Πλέον είναι επίσημο. Η Volkswagen θα παρουσιάσει την έκτη γενιά του Polo στις 16 του μηνός, σε μια ειδική εκδήλωση που θα διοργανώσει στο Βερολίνο.

Το νέο Polo διαθέτει αυξημένες διαστάσεις και σχεδιαστικά έχει επιλεγεί μια εξελικτική προσέγγιση. Έτσι, διατηρεί τον συντηρητικό και σοβαρό χαρακτήρα της γερμανικής εταιρίας, παρότι φαίνεται να διαθέτει μια πιο κεκλιμένη οροφή, νέα φώτα και ένα πιο ανάγλυφο πίσω μέρος, στοιχεία τα οποία σύμφωνα με την VW κάνουν το Polo πιο ελκυστικό και θα το βοηθήσουν να αυξήσουν τις πωλήσεις του.

Το νέο Polo βασίζεται στην πλατφόρμα MQB A0, που είδαμε για πρώτη φορά στο νέο Seat Ibiza και θα διαθέτει η επόμενη γενιά του Skoda Fabia, κάτι που θα μειώσει το συνολικό βάρος του αυτοκινήτου. Θα συνεχίσει να διατίθεται σε 3-θυρες και 5-θυρες εκδόσεις σε σχέση με το αποκλειστικά 5-θυρο Ibiza. Το μέλλον του CrossPolo δεν είναι ακόμα ξεκάθαρο μιας και την θέση του αναμένεται να πάρει το νέο μικρό SUV που ετοιμάζει η VW και θα βασίζεται στο T-Cross Breeze concept.

Στο εσωτερικό η γερμανική φίρμα θα συνεχίσει να δίνει έμφαση στην ποιότητα των υλικών και το φινίρισμα. Η σχεδίαση θα είναι νέα και θα χρησιμοποιεί μαλακά πλαστικά με πολλές νέες δυνατότητες επιλογών διαφορετικών υλικών και χρωμάτων με την εταιρεία να έχει στόχο να προσφέρει το πιο ποιοτικό ταμπλό στην κατηγορία. Από το ανανεωμένο Golf θα δανειστεί τα εμπρός καθίσματα και τα χειριστήρια, καθώς επίσης και τον ψηφιακό πίνακα οργάνων, την τελευταία γενιά του infotainment system της εταιρείας με οθόνη αφής, βελτιωμένο σύστημα αυτόματου παρκαρίσματος και είσοδο και εκκίνηση χωρίς κλειδί.

Οι κινητήρες του νέου Polo θα είναι λιγότεροι σε σχέση με την τωρινή γενιά. Στην βάση θα βρίσκεται ο τρικύλινδρος 1,0 λίτρου ατμοσφαιρικός με απόδοση 65 και 75 άλογα και TSI με 95 και 115 άλογα. Το BlueGT θα χρησιμοποιεί τον νέο 1.5 TSI με 150 άλογα που είδαμε στο νέο Golf, ενώ στην κορυφή θα βρίσκεται το GTI που θα χρησιμοποιεί έναν 2,0 λίτρο TSI με απόδοση πάνω από 200 άλογα. Polo R μάλλον δεν θα δούμε ούτε σε αυτή την γενιά.

Στους ντίζελ καταργείται ο σημερινός 1,4 λίτρων TDI και θα χρησιμοποιεί τον αναβαθμισμένο 1,6 TDI με απόδοση 80, 95 και 110 άλογα. Αργότερα θα παρουσιαστούν υβριδικά σύνολα που θα αντικαταστήσουν τους μικρούς ντίζελ. Θα υπάρχει έκδοση με φυσικό αέριο που θα βασίζεται στον 1,0 TSI με 95 άλογα, ενώ δεν υπάρχουν πλάνα για μια πλήρως ηλεκτρική έκδοση ή μια plug-in υβριδική εκδοχή. Θα υπάρχουν χειροκίνητα κιβώτια 5 ή 6 σχέσεων ανάλογα την ιπποδύναμη ή ένα αυτόματο διπλού συμπλέκτη DSG 7 σχέσεων.

  • SAMURAI-66
    • Ψυχίατρος

      Lost control? Δε βγάζει πολύ νόημα, θες να βρεθούμε αύριο να μου πεις τι εννοείς; Πέρνα από το γραφείο θα σε περιμένω αδερφέ μου!

    • panos

      οταν ομως το νεο αμαξι καταγεται εκ των ονειρεμενων νησιων του ειρηνικου..
      <>
      https://www.autoblog.gr/2017/04/07/test-drive-prwth-dokimh-tou-neou-toyota-yaris-sthn-ollandia/?doing_wp_cron=1496948669.6660759449005126953125

    • Mika

      Δωσε πονο!!!!
      :p
      Oι απαντησεις ειναι ετοιμες, απλα περιμενουμε να δουμε πρωτα το σημα της εταιριας, για να φυγουν αναλογως!!!
      :p

    • panos

      μιλαμε δλδ για αψογη οργανωση :ρ

    • giannisb

      όσες διαφορές έχει το νέο polo απο το παλιό άλλες τόσες έχει και το νέο yaris απο το παλιό… το αστείο πού το βρίσκεις..

  • Anestis Genk

    …σε λίγο μεγαλύτερο και από passat

    • panos

      κανενας δεν λεει οχι οταν με τα ιδια του δινουν πιο πολλα..

  • το εδειξα πριν απο λιγο στη γυναικα μου….και μου λεει ωραιο το GOLF !!!!
    τετοιο να παρουμε που να εχει 4 πορτες !!!! :-P

  • Γιώργος Βαρδου
  • xtra

    με αυτη την εμφανιση , θα γινει παρουσιαση στις 16 Ιουνιου του 2007

  • panos

    για νεο αμαξι ομως που εχει καταγωγη εκ των ονειρεμενων νησιων του ειρηνικου..
    <>
    https://www.autoblog.gr/2017/04/07/test-drive-prwth-dokimh-tou-neou-toyota-yaris-sthn-ollandia/?doing_wp_cron=1496948669.6660759449005126953125

  • potsgkenenafto potsgkenenafto

    Οι διαστασεις εχουν μεγαλωσει αρκετα και δεν μου αρεσει αυτο,περιμενω ενα συντηρητικο σχεδιο χωρις εκπληξεις,με πολυ καλο εξοπλισμο ομως και κινητηρες.

  • Μάνος Μαμαλάκης

    Τόσο βαρετό και αδιάφορο…