Όταν έχεις κερδίσει τους 51 από τους 59 αγώνες των τελευταίων τριών ετών, τότε σίγουρα ήσουν ο απόλυτος κυρίαρχος. Η Mercedes κατάφερε να κάνει το τεράστιο άλμα προς την κορυφή το 2014, εκμεταλλευόμενη καλύτερα από τον καθένα τις μεγάλες αλλαγές στους κανονισμούς, δουλεύοντας για ένα μεγάλο χρονικό διάστημα στα νέα μονοθέσια.

Έπρεπε να φτάσουμε στο 2017 προκειμένου η ομάδα του Brackley να αποκτήσει αντίπαλο. Αυτός ακούει στο όνομα Ferrari, με τη Scuderia να δηλώνει επιτέλους παρούσα και να κατακτά δύο νίκες στους πρώτους τρεις αγώνες της φετινής σεζόν. Αυτό κάνει τον Toto Wolff, επί κεφαλής της Mercedes, να πιστεύει ότι η κυριαρχία του παρελθόντος έχει τελειώσει για τα καλά, γεγονός που αρέσει σε πολλούς οπαδούς.

Η κυριαρχία μας τελείωσε. Δεν ήταν πάντα καλό για τη Formula 1. Κι αυτό γιατί πολλοί οπαδοί τώρα ανυπομονούν για ένα σπουδαίο παγκόσμιο πρωτάθλημα. Στο παρελθόν, τρία χρόνια έπρεπε να σκεφτούμε πώς να διαχειριστούμε τους Rosberg και Hamilton, αλλά τώρα αυτό το πρόβλημα δεν υπάρχει.

Οι Lewis Hamilton και Valtteri Bottas είναι κατά των team orders, όπως και ο Wolff, αλλά ο Αυστριακός επικαλείται το καλό της ομάδας, γι’ αυτό και είδαμε ό,τι είδαμε στο Μπαχρέιν, με τον Φινλανδό να κάνει στην άκρη για να περάσει ο Βρετανός.

Ποτέ τα team orders δεν ήταν καλά, όμως η ερώτηση που πρέπει να κάνουμε είναι: «Θέλουμε να χάσουμε τον αγώνα;» Ο Valtteri απλώς δεν είχε τον έλεγχο των ελαστικών, έτσι βάλαμε τον Lewis μπροστά.

  • LJ

    H κυριαρχια φαινεται πως ναι αλλα αυτο δεν σημαινει οτι δεν εχει τον πρωτο λογο για το πρωταθλημα.

    Το πρωταθλημα θα κριθει στον αγωνα των αβαθμισεων.

    • Βασιλης

      Πολυ νωρις για τετοιες δηλωσεις οταν βλεπεις οτι στα qualy ειναι απιαστοι ακομα και τωρα….ξεραμε εδω και χρονια οτι εχουν θεμα με τα ελαστικα στον αγωνα απλα φετος τους εχει πλησιασει μια ομαδα σε αποδοση….εαν και οι 2 ομαδες δεν κανουν καποιο στραβοπατημα ο πρωταθλητης θα βγει απο στρατηγικες και καλα stint

    • Mitsos Ribopaido

      Φιλαράκι αν ακομα δεν καταλαβαίνεις το λόγο που ειναι μπροστα στα δοκιμαστικα… ς ελα να σου δείξω στο συνεργείο στην πλατεία αττικής γιατι η μερκ ειναι λαδιερα ..Τα φιλια μου

    • Βασιλης

      Φιλαρακι……ειμαι φερραρι…και δεν χρειαζεται να μου δειξεις κατι γιατι ηδη το ξερω….ο μαγικος κοσμος του twitter ειναι πολυ μπροστα απο καθε site(χωρις να θελω να προσβαλω το autoblog και την πολυ καλη δουλεια που κανουν με την εγκιροτητα) να σου πω και κατι που εσκασε μολις??? η fia ανακοινωσε οτι αναμεσα στους 3 καταστευαστες υπαρχει η διαφορα των 0.3 sec ΜΟΝΟ…..θελεις να το πεις οτι το πλεονεκτιμα το εχει η merc με την λαδιερα? οκ εγω δεν εχω θεμα εττσι κι αλλιως ολοι βρισκανε παραθυρακια στην f1 απο παντα…

    • Mitsos Ribopaido

      Τι να πει η fia για να καλυφθεί..ότι κερδίζουν 10χλμ/ ώρα κλπ… Εε οκ σώθηκες..έτσι να ενημερώνεσαι χαίρομαι :)

    • Βασιλης

      Φιλαρακι….και με την λαδιερα που λες εγω βλεπω οτι η ομαδα μου εχει νικησει τους 2 απο τους 3 αγωνες….οποτε δεν βλεπω μεχρι στιγμης η λαδιερα να εχει αποδοσει της κυριακες….με οτι συνεπαγετε αυτο

    • Mitsos Ribopaido

      Δεν σ λέω για Κυριακή εξάλλου δεν μπορεί να το κάνει συνέχεια… Σου κλέβει τις pole όμως..? Την Κυριακή βέβαια όταν θέλει χρόνους και κάνει fastest lap βλέπεις το ντουμανι από πίσω…:p έκανα και στον δημοσιογράφο του ΟΤΕ ερώτηση αλλά μας έκοψε ο άλλος ο μλκς για αυτό

    • Βασιλης

      Συμφωνω οτι κλεβει τις pole αλλα σε αυτη την φαση δεν μπορουνε να τα εχουνε και τα 2…δηλαδη και Pole και ανετη νικη…..η το ενα η το αλλο εξαλλου αυτος ειναι ο πονοκεφαλος που εχουν φετος

    • Mitsos Ribopaido

      Σε αυτό συμφωνώ και έχεις απόλυτο δίκιο..νομίζω ότι αυτό αλλάζει μόνο με αναβάθμιση που τοιμαζεται αν όντως ισχύει.. Αν ακούσεις κάτι θα θελα μια ενημέρωση..
      Πάντως νομίζω πλέον είμαστε στα ίσα αν και το fp2 έδειξε δυνατή διαφορά

    • Mitsos Ribopaido

      Σε αυτό συμφωνώ και έχεις απόλυτο δίκιο..νομίζω ότι αυτό αλλάζει μόνο με αναβάθμιση που τοιμαζεται αν όντως ισχύει.. Αν ακούσεις κάτι θα θελα μια ενημέρωση..
      Πάντως νομίζω πλέον είμαστε στα ίσα αν και το fp2 έδειξε δυνατή διαφορά

    • Βασιλης

      Το θεμα με το λαδι ειναι δυσκολο…γιατι πολυ απλα δεν αφηνει στοιχεια….τωρα εαν κανουν παραπονα και η ferrari και η rbr τοτε ισως η merc ειναι ποιο προσεκτικη….τα fp ειναι για να κανουν χιλιομετρα απλα….στο q3 μετρανε ολα…εκει βλεπεις τον οδηγο στο οριο

    • Mitsos Ribopaido

      Σίγουρα αλλά δεν είχαμε ποτέ τέτοια διαφορά…αλλά ναι δεν έχει σημασία..για να δούμε. Φίλε μου εδώ διαφωνώ όσο τέλεια και να ναι η καύση το χρώμα έστω και απειροελαχιστα κάτι θα φανεί… Αλλά δεν κάνουν ελέγχους ή δεν βρίσκουν που μπαίνει το γάμ..ι
      Θα δούμε στην συνέχεια από το 18 όμως θα έχει ενδιαφέρον

    • Mika

      και των δευτερων οδηγων θα πω εγω….

  • Mitsos Ribopaido

    Μπροστά ειναι ακόμα οτι και να λένε..Οι αναβαθμίσεις και τα team orders θα βγαλουν πρωταθλητή

  • Red Flag

    Απο περιέργεια.. ποιος έκανε τη συγκεκριμένη δήλωση;;; Αν όντως διατυπώθηκε έτσι αυτολεξεί “Η κυριαρχία μας τελείωσε”.. τι να πει κανεις. Πολύ παράξενες και ανεξήγητες δηλώσεις από τη Mercedes και τους οδηγούς της απο την αρχη του πρωταθλήματος. Παιχνίδι εντυπώσεων; who cares…

  • Mika

    Η αληθεια ειναι πως αν παει ετσι, κοντα κοντα, μεχρι τη μεση του πρωταθληματος, θα φτυσουν αιμα, για να το παρουν…

    • Bill BlackJack

      τόσο το καλύτερο για εμάς. Επιτέλους λίγο ενδιαφέρον στο πρωτάθλημα.

  • scaniolos

    Εκεί στην Mercedes να αναβετε και κανα κερι στον Michael Schumacher γιατι χωρίς αυτον ούτε στν 10αδα δεν θα σασταν!!!