βαζω και τσιτες σαν τις κυρακατινοβες..εκει παραπαει ενα μπλογκ με αυτοκινητα ειναι αν θες να αποκαλεσεις καποιον προδοτη γερμανοτσολια μεχρι το κόκαλο και αλες τετοιες αηδιες δεν το κανεις απο εδω μεσο ιντερνετ ελα να τελιωνουμε τωρα με αυτο εδω με τις απαντήσουλες

    • Mrdesperado32

      εσυ εγραψες πρωτος οτι ειμαι με τον αξονα και γω σου απαντησα.μην εχεις την εντυπωση οτι οταν μου λες κατι δε θα σου απανταω.ας μη το εγραφες να μη σου τα ελεγα και γω.

    • manowar

      Πρωτος το εγραψα διαγραφεις απο το μυαλο σου αυτο που λες στον νικο και αναφερεσε σε μενα και στον μικα και στον μιτσο ε??αυτο ντιλιτ και μετα ξεκιναει απο μενα το πραμα χαχαχαχα ρε σβησε τα σχολια και τα σβηνω αμεσως μετα εγω ελα περιμενω ειναι ξεφτιλα..

    • Mrdesperado32

      οταν γραφω γερμανοι εννοω γερμανοφιλοι στα αυτοκινητα…δεν υπαρχει αλλος ορος οπως jdm για τους ιαπωνες.δεν υπαρχει αλλος τροπος να το γραψω.τουλαχιστον δεν ξερω εγω

    • manowar

      Ελα μπιρι μπιρι μπιρι βαρεθηκα τη κλαψα βλεπω βαλαση στη τv τωρα
      αλλη ωρα γραψε οτι μαλακια σ κατεβει στα @@ μ ετσι κιαλλιως

    • Mrdesperado32

      πολυ σκληρος

    • manowar

      ……….. Χαχαχαχα
      Ναι
      κανε μας την χαρη τωρα τραβα κανε τιποτα αλλο

    • Mrdesperado32

      τωρα που το θεσες ευγενικα θα σε ακουσω και θα ασχοληθω με κατι σοβαρο.

    • manowar

      Ακομα αναχαρασεις αναμασεις τα ιδια λογογια σαν την κατσικα?ελα παρε αγκαλια τον χνουδωτο μαξιλαρακι τωρα και τραβα για υπνο

    • Mrdesperado32

      τελικα η σκληραδα σου με τρομαξε και παω για υπνο.καληνυχτα

    • manowar

      Ποντικοστρουμφακι πλακα κανεις? ,,μιλας στο κομπιουτερ χωρις να ναι κανενας αντρας εκει και λες οτι σε τρομαξε η σκληραδα πιανου της οθονης του υπολογιστη?εσυ τωρα μαμ κακα και νανι εισαι που δεν τρομαζεις ?χαχαχαχαχα
      Χαχαχαχαχαχα ρε ρουφα το βραδινο αυγο και οταν θα κατσουμε και στο ιδιο το τραπεζι να θυμασαι θα μ τα πεις

    • manowar

      Δεν ειναι το πολιτικο στην μεση σε αυτοκινητιστικο μπλογκ σχολιαζουμε..δεν ειναι η πολιτικη απλα η τσαπου που εχουν φαει οι ιαπωνες οι βρομιαριδες ο νοσηρος αυτος λαος αυτο σας ενοχλει επιδη οι γερμανια βγαζει τα κορυφαια 4ρεοχα παρεα με ιταλους αγγλους και οι αμπαλοι σκιστοματιδες κοιτανε σαν χασκες

    • manowar

      Αλλα στα κραξιματα του φερναντο αλονσο δεν σε βλεπω να σχολιαζεις ψαρουκλες ειστε σε τέτοια αρθρα δεν τοποθετείστε ποτε εχει κανει ρομπα την χοντα ξεφτιλα με τις δηλωσεις του και σεις το παιζετε κινεζοι εκει..

    • Mrdesperado32

      για ψαξε καλυτερα να δεις αν εχω κραξει τη χοντα η οχι.εχω χρονια να δω f1 και δεν ασχολουμαι πια.

    • manowar

      Ναι εσυ εισαι ο κραχτης της χοντα εχεις κραξει την χοντα πολλες φορες ωωωωω καλα εισαι μισεις χοντα..ΟΥΤΕ ΙΑΠΩΝΙΚΗ ΧΕΣΤΡΑ ΔΕΝ ΕΧΕΙς ΚΡΑΞΕΙ ΓΑΜΩΤΗ ΤΡΕΛΑ ΜΟΥ και τετοια να δεις θα λες εργο τεχνης τι διαλα γονεις σας ειναι οι ιαπωνες?

    • Mika

      θα πας κι απεναντι να κανεις like, στην αλλη τη ψυχη, οταν τα λεει????Ξερεις εσυ, αφου τα λετε μεταξυ σας!!!Μη το αφηνεις μονο το αγορι!

    • Mrdesperado32

      αλλοι κανουν λαικ και αλλοι απειλουν με δημοσιοποιηση προσωπικων στοιχειων,υποκλοπη δηλαδη.κρινε εσυ ποιο ειναι καλυτερο απ τα δυο

    • Mika

      Εσυ μιλαγες για κλικες….Πως μιλανε καποιοι συνεννοημενα μεταξυ τους για να την πεφτουν σε καποιον..Ετσι υποστηριζες.Οταν λοιπον απο το πουθενα, βλεπεις το Ντεσπεραντο και τον Χομο να παταει like στον διωγμενο, σε ενα αρθρο σε αλλο site, οχι καταναγκη της Αλφα, ουτε καν για ιταλικο αυτοκινητο,αλλα ακομα και για αντιγραφες και πεσιμο συνηθως σε BMW, ε δεν νομιζεις πως καποια ¨κλικα¨πεφτει κι εκει? Ετσι στα ξαφνικα εγιναν ολα?Φουντ φορ θοτ….Επειδη πιστευεις πως αλλοι πιπιλανε δακτυλο…

      Απειλη για δημοσιοποιηση προσωπικων στοιχειων? Αυτες τις παπαρδελες σου λενε οι φιλοι σου?? Τσ τσ….Θα το ηθελαν.
      Αλλα ευτυχως, με περσινα ξυνα σταφυλια, δεν θα ασχολουμαστε πια.

    • Mrdesperado32

      την επεσα εγω σε κανεναν αλλο με αλλους μαζι οπως κανετε εσεις καθε τοσο?δεν εχω καμια επικοινωνια με κανεναν απο οποιοδηποτε σαιτ.με τον γιωργο εχω ανταλλαξει 2 σχολια απο τοτε που τον banαραν.τσεκαρω καθε μερα το drive ετσι και αλλιως και βλεπω σχολια του και βλεπω πως του την πεφτετε και εσυ και πολλοι αλλοι απο εδω.εσεις πατε και τον παρενοχλειτε συνεχεια.οχι αυτος εσας.οσο για τα προσωπικα στοιχεια κλπ δε μου το πε κανενας.πριν κανα μηνα περιπου που μιλουσατε εσυ του ειπες τι θα του βγαλεις στη φορα ολα τα mail του και μετα σας εκοψε ο admin.αν θες σου δειχνω το σχολιο σου αν και πιστευω το θυμασαι απλα ηλπιζες να μην το χω δει εγω.ΛΑΘΟΣ

    • Mika

      Πεσιμο μπορεις να θεωρεις εσυ ενα διαλογο με καποιον που δεν εχει επιχειρηματα και στριμωχνεται,καποιος αλλος μπορει να το θεωρει αφορμη για χαβαλε, ακομα κι αν δεν δειχνει ετσι..Τωρα, το αν καποιος με τα σχολια που γραφει προκαλει και τρωγεται για καζουρα, κι ο Γιωργος ξερεις πως ειναι τετοιος,αφου κι αλλοι του την λενε που δεν γραφουν εδω, αυτο ειναι ενα αλλο θεμα.
      Το θυμαμαι πολυ καλα αυτο που λες..Γιατι να ελπιζα να μην το δεις, Μρ Κλουζω?Τι διαφορα θα ειχε? Οτι γραφω εχει το θαρρος της γνωμης μου…Προφανως δεν γνωριζεις τη δυναμη της μπλοφας, κι επεσες στη παγιδα της. Θυμασαι γιατι το ειπα αυτο? Θυμασαι πως μ εβριζε με χαρακτηρισμους, και του ειπα ελα εδω να μου τα πεις απο κοντα για να εχει πιο ενδιαφερον, και για να μπορεσω να σου δωσω τα δοντια σου απο τη καταληξη του μεγαλου εντερου σου? Και για να σε κανω να ερθεις, θα κανω το και το, ωστε να μου κανεις μυνηση, και να σε δω απο κοντα??Αυτα προλαβες να τα διαβασεις????
      Για αφελη μ εχεις λοιπον? Δεν σας εμαθαν μπλοφα στη σχολη? Το θεμα ειναι οτι επιασε απολυτα, γιατι το εκοψε, και ο admin του εστειλε μυνημα, οπως και σε εμενα, λεγοντας μου να μην ασχολουμαι μαζι του…Κι αλλα χαριτωμενα ελεγε κι εκεινον, αλλα αυτα δεν θα σου κανω τη τιμη να τα μοιραστω,δεν ειναι της παρουσης αλλωστε!

    • Mrdesperado32

      εγω λεω οτι βλεπω δε μπορω να ξερω και ουτε να μαντεψω καθε φορα ποιος ειναι ο σκοπος που την πεφτετε ολοι μαζι σε ενα ατομο.εγω θυμαμαι οτι εσυ τον προσελαβες πρωτος.εσυτου ειχες σχολιασει πρωτος δεν εχει αναφερθει ποτε προσωπικα σε σενα.μπηχτες πεταει για το σαιτ αλλα εσυ τι τσιμπας?δικηγορος του autoblog εισαι?ξερεις οτι αυτο που ειχες κανει με τα mail ηταν λαθος?βασικα παρανομο.εμενα αυτα μου μαθαν στη σχολη.οι μπλοφες ειναι για τον τζογο.το να απειλεις οτι θα σπασεις στο ξυλο καποιον για αντιθετες γνωμες και αυτο ειναι παιδιαστικο.δε με νοιαζει τι σου πε ο admin τα ιδια πιθανον να ειπε και σε αυτον και να μη τα ξερεις.

    • manowar

      Ρε βλημα συνελθε λιγο και κανε μια αυτοκριτικη ενα λεπτο κανε μια αυτοκριτικη και μετα θα κανουμε ολοι..δες τι ξεκινας να γραφεις στον νικο…ειναι γερμανοι μεχρι το κοκκαλλο ποιοι??προσκυνημενος μπορει να εισαι εσυ ωστοσο μετα αρχιζεις τα : (την πεσανε σε ενα ατομο τους εγω εσεις αυτος))χαος οποτε δεν εχεις τι να πεις το γυρνας στην πολιτικη και τα πιστευω του καθε ενος μεχρι να σου συρω παλι κανα 2 παναγιες και 4 καντιλια να με κανουν μπαν ενω εσυ θα εισαι η μπερδουκλωχτρα εδω μεσα στο εχω γραψει 20στη φορα οποτε σε μπουκωνουν οι γερμανοι που σας εχουν αφανισει εντελως το γυρνας στα πρωσωπικα πιστευω τιυ καθε ενος.κρινε το εαυτο σου πες ΝΑΙ ΤΟ ΚΑΝΩ και παραδεχομαι μετα οτι θες

    • Mika

      Παρομοιως, ρωτω κι εγω, δικηγορος του Γωγου εισαι? Εφοσον ειναι μεγαλο αγορι, μπορει να υπερασπιστει μονος του τον εαυτο του. Ασε τον να το κανει…Και συνεχιζεις χωρις λογο μια κουβεντα που ειναι ασχετη με το αρθρο.
      Φιλοξενουμενοι ειμαστε ολοι σε ενα site, χωρις περεταιρω συμφεροντα. Θεωρουσα πως ειναι αυτονοητο να το καταλαβει καποιος αυτο.Προφανως δεν ειναι. Η “απειλη” πως θα δωσω σε καποιον τα δοντια του, δεν ειχε να κανει με το αν εχει αντιθετη αποψη με μενα. Το εχω πει απειρες φορες, δεν με ενδιαφερει καποιος να εχει αλλη αποψη με μενα, δεν το απαιτω και το σεβομαι. Με σενα δεν εχω διαφωνησει εκατομυρια φορες? Ε και? Τι εγινε? Με πολλους διαφωνω εδω μεσα,και με αλλους τοσους συμφωνω. Και προσωπικα δεν ξερω κανενα! Δεν εχω συναντησει ποτε κανενα απο κοντα.
      Το θεμα ειναι να μενεις στην αποψη σου και να σχολιαζεις αποψεις και μονο….Δεν αξιζει να ασχολεισαι παραπανω, για ατομα που σου ειναι αγνωστα (συνεπως κι αδιαφορα, αφου υπαρχουν μονο μεσα στο πλαισιο αυτης της “παρεας”).

    • Mika

      Ειμαι σιγουρος πως δεν εκανε τοσο….Αλλα για να σε κανω χαρουμενο, εστω, θα στο δωσω…Αρα, συμφωνα με τη δικη σου χομοακατασταστη λογικη, 40000 καπελο στη τιμη των 70000, μετα απο 10 χρονια, για ενα μοντελο που ειναι το ιδιο σχεδιαστικα και μηχανολογικα, με βελτιωσουλες (φυσιολογικες) σε εμφανιση, πλαστικα εσωτερικου, αλλαγουλες σε αμορτισερ κι ελατηρια, και αυξησουλα της ιπποδυναμης step by step, 20 αλογακια τη φορα, καθε χρονο, οταν οπως ξερεις μπορεις να το πας 1500 αλογα με πολυ λιγοτερα χρηματα (εσυ τα αναφερεις καθε τρεις και λιγο, οχι εγω), ειναι απολυτως φυσιολογικα, για ενα αμαξι που οι μεθοδοι παραγωγης του δεν εχουν αλλαξει,αρα το κοστος παραγωγης του οχι μονο δεν ειναι αυξημενο τοσα χρονια μετα, αλλα εχοντας βγαλει την αρχικη επενδυση ειναι και πολυ φτηνοτερο απ οτι οταν ξεκινησε…
      Γελαει και το καναρινι του Μαραντονα!
      Ειμαι περιεργος να δω τι θα ελεγες αν στη θεση του ηταν μια 911 turbo S, ενα R8, h μια Mclaren για 10 χρονια στην αγορα, και τι καντηλια θα κατεβαζες στους Γερμανους και Σια..Ολοι ξερουμε…
      :p :p
      Oταν το κανουν τα Τζαπονια, αυτοι ξερουν….
      Νικολα συνελθε…..Καλες οι προτιμησεις,αλλα να σκεφτομαστε πριν πεταμε τα κουκουτσια ετσι, θα βγαλουμε κανα ματι!!

    • manowar

      κουκουρουκου λεει μανταλακια χαχαχαχαχαχαχ..γαμσετα εδω θα ξεχασεις τα πιο απλα που ξερεις…

    • manowar

      Ασε μας μορε τζαπαν ναπουμε σε καθε αρθρο βλεπετε ενα πανεμορφο δημιούργημα και μπαινετε οι μισοι αλφιστι λετε για την αλφα και οι τζαπαν για gtr ποτε θα μαθετε να ειστε πετρολχεντς ρε ανιδεοι πελατες?? η bmw βγαζει την gts που το ραβει στα tracks το gtr το νισμο..θες να σου δειξω χρονους?με 100 αλογα λιγοτερα και 800 κυβικα λιγοτερα θες να δεις τι του κανει η εχεις δει??το gtr ειναι ενα πολυ γρηγορο αμαξι ικανο αλλα με χρονια στην πλατη του το χετε κανει καραμελα

    • NIKOS HomoAkatastatus

      Η Βmw ρε στην Ευρώπη, με τόση οικονομία κλίμακας στα μοντέλα της και τόσα ταμειακά διαθέσιμα,θα έπρεπε να δίνει 460 ψωράλογα τσαμπέ με το κιλό,όπως τα δίνει η Camaro και η Ford!
      H ALFA ROMEO, με εντελώς νέο αυτοκίνητο και ΟΥΤΕ κατά διάνοια τόση οικονομία κλίμακας και δίνει 510 ίππους
      στα 75χιλ ευρώ και με ΕΝΕΡΓΗ ΑΕΡΟΔΥΝΑΜΙΚΗ!
      Δηλαδή πόσο θα σας τιμολογήσει την νέα M3, έχοντας πιο εξελιγμένες τεχνολογίες,όταν πουλά την σημερινή συμβατική CS από τα 116 χιλιάρικα βασική έκδοση;;;

    • manowar

      Δεν προκειται να διαβασω τις μλκιες που μου γραφεις φιλε ξερω τι κορυφαια εργαλεια φτιαχνει η bmw ποια κλιμα και μλκιες μπαινετε σε ενα αρθρο γραφετε οτι ακυρο υπαρχει και μετα βγαινετε οτι να νε γενικως φιλε

    • NIKOS HomoAkatastatus

      Εδώ θα είμαστε ρε να δω πόσο θα σας τιμολογήσει την νέα
      M3 με ποιο εξελιγμένες τεχνολογίες, που ΉΔΗ φορά η ALFA!
      Την CS με συμβατική τεχνολογία,οικονομία κλίμακας,
      460 άλογα, την σπρώχνει σώβρακο βασική έκδοση από τα 116!

    • manowar

      Σε οποιο αρθρο υπαρχει μεσα γερμανικο αυτοκινητο που σας εχει kερασει τσαι 40 χρονια τωρα μονο με την ιδεα του ονοματος κλαιτε του μπαινετε μεσα και αντι να πειτε κατι σχετικο λεει ο ενας για gtr ενα αμαξι που εχει εδω (160.000)ευρω και ο αλλος με την τζουλια ασχετο εντελως ενα σενταν με ενα κουπε και πατε την κουβεντα σε συγκρισεις..csl ηταν ο παπους σας gts ειναι τωρα ο μπαμπα σας οσο αφορα τους χρονους τα γκαζια και το nurbundring.. Και τωρα η CS που με την σειρα της θα κερασει τσαι με το λιτρο χεστηκα ποσο θα το κοστολογισει εγω μια φορα θα το παρω μεταχειρα..χεστηκα ποσο θα κανει..

    • NIKOS HomoAkatastatus

      To Gtr έχει τόσο εδώ, επειδή το υπεροφορολογούν για να τα τσεπώνουν οι τακουνόβιες οι καρανίκιδες, που ψηφίζουν τα όρκς με λοβοτομή!
      Άν το τιμολογούσε φθηνά σωστά η Bmw,θα ήμουν ο 1ος που θα έδινε συγχαρητήρια.

      Eίναι φυσιολογικό ρε ένα coupe επιδόσεων,να είναι πιο αργό από ένα sedan και πολύ πιο φθηνό;;;
      Θα μας τρελάνετε επειδή είναι ”Bmw”;;;
      Πως σε εκείνο το άρθρο με την κατανομή 50-50, εκθείαζα την BMW που επέμεινε σωστά,παρόλη την τρέλα πάμπολων κατασκευαστών για πισωμήχανα και κεντρομήχανα;;

    • manowar

      Φιλε μου γραφεις οτι τσιμπανε τα λεφτα οι μκλες της νισσαν εδω μα εγω μπηκα να θαυμασω υπεροχη ομορφια σε μπλε χρωμα και να κραξω σχολια-ονειρα απατηλα διαφορων αλφιστι..εγω ειμαι μπιμερ τι να κανουμε τωρα ?Μ5 650 αλογα ερχετε να ριξει παλι ενεργοραδιοσκληροπυρινκο γ@μισι..τωρα διαβαζω απο χθες για την Μ5 μην με απασχολειτε με κουβαδες.??

    • Δημητρης Μαρκοπουλος

      75.000 ευρω σε ποια χωρα ρε συ διαβαζω και ξαναδιαβαζω 75.000
      115 εχει στην ΕΛΛΑΔΑ και 108 η Μ3 κοπρεντο??

    • Akis-F1 FAN

      Με τα αμερκάνικα δεν παίζει σύγκριση γιατί άμα κοιτάς μόνο άλογα και ροπή όπως λες δεν τα ανταγωνίζεται τίποτα, όχι μόνο η BMW. Επίσης η cs είναι ειδική έκδοση άρα λογικό να την τσιμπήσουν στην τιμή. Παρόλα αυτά εγώ συμφωνώ μαζί σου ότι είναι πολύ ακριβή στα 116 Κ, αλλά το θέμα είναι ότι θα πουλήσει. Και αφού θα πουλήσει σε αυτή την τιμή μαγκιά τους.

    • Mika

      Οπως εχει πει πολλες φορες ενας καλος σου φιλος, σ αλλο site, h Alfa αδικειται κι αδικει τον εαυτο της!! Γιατι την εχει τοσο φτηνα τη Κουαντριφολιο?? Αφου ειναι καλυτερη!! Γιατι να χανει λεφτα??Ας τη βαλει κι αυτη 100-110000 να βγαλει κι ευκολο χρημα!!! Μα τιποτα δεν ξερουν απο παπατζομαρκετιν οι Ιταλιανοι???
      Kι αφου εχει 510 αλογα, επρεπε να εχει πολυ παραπανω..Τσαμπα θα τα δινουν???
      :p :p

    • NIKOS HomoAkatastatus

      Η ΑLFARA είναι το NEO GTR της εποχής μας, σε value for money.
      Τα κάνει όλα και συμφέρει! : )
      Με την ενόραση μου το είχα δει και σας το έλεγα,άλλο που δεν ακούγατε. : )
      Εσείς καθίστε να χαζεύετε τα πανάκριβα πιασοκωλέ ερπετά που ξεβάφουν-σκορπάνε και διαλύονται στην πρώτη σκληρή χρήση.

    • Mika

      Περιμενουμε λοιπον να σπασει τα ταμεια και να δημιουργησει μεγαλες λιστες αναμονης?? Σωστα?? Η ειναι μονο για μερακληδες, οπως θελετε να λετε?
      :p :p

    • NIKOS HomoAkatastatus

      Δεν μας ενδιαφέρει να σπάσει ταμεία,μας ενδιαφέρει να σπάει τα μούτρα πανάκριβων σαπιοερπετών, με τεχνολογία Flintstones.

    • Neos

      εχεις αδικο νομιζω,αν δεν πουλησουν η τζουλια και η στελβιο(+ το ερχομενο suv) δυσκολα τα πραματα γτ εγιναν μεγαλες επενδυσεις,για αυτο και τα μοντελα αυτα ειναι σε υψηλο επιπεδο.

    • χωρις να ειμαι ειδικος…η λογικη μου λεει…πως η ALFA θελντας να ξορκισει τον κακο της εαυτο απο τα προηγουμενα χρονια……κανει μια ”επιθετικη τιμολογιακη” κινηση με την Τζουλια και την Στελβιο….δινει ενα ολοκληρωμενο και ποιοτικο προιον σε τιμη ”κοστους” ωστε να κερδισει και παλι το χαμενο εδαφος !!!! πιστευω πως αμα πανε καλα οι πωλησεις στα επομενα χρονια θα εχουμε αυξηση στις τιμες !!

      κατι παρομοιο εκανε και η NISSAN με το GTR…που επιασε απολυτα !!!

    • NIKOS HomoAkatastatus

      Η NISSAN και η ΑLFA ROMEO, έχουν ΣΩΣΤΗ τιμολογιακή πολιτική.
      Είναι σαν να περιμένεις από την Αpple που παίρνει οθόνες από την Samsung,κάμερες από την Sony και τα κατασκευάζουν σκλάβοι Κινέζοι Κομμουνιστές με ένα δολάριο,
      να στα τιμολογήσει 200 ευρώ αντί για 1χιλιάρικο.
      Οι γερμανικές αυτοκινητοβιομηχανίες, είναι αντίστοιχα η σάπια Apple.
      Tόσο απλά.

    • οπως σε ειπε ο ΜΙΚΑ….για ποιον λογο τοτε εχουμε αυξηση του GTR σε σχεση με πριν 9 χρονια σχεδον στο διπλασιο ?????

      η κατι εδιναν κατω του κοστους για τον λογο που προανεφερα….η πλεον κοιτα το υπερκερδος !

    • NIKOS HomoAkatastatus

      Πιο διπλάσιο ρε;;
      70.000 έκανε το 2007 το GTR.Mετά από 10χρόνια αυξήθηκε κατά 30.000 περίπου.
      Tο τότε Gtr, έχει δεχθεί πάμπολες βελτιώσεις
      εξωτερικά-εσωτερικά ΚΑΙ ΤΑ ΚΟΣΤΗ ΜΕΤΑ ΑΠΟ 10ΕΤΗ σε ΝΕΑ ΥΛΙΚΑ ΠΡΟΜΗΘΕΥΤΕΣ-ΜΙΣΘΟΥΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ,
      φυσικά ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΙΔΙΑ ΜΕ ΤΟΥ 2007!

    • ” Σίγουρα θα μπορούσαν να κρατήσουν την τιμή λίγο πιο χαμηλά αλλά γιατί να το κάνουν όταν πουλάνε; Βάλε στην άκρη ρομαντισμούς και περίεργες ιδεολογίες/νοοτροπίες και σκέψου. Αν εσύ είχες ένα προϊόν, το οποίο άλλαζε έστω και λίγο κάθε χρόνο, αύξανες την τιμή του κάθε χρόνο και πουλούσες το ίδιο, θα σταματούσες να αυξάνεις την τιμή του; Ιδίως με δεδομένο πως αυτή είναι η τελευταία αναβάθμιση του προϊόντος σου πριν λανσάρεις το επόμενο; Αν απαντήσεις ναι, συγνώμη αλλά λες ψέματα.” επειδη μιλησες για το αρθρο…..

      οταν πουλας κοιτας να βγαλεις οσα περισσοτερα μπορεις !!! 67000+ ξεκινουσε….και πλεον εχει ξεπερασει τις 100000….αν εσυ τωρα πιστευεις οτι εχει αλλαγες που να κοστιζουν 35.000+ τι να πω……

      υ.γ το 50% παει επι της αρχικης του τιμης δηλαδη αυτην των 70.000….τωρα δεν θα κανουμε μαθηματικα…..

    • Mika

      Eπειδη εχει αποδειξει, πως δεν το πολυκατεχει με τις τιμες αγορας (θυμασαι που επεμενε πως η Giulia Veloce εξω ειναι 10000 πιο φτηνη απο το Golf R?? :p ) μην τον ξεσυνεριζεσαι….
      :-)
      Ειμαι πολυ σιγουρος πως οταν ξεκινησε το GTR στο Αμερικα το 2007-8 ειχε 60000 δολλαρια, οχι 70,και τωρα εχει 110…Δηλαδη 50000 παραπανω..Τα οποια οπως λες κι εσυ, δεν δικαιολογουνται….Αλλα η Νισσαν, το εκμεταλλευεται,κι αφου μπορει, δικαιωμα της…

    • Τώρα ειμαι απο κινητό …. Είχε ξεκινήσει απο 65.000δολλαρια …θα βάλω το λινκ αργότερα !!!

      Αυτο πάντως με την τιμή της Ιουλίας και του γκολφ … Δεν το θυμάμαι !!!!

    • Mika

      Σε μενα τα λες? Εγω τα ξερω!!!
      Εσκιζε τα ρουχα του οτι h Veloce, στην Αγγλια αν δεν κανω λαθος, εχει τα ιδια λεφτα με το Golf R…Σε ενα video test του Golf R νομιζω ηταν

      Και του ελεγα, περα οτι ειναι αλλη κατηγορια αυτοκινητα, εχουνε και 10000 διαφορα!!! Δεν απαντησε ποτε!!!
      :p

    • αυτο με το GOLF πραγματικα δεν το θυμαμαι καθολου !!!!!!

    • Mika

      Δεν εχω τη δικη σου εμμονη να θυμαμαι που ακριβως ειναι,και να το βρω στο λεπτο, αλλα take my word!
      :p

    • NIKOS HomoAkatastatus

      Δεν έχετε καταλάβει, πως η ΑLFA επιβίωσε σε πολύ πιο δύσκολες εποχές,που ήταν καταδικασμένη από τους σαπιοκουστουμάκιδες,για προιόντα εντός Ευρώπης.
      Τα νέα της προιόντα απευθύνονται σε ΠΑΓΚΟΣΜΙΕΣ ΑΓΟΡΕΣ.

    • Neos

      ενταξει δεν διαφωνω,αλλα σου απαντησα επειδη εγραψες οτι δεν σε ενδιαφερουν οι πωλησεις.το ζητουμενο ειναι οι σφαλιαρες που λες να μετατραπουν σε πωλησεις μεσω μαρκετινγκ και προσιτων τιμων σε παγκοσμιες αγορες(οπως της β.αμερικης) στις οποιες δεν ειναι τοσο γνωστη,κατι που απο οτι διαβαζω σε ξενα site αρχιζει να γινεται

    • Mika

      Παιδι μου, σου λεει,ειναι υπερανω!!
      :p

    • Mika

      Oτι να ναι..Τον Μαρκιονε ομως τον ενδιαφερει να πουλαει και να φερει λεφτα στο ταμειο…Γι αυτο γενικα ψαχνεται για συνεργασιες..Οταν αποφασισετε μεταξυ σας τι σας ενδιαφερει τελικα, τα νουμερα σε πιστες η η επιτυχια στο ταμειο, μας λετε κι εμας…Κατι μου λεει θα αργησετε πολυ να τα βρειτε μεταξυ σας!
      :-)

    • manowar

      Την τεχνολογια των ερπετων θα βαλετε εσεις οι τουοταιοι στο κορυφαιο αυτοκινητο σας το σουπρα…..γιατι ειστε ακαματιδες και κοιτατε να κονομισετε το κορυφαιο 3λιτρο του κοσμου χωρις κοπο και υδρωτα και για ανταλαγμα δινετε στην bmw μπαταριες με την χειροτερη αυτονομια του ανταγωνισμου..
      Τσσσσσσσσσσσ τι του πα τον εσκισα
      ΑΝΤΕ ΓΕΙΑ..????

    • NIKOS HomoAkatastatus

      Με ισοπέδωσες αλήτη με αυτό που μου θύμησες.
      Έτσι και δω γερμανοτρίλιτρο πάνω στο θρυλικό Supriδι,
      θα με δεις σαν την Λουκά και θα προκαλέσω διπλωματικό επεισόδιο με τους αχρηστόβιους Ιάπωνες νησιώτες.

      Θα πέσει Διαγαλαξιακό καντήλι σε κάθε κωλοvideo τους ή παρουσίαση.
      Εμείς οι JDM,επιθυμούμε μηχανικές αντοχές κτηνωδών κατασκευών, τουλάχιστον επιπέδου 2jz.

    • manowar

      Χαχαχαχαχαχα και εγω τι θα κανω ρε τον πανουση??πρεπει να φαω 1000 παστιτσα

    • αρα οποιος σημερα παει και τα σκασει στο GTR….ειναι παπατζοπροβατο ?? θυμα του ιαπωνικου μαρκετινγκ ?????

    • NIKOS HomoAkatastatus

      To GTR είναι σε άλλη κατηγορία οχημάτων και με διαφορετική τεχνολογία ως τετρακίνητο.
      Η ΑLFA Qv παρόλο που είναι πισωκίνητο sedan,εκμηδενίζει πολύ πιο πανάκριβα,μέχρι και 4κίνητες κατασκευές.

    • ναι αλλα η ALFA τα κανει ολα και συμφερει…….αυτο λεω…..

    • manowar

      Η τζουλια ειναι το gtr της εποχης?
      Πφφφφ
      Σιγα μην παρει φορα ο σερχιο και πεσει στο γκρεμο με αλεξίπτωτο το πουλοβερ..
      Ψτ ε μετα την gts και την cs ας ειναι και η λαφεραρρι fxx gtr lp leman edition hyperracing car..??

    • stemi

      H μεγιστοποίηση του κέρδους είναι συνάρτηση της ζήτησης και της τιμής. Δεν αυξάνεις ανεξέλεκτα την τιμή μειώνοντας τις πωλήσεις. Υπάρχουν τύποι γι’ αυτό, αλλά η ουσία είναι ότι πρέπει να βρεις την καμπύλη της ζήτησης (ζητούμενη ποσότητα vs τιμή). Στην τιμή αυτή λοιπόν της QV βλέπω ότι τον Μάρτιο στη Γερμανία και στο Ηνωμένο Βασίλειο η QV αποτελεί το 33-35% των συνολικών πωλήσεων της Giulia. Ένας ιδιαίτερα μεγάλος αριθμός που δεν νομίζω να είναι αντίστοιχος στις 3άρες. (Έδω βέβαια στην Ελλάδα – δεν ξέρω για το εξωτερικό – βλέπουμε και τριάρες με τασιά) Άρα τιμολογιακά μπορεί ο Sergio να έκανε το σωστό.

    • Mika

      Η 3αρα εχει χιλιες πεντακοσιες εκδοσεις, σε σχεση με τις μετρημενες στα δακτυλα της Giulia. Aρα αντιστοιχη συγκριση ειναι πρακτικα αδυνατο να γινει…Αν ποτε αποκτησει τοσο ολοκληρωμενη γκαμα, τοτε θα εχει ενδιαφερον να το δουμε..

    • που έχει φίλε μου 75 χήνες η alfa? Με τα βασικά εξτρά στις ΗΠΑ φτάνει το 100αρικο. Για τα αμερικάνικα έχεις δίκιο για το κόστος/απόδοση αλλά άλλο το στάτους της bmw στη β.αμερική. Έχει κερδίσει το δικαίωμα να υπερτιμολογεί τα μοντέλα της. Αυτό θυμάμαι το διάβαζα όταν βγήκε η δεύτερη γενιά του μοντέο και έλεγαν ότι κοστίζει παραπάνω το μοντέο στη φορντ από ό,τι η τριάρα στη bmw και ο λόγος ήταν ότι ενώ το κόστος κατασκευής ήταν παραπλήσιο η bmw είχε κερδίσει στις αγορές το δικαίωμα της υπερτιμολόγησης άρα και το περιθώριο κέρδους.
      Το gtr που λές έχει ακριβύνει 40 φεύγα τοις εκατό από τότε που παρουσιάστηκε.
      Νομίζω ότι όλα τα προϊόντα τέτοιου τύπου είναι πανάκριβα για το μικρομεσαίο καταναλωτή. Σχεδόν όλα τα αυτοκίνητα τώρα βασικά είναι πανάκριβα παγκοσμίως. Είναι πλέον είδος πολυτέλειας το αυτοκίνητο και κοστολογείται αναλόγως. Οπότε και το να σκοτωνόμαστε εδώ μέσα για άπιαστα μέταλλα είναι χαμένος χρόνος.
      http://www.caranddriver.com/nissan/gt-r
      Price:
      $111,685 – $176,685

      Το gtr μπορεί να ακουμπήσει τα 180 χιλιάρικα, είναι απλησίαστα όλα πια!
      Το NSX 200 χιλιάρικα
      Η bmw άνω των εκατό
      Στο λινκ έχει και άλλες τιμές.
      Δεν στην πέφτω πάντως, μην το θεωρήσεις έτσι. Όλα είναι πανάκριβα, την απογοήτευση μου βγάζω.

  • Mrdesperado32

    Σ αυτα τα λεφτα lc500 fsport.πιο ομορφο μεσα εξ ω και ν8 ατμοσφαιριλα.

    • manowar

      Το λεξους αυτο καλο ειναι για μια 3τοτεταρτη λυση..δεν πιανει μπαζα ομως στον σχεδιαστικο χαρακτηρα της 4σαρας εχω δεν εχω δει κανεναν δημοσιογραφο να μιλαει για λεξους ως ενα απο τα ομορφοτερα αυτοκινητα του 20του αιωνα αντιθετως με την Μ4σ δεν συγκρινεται ουτε σε κομψοτητα ουτε σε πρεστις ουτε σε κυρος ουτε σε μεταπωληση ουτε σε γκαζι ουτε σε ικανοτητες..το cs ειναι το ικανοτερο αυτοκινητο απο ολον τον ανταγωνισμο και εχει και μικροτερη ιπποδυναμη..σου ειπα η bmw κραταει χαρακτηρα 40 χρονων το λεξους ψαχνει ακομα χαρακτηρα σχεδιαστικο ..μην τα ξαναλεμε μονο με αλφα ρομεο συγκρινεται η Μ4 θα βγει και βιντεο με κοντρα στην πιστα σε θελω παρον και σενα για να δεις καποια πραγματα που τα λεμε εδω χρονια

    • Mrdesperado32

      η λεξους εχει ονομα στη πιατσα και ας ειναι σχετικα νεα εταιρεια.απο ευρωπαιο δημοσιογραφο δε θα δεις καλα λογια εκτος απ τα γερμανικα.τους λογους τους ξερουμε ολοι.η λεξους συγκεκριμενα ειναι η τοπ σε αξιοπιστια εχει το καλυτερο after sales στο κοσμο και εχει πολυ καλη μεταπωληση.διαβασε και κανα αμερικανικο σαιτ να δεις τι εστι λεξους.επειδη ξερω που το πας..θα συγκρινεις την ιουλια με την m3 την απλη,ουτε κομπετισιον ουτε αλλες εκδοσεις της bmw.οταν βγαλει και η αλφα μια πιο σκλυροπυρηνικη εκδοση για την ιουλια τοτε θα τα συγκρινουμε.οποτε απλες εκδοσεις με απλες.μαθετε να κανετε συγκρισεις και οχι οτι σας συμφερει καθε φορα.

    • manowar

      Δεν υπαρχει πουθενα αν δεν πούλαγε στην αμερικη στους νιγκας δεν θα ηταν η 5τη πριμιουμ φιρμα θα ηταν απο τις πρωτες απο τον πατο.ας φτιαξει ικανα αυτοκινητα που την περναει σε χρονο ακομα και η csl του 1821 που οδηγαγε ο Κολοκοτρώνης και την εδωσε στον στελιο Μεταχειρισμένη και μετα ξαναμιλαμε για λεξους μην με απασχολεις με 5τατζες ο πρωτος δεν βλεπει μονο τον δευτερο..δεν μπορει να δει τον 5το

    • Mrdesperado32

      και εσυ αν δε πουλουσες στους μπαρμπαδες της ευρωπης που νομιζεις θα σουνα?σου μιλησε κανενας και λες οτι σε απασχολω εσυ σχολιασες.οδηγγησες κανα τελευταιο λεξους και τα λες αυτα?οχι.οποτε λες πραγματα για τα οποια δεν ξερες, οποτε ακυρο

    • manowar

      Οο μπαρμπαδες της ευρωπης εχουν απειρο γουστο σε σχεση με τους νεοπλουτους ραπαδες νιγκα γιο γιολο..ειναι γνωστες επιδη αυτοκινητιστικά ολα απο εδω περερα γηραιά ξεκινανε..οταν εχεις τον μυθο και την ιστορια και συναιχιζεις να πηδας στα γκαζια και στα στροφιλικια εισαι ο καλυτερος τι να κανω τωρα

    • Mrdesperado32

      ναι σωστο και αυτο..0 70αρης με την 316 με 130 αλογα ολη μερα μεγαρα ειναι…πως μου διεφυγε

    • manowar

      Βρες εσυ αλλο 1.600 στα 170 αλογα που παγαινει και 220 μεσα απο αντιπρόσωπο κανει μια χαρα ντονατ ντροφταρει και κοστιζει 25.000 τοσο εχει η 320 απανω στα 25 βρε εσυ αλλο 1.600 δεν υπαρχει πουθενα..στην κατηγορια του ειναιμοναδικο και γιαυτο γαζωνει στις πωλησεις ασε που εχει κορυφαια οδηγικη συμπεριφορά ακομα και το 316 ειναι 50 50 τιμονι διαβητη και ελενχεις τον πισω αξονα με ακριβεια γιαυτο δεν πιανουν μπαζα οι αλλοι εκει..μονο στα 2λιτρα ειναι πισω γιατι στα 3.0 λιτρα η bmw ειναι απλα ο βασιλιας..ρωτα εκει τους τακαμουρι γιατι διαλεξαν τον 3.0 τρο με τα 500 αλογα πι σουπραιοι..κλαμενοι μπαινετε σε ενα αρθρο με μια παρουσίαση του κορυφαιου αυτοκινητου και λετε οτι θα διαλεγατε τους 4 5τους ε στα @@ μας..ε και εμεις εδω μπηκαμε να μαθουμε για τον βασιλια Μ4 cs 460 ps zuperduper..ετσι ειναι τι..παιζουμε?

    • Mrdesperado32

      οταν ετρωγε μαπες η m3 το παιζες χαλαρος τωρα που βγηκε μια εκδοση που συμφωνα με σενα την περναει εχεις βγαλει κακια και γινεσαι επιθετικος στα σχολια σου.εκει φαινεται ποσο σας εχει πονεσει η αλφα και αυτο δε το γουσταρω γτ ειμαι αλφιστι αλλα γτ ειχατε γινει κουραστικοι εδω μεσα και κανατε λες και ειναι τσιφλικι σας το σαιτ.αυτο δε μ αρεσε εξ αρχης.ολα τα αλλα να χαμε να λεγαμε

    • manowar

      Εγω επιθετικος ?σωπα μορε ευαίσθητε να πουμε σιγα μην πηρα και το πριονι..σιγα μην εβγαλα τον straight six απο το αμαξι μου το πριονι να σε κυνηγήσω..εσυ κλαψουριζεις εγω μπηκα και γουστάρω εσυ μιλας τωρα περι 70χρονων λρς και μιλαμε για τουοτα..ολοι οι νεοι καγκουρες θενε μπεμπα μου λες για 70χρονους επιδη εχουν την τσεπη..μου λες για λεξους ο αλλος απανω για gtr ο αλλος για αλφα ετρωγε μαπες το m3..που ποτε??να σου πω εγω Ποτέ..υπηρχε ανεκαθεν η gts..μπηκατε σε ενα αρθρο τωρα τζαπαναιοι μεχρι το κοκκαλο να μας πειτε για τον ανταγωνισμο χωρις καν να συγκρίνεται με καποιο..μαπες τρωνε τα λεξους σχεδον απο ολο τον ανταγωνισμο..η bmw καβαλαει τον ανταγωνισμο παντα το εκανε σιγα μην περιμενε την cs..εδω αυτη γερναει πλεον παμε στις G πλατφορμες..εκει να σειςςς…εκει να δεις μπιφτεκι…

  • Renesis1
    • manowar

      Ωωωχχ καλα σε αρθρο με bmw M4 ειναι τι περιμενες ηρθαν εγραψαν φαγανε την μαπα εφυγαν σκουπισαν και η ζωη συνεχίζεται..τουλαχιστον υπαρχουν ατομα με νουμοσυνη και δεν περνανε αναπαντητες οι αρλουμπες βουλωνουν με ταπα τιτανιου..?

  • tabasco

    Φοβερο και πανεμορφο εργαλειο!! Μου αρεσει που καποιοι λετε οτι η gulia δεν συγκρινεται με την m4 μιας και ειναι αλλη κατηγορια αλλα οταν αναφερεστε στην gts μια χαρα τα συγκρινετε και βγαζετε την gts καλυτερη.Ο καθενας απο την μερια του κλασσικα οτι τον συμφερει :) :P Βαλτε τους χαρακες μεσα ρε παιδια (που λεει κ ο φιλος) να απολαυσουμε επιτελους ενα υγιες blog !! Χρονια πολλα σε ολους αν και λιγο καθυστερημενα !!

    • manowar

      Αληθως ο κυριος

  • τι να πω … μερικοι κανετε λες και ειστε μεγαλομετοχοι των εταιριων που υμνείται …
    αλλος αγοραζει αρμανι και αλλος χαρμανι κινεζικο
    οπως και να το κανουμε η bmw ειναι κορυφαιο brand name και πουλαει οσο γοσταρει και οσο ξεπουλαει θα σινεχιζει να κοστολογει οσο θελει τα προιοντα της … καποιοι αλλοι μπορει να θελουν να μπουν τωρα στην αγορα και μπορει να πουλανε κατω του κοστους ελπιζοντας σε μελλοντικα κερδοι …
    απο εκει και περα το συγκεκριμενο μοντελο ειναι ενα κορυφαιο κομματι που καθε εταιρια θα ονειρευοταν να εχει … αλλα μονο η bmw μπορει να το εχει και να μπορει να του πουλησει οπως αυτη το πουλαει .. τελος …
    φυσικα καμια σημασια δεν εχει για τον οδηγο αν το αμαξι εχει 400 450 ή 500 αλογα ή αν κανει τα 0-100 σε 3 ή σε 4 ή σε 5 δευτερα… ετσι και αλλιως αυτα τα νουμερα ειναι εξωπραγματικα για την καθημερινη οδηγησει και η μονη αξια τους ειναι για το μαρκετινγκ και την προοθησει των προοιοντων τις καθε εταιριας που ομως πρεπει να εχουν αφου ο ανταγωνισμος τους ωθει ολους ολο και ποιο ψηλα .. λαθος για μενα .. εγω αν ημουν ΄΄μερκελ΄΄ χαχαχ θα εβαζα οριο στην υποδυναμη τους 300 ιππους και απο εκει και πανω μονο με ειδικη αδεια οδηγησεις και με αρκετα υψηλα τελη κυκλοφοριας χαχαχ μου αρεσει η οδηγησει αλλα θεωρω αδυνατον να απολαυσεις και να οδηγησεις σε καθημερινο δρομο αυτοκινητο με πανω απο 300 ιππους και να θες φυσικα να τους εκμεταλευτεις ολους …

    • sergio360

      400 με 450 και με 500 αλογα στα ιδια κιλα διαφερουν αρκετα,πιστεψε με…Οπως και ενα αμαξι που ειναι ικανο να κανει 0-100 σε 3 με ενα αλλα που κανει 4 και με ενα αλλο που κανει 5.Πλεον αυτες οι διαφορες ειναι και διαφορετικες κατηγοριες…

  • stemi
    • NIKOS HomoAkatastatus

      Χε-χε τα μπεμβεδοπουλάκια μου,ξεπατικωτούρα τα έχουν κάνει όλα και τα πουλάνε και σε διπλοτιμές. : )

    • manowar

      καλα εσυ για να μαθαινεις βλεπε αυτο που θα ποσταρω για να μην σε πιανουν κοροιδο..και χερακι χερακι να σε παρω να παμε ιταλια να ρωτησουμε τον σερχιο απο που αντεγραψες το καρμπον diffuser το carbon rear spoiler lip και το carbon roof θα μας απαντησει ΠΑΙΔΙΑ ΜΟΥ ΑΠΟ ΤΗΝ Μ3 τα αντεγραψα αυτα..και μετα θα με κερασεις ιταλικη σαμπανια σε καλο εστιατοριο να φαμε τιποτα πεστο αλλατζενοβεζε..

    • manowar

      Αστο στεμι ξεχνα το φοργκετιτ να εδω εισαι έρχεται https://uploads.disquscdn.com/images/243e3d6db54c723d326d53aed339cb3e36162b8c4c07394f9db3f7449ba78030.png ΩΩΩΩΠΠΠΠ απο το 2008 τα πρωτα περφιμανς παρτς με τις αεροτομες που στενευουν στην μεση….καταλαβες??

    • manowar

      χαχαχαχαχ αστο στεμι ξεχασε το forget it.. ερχεται… 1των αυτα τα spoiler ΑΚΡΙΒΩΣ ΤΑ ΙΔΙΑ βλεπε f80 εικονιζομενο απο κατω ειναι απο το 2014 η φωτο στον υπολογιστη μου.. ..τα φορανε οι bmw εδω και 10 χρονια .

      2ρων η αλφα εχει κανει αντιγραφη τις ανθρακοννηματινες τραβερσες,, την ανθρακοννηματινη οροφη,, που εκτος το βαρος που μειωνει απο ψηλα και ετσι συμβαλλει και στο στησιμο μειωνει και το συνολικο βαρος… την ανθρακοννηματινη εισαγωγη [βλεπε εισαγωγη αλφα] την αρχη την εκανε το 2002 η csl διεθετε οροφη τραβερσα μπρος πισω προφτυλακτηρα μπρος πισω και εισαγωγη αερα απο ανθρακοννηματα
      μετα συναιχιστηκε με τις Μ3 ε90 που ηταν μοντελο του 2007 και μετα απο 10 χρονια η αλφα εφτιαξε το αυτοκινητο ακριβως οπως ητανε πριν 15 χρονια το csl.. ασε την πλακα οι εικονες μιλανε απο μονες τους βλεπε csl ακομα και difusser
      αερος απο ανθρακοννηματα εχει πριν 15 ετη https://uploads.disquscdn.com/images/efa887f1cbe65e58bdbd03275d3bd409681b535c437e5d53b81207fc0d6861b4.jpg https://uploads.disquscdn.com/images/1e37c358337bb377aa3567ed43021346a86085726e2ea6c285ac66160454bb95.jpg https://uploads.disquscdn.com/images/c7809db602933acbdb68acf39fa8ae54369c4a16e2a76c4113b0d7c7dbe790f7.jpg https://uploads.disquscdn.com/images/3e3517e9b3e4a38351bb217fe089020925dc387fdd5fd256877f87d553a38545.jpg https://uploads.disquscdn.com/images/5ab437a8b08c3986a15561f5d604c89b75e5c60b69fc555e0c7de9288cf9c0f2.jpg https://uploads.disquscdn.com/images/27693285347eff607476eda8199d0896e6d2360c2c8416be1130adaa8f8dc465.jpg Αυτα

    • Mika

      Δεν υπαρχει σωτηρια…Τους τα ποσταρει κανας 8C2900 κι αυτοι τα αναπαραγουν σαν παπαγαλακια….Κριμα, κι ειναι νεα παιδια…..Κακο πραγμα το μαντρι….

    • manowar

      δεν φτανει που δεν μιλαμε εμεις του bmw club να βαταλαλουμε συναιχως οτι η αλφα αντεγραψε τις παλιες Μ3 και μου ντυθηκε στα καρμπον,,,, αλλα τους εχεις να λενε οτι η Μ3 αντεγραψε την αλφα που ακομα και το Φ30 ειναι πολυ παλιοτερο μοντελο η bmw εχει να παρουσιασει νεο μοντελο σειρα 3 εδω και μια 5ετια….χαχαχαχα τι να πεις ρε ξερω και γω.

    • stemi

      Ναι, μου δίνει μερικές ιδέες και ο 8C. Kαι λοιπόν; Με βλέπεις να αναπαράγω τυφλά; Δεν έχω δικαίωμα να φιλτράρω πηγές και να γράφω; Εσύ ότι γράφεις από παρθενογένεση είναι;

    • stemi

      Ναι, μου δίνει μερικές ιδέες και ο 8C. Kαι λοιπόν; Με βλέπεις να αναπαράγω τυφλά; Δεν έχω δικαίωμα να φιλτράρω πηγές και να γράφω; Εσύ ότι γράφεις από παρθενογένεση είναι;

    • Mrdesperado32

      οχι ρε να διαβαζεις bild να ενημερωνεσαι και να βλεπεις motorvision και να λαμβανεις υποψιν την adac.ασχετε μαθε μπαλιτσα απ τα παιδια απο πανω.ΜΟΝΟ γερμανικα σαιτ.ειδαλλως θα σε λενε προβατο.

    • NIKOS HomoAkatastatus

      Ντροπή σου ρε ”αλήτη” να διαβάζεις τον 8C και να επικοινωνείς με άλλους Alfisti με επιχειρήματα ΓΙΑ ΕΡΕΥΝΑ! : )
      Να διαβάζεις ΜΟΝΟ τους αχρηστόβιους δημοσιοΚΑφρους,
      που τα τσεπώνουν δεκαετίες,ΩΣ ΟPINION MAKERS!

      Aυτά τα χρηματοδοτούμενα πρακτόρια, έχουν οδηγήσει τον Δυτικό Πολιτισμό σε πλήρη εξαθλίωση.
      ΔΕΝ θέλουν τα σανοφάγα γίδια να έχουν ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΣΚΕΨΗ ΚΑΙ ΣΥΓΚΡΙΣΗ ΤΗΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ.

    • stemi

      Πάντως βλέπω ότι μπαίνουν πλέον πολλοί στον 8C για να εκφράσουν την αντίθεσή τους. Ο manowar είναι ένας από αυτούς … Αυτοί συνολικά έχουν γράψει πιο πολλά σχόλια εκεί από ότι έχω γράψει εγώ!

    • NIKOS HomoAkatastatus

      O 8C έχει τα @@ και έχει ανοιχτά τα σχόλια και δεν ακυρώνει κανέναν με αντίθετη γνώμη.
      ΔΙΟΤΙ ΟΤΑΝ έρχεται η ΧΡΟΝΙΚΗ ΣΤΙΓΜΗ,που η γνώμη του ΕΝΟΣ είναι η ΣΩΣΤΗ και οι σαπιογνώμες των ΠΟΛΛΩΝ αποδεικνύονται καταστροφικές,τότε οι πολλοί τον πίνουν.

      Κάποιες κάριες δημοσιοκαφρίνες έγραφαν ΔΕΚΑΕΤΙΕΣ στα περιοδικά τους και στις κωλοεκπομπές τους από θέση ισχύος αυθαίρετα ψέμματα,ΧΩΡΙΣ ΚΡΙΤΙΚΗ.
      Και να κλείσουν τα σχόλια τους,ΠΑΝΤΑ ένα νέο blog ή νέα ιστοσελίδα θα εμφανίζεται να τους κάνει ρόμπα.

      ΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΕΙΝΑΙ Η ΣΥΓΧΡΟΝΗ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΠΝΥΚΑ.
      Απλά κάποιοι σάπιοι δεν πήραν ιδέα τι συνέβη. : )
      https://el.wikipedia.org/wiki/%CE%A0%CE%BD%CF%8D%CE%BA%CE%B1

    • manowar

      Νικο ποιος ειναι ο 8c αυτος ο ψευτης που ποσταρε ο μαρκοπουλος και λεει οτι ειναι f30 αυτο διπλα απο την τζουλια και ειναι Ε90??αυτος που δεν ξερει να ξεχωρίσει τα μοντελα ειναι και αν ναι τι σχεση εχω εγω με αυτον?

    • manowar

      Περιμενε μισο λεπτο να καταλαβω αν εισαι χαζος η αν εγω κανω μεγαλο λαθος Προσοχή ε χωρις παρεξήγηση μπορει να καταλαβα εγω αλλα νταλλα και να ειμαι εγω χαζος Οταν λες ο μανογουορ σχολιαζει που σχολιαζω εγω εκτος απο το autoblog?εννοεις εδω μεσα μιλησα εγω με κανενα 8c??????απαντησε λιγο να ξεκαθαρισω τι εννοεις μπηκα εγω στον 8c ποιος ειναι αυτος εκεινος που ποσταρε ο μαρκοπουλος?

    • Mika

      Mερικες ιδεες, μονο??Οχι δα….Εδω αλλοι κανουν copy paste ολοκληρα κειμενα του, χωρις να αλλαζουν κομμα..Δεν υπαρχει παρθενογενεση….Χωρις αμφιβολια.. Αλλα θελω ειλικρινα να ρωτησω, μια και το εφερε η κουβεντα… Δεν εχετε τη δικη σας γνωμη??Πρεπει να φορατε τα οπαδικα γυαλια και να αναπαραγετε συνεχεια οτι ποσταρει ο αλλος ο κατευθυνομενος??? Αυτος παιρνει λεφτα και τα γραφει αυτα, υπαλληλος της FCA ειναι..Εσεις, ειστε τα δικα του μικροφωνα???Ουτε σε μαντρι τετοια υποταγη…
      Aντι να ειστε χαρουμενοι που βγαλατε ενα αξιολογο αμαξι μετα απο τοσα χρονια, που αρεσει σε πολλους και φαινεται να παει καλα, το μονο που κανετε συχνα ειναι να λετε πως η BMW αντιγραφει αυτο και το αλλο και το παραλλο…Αντι δηλαδη να κοιτατε τα του οικου σας, θελετε με το ζορι να συγκρινεστε ολη την ωρα με τον καλυτερο ισως???? Γιατι αν ηταν καμια ΚΙΑ η Seat, δεν θα σας ειχε πιασει καμια ιδιαιτερη πρεμουρα!! Κανω λαθος???
      Δεν εχω κανα λογο να υπερασπιστω καμια BMW, δεν εχει την αναγκη μου αλλωστε…Αλλα κατσαμε κι απαυτωσαμε ΟΛΟΙ μας ενα post για ενα αμαξι, για να πουμε ΠΑΛΙ οτι η Giulia αντιγραφει τη ΒΜW για ενα κωλοσποιλερ…

      Κι ερωτω το εξης…Η ΒΜW εβαλε αυτο το σποιλερ στα extra της, στα performance accessories, το 2014.. Η Τζουλια το εχει std πανω της απο το 2016..Με γεια της και χαρα της,ειναι και πολυ ομορφο…Μαντεψε λοιπον ποιος ειναι εφικτο να αντιγραψει ποιον..Κι ερχεται η Μ4 CS το 2017 και το βαζει παλι…Και γινεται παλι της Ποπης. Γιατι????

      Γιατι δεν βγηκε το 2014 καποιος να πει οτι αυτο ειναι αντιγραφη απο τη Giulia του 65, ποια στο διαολο ηταν….Τοτε δεν το ειχατε δει? Δεν υπηρχαν παρατηρητικοι Αλφιστι τοτε?Επρεπε να ερθει ο σουπερ προφητης να σας το πει?
      Και το αναπαραγετε οπου βρεθειτε? Kι οχι μονο αυτο,αλλα 100 αλλα τετοια πραγματα σαν αυτο.
      Ο λογος που τα λεω ολα αυτα,ειναι αδιαφορος για μενα με τη Μ4 και τη Giulia…Αδιαφορο ποιος αντιγραφει ποιον, ειτε ειναι Αλφα,ειτε Audi, ειτε BMW.
      Eχει να κανει μ οτι πεφτετε στη παγιδα και στη λουμπα της πορωσης που προσφερουν, οχι χωρις ανταλλαγματα να εισαι σιγουρος, κατι τυποι σαν αυτον και χαζευετε το δεντρο, χανοντας το δασος..
      Το ακομα χειροτερο ειναι, οτι δεν εχετε δικη σας κριση, η κι αν εχετε τη χανετε μπαινοντας στο λουκι, χωρις προφανως να το εχετε καταλαβει…Ειναι πραγματικα λυπηρο αυτο…Τετοια προβατοποιηση….

      https://uploads.disquscdn.com/images/2c401705e2a2a48df7774a683bb4f5bc6596fdef344a81827798889978d785af.jpg

    • stemi

      Πιάσε χεράκι με τον Neos. Πές μου που έκανα copy paste κείμενο; Πήγαινε και πες μου, σε προκαλώ. Πάτα στα σχόλια μου και δες το. Μαντρί για σένα, εγώ δεν είμαι σε μαντρί. Ναι είδα το spoiler και το έβαλα. Και; Απαγορεύεται να βάλω εικόνες; Ακόμαι και εσυ βάζεις φωτογραφίες από τις συζητήσεις του, άρα και εσύ τον διαβάζεις. Μπορείς να υιοθετήσεις ή να απορίψεις κάποιες γνώμες του, το ίδιο και εγώ. Ή αποκλείεις κάτι τέτοιο; (αν πεις ναι τότε είσαι σε μαντρί) Θα βάλεις εσύ μέτρο στο τι θα κάνω εγώ; Πες μου μόνο που έκανα copy-paste; Περιμένω…

    • Mika

      Ηρεμησε, και μαθε να διαβαζεις προσεκτικα τι γραφω…Διαβασε ξανα και προσεκτικα. Μη καταλαβαινεις αλλα νταλον.
      Προφανως και δεν καταλαβες τιποτα, γι αυτο και δεν απαντησες. Ουτως η αλλως, λιγη σημασια εχει. Δεν αλλαζει κατι.

    • Mrdesperado32

      σε εχει πει προβατο τοσες φορες τι καθεσαι και ασχολεισαι?ψαχνει για αντιδικιες δε βλεπεις?παει και διαβαζει αυτον τον 8c πως τον λενε παει στο drive και πλακωνεται με αλλους αλφιστι.πεταει ειρωνειες γτ αργησε η τζουλια και επεσε εξω στο χρονο παραδοσης κλπ κλπ.δε βλεπεις τι γινεται εδω μεσα τοσο καιρο?θα στο πω και σε σενα μη ψαρωνετε απ τις φωτο που εχουν για προφιλ.σταχτη στα ματια ειναι.

    • stemi

      Άσε, γι’ αυτό φεύγουν όλοι από εδώ. Μόνοι τους θα μείνουν να ευλογούν τα γένια τους και να κατηγορούν όσους έρχονται!

    • manowar

      Φιλε στεμι ειδες εσυ τοσο καιρο στα αρθρα της τζουλιας τα τελευταια ,,,κακο λογο για την τζουλια?και αν ναι στειλε μου το αρθρο να το διαβασω..λες κατι για καρμπον σποιλερ αποδεδειγμενα τα καρμπον σποιλερ της αλφα ειναι παρμενα απο τα σποιλερ των περφομανς πακετων της bmw που υπαρχουν μια 10ετια στην αγορα ηδη και μετα μου στελνεις την σακαφιορα την μαουνα του ποτε…….τελος παντων εαν πιστευεις εσυ οτι επιδη εισαι γενικα αντικειμενικος σε 10 αρθρα γραβεις σαχλαμαρες σε ενα δεν μετρανε επιδη δεν σχολιαζεις συχνα τοτε πιστευε το..αλλα γενικα μην περνεις παραδειγμα απο λαμογιες εδω που σου ψιθιριζουν στο αυτι για να φτιαξετε ομαδα αντιδικίας η μλκιας..συμφωνουσα με αυτα που εγραφες αλλα σε αυτο το αρθρο εκανες στροφι παντιλικι 180 μοιρες

    • stemi

      Δεν κάνω ομάδες. Έβαλα μια εικόνα που νόμιζα ότι ήταν αντιγραφή της BMW. Οκ, μπορεί να έκανα λάθος έτσι όπως πήγε μιας και η BMW 6 μήνες πριν την παρουσίαση της Giulia είχε παρόμοιο spoiler. Αλλά από εκεί και πέρα υπάρχουν πολλοί εδώ μέσα που χρησιμοποιούν βαριές κουβέντες που δεν ακούγονται από την αντίθετη όταν οι ίδιοι τρολάρουν ατελείωτα.

    • manowar

      Τρολλ ξερεις τι σημαινει?να γραφεις πραγματα που δεν εχουν καμια σχεση με το αρθρο..πες μου εσυ που εχεις λογικη μεσα σου απο οσο λες δεν σε ξερω προσωπικά πες μου ενα σχολιο που κολλαει με την παρουσιαση της bmw m4 cs..το λογικο ειναι να γραψεις : μαρεσει ειναι μν@ρα κτλ κτλ
      Δεν μαρεσει ειναι διαφορετικης σχολης και μακρια απο τα γουστα μου..
      Ακριβη
      Φθηνη
      Τετοια δεν ειναι συγκριτικο τωρα παρουσιαστηκε ακομα δεν πατησε ασφαλτο γιαννακι τον βγαλατε..δειξε μου εσυ ενα σχολιο που την παλευει..δεν υπαρχει..ο ενας gtr ο αλλος julia αρχισε μια μιρλα με την τζουλια παλι απο το πουθενα καταρχας δςν ειναι ιδια κατηγορια αναμενεται η αλφα κουπε ακομα δεν βγηκε καινδες σχολια..τελος παντων εσυ κανεις τουλαχιστον μια αυτοκριτικη οπως εγω ειμαι οπαδος της bmw εσυ εισαι της αλφα αλλα σ ξαναλεω μην περνεις παραδειγμα λαμόγιες γιατι βλεπω μια διαθεση λαμογιστικη οχι απο σενα αλλα την βλεπω τελος παντων αυτα αιντε γιατι καταντησε αηδια παμε για αλλα

    • Mrdesperado32

      απλα αν δεν εισαι γερμανοφιλος εδω μεσα ατα θα χεις.γραφεις καιρο και τα ξερεις.ουτε εγω ειμαι αλφιστι ουτε τιποτα τετοιο.αλλα αυτη τη τρουμπουκιλα εδω μεσα καποιος πρεπει να την αντιμετωπισει καποτε

    • manowar

      Εσενα εχουν εδω οι αλφιστι για επιστημονα?μπαινεις σε ενα αρθρο της bmw την γεμιζεις με σχολια για αλφα ρομεο ακυρα και μετα πετας προγκα στους διαχειριστες κοιταχτε φευγουν ολοι ποιοι εχουν φυγει κανεις δεν εφυγε απο εδω .οχι να φυγουμε εμεις οσοι μας αρεσουν τα bmw και τα γερμανικα αυτοκινητα να μεινετε ρσεις κ οταν πεσει αρθρο με bmw να την γεμιζετε με αλφα ρομεο επιδη στεναχωριεστε που θα τον αρπαξει παλι παρολο που εχει μια 50ρια ιππους παραπανω..εισαι τοσο επιστημονας που συμφωνεις με εναν 8c που δεν ξέρετε να ξεχωρίσετε ενα μοντελο καινουριο με ενα 10ετιας το ε90 το πέρασατε για f30 και πετας και το ονομα μου να με συνδεσεις με τυχον ηλιθιους που μπαινουν στο σαιτ του και σχολιαζουν.περιμενω να μ εξηγισεις τι εννοειες με το ονομα manowar σχολιαζει στον 8c τωρα μολις τον εμαθα απο τον μαρκοπουλο που σας τρολλαρει απο πανω στειλε μου SCREENSHOT απο αυτον τον αμπαλο που σχολιαζει εκει και νομιζες οτι ειμουνα εγω

    • stemi

      Ηρέμησε γιατί το παίζεις πολύ μαγκάκι. Εσύ έχεις πάρει εργολαβία την υποστήριξη της BMW. Επίσης πρόσεξε το λεξιλόγιο σου. Θεώρησα ότι κάποια σχόλια με στιλ σαν το δικό σου στη σύνταξη (όπως αυτό που φαίνεται παρακάτω) είναι δικά σου. Και ξέρεις το στιλ είναι ιδιαίτερο. Μάλλον λοιπόν δεν είναι δικά σου, το πέρνω πίσω λοιπόν. Έχω τα κότσια να πω ότι έκανα λάθος, δεν κολάω.
      Ξαναλέω όμως πρόσεχε πως μιλάς, γιατί δεν με ξέρεις.
      https://uploads.disquscdn.com/images/9c57bde50bd40a31585f7c1015ef2c3102c0f3385b84c270bdcbfec500b0f254.jpg

    • manowar

      Χαχαχαχαχαχα μαγκας ειμαι και εξω γιαυτο το παιζω μαγκακι και μεσα και αν θελεις να σου στειλω και τα στοιχεια μου εδω στην επομενη απαντηση ναι το παραδεχεσαι οτι δεν ειμαι εγω αυτος ο καραγκιοζης που μπηκες στο μπλογκ του 3καραγκιοζα γιατι δεν εχω φβ καταρχας αλλα ρωτα πρωτα αν συμμετεχω εκει και μετα γραψε για μενα σε καποιον αλλο αν ειμαστε καλα μεχρι εδω πεστο μου γιατι ειμαι και bmwδακιας και οπαδος και περνω και μιζες απο την bmw

    • manowar

      Οσο αφορα τωρα την παλια τζουλια που μου εστειλες μην πειτε σε κανεναν οτι ειναι αεροδυναμικο αυτο που εχει πισω γιατι θα σας κοροιδευουν αυτα τα αυτοκινητα ειναι ιστορικα ειναι θρυλικα το bmw που εστειλες το λευκο απο κατω ειναι πανακριβο και ειναι θρυλος αλλα ολα αυτα τοτε ηταν σακαφιορες ρεταλια με ροδες δεν εχπυν καμια σχεση με τα καινουρια το πρωτο καπο που δημιουργούσε downforce χωρις να εχει ξεχωριστη αεροτομη ει αι το καπο της csl με αυτα τα διακριτικα spoiler δεν παραγεις τιποτα παρα κατι ψευτοdownforce για τα ματια του κοσμου ουτε της τζουλιας ουτε της m3 δεν παραγουν τιποτα ειναι για στυλιστικους λογους περισσοτερο και την αρχη την εκαναν τα περφομανς πακετα εμενα μου χει πει ο αρχιμηχανικος της αντιπροσωπείας οτι αυτα ειναι για ομορφια και τα defusser κανουν ψευτοδουλεια αλλα τα πραγματικα defusser εξέχουν μισο μετρο απο τον προφυλακτηρα οποτε κανουν μια ψευτοδουλεια ολα αυτα αλλα δεν ειναι και αγωνιστικα μην παραμυθιαζεστε εδω κραζω εγω την bmw για τα αχρειαστα περφομανς πακετα

    • manowar

      Ας κρινει. Ενας μπλογκερ αυτο που κανεις τωρα αυτην την στιγμη..δες εδω βαζεις φυτιλιες οποιον δεν υποστιριζει καποιο γερμανικο πρωσπαθεις να τον πιασεις να τον πας με τα νερα σου να κανεις πηγαδακια καταλαβες τωρα γιατι γαι μενα ο πρωτος που πρπει να παρει μπουλο εισαι εσυ?

    • Mrdesperado32

      παρτον εσυ που βριζεις μανες και μετα ερχομαι και εγω.θες να συ δειξω ποσες φορες το χουν κανει σε μενα αυτο.οταν στα λεει ο αλλος o bmwδακιας με το evo για προφιλ τοτε το γουσταρεις ομως.αντε μπραβο.απο μενα θα εχετε απαντηση σε ολα.τσιφλικι κανενος δεν ειναι το σαιτ

    • manowar

      Με ειχες πει γερμανοτσολια προσκυνημενε τοτε πριν 1 χρονο δεν μετανιωνω που σε εβρισα ετσι θα το ξανά έκανα..με το χερι στην καρδια και καλο ειναι που υπαρχουν οι αποστασεις γιατι δεν ειναι και το χειροτερο σε τετοιες περιπτωσεις..γενικα τοτε ειχες πει λογια σε εμνα προσωπικα πολυ μεγαλυτερα απο το μποι σου ψηλε ποσο εισαι 1.90φαντασου τι μαλακια ειπες σε περασε και σ δηλωσα δεν βριζω μανες ποτε μονο σε ποντικια.ποιος ειναι τωρα ο γερμανοτσολιας θα δειξε σε αλλες περιπτωσεις εξω ,,οχι εδω..εδω μεσα γραφει ο καθενας οτι θελει στον αλλο χωρις πολυ βαριες συναιπειες ο ποντικος οταν ειναινστην τρυπα του μεσα τριβει τα χερια του εξω ομως τα ματια του ειναι 14 σιωπηλός

    • Mrdesperado32

      εισαι και ψευτης γερμανοτσολια εγω δεν εχω πει κανεναν.για τ αμαξι σου σου ειχα πει κατι απαντωντας στις δικες σου προσβολες.μετα σου απαντησα οτι για λαμαρινες βριζεις μανες.αστα αυτα δεν πειθεις κανενα.αδερφε την εχεις δει πολυ και σκυλι που γαβγιζει δε δαγκωνει.το χω μαθει 7 χρονια που πολεμουσα τους φλωρους των εξαρχειων.γαβ γαβ μολοτωφ και μετα κλαψα απ τη φαπα.εγω ουτε σε απειλησα ποτε ουτε σου λεω να βρεθουμε εξω οπως υποννοεις εσυ.εσυ νευριαζεις και τρελενεσαι γιατι σου προσβαλλουμε τη bmw.εισαι σοβαρος?αστο να παει γτ και εσυ εκτιθεσαι και μαζι σου και εγω

    • manowar

      Οχι φιλε ο μονος ψευτης εδω εισαι εσυ μακαρι να ηταν μαρτυρες και αλλοι να το επιβεβαιωσουν αλλα σβήστηκαν αμεσως ηταν σε αρθρο της μερσεντες εκραζες μερσεντες τοτε γιατι ο ανεμος φυσαγε προς τα κει τοτε γενικα εισαι οπου φυσαει,,με ειπες προσκυνημένο επιδη εγω υποστιριζα μερσεντες και σου εγραψα την λαμπρη τεραστια ιστορια της μ λες εσυ δεν εισαι μπεμβεδακιας εσυ λατρεβεις καθε τι γερμανικος λατρεβεις την γερμανικη φυλη προσκυνας γερμανους και αλλες τετοιες αηδίες δεν εβρισα μεχρι τοτε κανεναν μονο τελευταια με εναν χοντακια που με εβρισε αυτος πρωτος κρυμενος πισω απο το κομπιουτερ δεν τον εχω ξαναδει ποτε απο τοτε..

    • Mrdesperado32

      τα χεις μπερδεψει.μανες εβρισες την πρωτη μερα που εγραψα σχολιο.στο σχολιο εκεινο ειχα γραψει στον ρωσο οτι τα Bmw δεν ειναι απροβληματιστα και του γραψα εγω τι μου βγαλανε και μετα ξεκινησατε το πεσιμο.σε ενα σχολιο σου κατι ειπες για το αμαξι που ειχα τοτε και σου απαντησα παρτο πετα το κουβα σου.στο επομενο σχολιο σου εβρισες μανες.ετσι εχουν τα πραγματα.και τον μερικα εχεις βρισει πολλες φορες και τον χομο και καποιους αλλους με το προηγουμενο σου λογαριασμο.βλεπω χρονια σχολια.

    • Mrdesperado32

      τα χεις μπερδεψει.μανες εβρισες την πρωτη μερα που εγραψα σχολιο.στο σχολιο εκεινο ειχα γραψει στον ρωσο οτι τα Bmw δεν ειναι απροβληματιστα και του γραψα εγω τι μου βγαλανε και μετα ξεκινησατε το πεσιμο.σε ενα σχολιο σου κατι ειπες για το αμαξι που ειχα τοτε και σου απαντησα παρτο πετα το κουβα σου.στο επομενο σχολιο σου εβρισες μανες.ετσι εχουν τα πραγματα.και τον μερικα εχεις βρισει πολλες φορες και τον χομο και καποιους αλλους με το προηγουμενο σου λογαριασμο.βλεπω χρονια σχολια.

    • manowar

      ΑΚΥΡΟ αν σε εβρισε καποιος αλλος τοτε δεν ξερω εμεις ειχαμε πει πολλα μεχρι να με πεις προσκυνημενε και μετα να σε βρισω και ηταν σε αρθρο της μερσεντες..αν σε εβρισε κανεος αλλος και δεν θυμασαι να ζητήσεις ιστορικο παντως αυτην την μλκια που ειπες τωρα ξεχα σε τηνα εγω εβρισα τον χομο τι πιπεν λες τωρα εισαι σοβαρος αν ακουει ο νικος χομο ακαταστατος ας απαντησει ποτε με τον νικο κανουμε χαβαλε ποτε δεν σοβαρολογουμε οποια δηποτε συνομιλία και αν δεις ρωτησε τον αμεσως τωρα αν θες

    • Mrdesperado32

      τα θυμαμαι πολυ καλα.

    • manowar

      Πρωτα απο ολα δεν εχω βρισει ποτε τον χομο γιατι συμφωνπυμε σε ολα τα αλλα εκτος τα αυτοκινητα γιαυτο και κανουμε χαβαλε εγω εσενα δεν σε εχω βρισει ετσι ποτε εκτος απο ενα αρθρο της μερσεντες που πριν απο αυτο ειχαμε ανταλαξει πολυ πραμα με ειχες αποκαλεσει γερμανοτσολια με τον σαμουραι εμενα και τον μικα νομιζω και στο αρθρο με την μερσεντες με ειπες προσκυνημενο..και πιασε σβησε ολα τα σχολια που εχουμε κανει εδω γιατι ειναι ξεφτιλα..και θυμασαι και οτι σε βολευει μπυ φαινεται

    • Mika

      Eυτυχως που εχουμε ψυχολογους σαν κι εσενα, και εχεις σκιαγραφησει τον καθενα μας ξεχωριστα!Καταπληκτικη δουλεια!
      Αντιδικιες? Διαλογος λεγεται, οποιος θελει συμμετεχει. Δεν μπορεις? Μενεις εξω και παρακολουθεις.
      Ο stemi προς τιμη του, παραδεχεται τις καθυστερησεις της Τζουλια προβαλλοντας επιχειρηματα,γιατι ειναι υπαρκτες, δεν τις βγαλαμε απο το μυαλο μας για να κανουμε βαβα.

    • manowar

      Εγω ειδα οτι ο στεμι αν πει κατι λαθος το παραδεχεται οπως οταν εγραψε το ονομα μου και νομιζε οτι ειμουνα ενας απο τους μλκες που καθονται και ασχολουνται με τον στραβόαλφιστι της κακιας ωρα 8c αλλα ο αλλος ο κλικας ειναι που μου την βαραει περισσοτερο μου χε πει καποιες βαριες κουβεντες. Και τωρα κανει πως δεν τις θυμαται..αν τον γραψω στα @@ μου εγω δεν ασχολείτε κανεις αλλος θα μιλαει μονος του..αλλα ελα που ειμαι και γω του τρολλ και της απαντησης με τρωει δεν μπορω να αφηνω την μλκια του αναπαντητη ουτε στη κλικα των 3 ατομων που εχουν

    • Mika

      Θεωρω πως για ανθρωπους που σου ειναι αγνωστοι, συνεπως κι αδιαφοροι, δεν αξιζει να χαλιεσαι….Aυτη ειναι η γνωμη μου…
      Μια και λες για τρολλαρισμα, να σου πω μιας και μου ηρθε ειδοποιηση! Ο αλλος ποσταρε τη φωτο με τον πινακα πωλησεων στο site που γραφει, λεγοντας κι ευχαριστω στον mpampis που την εβαλε,για να κανει το κομματι του και να δειξει την ιταλικη υπεροχη, και μεχρι κι ο admin τον πηρε στο δουλεμα, λεγοντας του, ελα ρε Γιωργο, τωρα αυτο δεν το εννοεις στα σοβαρα??
      :p :p
      Αυτα ειναι απολαυσεις και χαβαλες, οχι τα υπολοιπα που ασχολειστε χωρις σοβαρο λογο…
      :-) :-)))

    • hellboy

      NIKOS και Desperado ..
      εγω που ειμαι ουδετερος…… γιατι δεν βλεπω αυτα που λετε και βλεπω οτι τα εχει κανει η πεν βε πρωτα?! και μετα τα περνει ο c8 και τα δηλωνει οτι τα εκανε πρωτα η τζουλια?! με συνχωρειτε κιολας….. αλλα κατι δεν παει καλα..
      οτι τα δηλωνει καποιος δεν σημενει οτι δεν προ υπηρχαν..
      και αλλα κουλα που λεει.. δηλαδη .. επιδη τα λεει με στομφο δεν σημενει οτι ειναι αληθεια……

    • Mrdesperado32

      δεν εγραψα κανενα σχολιο για το ποιος εβαλε πρωτος και τι.ουτε διαβαζω αυτον τον 8c.λαθος κανεις

    • NIKOS HomoAkatastatus

      Hellboy αυτές οι αεροτομές που έβαλαν τα παιδιά από το 2014 της Bmw,ΟΥΔΕΜΙΑ ΣΧΕΣΗ με την ΣΗΜΕΡΙΝΗ ΤΗΣ M4 CS.
      Δεν ξέρω τι βλέπεις,αλλά πρόκειται για κλασική περίπτωση αντιγραφής,με ενδεχόμενο δόλο. : )

    • hellboy

      οχι και οχι…. προυπηρχε απο πεν βε πολυ πριν παρουσιαστει η κουατροφολιο.. το 2016….. και οχι το 2015 που στηριζουν οι αλφιστι… αρα ο δολια το στηριζουν οι αλφιστι οχι οι πενβακηδες…………+ για να το συνδεσουν … λενε φορος τιμης στο οχημα του 64……. μονο που ΚΑΜΙΑ ΑΠΟΛΥΤΟΣ ΣΧΕΣΗ με αυτο δεν εχει……..
      επισης η αεροτομη προσκολημενη πανω στο καπο σαν μερος της σχεδιασης ειναι σχεδιαση πεν βε 7 χρονια πισω……. και ……
      συνεπως ολα αυτα που στηριζουν οι αλφιστι ειναι τερμα μα τερμα λαθος. και ακυρα……

    • stemi

      Τα wurzen που χλαπακιάζεις εσύ είναι πιο επικίνδυνα, πρόσεχε. Είναι ολοφάνερο ότι η BMW έχει υιοθετήσει το spoiler με σκαλοπάτι της Alfa. Το άλλο που βάζεις δεν έχει ιδιαίτερη σχέση. Τώρα αν εσύ τα βλέπεις “ΑΚΡΙΒΩΣ ΤΑ ΙΔΙΑ”, τι να πω; Αδικήσε, να σε πάρει η Mercedes Grand Prix να σε βάλει υπεύθυνο αεροδυναμικής.
      Η αεροδυναμική λύση της Giulia είχε εισαχθεί από την παλιά Giulia ήδη από τη δεκαετία του 60. Αυτό που βάζεις εσύ είναι λύση που υπάρχει σε δεκάδες αυτοκίνητα. Το είχα και εγώ σε Fiat Coupe. https://uploads.disquscdn.com/images/c5c3cd63ed58e69dc9d246ef50013c1a15a61f2a7ee4672215a27b487c4d5b4f.jpg

    • manowar

      Εχει καμια σχεση αυτο το πραγμα που μου εστειλες η σακαφιορα με τα ασημετρα spoiler carbon ??η τις καρμπον οροφες η τις εισαγωγες?ασε που δεν βλεποτανε ποτε απο τα ασχημα αλφα εβερ

    • stemi

      Σιγά μην είχαν και carbon spoiler το 1960, ούτε καν spoiler δεν είχαν. H αεροδυναμική σχεδίαση όμως με το σκαλοπάτι στα 2 άκρα είναι η ίδια. Αυτό θέλω να πω. Όσο για την ομορφιά, δεν είπα εγώ ότι ήταν όμορφο. Άσε που μιλάμε για το 1960. Ξέρεις πως ήταν τότε οι BMW; Μην συγκρίνεις με τα σημερινά δεδομένα. https://uploads.disquscdn.com/images/37da4b663d71104e3b8517167b485663cde4b07a2f39e227c50ba58c4b9aa824.jpg

    • manowar

      Ειπα εγω οτι ειχαν καρμπον σποιλερ το 1960?πως δεν ξερω απο την 2002 την σειρα 6csl του 1970 και την ε30 evolution τα bmw ηταν ετη φωτος μπροστα αφου αργησε να βγαλει αυτοκινητο ηταν κατασκευάστρια μηχανων για αεροσκαφη εφτιαχνε ολοκληρα αεροσκαφη αργοτερα και μοτοσυκλετες..το 1919 διεθετε υδροψυκτα v12 700 ιππων την ωρα που τα πιο δυνατα μοτερ στα ιταλικα αγγλικα αεροσκαφη ηταν 280 αλογα το ανωτερο..τι να λεμε τωρα

    • hellboy

      το συγκεκριμενο που ποσταρες εχει μερικα δεκαδες ευρο παραπανω απο οτι την αλφα που ποσταρες σε αξια σημερα.. ετσι ενημερωτικα και θεωρητε ενα απο τα σπουδαιοτερα οχηματα και ποιο σπανια…

    • Δημητρης Μαρκοπουλος

      ρε φιλε ειμαι σιγουρος οτι διαβαζουν τον 8C2900 τερμα τυφλοι δηλαδη

    • Mika

      Oχι,μη το ξαναπεις αυτο, δεν το πιστευω…..
      :p

    • hellboy

      φιλε μου. να σου πω απλα οτι μια αεροδυναμικη σχεδιαση σε ενα οχημα.. και δε με προσωπικοτητα δεν μπορεις να το προσθεσεις σαν φορο τιμης σε τιποτα…. ουτε να το βαλεις σε ενα οχημα εξτρα και να το δηλωσεις σαν φορο τιμης…. δεν ισχυει αυτο που λες και δεν ισχυει αυτο που δηλωνει ο συγκεκριμενος που εβαλε την ιδεα.
      και κατι ακομα ποση γωνια ανωδου εχει το συγκεκριμενο “βοηθημα” και ποσο πρακτικο ειναι περαν της ομορφιας???!!!! για να ειναι φορος τιμης. κανενα.
      παντως βολικοτατη γωνια ληψης βρηκες…

    • βάλτους το εσωτερικό από την bmw e90 και την giulia να δουν ποιος αντιγράφει ποιον

    • manowar

      Μα η αλφα αντιγραφει το εσωτερικο ετσι απροκαλυπτα αλλα το σημαντικοτερο για μενα ειναι οτι τα carbon parts τα εβαλαν ακριβως εκει που τα τοποθετεί η bmw στα αυτοκινητα της 150 ετη τωρα

  • edurakias

    Theoro i timi tis exei ksefigei me ta idia fraga peripou tha agoraza 911 carrera S opos kai na exei kali kinisi gia osous thelane mia pio dinati ekdosi apo tin apli M4 giati i gts vgike se liga komatia

  • manowar

    αρθογραφε σημειωθηκαν 130 σχολια με ασχετο περιεγχωμενο απο το αρθρο σου μεσα σε 15 ωρες απαιτω να βαλετε ενα κομπλεξομετρο να βαραει να δουμε τελικα ποια αυτοκινητα ειναι τα κορυφαια..γιατι ως γνωστον η αλεπου τα πραγαματα που σεβεται περισσοτερο στο υποσυνειδητο της αυτα κραζει γιατι πονει που δεν τα φτανει και παιζει πηδαρακια.. χε χε χε χε χε

  • Για τα χρώματα που λέτε, έχω την εντύπωση ότι οι μπογιές που χρησιμοποιούν είναι με προδιαγραφές τέτοιες ώστε να μην περιέχουν τοξικές ουσίες σε μεγάλο βαθμό. Και για αυτό το λόγο παρουσιάζονται θαμπάδες κ.α. μετά από λίγο και για αυτό θέλουν πολύ φροντίδα και προδέρμ.

  • MPAMPIS

    RIP M4 αυτός ο πινακας με τις πωλήσεις στην γερμανία ,λέει όλη την αλήθεια για το ποιος είναι σήμερα ο βασιλιάς στα σπορ σεντάν και είναι αυτός που πονάει πιο πολύ ! https://uploads.disquscdn.com/images/e41e447a5b0f97f32199529ea583a69bb7fed0ec962470f124538fd12a3defb0.png

    • manowar

      Καταρχας εδω το αρθρο δεν εχει καποιο σενταν ..ειναι εξαρχης λιγο ακυρο και μαθε πως στην γερμανια οσο αφορα σειρα 3 και μ3 ποτε δεν προτιμούσαν οι γερμανοι την 4θυρη Μ3 αν δεις παγκοσμια αγορα και δεις τις πωλησεις η Μ3 σενταν ειναι πρωτη με χαοτικη διαφορα απο την τζουλια τεραστιες διαφορες καταρχας ειναι πιο κατω και απο c class amg ο βασιλιας της κατηγοριας ειναι η Μ4 μετα η μ3

    • Mika

      Aυτο που εδω βλεπω ειναι πως η Μ3, με η χωρις competition πακετο,ειναι πιο πανω σε πωλησεις! Στο ιδιο ταμειο πανε τα λεφτα!!!!Ειμαι λαθος?Ασε για τη C63, που ειναι πολυ μπροστα!!!!!
      :p :p
      Ατυχεστατος τροπος to make a point!!!!

    • manowar

      Και τι θα κατσω να του εξηγήσω εδω ολοι αυτοι μπορει να ερχονται απο αυτον τον αρχιαλφιστι που λετε τον 8c εδω δεν ξερουν να ξεχωρισουν 2 βουγιων αχυρα την ε90 που ειναι 10ετιας αμαξι με f30 θα κατσω να ασχοληθω απλα τον πληροφορισα οτι ακομα και η Μ3 που σαφως ειναι υποδεεστερη απο την Μ4 ακομα και αυτη παγκοσμίως ειναι ετη φωτος μπροστα σε πωλησεις δεν το ξερει λες?το ξερει αλα προσθετει στα ηδη 220 σχολια αλλο ενα που θα γεννησει αλλα 3..ε δεν μπορω να το παιζω υπερανω σε τετοιες τρανταχτες μλκιες

  • Mika
    • ΚΩΣΤΑΣ ΧΑΤΖΗΧΙΔΗΡΟΓΛΟΥ

      Μιχάλη πρόσεξε μην ξεβάψει, δεν τις βάφουν καλά, Χαχαχαχα.

    • Mika

      Ειναι στην εγγυηση Κωστα!!!
      :P :p

  • stemi

    Συγκριτικό από το top gear της M4 CS με την … (δεν φταίω εγώ τώρα) Gulia QV.
    https://www.topgear.com/car-news/big-reads/alfa-romeo-giulia-vs-bmw-m4-competition