Μπορεί να έχουν διαρρεύσει φωτογραφίες του νέου συμπαγούς κορεάτικου crossover, η Hyundai όμως δεν αναμένεται να το παρουσιάσει νωρίτερα από τα τέλη του καλοκαιριού, καθώς το ντεμπούτο του θα γίνει στην έκθεση της Φρανκφούρτης.

Με την παραγωγή του να είχε οριστεί για τον Σεπτέμβριο, ενδέχεται να υπάρξει καθυστέρηση, καθώς σύμφωνα με πληροφορίες, το Kona θα μπορούσε να καθυστερήσει να μπει στην γραμμή παραγωγής, λόγω μιας εργασιακής διαμάχης στο εργοστάσιο της εταιρείας, στο Ulsan της Νοτίου Κορέας.

Η διαφωνία λέγεται ότι αφορά τις ώρες εργασίας, τη κλίμακα των νέων εξαρτημάτων που θα χρησιμοποιηθούν από το Kona, καθώς και τον αριθμό των εργαζομένων που θα ανατεθούν για την κατασκευή του. Σύμφωνα με έναν υπάλληλο της εταιρείας, το πρόγραμμα παραγωγής του Kona έχει σταματήσει για άγνωστο διάστημα, με την διαφωνία να εντοπίζεται στην απόφαση της Hyundai να αναθέσει την παραγωγή προφυλακτήρων του αυτοκινήτου, εκτός εργοστασίου.

Συνήθως τα εργοστάσια αναλαμβάνουν μόνο την συναρμολόγηση των μερών, καθώς τα τελευταία έρχονται έτοιμα, αλλά το εργοστάσιο της κορεάτικης εταιρίας τα κατασκευάζει όλα εντός.

Διάβασε επίσης: Τα 10 πράγματα που πρέπει να ξέρεις για το μεγαλύτερο εργοστάσιο κατασκευής αυτοκινήτων του κόσμου

H Hyundai θα τοποθετήσει το Kona απέναντι από τα Nissan Juke, Renault Captur, Opel Mokka X και τα υπόλοιπα μοντέλα της κατηγορίας, γι’αυτό και έχει εκκεντρικό σχεδιασμό, με δύο σειρές LED φωτιστικών σωμάτων, ενώ η μεγάλη εξάγωνη μάσκα παίζει κυρίαρχο ρόλο στο εμπρός μέρος.

Το όνομα του νέου συμπαγούς κορεάτικου crossover προέρχεται από την ομώνυμη περιοχή στο μεγάλο νησί της Χαβάης, με το αυτοκίνητο να διαδραματίζει σημαντικό ρόλο ώστε η κορεατική εταιρία να γίνει η μεγαλύτερη ασιατική αυτοκινητοβιομηχανία στην Ευρώπη μέχρι το 2021, με την κυκλοφορία 30 νέων μοντέλων και παραγώγων.

Τεχνικές λεπτομέρειες δεν έχουν κυκλοφορήσει, αλλά η Hyundai αναφέρει ότι το Kona θα έχει υπερυψωμένη θέση οδήγησης, ενώ προαιρετικά θα προσφέρεται και με σύστημα τετρακίνησης. Μηχανικά, η λογική θέλει το μοντέλο να δανείζεται την πλατφόρμα του i20, η οποία θα τροποποιηθεί καταλλήλως και κίνηση θα παίρνει από τους κινητήρες βενζίνης και πετρελαίου που συναντάμε στο i30.