Η γερμανική εταιρία, μετά το Adam S, προσθέτει στην γκάμα του Corsa μια σπορτίφ έκδοση, η οποία γεφυρώνει το χάσμα μεταξύ της του 1.000άρη κινητήρα με τα 115 άλογα και του κορυφαίου OPC, με τα 207 άλογα.

Το Corsa S είναι διαθέσιμο τόσο σε 3-θυρη όσο και σε 5-θυρη έκδοση αμαξώματος, και διαθέτει OPC look, το οποίο περιλαμβάνει spoiler στον εμπρός προφυλακτήρα, πλαϊνές ποδιές, νέα εμπρός μάσκα, καλύμματα των εξωτερικών καθρεφτών σε carbon-look, φιμέ πίσω τζάμια, χρωμιωμένη απόληξη της εξάτμισης και πίσω αεροτομή. Διαθέτει, ακόμα, LED φώτα ημέρας, και 17άρες δίχρωμες ζάντες αλουμινίου, ενώ στο εσωτερικό υπάρχει σπορ τιμόνι με επίπεδο κάτω μέρος, αλουμινένια πεντάλς, ενώ τα εκπληκτικά bucket της Recarο διατίθενται προαιρετικά με κόστος €1.350. Φυσικά υπάρχει η κεντρική οθόνη του συστήματος ενημέρωσης και ψυχαγωγίας IntelliLink, η οποία είναι συμβατή με Apple CarPlay και Android Auto, ενώ στο στάνταρ εξοπλισμό βρίσκεται και το Opel OnStar.

Περνώντας στο ενδιαφέρον της υπόθεσης, κάτω από το καπό υπάρχει ο 1.400άρης SIDI βενζινοκινητήρας, ο οποίος αποδίδει 150 άλογα και 220 Nm ροπής. Αυτός συνδυάζεται με ένα 6-τάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο, και για τα 0-100 χλμ/ώρα χρειάζεται 8,9 δευτ., με την τελική του ταχύτητα να ανέρχεται στα 207 χλμ/ώρα. Η μικτή του κατανάλωση ανακοινώνεται στα 5,7-5,8 λίτρα/100 χλμ., ενώ οι εκπομπές ρύπων φτάνουν τα 132-133 γρ/χλμ.

Το αυτοκίνητο είναι ήδη διαθέσιμο στην Γερμανία με την τιμή του 3-θυρου να ξεκινάει από τα €18.400, ενώ η αντίστοιχη του 5-θυρου από €19.085.

  • DimiE92

    Νομιζω οτι η τιμη για τα καθισματα ειναι πολυ καλη…

  • Mika

    Ωραιο ειναι, και σβελτο..
    Τα bucket Recaro μπαινουν μονο στο τριθυρο, η μπορεις να τα παραγγειλεις και στο πενταθυρο…??? Θα εχει ενδιαφερον αν γινεται αυτο..

    • Spider

      Άμα οδηγήσεις και ένα ,οποιοδήποτε corsa θα ξενερώσεις τόσο που δεν θα θες ούτε να τα βλέπεις στο δρόμο. ( εξαίρεση αποτελεί το OPC, δεν το έχω οδηγήσει, οπότε δεν έχω άποψη)

    • Mika

      H αληθεια ειναι δεν εχω οδηγησει, οποτε το κρινω απλα σαν πακετο εμφανισης κι εξοπλισμου..

    • UltraB

      Πάρε Yaris τότε και άσε τα Corsa στους υπόλοιπους!

      Μπορεί να μην είναι το πιο οδηγοκεντρικό της κατηγορίας του αλλά μόνο αδιάφορο δεν είναι!

    • Spider

      Δεν χρειάζεται να πάρω Yaris. Οδηγώ abarth 595 και VW golf 7 tsi.
      Επειδή έχω οδηγήσει πάρα πολλά corsa δικαιούμαι να έχω άποψη. Το τιμόνι του είναι απαράδεκτο,έως και επικίνδυνο τόσο ελαφρύ που είναι. Και όπως όλα τα Opel ( έχω συμβιώσει με 5) οδηγικά εντελώς αδιάφορα. Ξενέρωμα σκέτο.

    • UltraB

      Μόνο αδιάφορο δεν είναι. Σίγουρα δεν φτάνει τα μοντέλα που προανέφερες αλλά μην ξεχνάμε την διαφορά στην τιμή και που απευθύνεται το καθένα.

  • UltraB

    Εφόσον το προηγούμενο μοντέλο είχε επιτάχυνση 8.1 περίμενα κάτι καλύτερο σε αυτόν το τομέα.

    Κατά τα άλλα κουκλί και με φοβερό εσωτερικό!

    Εύχομαι και στο δρόμο να είναι τόσο φοβερό και οδηγοκεντρικό!

    • Ανώμαλο Κουνούπι

      Η χαρά της οδήγησης δεν είναι μόνο τα νούμερα μπορεί να φτάνει τα 100 με τρίτη γιατί έχει ποιο κοντή δευτέρα που όμως σε μια βουνίσια διαδρομή να είναι μεγάλο αβαντάζ

  • Μαχητής Σαολίν

    2017 χλμ/ώρα, ακόμα ενα άρθο που δεν το διαβασε κανένας πριν ποσταριστει.

  • Μάνος Μαμαλάκης

    Πάρα πολύ ωραίο όπως και το OPC και με σπορτίφ εσωτερικό με σούπερ καθίσματα.
    Μακάρι να το δούμε κι εδώ, έχει και καλή τιμούλα.

  • Μαχητής Σαολίν

    Εγγύηση ο συντάκτης, κανει λάθος, του επισημαίνεται, το διορθωνει και σβηνει το σχολιο! συνεχιστε έτσι!