Πριν ένα χρόνο η Pagani παρουσίασε την Huayra BC, με τον Horacio και την εξαίρετη ομάδα μηχανικών και σχεδιαστών του, να έχουν καταφέρουν να κάνουν το καλό, καλύτερο. Τα αρχικά της ειδικής έκδοσης έρχονται από το όνομα του πρώτου πελάτη και συλλέκτη της Pagani, Benny Caiola, με την συγκεκριμένη που βλέπεις να παραδόθηκε πρόσφατα σε ένα μέλος της οικογένειας του εκλιπόντα Caiola. Είναι βαμμένη στο κόκκινο (Rosso Dubai) χρώμα, που συνδυάζεται με γκρι λωρίδες (Grigio Monaco), ενώ και το γυμνό carbon κάνει αισθητή την παρουσία του στο σώμα του ιταλικού hypercar.

Το αυτοκίνητο, βασίζεται στο carbon-titanium monocoque chassis της Pagani. Εξοπλίζεται με τον ίδιο, υπερτροφοδοτούμενο V12 των 6 λίτρων που προέρχεται από την Mercedes-Benz AMG και διατηρεί την ίδια αρχιτεκτονική αναρτήσεων με διπλά ψαλίδια και στους τέσσερις τροχούς και αμορτισέρ της Ohlins. Οι λεπτομέρειες όμως είναι που κάνουν την διαφορά.

Ο κινητήρας αποδίδει 789 άλογα με την ροπή να αγγίζει τα 1.098 Nm. Η ισχύς περνά στον δρόμο μέσω ημιαξονίων με τριποδικούς σταυρούς –μία διάταξη με ρίζες στα πρωτότυπα αντοχής- και ενός ολοκαίνουριου κιβωτίου ταχυτήτων. Αυτό, προέρχεται από την Xtrac και είναι ένα αυτοματοποιημένο, μηχανικό κιβώτιο 7 σχέσεων με ηλεκτροϋδραυλικό μηχανισμό και ανθρακονημάτινα συγχρονιζέ! Η Huayra BC, είναι 132 κιλά ελαφρύτερη από το standard μοντέλο, καθώς ζυγίζει μόλις 1.218 κιλά.

Η εξάτμιση είναι κατασκευασμένη από τιτάνιο και ζυγίζει μόλις 2.9 κιλά, έναντι των 10 κιλών που ζυγίζει η standard. Τα bespoke φρένα, προέρχονται από την Brembo. Είναι η πρώτη φορά που βλέπουμε το “Monolithic” design της εταιρίας στις εξαπίστονες εμπρός δαγκάνες –οι πίσω είναι τετραπίστονες– και σύμφωνα με την Brembo, είναι 6% ελαφρύτερες από τις απλές. Οι σφυρήλατες ζάντες ελαφρού κράματος, μειώνουν κατά 9 κιλά το βάρος ενώ τα ψαλίδια της ανάρτησης είναι κατασκευασμένα από το αεροπορικού τύπου αλουμίνιο που ονομάζεται Avional και είναι 25% ελαφρύτερο από το συμβατικά κράματα. Επίσης, η Pagani λέει ότι χρησιμοποίησε έναν νέο, άγνωστο τύπου ανθρακονημάτων που είναι 50% ελαφρύτερος και 20% ισχυρότερος από το τυπικό carbon.

  • Γιώργος Εμπέρ

    Αλλα η αεροτομη “πλατη απο παγκακι” εμεινε εκει να χαλαει την εικονα