Τι και αν έχουμε δει το γερμανικό supermini χωρίς ίχνος καμουφλάζ στη Νότιο Αφρική, η VW κάνει τις τελευταίες δοκιμές εξέλιξης του μοντέλου, η παραγωγή του οποίου αναμένεται να ξεκινήσει τον Ιούνιο, για να παρουσιαστεί επίσημα τον ερχόμενο Σεπτέμβριο, στην έκθεση της Φρανκφούρτης.

Από τις φωτογραφίες φαίνεται ότι το νέο Polo διαθέτει αυξημένες διαστάσεις, ενώ σχεδιαστικά έχει επιλεγεί μια εξελικτική προσέγγιση. Έτσι, διατηρεί τον συντηρητικό και σοβαρό χαρακτήρα της γερμανικής εταιρίας, παρότι φαίνεται να διαθέτει μια πιο κεκλιμένη οροφή, νέα φώτα και ένα πιο ανάγλυφο πίσω μέρος, στοιχεία τα οποία σύμφωνα με την VW κάνουν το Polo πιο ελκυστικό και θα το βοηθήσουν να αυξήσουν τις πωλήσεις του.

Το νέο Polo βασίζεται στην πλατφόρμα MQB A0, που είδαμε για πρώτη φορά στο νέο Seat Ibiza και θα διαθέτει η επόμενη γενιά του Skoda Fabia, κάτι που θα μειώσει το συνολικό βάρος του αυτοκινήτου. Θα συνεχίσει να διατίθεται σε 3-θυρες και 5-θυρες εκδόσεις σε σχέση με το αποκλειστικά 5-θυρο Ibiza. Το μέλλον του CrossPolo δεν είναι ακόμα ξεκάθαρο μιας και την θέση του αναμένεται να πάρει το νέο μικρό SUV που ετοιμάζει η VW και θα βασίζεται στο T-Cross Breeze concept.

Στο εσωτερικό η γερμανική φίρμα θα συνεχίσει να δίνει έμφαση στην ποιότητα των υλικών και το φινίρισμα. Η σχεδίαση θα είναι νέα και θα χρησιμοποιεί μαλακά πλαστικά με πολλές νέες δυνατότητες επιλογών διαφορετικών υλικών και χρωμάτων με την εταιρεία να έχει στόχο να προσφέρει το πιο ποιοτικό ταμπλό στην κατηγορία. Από το ανανεωμένο Golf θα δανειστεί τα εμπρός καθίσματα και τα χειριστήρια, καθώς επίσης και τον ψηφιακό πίνακα οργάνων, την τελευταία γενιά του infotainment system της εταιρείας με οθόνη αφής, βελτιωμένο σύστημα αυτόματου παρκαρίσματος και είσοδο και εκκίνηση χωρίς κλειδί.

Οι κινητήρες του νέου Polo θα είναι λιγότεροι σε σχέση με την τωρινή γενιά. Στην βάση θα βρίσκεται ο τρικύλινδρος 1,0 λίτρου ατμοσφαιρικός με απόδοση 65 και 75 άλογα και TSI με 95 και 115 άλογα. Το BlueGT θα χρησιμοποιεί τον νέο 1.5 TSI με 150 άλογα που είδαμε στο νέο Golf, ενώ στην κορυφή θα βρίσκεται το GTI που θα χρησιμοποιεί έναν 2,0 λίτρο TSI με απόδοση πάνω από 200 άλογα. Polo R μάλλον δεν θα δούμε ούτε σε αυτή την γενιά.

Στους ντίζελ καταργείται ο σημερινός 1,4 λίτρων TDI και θα χρησιμοποιεί τον αναβαθμισμένο 1,6 TDI με απόδοση 80, 95 και 110 άλογα. Αργότερα θα παρουσιαστούν υβριδικά σύνολα που θα αντικαταστήσουν τους μικρούς ντίζελ. Θα υπάρχει έκδοση με φυσικό αέριο που θα βασίζεται στον 1,0 TSI με 95 άλογα, ενώ δεν υπάρχουν πλάνα για μια πλήρως ηλεκτρική έκδοση ή μια plug-in υβριδική εκδοχή. Θα υπάρχουν χειροκίνητα κιβώτια 5 ή 6 σχέσεων ανάλογα την ιπποδύναμη ή ένα αυτόματο διπλού συμπλέκτη DSG 7 σχέσεων.

  • Stelios

    Τόσο διαφορετικό από το προηγούμενο που δυσκολευτηκα να καταλάβω πως πρόκειται για το νέο Polo

  • Μάνος Μαμαλάκης

    Πιο αδιάφορο και ασχημότερο από ποτέ! Απ’ το κακό στο χειρότερο σιγά το νέο που το εξέλιξαν και είναι ακόμα πιο χάλια…

  • SAMURAI-66
    • potsgkenenafto potsgkenenafto

      Ακομα και το ιδιο το μουλαρι,εχει βαρεθει λεμε,τοση βαρεμαρα,προβλεψιμοτητα ουτε στην τογιοτα,ΕΛΕΟΣ. Φοραει το μουλαρι του golf και αν ξηλωσεις το μουλαρι,ειναι ιδιο με το μουλαρι!!!

  • a_f_a

    τελικά αυτό που ειχε σκασει πριν καποιους μήνες (ενα ασπρο) – και πολλοί λεγανε οτι ειναι για βραζιλία- ειναι και το τελικό…. μάπα μεγάλη.
    το τωρινό ειναι πολύ πιο αρμονικό και διαχρονικό σχημα.

  • georgekaras

    http://i54.tinypic.com/5u4i9u.jpg μα ποσο του μοιαζει πλεον

  • Rebel

    Βαριούνται να σχεδιάσουν εκεί πέρα στην VW. Δεν εξηγείται αλλιώς.
    Εξωτερικά δε βλέπω καμία διαφορά, πέρα από το μποτοξάκι.

  • George Liverpool

    Πιο ασχημο απο πριν μου φαινεται στις λεπτομερειες….

  • Παναγιώτης Κλεάνθης

    Όταν εννοείται στο μέλλον ότι κάποια υβριδικά θα αντικαταστήσουν τους ντιζελ εννοείται σε κατάργηση;Αν κατάλαβα καλά αυτό δεν θα γίνει ποτέ γιατί όπως διάβασα σε πολλά άρθρα οι DIESEL θα έχουν αιώνια ζήτηση. Και το Dieselgate ξεχάστηκε πλέον.

  • MPAMPIS

    έλεος…..

  • giannisb

    πολύ στυλάτο μπροστά αλλά απο πίσω και εγώ περίμενα κάτι το διαφορετικό :( παρόλα αυτά παραμένει ένα όμορφο αυτοκίνητο πόλης ….α και είναι τελικά διαφορετικό από αυτό το άσπρο της ν.αφρικής ….

    • a_f_a

      μπορεις να μου πεις που ειναι οι διαφορες; αν δεις και τα πισω φαναρια, εχουν μια γραμμη (parting line) κρυμμενη κατω απο ταινιες που αποδεικνύουν οτι ειναι ίδια με τα αυτά του άσπρου (κοινως, σχήμα κλαμένο νινι.. οπως του παλιου λεον). εκτος αν έχουν ίδιο καμουφλαζ.

    • το ίδιο είναι…είχα δείξει το άσπρο σε στέλεχος της ελληνικής εταιρίας, και μου το είχε επιβεβαιώσει

    • a_f_a

      ευχαριστώ για την επιβεβαίωση.
      νομίζω ειναι αρκετά εμφανές

    • giannisb

      πάντως μπροστά μου φάνηκε διαφορετικό…και έτσι να είναι πάλι είναι αποδεκτό σαν σχέδιο και στα δικά μου μάτια απλά ωραίο και όχι τόσο όμορφο όσο το προηγούμενο…..απλά δεν ταιριάξανε σωστά την νεα σχεδιαστική γραμμή τους στο νεο polo…αν και πιστεύω από κοντά θα είναι πιο ωραίο γιατί την ίδια αίσθηση είχα και για το tiguan μέχρι που το είδα στον δρόμο……

  • Panos

    Κοίτα να δεις, κι είχα μία ελπίδα μπας και το κάναν ομορφότερο. Αλλά χειρότερο από τώρα φαίνεται. Από πίσω τα φωτιστικά μοιάζουν πολύ με bmw 1.

    Κρατάω μικρό καλάθι όταν το δούμε απο κοντά όμως…

  • a_f_a

    προσωπικά το θέμα μου δεν ειναι ο συντηριτικός (διαχρονικός) σχεδιασμος του γκρουπ. ειμαι φανατικός της τακτικής αυτης, ιδιως οταν δεν αγοράζεις αμαξι κάθε 4 χρόνια.
    το συγκεκριμένο όμβως ειναι άσχημα συντηρητικό σε αντιθεση με το υπάρχον Πόλο που αν και ειναι στο δρόμο 8 χρόνια δείχνει πολύ αρμονικό και πουλάει.

    • παντως η προηγουμενη 1..ηταν αυτη που εμοιαζε σε POLO…

    • a_f_a

      σωστός!

    • χα !!!! δεν ξερω γιατι το ειπα σε σενα…..αλλα στον Panos ηθελα να γραψω αυτο το σχολιο !!!!! :-P