Η αλήθεια είναι ότι, στη σημερινή εποχή, χρειάζεσαι όλα τα συστατικά για να πετύχεις. Ο ανταγωνισμός για την κορυφή είναι μετά από χρόνια πολύ μεγάλος, με τη Red Bull να παρακολουθεί από πίσω τη μάχη των Mercedes και Ferrari. Η αυστριακή ομάδα δεν μπορεί να κατηγορεί μόνο τη Renault φέτος. Πράγματι, ο R.E.17 δεν είναι το δυνατότερο και πιο αξιόπιστο power unit, αλλά οι μηχανικοί στο Milton Keynes έχουν μια μεγάλη πρόκληση.

Το σασί της RB13 δεν είναι ό,τι καλύτερο, ωστόσο αυτό δεν οφείλεται μόνο στην απουσία του Adrian Newey στην αρχή της σεζόν. Η λέξη «συσχέτιση» είναι πολύ σημαντική στο κορυφαίο μηχανοκίνητο άθλημα, κάτι που έμαθε με σκληρό τρόπο η Ferrari στο παρελθόν. Η Red Bull είχε το ίδιο πρόβλημα στην αρχή του 2017, με τον Christian Horner να λέει ότι το πρόβλημα αυτό τους καθυστέρησε για περισσότερο από δύο μήνες, όπως είδαμε στους πρώτους αγώνες.

Νομίζω ότι μπήκαμε στη σεζόν με μειονέκτημα. Τα εργαλεία μας δεν συσχετιζόταν με αυτό που είδαμε στην πίστα. Πραγματικά, διαπιστώσαμε στη Μελβούρνη πού ήταν το πρόβλημα, ώστε να ξεπεράσουμε την κατάσταση αυτή και να επικεντρωθούμε στην ανάπτυξη του μονοθεσίου, βασιζόμενοι στα αποτελέσματα που είχαμε. Κυρίως ήταν η αεροδυναμική σήραγγα που μας αποπροσανατόλισε λίγο, νομίζω το μέγεθος του μοντέλου, το μέγεθος των ελαστικών που είχαμε στην σήραγγα μάς έδωσε μερικά ψευδή αποτελέσματα, ενώ προηγουμένως ήταν πολύ αξιόπιστη σε συγκεκριμένους τομείς. Ξαφνικά, είχαμε μια απόκλιση μεταξύ της πίστας, της αεροδυναμικής σήραγγας και του CFD.

Η RBR ξέρει καλά να βελτιώνει το μονοθέσιο εντός της σεζόν και φέτος έχει κάνει ορισμένα σημαντικά βήματα για να μειώσει τη διαφορά από τις Mercedes και Ferrari. Ο επί κεφαλής της ομάδας ευελπιστεί πως το δεύτερο μισό θα είναι ακόμα καλύτερο, τονίζοντας ότι σε κάθε αγώνα η RB13 γίνεται όλο και πιο γρήγορη.

Πιθανώς μας κόστισε δύο μήνες. Περίπου 2,5 μήνες σχετικά με το πού επιστρέψαμε. Μετά από αυτό, δουλεύουμε με τέρμα γκάζι για να προσπαθήσουμε να το αποκαταστήσουμε. Ακόμα και μετά τη Βαρκελώνη, έχουμε καταφέρει να παίρνουμε όλο και περισσότερη απόδοση από το μονοθέσιο. Πιστεύω ότι κάναμε καλή πρόοδο στο πρώτο μισό της σεζόν. Χάσαμε αρκετό έδαφος νωρίτερα, αλλά ελπίζουμε ότι θα είμαστε πιο ανταγωνιστικοί στο δεύτερο μισό.

  • κατα μεσο ορο ξερουμε ποσες ωρες δουλευουν τον χρονοι οι ομαδες στην αεροδυναμικη σηραγγα???

    • Mika

      Υποτιθεται θα εκαναν συμφωνια οι μεγαλες ομαδες για μειωση κοστους να ελαττωσουν τις ωρες στην σηραγγα…Παλιοτερα, ηταν απλα απεριοριστες οι ωρες, τουλαχιστον για τις κορυφαιες ομαδες…Θα εμπαινε ενα οριο, καποιων ωρων, αλλα δεν ξερω αν ποτε εφαρμοστηκε….