Ο Ron Dennis και η McLaren μετά από 37 χρόνια κοινής πορείας αποφάσισαν να χωρίσουν τους δρόμους τους. Όπως ανακοίνωσε η McLaren, ο Dennis συμφώνησε με τους υπόλοιπους μετόχους της εταιρίας να πουλήσει το μερίδιό των μετοχών του τόσο στην McLaren Technology Group όσο και στην McLaren Automotive.


Η McLaren θα δημιουργήσει μια νέα εταιρία, το McLaren Group, το οποίο θα έχει κάτω από την ομπρέλα του τόσο την McLaren Automotive όσο και την McLaren Technology Group. Η Bahrain Mumtalakat Holding Company και το TAG Group θα παραμείνουν οι μεγαλύτεροι μέτοχοι του McLaren Group, ενώ ο Shaikh Mohammed bin Essa Al Khalifa θα γίνει ο νέος πρόεδρος της εταιρίας, μιας και ο 70χρονος Dennis θα παραιτηθεί από την θέση του προέδρου των McLaren Technology Group και McLaren Automotive, ενώ θα συνεχίσει την καριέρα του ως σύμβουλος και επιχειρηματίας.

  • Thanos

    Φάση θα χε να το αγοράσει η Χοντα το μερίδιο του Ρον λελελελ

  • Gestione Sportiv@

    Ειλικρινά, στεναχωριέμαι πολύ που χάνουμε αυτήν την τεράστια προσωπικότητα από την F1 (αν και έχει καιρό που αποχώρησε από το αγωνιστικό τμήμα) και γενικά από τον χώρο του αυτοκινήτου!!!!!!!
    Ο Ron Dennis ήταν άνθρωπος σύμβολο για την εταιρεία-ομάδα του Woking και θα παραμείνει πολύ ψηλά στη συνείδησή μου γιατί ήταν ένας άνθρωπος που κέρδιζε τον σεβασμό.
    Κάποτε, ο di Montezemolo είχε πει ότι “Ο Ron είναι αντίπαλος στην πίστα, αλλά οι συζητήσεις μου μαζί έχουν την αξία μίας νίκης επιπέδου F1”
    Τώρα, η ιστορία αλλάζει στο Woking και ο Dennis φεύγει από εκεί με το κεφάλι κατεβασμένο……………. https://uploads.disquscdn.com/images/9888c7d327af544d801b42e9dbfcdad95aedf7c71227fd7203ef6025b520da2b.jpg

    • Spider

      Απεναντίας,ο κ.Ron Dennis φεύγει με το κεφάλι ψηλά.
      Αυτός δημιούργησε αυτή την θρυλική ομάδα και κανείς άλλος.
      Αν οι επόμενοι κάνουν έστω και τα μισά από όσα έκανε αυτός ο τόσο χαρισματικός άνθρωπος θα έχουν επιτύχει. Μπορεί για την σημερινή εικόνα της ομάδας να έχει και αυτός μερίδιο ευθύνης,όμως μόλις πήρε τα ηνία από τον Whitmarsh η ομάδα είχε αρχίσει να ανακάμπτει. Τον αντικατέστησαν και βλέπουμε όλοι το χάλι της McLaren.
      H ιστορία της Formula 1 τον έχει κατατάξει ήδη στο πάνθεον των θρύλων της, δίπλα στον Enzo Ferrari, στον Bernie Ecclestone και στον sir Frank Williams.

  • απο τις 5 προσωπικοτητες που ξεχωριζω απο τοτε που ξεκινησα να βλεπω F1 !!!!
    και να μην ειχαν αυτο το διαζυγιο…70 χρονων εφτασε ο ρον….θα σταματουσε παλι…….

    οταν λεμε οτι θα συνχεισει σαν συμβουλος οκ…αλλα σαν επιχειρηματιας…τι μπιζνες κανει πλεον ?????

  • Γιάννης

    Μακράν το πλέον έμπειρο εν ενεργεία στέλεχος της F1 σήμερα (θα έβαζα τον Sir Frank, αλλά αυτός δυστυχώς έχει πάψει να είναι ενεργός εδώ και αρκετό καιρό), και ο άνθρωπος στον οποίο η McLaren χρωστάει ουσιαστικά τα πάντα: Από τα πρωταθλήματα στην F1, μέχρι το άκρως πετυχημένο τμήμα hypercars, το οποίο πρακτικά δεν υπήρχε (μια F1 είχαν βγάλει όλη και όλη, και αυτή σε περιορισμένο αριθμό κομματιών που είχαν πουληθεί όλα) πριν το αναλάβει εκείνος (περίπου “αναγκαστικά”, όταν αποφάσισε να αποσυρθεί από τεχνικός διευθυντής της αγωνιστικής ομάδας για να “απορροφήσει” εκείνος τις συνέπειες από τις μ…κίες του Alonso κατά την πρώτη του θητεία στη ομάδα).

    Η McLaren μετά την αποχώρησή του δυστυχώς εισέρχεται σε μία μαύρη τρύπα από την οποία κανένας δεν ξέρει πότε θα βγει, καθώς δεν υπάρχει κανένα στέλεχος που να έχει έστω και τη μισή του εμπειρία ή δύναμη προσωπικότητας, που θα μπορούσες να πεις ότι μπορεί να τον αντικαταστήσει με πιθανότητες επιτυχίας… Ο Αμερικανός χαρτογιακάς έχει ήδη αποτύχει, καθώς ο βασικότερος ρόλος που τον φώναξαν ήταν για να φέρει στην ομάδα περισσότερες χορηγίες και κεντρικό χορηγό, και σε αυτά απέτυχε παταγωδώς μέχρι τώρα.

    Όταν θα ξηλώσουν και τα τελευταία στελέχη που έχει τοποθετήσει, τότε πλέον δε θα μπορούμε να ελπίζουμε σε τίποτα…

    Μακάρι να έφτιαχνε μια νέα ομάδα, με άλλα επίσης έμπειρα στελέχη του χώρου που επίσης απέχουν από το προσκήνιο, για τους δικούς τους λόγους ο καθένας (όπως ο Mario Ilien, για παράδειγμα). Πολύ θα το γούσταρα κάτι τέτοιο…

    Βέβαια η βαθιά κρυμμένη ελπίδα μου είναι να επιστρέψει στη McLaren κάποια στιγμή, αλλά με τους δικούς του όρους…

  • Epetzik

    Τελος εποχής. Η Μακλάρεν πλέον είναι μόνο το όνομα. Δεν έχει απομείνει τίποτα άλλο που να με συνδέει συναισθηματικά από τότε που παρακολουθω F1 δηλ. μέσα της δεκαετίας του 70. Βέβαια άλλο τόσο έχει αλλάξει και το σπορ.

  • Chris

    “Kimi might called Ron a “Control Freak” and hated him but he loved Kimi and gave him the Nickname “Iceman”. End of an Era.” https://uploads.disquscdn.com/images/3cfa6aa4c277d06c8637d077854281fae5a9f9404f4365f27af623bcef79514a.jpg

    • nikos

      αν η mp4-20 δεν είχε τόση γκαντεμιά ο κίμι θα είχε άλλον ένα τίτλο σίγουρα και ισως με την καθοδήγηση του ron να μην έτρεχε όποτε γούσταρε

    • nikos
    • Chris

      Γενικα απο τοτε που εφυγε απο την Μακλαρεν και ιδιαιτερα μετα τον πρωτο του τιτλο με την Φερραρι το εριξε στο σορολοπ..δε βοηθουσε και η ομαδα βεβαια. Εχω την αισθηση πως με την μακλαρεν το πιστευε και το παλευε πραγματικα με 100% προσωπικο κινητρο, ενω με την Φερραρι τα χρηματα επαιζαν μεγαλυτερο ρολο. Οπως και να εχει, τα ασημι του πηγαιναν περισσοτερο απο τα κοκκινα!

  • Michael

    Ασχημο για την McLaren, μιας και αυτος εχτισε την ομαδα. Αλλα μην το δενουμε και κομπο οτι δεν θα τον ξαναδουμε στην F1…

  • Mika

    Εnd of an era!!!!
    Το οξυμωρο ειναι οτι οσο αποτυχημενη ειναι η ομαδα της F1 αγωνιστικα, τοσο καλα πηγαινει η εταιρια παραγωγης αυτοκινητων ( η ονειρων οπως λεω εγω) που συνεχως κανει αλματα πωλησεων..
    Εμβληματικη φιγουρα σιγουρα……Θα μας λειψει…

    • Γιάννης

      Δεν είναι οξύμωρο…
      Οφείλεται στο γεγονός ότι στα hypercars η McLaren βασίζεται αποκλειστικά στον εαυτό της και όχι σε άλλους για τόσο σημαντικά μέρη του αυτοκινήτου, όπως είναι ο κινητήρας, για παράδειγμα.
      Και επίσης, οφείλεται στο γεγονός ότι εκεί δεν υπάρχει κανένας περιορισμός ως προς το πλήθος και το είδος των δοκιμών, το τί υλικά και πώς θα χρησιμοποιηθούν κλπ κλπ…

  • Fotis

    Πόσο κοστολογείται άραγε το άκρως επιτυχημένο έργο μιας ζωής;