Ο επικεφαλής της Renault Sport F1, Cyril Abiteboul, δήλωσε σε πρόσφατη συνέντευξη του ότι η γαλλική εταιρία έχει την ικανότητα να προμηθεύσει κινητήρα σε μια τέταρτη ομάδα της F1 το 2018, κάτι που ίσως αποτελεί αυτοπρόταση της Renault στην McLaren, αν αυτή χωρίσει τους δρόμους της με την Honda. Την τελευταία φορά που ο Γάλλος κατασκευαστής είχε τέσσερις πελάτες το 2014, την Lotus, την Red Bull, την Toro Rosso και την Caterham, με τον Abiteboul να λέει:

Είχαμε την ικανότητα να προμηθεύσουμε τέσσερις ομάδες στο παρελθόν. Σε μερικές περιπτώσεις ήταν πολύ επιτυχημένη, στο τέλος της εποχής των V8. Ήταν μερικές φορές πολύ δύσκολο και οδυνηρό, στην αρχή της εποχής των V6. Πιστεύω ότι τώρα βρισκόμαστε ξανά σε θέση, όπου θα μπορούσαμε να εξετάσουμε σοβαρά έναν τέταρτο πελάτη. Η αξιοπιστία θα τεθεί υπό έλεγχο, αργότερα μέσα στη σεζόν, και πολύ περισσότερο το επόμενο έτος.

Όλα έχουν να κάνουν με την αξιοπιστία, το προσωπικό, και της παραγωγικής ικανότητας. Επειδή δεν κατασκευάζουμε αυτό σημαίνει ότι είναι ένα βάρος που μεταφέρουμε στους προμηθευτές μας, και είμαστε σε θέση να αυξάνουμε ή να μειώνουμε τους προμηθευτές μας. Με λιγότερους κινητήρες το επόμενο έτος, που είναι τρεις ανά οδηγό, είναι ακόμα πιο εύκολο να το κάνουμε αυτό [να δώσουμε κινητήρες]. Δεν δηλώνω ότι ναι θα είμαστε ευτυχείς να το κάνουμε, αλλά αν ρωτάτε αν είμαστε σε θέση να προμηθεύσουμε τέσσερις ομάδες. Είμαστε.


Συνεχίζοντας, ο Abiteboul είπε ότι ενώ η Renault δεν διαθέτει την καλύτερη μονάδα ισχύος αυτή τη στιγμή, είναι βέβαιος ότι οι πελάτες της μπορούν να είναι χαρούμενοι με την ισοτιμία που υπάρχει μεταξύ των ομάδων, τονίζοντας:

Ειλικρινά πιστεύω ότι έχουμε αποδείξει ότι είμαστε ικανοί να φιλοξενήσουμε κάθε πελάτη, από τους πιο απαιτητικούς, μέχρι τη Caterham, στο παρελθόν. Μπορεί να μην έχουμε τον καλύτερο κινητήρα εκεί έξω, αλλά τουλάχιστον ο τρόπος με τον οποίο αντιμετωπίζουμε τους πελάτες μας είναι ο καλύτερος στην ιστορία της F1, ακόμα και σήμερα.

  • Mika

    Aπευθυνουμε κι ανοικτες προσκλησεις τωρα???

    • rantaplan

      Έτσι, κι όσοι πιστοί προσέλθετε να τα πούμε….
      Πάντως εδώ που τα λέμε η Renault ίσως να είναι και καλύτερη επιλογή απ’ την Mercedes.

    • Mika

      Δεν ξερω αν θα ειναι καλυτερη η οχι..
      Και στις δυο περιπτωσεις, B spec engine θα ειναι, οχι σαν της μαμα ομαδας…
      ;-)

    • Giannisk

      Αυτό λέει στο άρθρο. ότι η renault πάντα αντιμετωπίζει ισότιμα τους πελάτες της. Σε αντίθεση με άλλους “ονόματα δεν λέμε”.

    • Mika

      Λενε οτι το κανουν…Δεν σημαινει οτι γινεται κιολας!
      :p