Ένα από τα βασικότερα συστατικά των supercars είναι η ταχύτητα. Δεν μπορεί να δημιουργηθεί supercar δίχως δυνατό κινητήρα, αφού οι υποψήφιοι αγοραστές θέλουν μπόλικη ταχύτητα. Η Honda παρουσίασε τη δεύτερη γενιά του NSX πριν από 2,5 χρόνια και το ιαπωνικό αυτοκίνητο βρίσκεται στην παραγωγή εδώ και 14 περίπου μήνες.

Γνωρίζουμε ότι είναι γρήγορο, αφού ο twin-turbo V6 κινητήρας, 3,5 λίτρων, αποδίδει -μαζί με τη βοήθεια των ηλεκτροκινητήρων- 580 άλογα και 645 Nm ροπής, με τη δύναμη αυτή να περνά στον δρόμο μέσα και από τους δύο άξονες. Πόσο εύκολα, όμως, μπορεί να φτάσει τα 311 χλμ/ώρα, δηλαδή την τελική του ταχύτητα; Το Sport Auto θέλησε να μας δώσει την απάντηση.

  • μετα τα 309χλ/ω θελει αεροδιαδρομο !!!! μαπα το καρπουζι !!!! :-P

  • SAMURAI-66

    Και μετα απο το σοκ της ταχυτητας λες ας κανω μια βολτα στο Goodwood festival να τα δω απο κοντα ολα τα honda!!
    ………….https://youtu.be/wqZdKeyTJ-s
    ………….https://youtu.be/0_OjIapORFg

  • liospi

    κάποια χαρακτηριστικά του αυτοκινήτου που παρατήρησα
    -ο τύπου που το οδηγεί το έχει στο D (τελείως αυτόματο)
    -η 7η ταχύτητα μπαίνει σχεδόν στα 260 χλμ. που εάν δεν είχε το πόδι του τέρμα σανιδωμένο μπορεί να είχε μπει και στα 120 χλμ.
    -εντύπωση κάνει η μεγάλη αυτονομία της μπαταρίας. όσοι έχουν υβριδικά ξέρουν ότι σε γρήγορη οδήγηση η αυτονομία πάει περίπατο μετά από ένα διάστημα και μετά φορτίζουν οι μπαταρίες από τον κινητήρα
    -μέχρι τα 309 χλμ. οι (ο) ηλεκτροκινητήρες είναι συνέχεια σε λειτουργία με ένα κενό (lag?) διάστημα γύρω στην αλλαγή της τελευταίας ταχύτητας
    -στα 311 χλμ. η μπαταρία αρχίζει και φορτίζει, που σημαίνει σε αυτά τα χιλιόμετρα κινείται μόνο με τον θερμικό κινητήρα. εάν άφηνε γκάζι ο οδηγός το charging θα ήταν στον πάτο

    *θα ήθελα να δω την συμπεριφορά του σε πίστα
    **το αυτοκίνητο είναι super με τρελή τεχνολογία, αλλά σε αυτά τα λεφτά ή lexus lc ή Porsche gt3 και θα είχα και ρέστα

  • Mika

    Επισης, δεν ακουγεται κι ασχημα!