Με την Audi να έχει ανακοινώσει πως η παραγωγή του Q4 θα γίνεται στην Ουγγαρία από το 2019, κυκλοφόρησαν αναφορές πως το νέο crossover της γερμανικής εταιρίας θα προσφέρεται και σε RS έκδοση που θα φορά τον ίδιο κινητήρα που συναντάμε στα RS3 και TT RS. Πρόκειται για τον 2,5-λιτρο TFSI απόδοσης 400 ίππων με 480 Nm ροπής, με το Q4 RS να είναι τετρακίνητο και να φορά ένα 7-τάχυτο S-tronic αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων.

Εκτός από την κορυφαία έκδοση, το Q4 θα εξοπλίζεται με τον νέο 1.500αρη τετρακύλινδρο κινητήρα TSI Evo, αλλά και με τον 2,0-λιτρο diesel απόδοσης 163, 190 και 218 ίππων. Επίσης θα υπάρχουν και 2.0-λιτροι κινητήρες βενζίνης, αλλά και μια υβριδική απόδοσης 207 ίππων.

Στις σχετικές ειδήσεις η Audi από αύριο, Δευτέρα 24 Απριλίου θα δέχεται παραγγελίες για το e-tron quattro που θα κυκλοφορήσει στην αγορά το 2018. Η συναρμολόγηση του θα γίνεται στις Βρυξέλλες του Βελγίου, με το αμιγώς ηλεκτρικό SUV να φορά μια μπαταρία 95 kwh που θα του προσφέρει αυτονομία 500+ χιλιομέτρων. Θα αποδίδει 503 άλογα, τα 0-100 χλμ/ώρα θα τα κάνει σε 4,6 δευτερόλεπτα, θα έχει τρεις ηλεκτροκινητήρες (2 στον πίσω άξονα και ένας στον μπροστά), με την τελική του ταχύτητα να περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 210 χλμ/ώρα.

Bonus! Δες και το πως θα μπορούσε να μοιάζει η νέα γενιά του RS7, μέσω δύο renderings φωτογραφιών του Peisert Design.

  • manowar

    Τελικα αυτοι οι 3 πριμιουμ ουρανοξυστες Mercendes Bmw Audi που οδηγουν την παγκοσμια πριμιουμ κατηγορια εκτος του οτι ολοι ακολουθουν αυτους τους 3 απο την αλφα μεχρι την λεξους κτλ δηλαδη :
    οταν ενας απο τους 3 τοποθετησει μια ξεχωριστη οθονη απο το ταμπλο στυλ ταμπλετ τοτε οι αλλοι αντιγραφουν

    οταν καποιος απο τους 3 τοποθετει μονιμη 4κινηση abs αυτοματο παρκαρισμα ενα σωρο ηλεκτρονικα βοηθήματα αισθητήρες για αυτοματο φρεναρισμα καθισματα που φουσκωνουν ,,αεροσακους μεχρι και στον λωκο (mercendes) οι αλλοι αντιγραφουν

    ,οταν καποιος απο τους 3 τοποθετει οροφη απο ανθρακοννηματα τοτε ολοι αντιγραφουν ,,

    οποιος τοποθετήσει joystick για να επιλεγεις μεσα απο την θαφτη οθονη το πως θες να συμπεριφερεται οδηγικα το αυτοκινητο (ε90 Μ3) τοτε ολοι αντιγραφουν

    Οταν ενας απο τους 3 αποφασισει οτι πρεπει να γινει downsizing επιδη αποδιδει κανει περισσοτερη οικονομια και δινει οδηγικες ικανοτητες στο αυτοκινητο λογο βαρους μοτερ ολοι ακολουθουν (εκτος την lexus που πλεον βλεπει ποσο οισω μενει και θα κανει και αυτη downsizing στα επομενα μοντελα)
    Εκτος απο ολα αυτα βλεπω οτι απο αυτες τις 3 η καθε μια εχει την δικη της σχεδιαστική σφραγιδα βλεπεις τωρα αυτο εδω απο πανω και κατευθείαν το μυαλο παει σε καθαροαιμη αουντι σχεδιαση ειναι σαν στρογγυλο μπαουλο χρηματοκιβώτιο..γιαυτο ειναι και αυτες που ειναι..κανεις δεν ειναι τυχαιος (ουτε ο λιονελ μεσσι δεν ειναι τυχαιος?) ουτε η αουντι..

    • Christos F4

      τωρα πας να ξυπνησεις το μη-γερμανικο χρηστο που κοιμαται μεσα μου :Ρ

      ε οχι και να βαλουμε ολα μαζι στα τεχνολογικα επιτευγματα τη μονιμη 4κινηση με ολα τα ηλεκτρονικα βοηθηματα. μονιμη τετρακινηση ειχαν απο τη δεκαετια του 80 και του 90 και οχι μονο τα αουντι τυπου impreza integrale κλπ

      επισης δε θελω να το παιξω αντιγερμανος, αλλα ολα αυτα τα gadget και τα ηλεκτρονικα βοηθηματα που περιγραφεις δεν λενε απολυτως τιποτα για τον περισσοτερο κοσμο. ειναι οπως το λεει η λεξη, βοηθηματα. θελω να πω οτι αν ειναι καποιος να προτιμησει το Α οχημα απο το Β δεν θα το προτιμησει γιατι εχει park assist η joystick στο τιμονι η αυτοματο φρεναρισμα δε ξερω εγω τι αλλο. ασε που αν ισχυει αυτο τοτε ο τυπος δεν ξερει να οδηγαει και τα περιμενει ολα απο τα ηλεκτρονικα.

      οσο για το downsizing, μη πιασουμε αυτη την αμαρτωλη κουβεντα γι το ποιος ηγειται του παιχνιδιου θα τελειωσουμε μεθαυριο

      υ.γ. ωραιο το RS7 rendering, δε μοιαζει καθολου volvo S90 :p

    • manowar

      Χριστο οχι μην βγαλεις αυτον τον χαρακτηρα γιατι θα κουραστουμε να γραφουμε ? εγω δεν εβγαλα ποτε αντιιταλικο γιατι γερμανοι ιταλοι στο θεμα αυτοκίνητο και αγωνες ειναι οι τοπ ΤΕΛΟΣ οι υπολοιποι ακολουθουν γαλλοι αγγλοι οι υπολοιποι ειναι σχεδον ανύπαρκτοι.. απλα καποια πραγματα ειναι η πραγματικότητα joystick εννοώ στην μεση της κονσολας κατο απο τον τεμπελη που ρυθμίζει το αυτοκινητο ρύθμιση αναρτησης αποκριση γκαζιου το 100 τα 100 της δυναμης του κινητηρα το ποσο μπακετ πρεπει να ειναι το καθισμα. Με λιγα λογια μεταμορφώνει το αυτοκινητο αναλογα με τις αναγκες σου οπως ειπε ο Γεωργίου με το Μ3 πας στην πιστα και με το ιδιο αυτοκινητο βαζεις το κουστουμι και πας θεσσαλονικη Αθήνα ακουραστα απο το 2005 οταν βγηκε η e90 m3 ηταν το πιο ολοκληρωμένο αυτοκινητο ετσι εγιναν τωρα τα περισσοτερα αυτοκινητα ακολουθησαν την E90 M3 στον κοσμο ετσι ειναι και η τζουλια σημερα δεν εννοω τα χειριστηρια στο τιμονι ρε εννοειται..οσο για 4κινηση σωστα μ τα εγραψες αλλα η ιντεργκραλε και το ιμπρεζα εποχες 80 πηραν την 4κινηση απο το Quattro που ηταν παλιοτερο εννοειται και εκανε την αρχή

    • SAMURAI-66

      Αχαχαχαχα………..ρε κατι π@π@ρ@ς που ακουμε σημερα!!!
      https://uploads.disquscdn.com/images/7c65674064c6a25a37d3bd2b8bf4e6b511a23114a92888b9334a91eeeaa5b730.jpg

    • manowar

      Ναι ελα συναιχισε μην κολώνες μην φοβασαι ρε δικαίωσε τους jdm και τους αλφιστι που κανω λαθος διορθωσε με. Ακουω επιχειρήματα. Ξεκινα τι να πεις?στειλε κανενα αρκουδακι γιατι μονο αυτο μπορεις να κανεις μια φορα εσυ να τοποθετηθεις δεν προκειται εισαι μονο σποντες ειρωνεια και απο αποτελεσματα τιποτα πες μου λεπτομερως αυτο το ειπες λαθος βγηκε πιο πριν ελα ακουω και αμα εχω λαθος θα το βρουμε στο ιντερνετ και θα το παραδεχτω ξεκινα

    • ///M5 Αλεξανδρος