Στις αρχές της εβδομάδας η Suzuki έδωσε την πρώτη φωτογραφία του νέου Swift Sport, και σήμερα βλέπουμε κάποιες νέες λεπτομέρειες του αυτοκινήτου μέσω του επίσημου φυλλαδίου του αυτοκινήτου. Από αυτό φαίνονται οι διπλές απολήξεις της εξάτμισης, καθώς και τα γραφικά των πίσω φωτιστικών σωμάτων.

Στην Ιαπωνία θα είναι διαθέσιμο σε έξι χρώματα, με το εσωτερικό να διαθέτει κόκκινες λεπτομέρειες. Φυσικά διαθέτει σπορ ημι-bucket εμπρός καθίσματα, ενώ ακόμα διακρίνεται ο σπορ πίνακας οργάνων, ο οποίος κοκκινίζει στον κόφτη, και το γκρι ταχύμετρο, με τον λεβιέ ταχυτήτων να είναι πιο κοντός.

Δυστυχώς από τη μπροσούρα δεν μαθαίνουμε τεχνικά χαρακτηριστικά του αυτοκινήτου, έτσι θα μείνουμε σε ότι ξέρουμε μέχρι σήμερα. Το νέο Swift Sport αναπόφευκτα θα μπει στην turbo εποχή, με τον ο ατμοσφαιρικός 1.600αρης κινητήρας της προηγούμενης γενιάς να αντικαθίσταται με τον 1.400αρη turbo Boosterjet, προερχόμενος από το Vitara S.

Ο κινητήρας αυτός αποδίδει 140 άλογα με 220 Nm ροπής, αλλά στο Swift Sport λέγεται ότι θα παράγει περισσότερα άλογα, κοντά στα 150 με 160, χωρίς να είναι ακόμα τίποτα σίγουρο. Το πιο σημαντικό είναι, ότι σύμφωνα με τελευταίες πληροφορίες το βάρος της γρήγορης έκδοσης του νέου Swift δεν αναμένεται να ξεπερνάει τα 900 κιλά, όντας κοντά στα 870, σχεδόν 175 κιλά λιγότερα από το σημερινό Swift Sport.

H Suzuki έχει δηλώσει πως ο κινητήρας δεν θα αλλάξει τον χαρακτήρα του αυτοκινήτου και θα διαθέτει αναβαθμίσεις στα φρένα, στις αναρτήσεις και στο σύστημα διεύθυνσης για μεγαλύτερη οδηγική απόλαυση. Περισσότερα στις 12 Σεπτεμβρίου, όταν γίνουν και τα επίσημα αποκαλυπτήρια του.

  • Μαχητής Σαολίν

    Το νέο Swift Sport αναπόφευκτα θα μπει στην turbo εποχή, με τον * ατμοσφαιρικό* 1.600αρη* κινητήρα* της προηγούμενης γενιάς να αντικαθίσταται με τον 1.400αρη turbo Boosterjet, προερχόμενο* από το Vitara S.

  • Anestis Genk

    Όταν κάτι χιλιάρια έχουν 140 άλογα και τα 1.6 έχουν 200, τότε τα 140 από 1.4 είναι “λίγα”, αν έχει πάνω από 160 άλογα ίσως σωθεί η φάση. Υπάρχουν λόγοι βέβαια, η υδρόψυκτη πολλαπλή εξαγωγής είναι για μείωση ρύπων όχι για επιδόσεις.

    • τα αλογα ειναι λιγα η πολλα αναλογα το σκαφος !!
      για τα κιλακια του ειναι υπεραρκετα πιστευω !!!

  • tetos

    Παρα πολυ ωραιο.Πηρα το καινουργιο Swift σε 1.2 και εχω να πω τα καλυτερα.Παει πολυ καλα,καιει γυρω στα 5.3μεση και παρολα τα 175 λαστιχα με 15αρες κραταει απιστευτα καλα.Μικρο καρτακι ελεω χαμηλου βαρους.Το Sport πιστευω θα πηγαινει ταπα χαρη στο χαμηλο βαρος

  • 900 κιλάκια, με τουρμπάκι; του έλληνα τιουνερά το κάγκελο θα γίνει. ό,τι πρέπει είναι αυτά για ελλάδα. ωραίο προτζεκτάκι.