Η Lamborghini τάραξε συθέμελα τον κόσμο των supercars kαι hypercars, καθώς με μια όχι πολύ πιο δυνατή και ελαφρύτερη Huracan, κατάφερε να γράψει χρόνο-ρεκόρ στο Nürburgring με 6:52.01, κυρίως λόγω της αεροδυναμικής της. Μετά από πολλές ώρες εξέλιξης στην αεροδυναμική σήραγγα, η ιταλική εταιρία προίκισε το αυτοκίνητο της με το σύστημα ALA (Aerodynamica Lamborghini Attiva) ή αν προτιμάς το ενεργό αεροδυναμικό πακέτο, που χρησιμοποιεί ηλεκτροκινητήρες προκειμένου να μετακινούνται τα αεροδυναμικά στοιχεία του πακέτου, πολύ γρηγορότερα από αντίστοιχες υδραυλικές προτάσεις.


Στο παρακάτω video θα δεις τον Jonny Lieberman, του αμερικάνικου Motor Trend, να δοκιμάζει τον πιο άγριο “ταύρο.

Η Huracan Perfomante διαθέτει ειδικά πτερύγια στο μπροστά μέρος, στην πίσω αεροτομή, ενώ ζευγάρι μικρών εισαγωγών κάτω από το κάλυμμα του κινητήρα, ανοιγοκλείνουν μεταφέροντας έτσι αέρα τόσο για την ψύξη της εξάτμισης, όσο και για την βελτίωση της αεροδυναμικής. Ο αέρας αυτός στη συνέχεια εξέρχεται μέσω μιας οπής στην κάτω πλευρά της αεροτομής. Στο πίσω μέρος υπάρχουν τέσσερις αγωγοί κάτω από το κάλυμμα του κινητήρα. Οι δύο κεντρικοί είναι πάντα ανοικτοί για την ψύξη του κινητήρα και την ψύξη των καυσαερίων, ενώ οι δύο εξωτερικοί αγωγοί, συνδέονται με τα εσωτερικά κανάλια της πίσω πτέρυγας.

Μηχανικά το αυτοκίνητο  φορά τον V10 5,2-λίτρων ατμοσφαιρικό κινητήρα, ο οποίος δυνάμωσε στα 640 άλογα, με την ροπή να φτάνει τα 600 Nm. Τα επιπλέον 30 άλογα και τα 40 Nm ροπής, επιτρέπουν στο αυτοκίνητο να κάνει τα 0-100 χλμ/ώρα σε 2,9 δευτερόλεπτα (-0,3 δευτερόλεπτα από την απλή Huracan), τα 0-200 χλμ/ώρα σε 8,9 δευτερόλεπτα (-1,0 δευτερόλεπτο) με την τελική ταχύτητα να αγγίζει τα 325 χλμ/ώρα. Περισσότερες πληροφορίες μπορείς να διαβάσεις εδώ.