Αδύνατο να πλησιάσει άλλος συνδυασμός τον εξωπραγματικό χρόνο (3:14.791) του Kamui Kobayashi, και έτσι το Toyota TS050 Hybrid #7 με τους teammates του Ιάπωνα, Mike Conway και Stephane Sarrazin, θα εκκινήσει από την pole position το μεσημέρι του Σαββάτου, στον φετινό 24ωρο αγώνα αντοχής του Le Mans.

Ολοκληρώνοντας τον θρίαμβο της Toyota, και “κλειδώνοντας” την πρώτη σειρά εκκίνησης, το δεύτερο μονοθέσιο της Toyota με τον ταχύτερο χρόνο (3:17.128) να σημειώνεται από τον Kazuki Nakajima. Ο χρόνος αυτός ήταν αρκετός να τοποθετήσει την TS050 Hybrid #8 πάνω από την #1 Porsche, με μόλις 1 δέκατ0 διαφορά.

Και αυτό γιατί καμία από τις δυο 919 Hybrid δεν μπόρεσε να βελτιώσει τον χρόνο της, κάτι που σημαίνει ότι η δεύτερη σειρά του grid είναι “κλεισμένη” με τα δύο γερμανικά μονοθέσια. Έτσι, τον ταχύτερο χρόνο (3:17.259) για την τρίτη θέση έκανε ο Neel Jani, ενώ 8 δέκατα πιο πίσω – στην τέταρτη θέση – ήταν ο Timo Bernhard, με χρόνο 3:18.067.  Το τρίτο Toyota TS050 Hybrid #9, με οδηγό τον Nicolas Lapierre βελτίωσε τον χρόνο του, κάνοντας 3:18.625, αλλά δεν ήταν αρκετός να περάσει καμία από τις δύο Porsche.

Στην 6η θέση θα εκκινήσει η ομάδα ByKolles ENSO CLM, με τον φίλο μας – οδηγό/εξελικτή το BAC Mono – Oliver Webb, να γράφει τον ταχύτερο γύρο για μη υβριδικό LMP1 μονοθέσιο στην ιστορία του θεσμού, με χρόνο 3:24.170, εννέα δευτερόλεπτα πιο αργά από την pole position.

Στη κατηγορία LMP2 η #26 G-Drive Racing με ένα Oreca 07, και οδηγό τον Alex Lynn, βρέθηκε στη κορυφή, ενώ στην LMGTE Pro τις θέσεις 1-3 τις κατέλαβαν οι Aston Martin Vantage, με οδηγούς τους Richie Stanaway και Darren Turner αντίστοιχα, καθώς στην δεύτερη θέση βρέθηκε η Ferrari 488 GTE του James Calado. Τέλος, στη κατηγορία LMGTE Am, την πρώτη θέση την πήρε μια Chevrolet Corvette C7R, με οδηγό τον Fernando Rees.

Θέση # Οδηγοί Αυτοκίνητο Κατηγορία Χρόνος Διαφορά
1 7 Stéphane Sarrazin
Kamui Kobayashi
Mike Conway
Toyota TS050 Hybrid LMP1 3’14.791  
2 8 Anthony Davidson
Kazuki Nakajima
Sébastien Buemi
Toyota TS050 Hybrid LMP1 3’17.128 2.337
3 1 Andre Lotterer
Neel Jani
Nick Tandy
Porsche 919 Hybrid LMP1 3’17.259 2.468
4 2 Timo Bernhard
Brendon Hartley
Earl Bamber
Porsche 919 Hybrid LMP1 3’18.067 3.276
5 9 Nicolas Lapierre
Jose Maria Lopez
Yuji Kunimoto
Toyota TS050 Hybrid LMP1 3’18.625 3.834
6 4 Marco Bonanomi
Oliver Webb
Dominik Kraihamer
ENSO CLM P1/01 LMP1 3’24.170 9.379
7 26 Roman Rusinov
Pierre Thiriet
Alex Lynn
Oreca 07 LMP2 3’25.352 10.561
8 25 Vitaly Petrov
Simon Trummer
Roberto Gonzalez
Oreca 07 LMP2 3’25.549 10.758
9 38 Oliver Jarvis
Ho-Pin Tung
Thomas Laurent
Oreca 07 LMP2 3’25.911 11.120
10 31 Bruno Senna
Julien Canal
Nicolas Prost
Oreca 07 LMP2 3’26.736 11.945
11 13 Nelson Piquet Jr.
David Heinemeier Hansson
Mathias Beche
Oreca 07 LMP2 3’26.811 12.020
12 24 Jean-Eric Vergne
Jonathan Hirschi
Tor Graves
Oreca 07 LMP2 3’26.871 12.080
13 28 François Perrodo
Emmanuel Collard
Matthieu Vaxivière
Oreca 07 LMP2 3’27.108 12.317
14 35 Nelson Panciatici
Pierre Ragues
Andre Negrao
Alpine A470 LMP2 3’27.517 12.726
15 37 David Cheng
Tristan Gommendy
Alex Brundle
Oreca 07 LMP2 3’27.535 12.744
16 27 Sergey Sirotkin
Viktor Shaytar
Mikhail Aleshin
Dallara P217 LMP2 3’27.782 12.991
17 36 Romain Dumas
Gustavo Menezes
Matt Rao
Alpine A470 LMP2 3’28.051 13.260
18 39 James Winslow
Eric Trouillet
Enzo Guibbert
Oreca 07 LMP2 3’28.368 13.577
19 40 Richard Bradley
James Allen
Franck Matelli
Oreca 07 LMP2 3’28.891 14.100
20 22 Jose Gutierrez
Memo Rojas
Ryo Hirakawa
Oreca 07 LMP2 3’28.937 14.146
21 32 Filipe Albuquerque
Will Owen
Hugo De Sadeleer
Ligier JSP 217 LMP2 3’29.151 14.360
22 21 Felix Rosenqvist
Henrik Hedman
Ben Hanley
Oreca 07 LMP2 3’29.777 14.986
23 29 Jan Lammers
Rubens Barrichello
Frits van Eerd
Dallara P217 LMP2 3’29.976 15.185
24 47 Roberto Lacorte
Giorgio Sernagiotto
Andrea Belicchi
Dallara P217 LMP2 3’30.014 15.223
25 45 Vincent Capillaire
Mark Patterson
Matt McMurry
Ligier JSP 217 LMP2 3’30.164 15.373
26 23 Nathanael Berthon
Fabien Barthez
Timothé Buret
Ligier JSP 217 LMP2 3’31.346 16.555
27 34 Karun Chandhok
Nigel Moore
Philip Hanson
Ligier JSP 217 LMP2 3’32.536 17.745
28 49 Rik Breukers
Miro Konopka
Konstantins Calko
Ligier JSP 217 LMP2 3’33.921 19.130
29 17 Patrice Lafargue
Paul Lafargue
David Zollinger
Ligier JSP 217 LMP2 3’36.230 21.439
30 43 Jeroen Bleekemolen
Ben Keating
Ricky Taylor
Riley Mk. 30 LMP2 3’37.007 22.216
31 33 Jacques Nicolet
Erik Maris
Pierre Nicolet
Ligier JSP 217 LMP2 3’42.660 27.869
32 97 Darren Turner
Jonathan Adam
Daniel Serra
Aston Martin Vantage LMGTE PRO 3’50.837 36.046
33 51 James Calado
Alessandro Pier Guidi
Michele Rugolo
Ferrari 488 GTE LMGTE PRO 3’51.028 36.237
34 95 Marco Sorensen
Nicki Thiim
Richie Stanaway
Aston Martin Vantage LMGTE PRO 3’51.038 36.247
35 71 Sam Bird
Davide Rigon
Miguel Molina
Ferrari 488 GTE LMGTE PRO 3’51.086 36.295
36 69 Ryan Briscoe
Scott Dixon
Richard Westbrook
Ford GT LMGTE PRO 3’51.232 36.441
37 63 Jan Magnussen
Antonio Garcia
Jordan Taylor
Chevrolet Corvette C7R LMGTE PRO 3’51.484 36.693
38 92 Michael Christensen
Kevin Estre
Dirk Werner
Porsche 911 RSR LMGTE PRO 3’51.847 37.056
39 66 Stefan Mücke
Olivier Pla
Billy Johnson
Ford GT LMGTE PRO 3’51.991 37.200
40 67 Pipo Derani
Harry Tincknell
Andy Priaulx
Ford GT LMGTE PRO 3’52.008 37.217
41 64 Marcel Fassler
Oliver Gavin
Tommy Milner
Chevrolet Corvette C7R LMGTE PRO 3’52.017 37.226
42 82 Giancarlo Fisichella
Toni Vilander
Pierre Kaffer
Ferrari 488 GTE LMGTE PRO 3’52.138 37.347
43 68 Tony Kanaan
Joey Hand
Dirk Müller
Ford GT LMGTE PRO 3’52.278 37.487
44 91 Richard Lietz
Patrick Pilet
Frédéric Makowiecki
Porsche 911 RSR LMGTE PRO 3’52.593 37.802
45 50 Fernando Rees
Romain Brandela
Christian Philippon
Chevrolet Corvette C7R LMGTE AM 3’52.843 38.052
46 98 Pedro Lamy
Paul Dalla Lana
Mathias Lauda
Aston Martin Vantage LMGTE AM 3’53.233 38.442
47 62 Townsend Bell
Bill Sweedler
Cooper MacNeil
Ferrari 488 GTE LMGTE AM 3’53.312 38.521
48 77 Christian Ried
Matteo Cairoli
Marvin Dienst
Porsche 911 RSR LMGTE AM 3’53.381 38.590
49 55 Duncan Cameron
Marco Cioci
Aaron Scott
Ferrari 488 GTE LMGTE AM 3’53.641 38.850
50 84 Will Stevens
Robert Smith
Dries Vanthoor
Ferrari 488 GTE LMGTE AM 3’53.977 39.186
51 83 Andrea Bertolini
Tracy Krohn
Niclas Jönsson
Ferrari 488 GTE LMGTE AM 3’54.088 39.297
52 90 Rob Bell
Salih Yoluc
Euan Hankey
Aston Martin Vantage LMGTE AM 3’54.319 39.528
53 99 Andrew Howard
Oliver Bryant
Ross Gunn
Aston Martin Vantage LMGTE AM 3’54.328 39.537
54 93 Patrick Long
Abdulaziz Al Faisal
Mike Hedlund
Porsche 911 RSR LMGTE AM 3’54.621 39.830
55 60 Alvaro Parente
Richard Wee
Hiroki Katoh
Ferrari 488 GTE LMGTE AM 3’54.994 40.203
56 61 Matt Griffin
Mok Weng Sun
Keita Sawa
Ferrari 488 GTE LMGTE AM 3’55.440 40.649
57 88 Khaled Al Qubaisi
Klaus Bachler
Stéphane Lemeret
Porsche 911 RSR LMGTE AM 3’55.468 40.677
  • SAMURAI-66

    Οι σχιστοματηδες της toyota εχουν κανει ταμα στον βουδα να κερδισουν παση θυσια προφανως και μεχρι τωρα οπως φαινεται ο σοφος θεος τους εχει δειξει την ευνοια προς το προσωπο τους!! https://uploads.disquscdn.com/images/5cf2df92ed12c856afc00d139df4d32a2dfa31b847ac608bb33caf22b6c82a8a.jpg

    • τελικα ηταν αμαρτωλοι οι ιαπωνες…και ο βουδας τους γυρισε την πλατη κανονικοτατα !!!!!!

  • mixalhs7

    Ποτέ δεν έλειψε η ταχύτητα απ τα αγωνιστικά της ΤΟΥΟΤΑ όσο συμμετέχουν στο WEC.
    Η αξιοπιστία, που ειναι ο βασικός παράγοντας αντοχής σε αυτούς τους αγώνες, έλλειπε.
    Για να δούμε αν φέτος έχουν προοδεύσει σε αυτό τον τομέα.
    Όπως και να έχει έστω με δυο ομάδες, αναμένουμε συναρπαστικό αγώνα!

    • ποσο δικιο ειχες για το θεμα αξιοπιστια !!!!

  • Mika

    O Kamui εκανε φοβερο χρονο, κι αυτο φαινεται απο το γεγονος πως κι η αλλη Toyota κι οι δυο Porsche ειναι τοσο πισω του!
    Αλλα ο αγωνας θα ειναι μακρυς και δεν κερδιζεται στην εκκινηση!
    Race is ON!

    • mixalhs7

      Αν δεν κάνω λάθος, βρήκε εντελώς άδεια πίστα και πίεσε στο τέρμα.

    • Moby Dick

      Έτσι έγινε. Δεν υπήρχε καθόλου traffic οταν έκανε τον γύρο. Στις συνθήκες του αγώνα τα μονοθέσια θα παίζουν τις περισσότερες φορές πάνω απο 3:20. Δύσκολα θα δούμε τέτοιους χρόνους στον αγώνα (όπως 3:14 και 3:17).

    • Mika

      Ετσι εδειξε το βιντεο!

    • το ρεκορ ποιος το ειχε μεχρι σημερα ??

    • Moby Dick

      H 919 Hybrid το 2015 με οδηγό τον Neel Jani και χρόνο 3:16.8.

    • oi διαφορες στους κανονισμους τοτε με τωρα ??

    • mixalhs7

      Ο Γιάνι με 919 πριν δυο χρονια

  • Moby Dick

    Εις αύριον τα σπουδαία. Ας ελπίσουμε να ζήσουμε ένα φοβερό αγωνιστικό 24ωρο!

  • vaggscoobys

    Fingers crossed!

  • Anestis Genk

    Εγώ ποντάρω στο #8, λόγω οδηγών. Μικρή η ποικιλία σε συμμετοχές.

  • Herc

    Υπαρχει καπου στο διαδικτυο, ζωντανη μεταδοση του αγωνα ολο το 24ωρο.

  • Billys Mcrae-Burns