Η ευρωπαϊκή αγορά αυτοκινήτου παρουσίασε πτώση 6,6% κατά τον περασμένο Απρίλιο, όπως προκύπτει από τα επίσημα στοιχεία του ACEA (Σύνδεσμος Ευρωπαίων Κατασκευαστών Αυτοκινήτου). Συγκεκριμένα, τον περασμένο μήνα πουλήθηκαν 1.191.034 νέα Ι.Χ στην Ευρώπη, με την ισπανική αγορά να γνωρίζει άνθηση 1,1%, η Γαλλική πτώση 6%, η Γερμανική πτώση 8%, η ιταλική πτώση 4,6% και η Αγγλική μείωση 19,8%. Κατά τους τέσσερις πρώτους μήνες του 2017 πουλήθηκαν στην Ευρώπη 5.332.854 νέα ΙΧ (+4,7%).

Το VW Group παραμένει η μεγαλύτερη αυτοκινητοβιομηχανία της Ευρώπης με 1.229.094 αυτοκίνητα (+1,9%), ακολουθεί το PSA Group (Peugeot, Citroen, DS) με 539.188 πωλήσεις (+1,2%), το Renault Group με 527.412 πωλήσεις (+7,4%), το FCA Group (Fiat, Jeep, Lancia, Chrysler, Alfa Romeo) με 386.460 πωλήσεις (+10,4%), η Ford με 385.362 (+5%), το Opel Group με 341.634 μονάδες (-1,5%) και το BMW Group με 336.530 πωλήσεις (+3,4%). Περισσότερες λεπτομέρειες μπορείς να βρεις σε αυτό το PDF.

  • ΑUDI/MERCEDES/BMW σχεδον η καθε μια 280.000 πωλησεις……
    η AR 28.000….
    αυτο τιποτα αλλο !!!

    • stemi

      Και λοιπόν; Και η Maserati έχει 3000. Προτιμάς να έχεις Audi ή Maserati; Επιπλέον η δυναμική είναι διαφορετική με την Alfa στο +35% και προβλέπεται να τερματίσει με την μεγαλύτερη αύξηση μεταξύ των μαρκών (εξαιρώντας τις πολύ μικρές). Απλά η Alfa έφτασε στον πάτο στην ιστορία της ως προς τις πωλήσεις. Τώρα ανεβαίνει ξανά. Όσο αφορά δε την κερδοφορία, αυτή μπορεί να είναι μεγάλη και με μικρές πωλήσεις.

    • ναι αλλα η ΑR εχει αυτους τους 3 που ειπα σαν κυριους ανταγωνιστες……….πιστευω αστοχο το παραδειγμα σου….
      θα ηταν πιο εξυπνο να αναφερεις με ποσα μοντελα το καταφερνουν αυτο οι 3 εταιριες που ειπα ….αν και παλι νομιζω χαμενη θα βγει η AR !!!

      υ.γ ασφαλως μετα τον πατο μονο ανοδικη ταση μπορεις να εχεις…….απλα τα νουμερα καμια φορα δεν λενε την αληθεια…..

    • stemi

      Άλλος ο αριθμός μοντέλων, άλλος ο αριθμός εκδόσεων, άλλος ο αριθμός αντιπροσωπειών, άλλη η συνείδηση του κόσμου. Ουσιαστικά η Alfa είναι μόνο με την Gulia. Η Stelvio δεν έχει ακόμα ούτε όλες της τις εκδόσεις, ούτε έχει προμηθεύσει καλά καλά το δίκτυο της. Η πρόβλεψη για την Alfa εφέτος (από την ίδια) είναι 175.000 αυτοκίνητα παγκοσμίως. 110.000 σε Stelvio και Gulia, 40.000 Gulietta, 20.000 Mito. Αν επιτύχει αυτό τον στόχο θα είναι επιτυχία, χωρίς να χρειαστεί να συγκρίνεται με αυτές που είπες. Αυτό είναι το πρώτο βήμα, η άμεση σύγκριση σε σύνολο πωλήσεων αργεί πολύ. Η Stelvio όμως εφέτος πιστεύω να έχει πωλήσεις στο 60-80% αυτών των Q5, X3 (από Μαίο και μετά), ενώ θα περάσει την Macan (στην Ευρώπη).
      Νομίζω ότι τα πρώτα δείγματα της Stelvio στην Ευρώπη είναι θετικότατα, κάτι που οδήγησε σε αύξηση παραγωγής και σε πολλές προσλήψεις στην Ιταλία.

    • τωρα μιλησες σωστα!

    • Mika

      Μη βιαζεσαι…..Αλλοι 8 μηνες εμειναν για να δουμε ποσο πλασματικα ηταν τα νουμερα που εθεταν!!!!Μη τα λες απο τωρα, γιατι θα φαινεσαι κακος!Θα τους κρινουμε τοτε…

    • stemi

      Σε ποιους αριθμούς αναφέρεσαι;

    • Mika

      Ολα εν καιρω……Σ αυτους που εχει κατα καιρους δηλωσει ο Μαρκιονε…Μεσα απο τις αλλαγες στα πενταετη πλανα…

    • stemi

      O Marchionne για εφέτος (όπως λέω και παρακάτω) ανακοίνωσε πριν λίγο καιρό πρόβλεψη για 175.000 αυτοκίνητα παγκοσμίως. 110.000 σε Stelvio και Gulia, 40.000 Gulietta, 20.000 Mito. Για του χρόνου είχε πει 400.000, είχε αναθεωρήσει το πλάνο (πήγε πιο πίσω) αλλά άφησε τον στόχο ίδιο. Ο εφετινός στόχος νομίζω είναι εφικτός (με αστάθμητους παράγοντες όμως). Του χρόνου τον βλέπω πιο δύσκολο.

    • Mika

      Για το 2017 θυμαμαι να εχουμε διαβασει εδω πως ελεγε 100000 Giulia μονο, αλλο μαλλι η Stelvio…
      Τα 400000 ηταν στο πρωτο πενταετες πλανο για το 2018, μετα τη νιοστη αναθεωρηση εχει παει στο 2020 και βλεπουμε..
      Το πιιο σημαντικο για μενα δεν ειναι τοσο οι πωλησεις της πρωτης χρονιας για ενα μοντελο,αλλα της δευτερης, γιατι εκει βλεπεις τη ταση αν θα ειναι αυξητικη η οχι…