Οι υπεύθυνοι του Κορεάτη γίγαντα της αυτοκινητοβιομηχανίας έχουν τεθεί αντιμέτωποι με έναν ευχάριστο πονοκέφαλο πρόσφατα. Κοινώς, τρέχουν και δε φτάνουν λόγω της αυξημένης ζήτησης του ηλεκτρικού Ioniq, με τον προμηθευτή των μπαταριών τους αυτοκινήτου LG Chem να μην είναι σε θέση να ανταποκριθεί στις παραγγελίες.

Σύμφωνα με την Business Korea, η ζήτηση είναι διπλάσια από ότι είχε υπολογίσει αρχικά η Hyundai. Το Ioniq έχει γίνει το νούμερο ένα σε πωλήσεις ηλεκτρικό μοντέλο στην εσωτερική αγορά της Κορέας από τον περασμένο χρόνο όπου και πέρασε στην παραγωγή, ενώ σήμερα η περίοδος αναμονής έχει φτάσει τους 5 μήνες. Και αυτό μάλιστα μετά την αύξηση της παραγωγής στην οποία προέβη η Hyundai πριν λίγο καιρό από τις 1200 μονάδες/μήνα στις 1800.

Η εταιρία σκοπεύει να αυξήσει περαιτέρω την παραγωγή του μοντέλου, αλλά προς το παρόν η αδυναμία της LG Chem να καλύψει την ζήτηση των μπαταριών καθιστά κάτι τέτοιο αδύνατο.