Την 1η Ιανουαρίου 2018, ο Pieter Nota θα γίνει ο νέος υπεύθυνος πωλήσεων και μάρκας της BMW, καθώς και του τμήματος aftersales του BMW Group, πλαισιώνοντας το ΔΣ της γερμανικής εταιρίας. Ο Dr Ian Robertson, σημερινός υπεύθυνος πωλήσεων BMW και μέλος του Δ.Σ., μετά την διαδοχή του από τον Nota, θα είναι μέχρι τον Ιούνιο του 2018 ειδικός εκπρόσωπος του BMW Group στο Ηνωμένο Βασίλειο.

Ο 52-χρονος Ολλανδός, Nota, έρχεται στο BMW Group από την Royal Philips, από τη θέση του γενικός διευθυντής marketing, και εκτελεστικού αντιπροέδρου του “Personal Health”, του επιχειρηματικού τομέα καταναλωτικών προϊόντων και λύσεων της εταιρίας. Πριν από τη θέση αυτή, ο Nota είχε διατελέσει μέλος του ΔΣ της Beiersdorf, ως γενικός διευθυντής marketing και καινοτομίας, ενώ προηγουμένως κατείχε διάφορες διοικητικές θέσεις στη Unilever σε Ηνωμένο Βασίλειο, Γερμανία, Ολλανδία και Πολωνία.