Η Rubicon Trail είναι μια από τις καλύτερες “πίστες-διαδρομές” εκτός δρόμου στις ΗΠΑ και το Chevrolet Colorado ZR2 μπορεί να την διασχίσει με περίσσεια ευκολία. Σε τι διαφέρει η ZR2 έκδοση από το απλό Colorado ή το Colorado με το περισσότερο “off-road” πακέτο Z71; Σε πολλά! Πρώτα απ’ όλα, βλέπεις ότι το ZR2 είναι υπερυψωμένο –κατά 5 εκατοστά–  και φοράει 17άρες ζάντες ελαφρού κράματος και Goodyear Duratrac 31 ιντσών. Αυτά που δεν βλέπεις όμως, είναι ότι τα ψαλίδια της ανάρτησης έχουν ενισχυθεί ώστε να αντέχουν την κακοποίηση και ίσως το σημαντικότερο απ’ όλα τα Dynamic Suspension Spool Valve αμορτισέρ της Multimatic. Σε περίπτωση που το όνομα σου ακούγεται οικείο αλλά δεν μπορείς να θυμηθείς γιατί, να σου πω ότι είναι τα ίδια αμορτισέρ που τοποθετήθηκαν στην Camaro Z/28! Η διαφορά τους σε σύγκριση με τα συμβατικά, είναι ότι ενώ το συμβατικό αμορτισέρ παρέχει 2  παράγοντες ρύθμισης, το DSSV παρέχει 6!


Κατά τα άλλα, το Colorado ZR2 εξοπλίστηκε με προστατευτικά σε ολόκληρο το μήκος και το πλάτος του αυτοκινήτου αλλά και ηλεκτρονικά ελεγχόμενα διαφορικά εμπρός και πίσω. Ο εμπρός προφυλακτήρας έχει τροποποιηθεί με τέτοιο τρόπο που να αυξάνεται σημαντικά η γωνία προσέγγισης ενώ πίσω, έχουν αφαιρεθεί τα σκαλοπάτια για να αυξηθεί η γωνία διαφυγής – επειδή κατά τη διάρκεια των δοκιμών, οι μηχανικοί τα διέλυσαν όταν κινήθηκαν πολύ εκτός δρόμου!

Όσο για το συμβαίνει κάτω από το καπό; Οι υποψήφιοι αγοραστές έχουν να επιλέξουν ανάμεσα σε έναν V6 βενζινοκινητήρα 3,6 λίτρων που αποδίδει 308 άλογα και 373 Nm ροπής και συνδυάζεται με ένα 8-τάχυτο, αυτόματο κιβώτιο και σε έναν Duramax πετρελαιοκινητήρα με χωρητικότητα 2,8 λίτρων που αποδίδει 181 άλογα και 500 Nm ροπής.