Μετά τον αγώνα του Μονακό, και το ανέκφραστο αλλά γεμάτο συναισθήματα πρόσωπο του 37-χρονου Φινλανδού, όλοι βρέθηκαν να κατηγορούν την ιταλική ομάδα ότι έχει επιλέξει ποιον οδηγό θα βοηθήσει στην κατάκτηση του πρωταθλήματος οδηγών.

Θέλοντας να βάλει τα πράγματα στην θέση τους, ο Kimi Raikkonen μιλώντας από τον Καναδά, αντέκρουσε κάθε ισχυρισμό ότι ο teammate του στη Ferrari, Sebastian Vettel, είναι ο νούμερο 1 της ομάδας για την φετινή μάχη του πρωταθλήματος, τονίζοντας:

Όχι, δεν έχουμε τίποτα. Αλλά όταν φτάσουμε σε ένα σημείο στο πρωτάθλημα, που ο ένας μας θα έχει πιθανότητα για το πρωτάθλημα και ο άλλος όχι, τότε είναι φυσιολογικό. Είναι όπως σε οποιαδήποτε ομάδα που ήμουν στην F1, δεν έχω κανένα πρόβλημα με αυτό, νομίζω ότι είναι δίκαιο παιχνίδι. Αγωνιζόμαστε μέχρι να μπορέσουμε, και αν πρέπει να κάνουμε κάτι άλλο, τότε είναι αρκετά δίκαιο.

Σχολιάζοντας τη δήλωση του Lewis Hamilton, ο οποίος είπε μετά τον αγώνα στο πριγκιπάτο ότι η Ferrari σπρώχνει τον Vettel, είπε:

Δεν ξέρω πόσα ξέρει για τις άλλες ομάδες. Ότι και αν νομίζει εγώ είμαι εντάξει. Ξέρουμε τι κάνουμε και μερικές φορές συμβαίνουν τέτοια πράγματα, δεν είναι τίποτα ασυνήθιστο. Ναι, όπως πάντα [είμαστε ελεύθεροι να αγωνιστούμε.] Γνωρίζουμε τους κανόνες μας στην ομάδα, γνωρίζουμε τι θέλει η ομάδα και είναι τόσο απλό. Αγωνιζόμαστε όσο πιο σκληρά μπορούμε. Προσπαθούμε πάντα να νικήσουμε ο ένας τον άλλον, ένας τύπος θα είναι μπροστά κάθε φορά. Αυτή τη φορά συνέβη έτσι.

Και τόνισε:

Όχι, ο Vettel δεν είναι νούμερο 1 στην ομάδα. Σε αυτό το σημείο του έτους δεν έχει κανένα νόημα, επειδή έχεις πολλούς αγώνες ακόμα. Δεν προσπαθούμε να σπαταλάμε ενέργεια σε ότι πιστεύουν οι άνθρωποι ότι κάνουμε. Κάνουμε το καλύτερο δυνατό, και όπως είπα έχουμε μια σαφή πολιτική.

Μιλώντας για το βάθρο στο Μονακό, είπε:

Δεν είμαι θυμωμένος. Δεν ήμουν ποτέ θυμωμένος. Απλά, δεν ήμουν χαρούμενος να τερματίσω δεύτερος.

Τέλος, ο Raikkonen ανέλυσε τις προοπτικές για τη νέα σεζόν, καθώς το συμβόλαιο του λήγει φέτος, λέγοντας:

Έχω καταρτίσει τα σχέδιά μου, αλλά δεν έχω τίποτα που πρέπει να μοιραστώ με κανέναν από σας. Δεν είναι δική σας δουλειά, ούτως ή άλλως θα συνεχίζετε να γράφετε, έτσι δεν αλλάζει οτιδήποτε. Οι άνθρωποι που πρέπει να γνωρίζουν ξέρουν. Θα δούμε τι θα συμβεί. Δεν έχω συμβόλαιο για το επόμενο έτος, υπάρχουν πάντα φήμες για το συμβόλαιό μου κάθε χρόνο. Τι συνέβη στο Μονακό δεν έχει καμία σχέση με το συμβόλαιο μου.

  • Κούκος

    Πόσο πολύ θα ήθελα να σε πιστέψω, αλλά μέχρι και οι πέτρες γελάνε με αυτά.

  • Akis-F1 FAN

    Εντάξει αν κοιτάξει κανείς την απόδοση και τη βαθμολογία των 2 μέχρι τώρα φαίνεται ότι ο Σεμπ είναι αυτός που πάει για πρωτάθλημα και λογικά την υπόλοιπη χρονιά ο Κιμι θα χρειαστεί να τον βοηθήσει, αλλά όπως είπε και αυτός σχεδόν σε όλες τις ομάδες σε τέτοιες περιπτώσεις αυτό γίνεται. Απλώς εδώ που τα λέμε όλοι περιμένουν πότε θα γίνει έστω και το παραμικρό στη φερραρι, όπως στο Μονακό, για να αρχίσουν…

    Υ.Γ. Χαμ είσαι ο τελευταίος που θα έπρεπε να μιλάει για 1ο και 2ο οδηγό…δυσχεραίνεις τη θέση σου…

  • Gestione Sportiv@

    Καταρχάς, θέλω ξεκαθαρίσω πως θεωρώ, ότι όντως η ομάδα μου στο GP του Monaco “βοήθησε” τον Vettel να περάσει τον Raikkonen χωρίς να έχουμε team radio αντίστοιχα με εκείνα της Γερμανίας του 2010.
    Δεν αμφισβητώ την δυναμική του Vettel στο Monaco, άλλωστε το γυρολόγιο του Γερμανού “μιλάει” από μόνο του, αλλά η στρατηγική της Ferrari ήταν τέτοια, ώστε να εξασφαλιστεί το 1-2 των Ιταλών και ταυτόχρονα να βρεθεί ο Γερμανός μπροστά από τον Φιλανδό, χωρίς τα 2 μονοθέσια να μονομαχήσουν και μάλιστα σε ένα στενό circuit όπως αυτό του Πριγκιπάτου.
    Τώρα, οι δηλώσεις του Kimi έρχονται μία ημέρα με τις δηλώσεις του τεχνικού διευθυντή μας Mattia Binotto για το μέλλον του Vettel στο Maranello και ταυτόχρονα με την διορία της Ferrari στον Vettel για νέο συμβόλαιο.
    Πάντως, δεν θα πρέπει να ξεχνάμε και το (φιμολογούμενο) προσύμφωνο του Vettel με τη Mercedes………..
    Όμως, ό,τι και να γίνεται στο μεταγραφικό παρασκήνιο της F1, αυτό το Π/Σ/Κ έχουμε αγώνα σε μία από τις ομορφότερες πιστές του calendar…… https://uploads.disquscdn.com/images/460f39a94ffff92570bbafdde72ffe8b7da9155a5478135109783d485c3e921b.jpg

    • nikos

      δεν ξέρω αν ειναι καλό που τον φορτώνουν με αγχος για νέο συμβόλαιο, είναι το τελεύταιο που χρειάζεται

    • Gestione Sportiv@

      Ο Marchionne έδωσε διορία στον Vettel να απαντήσει μέχρι τα μέσα Ιουλίου, για υπάρξει και ο κατάλληλος σχεδιασμός στο Maranello για τον οδηγό ή τους οδηγούς που θα τρέχουν για τη Ferrari την επόμενη χρονιά.
      Επίσης, θα πρέπει να γνωρίζουμε τα ονόματα για να ανακοινωθούν στο GP της Monza, αγώνας στον οποίο παραδοσιακά η Scuderia γνωστοποιεί τα ονόματα των οδηγών της για την επόμενη χρονιά.

    • nikos

      Δεν διαφωνώ φετος διεκδικουν κατι μετα απο χρονια ας αλλαξουν συνηθεια για μια χρονια

    • asd

      Σωστη αναλυση, και ο Ραικονεν τα λεει για να διασκεδασει λιγο και την κατασταση.
      Για μενα ο Φετελ πρεπει να μεινει και για αυτο “πιεζουν” κιολας.
      Φετος η Ferrari δουλευει τελεια σε ολους τους τομεις. Σε καθε αγωνα ειναι στη μαχη της νικης, εχει διαρκως συνεχεις αναβαθμισεις και προσαρμογες (στον Καναδα εφερε νεα πλευρικα βοηθηματα, διαμορφωσεις στο πατωμα και εντελως νεα πισω πτερυγα!!!!!) και μονη ατυχη στιγμη ηταν η στρατηγικη στην Ισπανια.
      Και για να μην γελοιομαστε, ο τροπος με τον οποιο δουλευει με την ομαδα ο Φετελ, θυμιζει λιγο Σουμι…
      Τωρα για το προσύμφωνο δε ξερω κατα ποσο ειναι αληθεια ή κατω ποσο μπορει να σπασει

    • Mitsos Ribopaido

      Ξέρουμε τπτ για κινητήρα?

    • asd

      Οχι για κινητηρα τπτ, και το μονο εξαρτημα που ειναι στο οριο ειναι το Τurbo (4 Vettel, 3 Raik)
      H Mercedes εφερε νεο σχεδιασμο στην εμπρος αναρτηση.
      Ενδιαφερον αγωνας!

    • Mitsos Ribopaido

      Σε ευχαριστώ! Ναι όντως ειναι στα όρια! Σιγουρα θα φαμε ποινη δεν παίζει.. Και εμεις φέραμε στην πίσω ανάρτηση.. χαμος θα γινει

    • LJ

      Λες να φύγει απο εσας ο 4ακης και να καταλήξει σε εμάς το κλαρίνο;

      Όχι Θεέ μου!!! Αντέχω ακόμα 3 χρόνια καβουρδιστηρια Honda στις πλάτες των μονοθέσιων μας παρά αυτο το σενάριο τρόμου!!!

  • Anestis Genk

    Ελπίζω να φύγει ο Γερμανός από την Ferrari και να έρθει ο Rici, ίσως μαζί με τον Ρωμανό.

  • Maleas George

    Πάμε για άλλη μια pole ρε Κίμαρε να τρελαθούμε τελείως!!!!

  • gronholm89

    Δηλαδη τι συνεβη στο Μονακο Κιμι???

  • Spider

    Είναι, δεν είναι Νο1 ο Vettel στη Ferrari, o Kimi είναι σίγουρα Νο2. Το λένε τα αποτελέσματα,το λέει η βαθμολογία, το λέει η γενική του εικόνα. Μεγάλος οδηγός,αλλά πάλιωσε. Οδηγός που κάνει ένα καλό αγώνα όποτε θυμάται ή οπότε του γουστάρει η πίστα δεν έχει θέση στην σύγχρονη F1. Άσε που ακόμα και με τους μηχανικούς του βαριέται να μιλήσει.. Επειδή πήρε μία pole δεν έγινε και τίποτα. Ο Vettel (με 4 πρωταθλήματα) ξενυχτάει με τους μηχανικούς του για να ρυθμίσουν το μονοθέσιο και ο άλλος το κόβει στον ύπνο. Μετά απορούν όλοι γιατί οι Γερμανοί σαρώνουν τα πάντα και ψάχνουν για θεωρίες συνωμοσίας.
    Χωρίς στόχο,πλάνο,στρατηγική και σκληρή δουλειά δεν γίνεται τίποτα στη ζωή._

    • F1Faith01

      Ευτυχως υπάρχουν ατομα που καταλαβαινουν καποια πράγματα. Φιλε τα ειπες οπως ακριβως ειναι!

    • edurakias

      Kai o kimi ksenyxtaei sta barakia me ta podium girls :D

    • Spider

      Μπα δεν νομίζω πιά,ξαναπαντρεύτηκε και έχει παντόφλα…

  • thymios tsilimparis

    Μια χαρα τα λέει κατά τη γνώμη μου. Έτσι κι αλλιώς ό,τι κι αν πει, θα υπάρχουν πάντα συζητήσεις γύρω απ το θέμα. Υπάρχει εσωτερικός κανονισμός, τον σέβονται και προχωράνε.
    Δεδομένου μάλιστα οτι α) κυνηγούν και τους 2 τίτλους και δε θέλουν απώλειες β) Το 99 ο Σούμι έφτασε να βοηθά (??) τον Ερβάιν για τον τίτλο, η Φερραρι θα κρατήσει στα΄ση αναμονης, τουλάχιστον μέχρι την καλοκαιρινή ανάπαυλα.

  • LJ

    Kimi, think again ?