To C-HR έχει καταφέρει μέσα στους λίγους μήνες που βρίσκεται στην αγορά να γίνει το τρίτο best-seller μοντέλο της Toyota. Ήδη το μικρό crossover έχει ξεπεράσει τις προσδοκίες που είχε θέσει γι’αυτό η εταιρία, η οποία στοχεύει στις 100.000 μονάδες ετησίως στην Ευρώπη, νούμερο που δείχνει απόλυτα εφικτό από τα μέχρι τώρα στοιχεία.

Κατά το πρώτο τρίμηνο του 2017, στη Γηραιά Ήπειρο πουλήθηκαν 31.888 C-HR, με τον Matthew Harrison, αντιπρόεδρο πωλήσεων και μάρκετινγκ της Toyota Ευρώπης να δηλώνει πως μέχρι το τέλος του έτους θα έχουν πουληθεί περισσότερα από 110.000 C-HR στην Ευρώπη.

Διάβασε επίσης: Δοκιμάζουμε το Toyota C-HR

Η Toyota πήρε την απόφαση να μην προσφέρει κανέναν diesel κινητήρα στο C-HR, με τους πελάτες να επιλέγουν ως επί το πλείστον τον 1.800αρη υβριδικό κινητήρα των 120 ίππων, μιας και οι πωλήσεις του αντιστοιχούν στο 80% των συνολικών πωλήσεων του μοντέλου.

  • xtra

    μ’αρεσει , πολυ !

    • DimitrisBXL

      Στον δρομο δειχνει αρκετα καλο και πολυ διαφορετικο απο τον ανταγωνισμο.

  • SAMURAI-66

    Αν και δεν θα μπορουσες να το χαρακτηρισεις ευκαιρια τιμολογιακα ειναι ολοκληρωμενο και μοναδικο στην μορφη με στανταρ της αξιες που αναδεικνυουν την toyota ψηλα και της γνωριζει ο κοσμος οποτε ευκολα πορευεται στον δρομο για να γινει μπεστ σελερ!
    Φανταζομαι οτι και με το πολυτελες brand της lexus στο αδελφο ux που θα εχει παρομοια στοχευση στο υψηλο ομως κομματι της αγορας θα δουν την ιδια αποδοχη απο το κοινο!

  • αμα το δεις απο κοντα…καταλαβαινεις ποσο το αδικουν οι φωτογραφιες !!!!
    απο τα SUV που αγοραζα ανετα !!!!
    υ.γ ξερουμε πως λειτουργει το υβριδικο του συστημα ?? το υ δινει και ηλεκτρικη αυτονομια ????

    • Mika

      Αν εξαιρεσεις τα κλειστοφοβικα πισω παραθυρα, και γενικα τις περιεργες πορτες, το υπολοιπο δεν ειναι κακο, και μια χαρα μοντερνο σχεδιαστικα.

    • οι πορτες τι το περιεργο εχουν ??? γιατι οσες φορες το ειδα στον δρομο…δεν το προσεξα……

    • Interstellar

      Είναι μικρά τα παράθυρα και στενές οι πόρτες και γενικά πίσω είναι κάπως λίγος ο χώρος! Εάν πας σε κάποια αντιπροσωπεία και το έχει θα καταλάβεις κατά τα αλλά είναι κουκλάκι.

    • Mika

      Το κοψιμο τους, τη πολυ ψηλα τοποθετημενη πετουγια και τα πολυ μικρα πισω παραθυρα…

    • Mrdesperado32

      Μα το λεει η ονομασια.coupe high rider.χωρους παντως μια χαρα εχει γτ ειχα ακουσει οτι οι πισω εχουν περιορισμενο χωρο κατι που δεν ισχυει.το μονο αρνητικο για μενα ειναι οτι δεν εχει και κατι γρηγορο να φικαιολογηθει καλυτερα η σπορ εμφανιση.μαλλον θα βαλουν το κομπρεσσοτερατο του γιαρις

    • Mika

      Nα χτυπησουν το Nismo Juke????
      Δεν το εχω δει ακομα το CHR απο κοντα, θα το κανω ομως….Οντως οι εκδοσεις του δεν βαζουν φωτια στο δρομο σε καμια περιπτωση, εγω παντως οπως ειναι τωρα το 1.2 Τurbo θα επαιρνα…

    • Mrdesperado32

      εγω δε θα το επαιρνα καθολου τωρα με αυτα τα μοτερ.ο 1.2 σε ανηφορα της κατεχακη με 3η δεν ηταν προθυμος.τωρα το υβριδικο ειναι για μεσα στη πολη που η καταναλωση δεν ανεβηκε πανω απο 4.5 σε ωρα αιχμης.αλλα εγω κοντα στα 2 μετρα ημουνα ανετος πισω και σε κεφαλι και ποδια με τη θεση οδηγου στα μετρα μου.το ατου του ειναι οτι παιζει να εχει το καλυτερο στησιμο της κατηγοριας.αν βαλουν τον 1.8 πιστευω θα ειναι οτι καλυτερο

    • Mika

      Oυτε εγω το επαιρνα μ αυτα τα μοτερ, απλα το μη χειρον βελτιστον…
      Μετα απο πολυ καιρο,ειναι παντως ενα Toyota που θα με τραβουσε σε μια εκθεση να το δω,και αυτο στο δικο μου βιβλιο λογιζεται σαν επιτυχια….

    • Christos Dimou

      Είναι το ίδιο σύστημα με το Prius και στην έκδοση αυτή έχει και pure EV mode. Μπορείς να κάνεις περίπου 1 χιλιόμετρο με 2 σε πλήρως ηλεκτρική κίνηση.

  • charris

    κυκλοφορει και ενα μαυρο τερμα σαυρα στο χαλανδρι…..ειναι απλα υπεροχο…!!!
    αν και ποτε δεν θα το επερνα…