Ακόμα δεν έχουν γίνει τα επίσημα αποκαλυπτήρια της νέας Huracan Performante, αλλά η Lamborghini έδωσε μόλις το video της σκληροπυρηνικής έκδοσης της Huracan να διαλύει τον χρόνο της Porsche 918 Spyder, κάνοντας νέο ρεκόρ στην πίστα του Nürburgring, με χρόνο 6:52,01, αρκετά κάτω από το 6:59:73 της Aventador SV, και 5 δευτ. πιο γρήγορα από τo hypercar της Porsche.

Το ρεκόρ έγινε στις 5 Οκτωβρίου, και πίσω από το τιμόνι βρέθηκε ο 30-χρονος εργοστασιακός δοκιμαστής της Lamborghini, Marco Mapelli. Ο πιο άγριος “ταύρος” που έχει βγει από το εργοστάσιο της εταιρίας, πιάστηκε να κυκλοφορεί στην Πορτογαλία, και σύμφωνα με αυτά που έχουν γίνει γνωστά μέχρι σήμερα, η Lamborghini Huracan Performante εξοπλίζεται με τον 5.2-λίτρων V10 ατμοσφαιρικό κινητήρα ο οποίος έχει μια μικρή αύξηση της ιπποδύναμης της τάξης των 25 με 40 ίππων, χωρίς ακόμα να έχει οριστικοποιηθεί το απόλυτο νούμερο. Όπως και να έχει μιλάμε για απόδοση 640 με 650 ίππων με περίπου 615 Nm ροπής.

Το βάρος του αυτοκινήτου σήμερα είναι 1.422 κιλά χωρίς υγρά και 1.550 με, με αυτό της Perfomante να έχει μειωθεί κατά περίπου 41 κιλά, με τα σχεδόν 11 εξ’αυτών να μειώνονται από την νέα εξάτμιση. Τα υπόλοιπα έρχονται από την εκτενή χρήση carbon στο σώμα του αυτοκινήτου. Ακολούθως, πλήρως επαναρυθμισμένες είναι οι αναρτήσεις, και το αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη προκειμένου αυτό να κάνει γρηγορότερες αλλαγές, ενώ φοράει και νέα -μεγαλύτερα- κεραμικά φρένα. Η Huracan Performante φορά ειδικά ελαστικά Pirelli P Zero Corsa, ενώ αλλαγές έχει δεχτεί τόσο το σύστημα τετρακίνησης όσο και το σύστημα ABS.

H ανάρτηση αποτελείται από ενεργά αμορτισέρ και έχει επαναρυθμιστεί προκειμένου να συνεργάζεται καλύτερα με την ενεργό αεροδυναμική της Perfomante. Τα ελατήρια και οι αντιστρεπτικοί ράβδοι παρέχουν πλέον 10% μεγαλύτερη κάθετη ακαμψία και 15% μεγαλύτερη οριζόντια ακαμψία, με την ενεργή κρεμαργιέρα να φέρει νέες ρυθμίσεις.

Οι μεγαλύτερες αλλαγές υπάρχουν στην αεροδυναμική του αυτοκινήτου, με το αυτοκίνητο να υιοθετεί το ALA (Aerodynamica Lamborghini Attiva) ή αν προτιμάς το ενεργό αεροδυναμικό πακέτο που χρησιμοποιεί ηλεκτροκινητήρες προκειμένου να μετακινούνται τα αεροδυναμικά στοιχεία του πακέτου, πολύ γρηγορότερα από αντίστοιχες υδραυλικές προτάσεις. Η Huracan Perfomante διαθέτει ειδικά πτερύγια στο μπροστά μέρος, στην πίσω αεροτομή, ενώ ζευγάρι μικρών εισαγωγών κάτω από το κάλυμμα του κινητήρα, ανοιγοκλείνουν μεταφέροντας έτσι αέρα τόσο για την ψύξη της εξάτμισης, όσο και για την βελτίωση της αεροδυναμικής. Ο αέρας αυτός στη συνέχεια εξέρχεται μέσω μιας οπής στην κάτω πλευρά της αεροτομής.

Η Lamborghini δηλώνει πως οι αεραγωγοί αυτοί ανοιγοκλείνουν μέσα σε μόλις 0,2 δευτερόλεπτα και όταν είναι ανοικτοί, η αεροδυναμική πίεση μειώνεται, ενώ όταν είναι κλειστοί, η αεροδυναμική πίεση αυξάνεται, δημιουργώντας έτσι aero vectoring. Αναλόγως αν το αυτοκίνητο στρίβει αριστερά ή δεξιά, το αντίστοιχο πτερύγιο παραμένει κλειστό, ενώ το απέναντι ανοίγει, αυξάνοντας με τον τρόπο αυτό την αεροδυναμική πίεση στον εξωτερικό πίσω τροχό.

Όλα τα παραπάνω οδήγησαν στην Lamborghini Huracan Performante να σημειώσει χρόνο 6:52,01, στην Πράσινη Κόλαση, διαλύοντας το 6:57 της Porsche 918 Spyder, αλλά και το 6:59.73 της Aventador SV.

  • charris

    αφου εχουν φτασει αυτο το επιπεδο…θα επρεπε να σκεφτουν ενα sesto elemento mk2….
    με ενα τρελο price tag θα εκαναν ενα ευκολο money catch…..

  • Renesis1

    Εκπληκτική επιτάχυνση όπως και εκπληκτικό κράτημα / στήσιμο..

    • manowar

      Τερας ειναι η χουρακαν απο τοτε που δημιουργήθηκε

  • ΚΩΣΤΑΣ ΧΑΤΖΗΧΙΔΗΡΟΓΛΟΥ

    Αν και δεν πρόλαβα να αναλύσω το video σε σχέση με τους άλλους χρόνους, είδα ότι η Huracan στις ευθείες είναι πιο αργή από τις Avendator SV και 911 GT2RS, αλλά κερδίζει στις στροφές, πράγμα που σημαίνει ότι έχει πολύ downforce.
    Θα ήθελα να την δω σε άλλη πίστα εναντίον τς 918 και Viper ACR.

    • manowar

      Δεν ειναι το downforce oοδηγος ητανε χοντρος και ειχε γιομισει η καροτσα πατηματαρα στον δρομο… μη λεμε τα ιδια παλι…@@@@@

  • Akis-F1 FAN

    Πραγματικά ο χρόνος είναι τόσο καλός που δυσκολεύομαι να πιστέψω ότι πρόκειται για τελείως stock αυτοκίνητο. Όπως και να έχει πολλάμπράβο στη Lambo !!

  • Mika

    Δεν ξερω τι της εχουν κανει, θα τα μαθουμε οταν παρουσιαστει…
    Το κανει να φαινεται τοσο ευκολο, παταει αψογα, τοσο απαλα στριβει το τιμονι, χωρις ταρζανιες, χωρις ενοχλησεις, χωρις περιττες κινησεις…Βεντουζα στο δρομο..
    Εκπληκτικη δουλεια…

    • manowar

      Και στην ευθεια ριχνει πολυ βεντουζα γενικα..

  • jonjon

    Η σκοτεινή τέχνη της αεροδυναμικής έχει πολλά μυστικά ακόμα! Μπράβο στην Lamborghini! Εγώ περιμένω την aventador perfomante😎 όταν έρθει η ώρα τής θα δώσει πόνο.

  • ΤΣΟΥΛΟΙ αντε αρχιστε παλι οτι οι χρονοι δεν ειναι το ΠΑΝ !!!!!
    το εργαλειο ειναι ο ορισμος του διακτινισμου !!!!
    το εργαλειο σε κανει χρονοταξιδιωτη !!!!!
    https://uploads.disquscdn.com/images/17fc944081b58388c9366bb0bf641811fdeaeb4c4a8b6cdacd942cd248c25550.gif

    • mixalhs7

      Σε 6 μηνες αυτο το ρεκορ θα ειναι παρελθόν. Γέρων Προφητησιους :-D

    • τα ρεκορ ειναι για να σπανε !!! αλλα μεχρι να σπασουν….ειναι για την απολαυση και την καζουρα !!!!!!!! :-)

    • Renesis1

      Ο Λέλος μεσήλιξ??!!.. :)))

    • ηταν τοσο γρηγορο….που πηγαμε στο 2055 !!! :-P

    • DimitrisBXL

      Οι χρονοι δεν ειναι το παν Λελο

    • Έλα στην τρύπα σόυ και συ !!!!
      Σημερα θα γίνει του λάστιχου !!!!! 😂😂😂😂😂😂😂😂😂

    • DimitrisBXL
    • DimitrisBXL

      Καλως… αποχωρώ να καπνίσω το πούρο μου με παρέα… https://uploads.disquscdn.com/images/16eec28a49ea323cc7acf172eeb48d7b3537a129f64138ab909fa547c66b91bf.jpg

    • Ωωωωωωωωωωωω !!!!!!!!!!! Θα με κανεις καπνιστή στα 33 μου !!!! Έλα να γυρνάει !!!!! 😆😆😆😆😆😆😍😍😍😍😍😍😂😂😂😂😂🤗🤗🤗🤗🤗

  • Χρήστος_nitrokid

    …και υπάρχουν ακόμα τύποι που πιστεύουν ότι η P1 και η laferrari δεν γύρισαν πιο γρήγορα από την 918…

    • γιατι σε ποια πιστα εχει χασει η 918 για να μην ισχυει ο χρονος στο ring ?????

    • Χρήστος_nitrokid

      κανείς δε λέει ότι δεν ισχύει ο χρόνος της porsche στο ring…το ότι δεν δημοσίευσαν τους χρόνους που πέτυχαν οι άλλοι δύο δεν σημαίνει ότι δεν σπάσαν το 6:57 της 918 λέω εγώ…
      *Οι πίστες στις οποίες νίκησε η 918 δε είναι αντιπροσωπευτικές για τις δυνατότητες ενός αυτοκινήτου όπως το ring… καμία άλλη πίστα δεν είναι…

    • λες να τρεχουν σε πιστες που χανουν…και σε μια πιστα που ειναι ”οροσιμο” στους χρονους……να το εσπασαν και να μην το ανακοινωσαν ?????????
      δεν ειναι κακο να χανεις….κακο ειναι να φοβασαι οτι δεν το καταφερες και να κρυβεσαι !!

    • Χρήστος_nitrokid

      Σε πίστες που “χάνουν” δεν τρέχει η φεράρι ούτε η μκλάρεν ούτε η πόρσε…αλλά δημοσιογράφοι που θέλουν να δοκιμάσουν τις δυνατότητες των αυτοκινήτων…
      Ενώ στο ρινγκ μπήκαν για εξέλιξη αλλά και για χρόνο οδηγοί των εργοστασίων μαζί με φούλ εργοστασιακή/επίσημη υποστήριξη.
      Κατά τη γνώμη μου έγινε μια συμφωνία κυριών μεταξύ φεράρι και μκλάρεν να μην ανακοινωθούν οι χρόνοι που πέτυχαν…για ποιόν λόγο ακριβώς δεν γνωρίζω μόνο υποψίες έχω.

    • η Μακλαρεν ελεγε πως θα ειναι το πιο γρηγορο αυτοκινη σε ολες τις πιστες του κοσμου !!!!
      και τωρα θελεις να με πεις..πως 2 ασπονδοι εχθροι….καναν ατυπη συμφωνια ?????
      σοβαρα τωρα ?????????

  • mixalhs7

    Έχουμε λοιπόν ένα supercar που μοιάζει με κουνταχ, έχει ατμοσφαιρικό ήχο V10 και στρίβει.
    Άραγε γιατί να αγοράσει κάποιος μια turbo mclaren αντί γι αυτό?

    • Mika

      Γιατι να μην αγορασει, λεω εγω? Γιατι οι 675 LT, δεν στριβουν???
      Και ερχεται κι η νεα γενια, οσονουπω..

    • γιατι ειναι σαν μυγα μπροστα της….και δεν εχει ατμοσφαιρικο μοτερ !!!! :-)

    • Mika

      Σωπατε καλε….
      :p

    • Anestis Genk

      Εγώ θα αγόραζα McLaren λόγω του F1 pedigree

    • mixalhs7

      Για να λες στους φιλους σου πως το αμαξι σου ειναι πιο γρηγορο απ το μονοθεσιο του Αλονσο, να υποθεσω??!! ;))

    • ΚΩΣΤΑΣ ΧΑΤΖΗΧΙΔΗΡΟΓΛΟΥ

      Χαχαχαχα, Alonso approves.

    • Anestis Genk

      τρολολολολολ αλόνσο σ’έχω!

    • sergio360

      Αν σε νοιαζει εστω και λιγο το F1 pedigree αγοραζεις μονο Ferrari….Αναμεσα απο Lamborghini και McLaren ξεκαθαρα Lamborghini για μενα….

    • Anestis Genk

      Η Ferrari αν και είμαι tifoso δεν θεωρώ πως έχει F1 pedigree, διότι υπάρχουν πολλές, ενώ η McLaren είναι ακόμα στα σπάργανα.

    • sergio360

      Τι εννοεις διοτι υπαρχουν πολλες?

    • Anestis Genk

      Εννοώ δεν είναι τόσο σπάνιες όσο οι McLaren, όλοι ξέρουν την McLaren σαν κατασκευαστή της F1 μόνο.
      Η McLaren έχει carbon σασί ακόμη και στις “φτηνές” και αν δεν κάνω λάθος μόνο η 4C είναι φτηνότερό αμάξι από McLaren και έχει carbon σασί. Άντε και οι BMW i αλλά αυτές δεν τις μετράω για αυτοκίνητα.
      Το μοτέρ της McLaren είναι σχετικά μοναδικό, ενώ τους V8 της Ferrari και τους V10 της Lambo, τους βρίσκεις και σε άλλες μάρκες.
      Γενικά Ferrari/Lambo είναι πιο μαζικής παραγωγής σε σχέση με την McLaren ακόμα.

      Και ένα bonus η McLaren έχει φτιάξει το καλύτερο αυτοκίνητο ever κατά την γνώμη μου, την F1, παρόλο που δεν κουβεντιάζουμε για την F1 τώρα αλλά για τις καινούριες στην κατηγορία της 488 και Huracan.

    • sergio360

      Χαχαχα,δεν σας πιανω πουθενα… :-P Ολο παραπονα μου εισαστε :-P :-P :-P
      Οι V8 της Ferrari και οι V12 δεν χρησιμοποιουνται καπου αλλου…Η Maserati εχει δικους της.Το carbon σασι,ναι,δεν το εχουν οι ”απλες” Ferrari,αλλα και παλι,προτιμω να εχω ενα αμαξι μοναδικο και οχι ολο το line-up μου να ειναι ιδιο σασι και ιδιο μοτερ με καποιες αλλαγες λες και τρεχουμε σε ενιαιο. ;-)

    • Anestis Genk

      Εσύ έχεις άλλα κριτήρια, εσύ προτιμάς Ferrari. Δεν λέω ότι δεν μου αρέσουν αλλά αν είχα λεφτά για 1 supercar αυτής της κατηγορίας θα επέλεγα McLaren για τους λόγους που είπα, την θεωρώ πιο ιδιαίτερη και πιο “F1”.

      Ferrari θα επέλεγα 360 Μ/Τ για το χτένι και γιατί την θεωρώ συνολικά πιο καλή με τα δικά μου ιαπωνικά(!) κριτήρια. Οι επόμενες γίναν πολύ “ηλεκτρονικές” και οι προηγούμενες δεν ήταν τόσο φιλικές και καλοφτιαγμένες.

      Η βικιπέδια πάντως λέει πως ακόμα μοιράζεστε μοτόρια με τις τρίαινες

      https://en.wikipedia.org/wiki/Ferrari_F136_engine
      https://en.wikipedia.org/wiki/Ferrari_F154_engine

      Το ότι όλες οι McLaren είναι ίδιο σασί-μοτέρ είναι δίκοπο μαχαίρι, τις μεν μικρές τις ανεβάζει αφού έχουν ίδιο σύνολο με τις μεγάλες, τις δε μεγάλες τις μειώνει. Επί της ουσίας είναι διαφορετικές εκδόσεις του ίδιου αυτοκινήτου, προσωπικά θα προτιμούσα να λέγονται MP4-12C και να κάνεις custom όλο το αμάξι κατά την παραγγελία.

    • sergio360

      Αυτο το λινκ που ποσταρες λεει στην ουσια οτι οση σχεση εχει ο F4R-T του megane μου με τον F4R του Clio Williams,αλλη τοση σχεση εχει και το μοτερ της Ferrari και της Maserati….Ουτε καν οπτικα δεν θυμιζει το ενα το αλλο.

    • DimitrisBXL

      Κανενας λογος. Χουρακαν δαγκωτο, αλλα θα εκανα την ιεροσυλια και θα του κοτσαρα ενα supercharger πανω απο τον V10

  • παντως 1/4 του ντεποζιτου καιει στον γυρο !!!!!! :-P

    • DimiE92

      Ναι αλλα πηγαινει και ταπα…

  • manowar

    Αν ισχυει ο χρονος και αποδειχθεί Μπραβο στη χουρακαν ..α ρε μλκες πως φαινεται ο αντρας ο εμπειρος ο σεξουαλικος χαχαχα😚😚😚😘😘😘χθες ηταν που εγραψα οτι το χουρακαν ειναι το καλυτερο πισωκινητο ιταλικο αυτοκινητο και το καλυτερο λαμποργκινι σε μια κοντρα με ενα 911..ιταλογερμανικη τιτανομαχια που εχει ξεφυγει πλεον σε κουφα νουμερα..τι να κλασουν οι κουβαδες απο κει που χεστηκαν οι ιταλοι γερμανοι βγηκαν οι αποδελοιποι..😀😀αν πεταχτει κανενα τρολλ και πει δεν μαρεσει ειναι βολξβαγκεν να παει να ριξει ενα κουβα νερο στην μουρη του να του φυγει η καψα..μπραβο στην λαμπο αποδεικνύει και δινει το παρον οτι ειναι και αυτη μεσα στους ελιτ του ειδους..πιστευω οτι ισχυει

  • DimitrisBXL

    Νταξ… παει τρενο… αλλα μια ερωτησουλα. το ρολ μπαρ θα ειναι στανταρ στην Perfomante;;;

  • ak156

    Με ποιο κουμπι αλλαζω τη καμερα?…λες και ειναι βγαλμενο απο παιχνιδι, εκπληκτικο!!!

  • vukostas E93

    Υπέροχο! Άψογη συνεργασία οδηγού-αυτοκινήτου. Φανταστικό στήσιμο στο αυτοκίνητο, απαλές και στρωτές κινήσεις από τον οδηγό, και όλα φαίνονται τόσο εύκολα και άνετα…. Χίλια μπράβο!

  • Bon Viveur

    Πωλείται Huracan ελαφρώς μεταχειρισμένο, απο γιατρό λίγα χλμ :P

  • Evan_T

    Εκπληκτικό όχημα.. Δεν ξέρω για τον υπόλοιπο κόσμο αλλά εμένα αυτό το παιχνίδι με τους χρόνους σε αυτή τη πίστα μου αρέσει. Έχει κάνει τις εταιρίες να δημιουργούν αυτοκινήτα όχι μόνο γρήγορα στους αριθμούς αλλά και στην πραγματικότητα μιας και η πίστα αυτή προσωμοιώνει σε γενικές γραμμές πολλές καταστάσεις. Τους ανάγκασε να κάνουν στροφή στα αεροδυναμικά βοήθηματα περνώντας τα στην παραγωγή. Κι αν μια Λαμπο είναι όνειρο για σχεδόν όλο τον πλανήτη, μια Αλφα (ένα πιο γήινο αυτοκίνητο) έφτασε να χρησιμοποιεί και αυτή ενεργά αεροδυναμικά βοήθηματα, Long live aerodynamics

  • Συγκλονιστικός ο ρυθμός με τον οποίο χειρουργεί το ρινγκ το πράγμα.

    Αλλά αυτό το μοτέρ, αχ αυτό το μοτέρ… Αυτό το μοτέρ μαζί με την ηλεκτρονική του πρέπει να μπούνε μόνιμα στη Βαλχάλλα, στο Πάνθεον μαζί με τα άλλα σπουδαία μοτέρ της ανθρώπινης ιστορίας. Απόκριση ηλεκτρική, εξώκοσμη.
    Δηλαδή όποιος έχει ταλέντο στο πόδι λιονέλ μέσσι στο γκάζι μπορεί να κάνει μαγικά πράγματα με αυτό το πράγμα, να μοιράσει εμετούς, σακούλες, ό,τι σκαρφιστεί ο νους του. Με μάγεψε. Έπικ.

    Τώρα το άλλο που σκεφτόμουν, τώρα που έριξε στα αυτιά στην 918, αυτό θεωρείται ενδο – ομιλική κόντρα; δηλαδή οι μηχανικοί της άουντι την είπανε σε αυτούς της πόρσε; καλά περνάνε οι τύποι και πλέον κάνουν πλάκα το έχουν ρίξει στο μεταξύ τους γιατί άμα περιμένουν από τους άλλους, ζήσε μάη μου.

    • ασε κρατα μικρο καλαθι…γιατι απο χθες εχει οργιασει το ιντερνετ οτι αυτος ο χρονος ειναι FAKE !!!
      θα τρεχουμε πιο γρηγορα και απο την lambo στο τελος για να κρυφτουμε με αυτα που εχουμε πει…αν τελικα μας πουλησαν παππππαααα !!! :-P