Κατά κανόνα, κάθε μονοθέσιο βολεύεται καλύτερα σε κάποιο είδος πίστας περισσότερο απ’ ό,τι σε ένα άλλο. Αυτό έχει φανεί για μία ακόμα χρονιά, καθώς η W08 είναι ταχύτερη στις γρήγορες πίστες, όταν η SF70H είναι εξαιρετικά ανταγωνιστική στις αργές, με χαρακτηριστικό παράδειγμα το Μονακό και τη Βουδαπέστη, όπου η ιταλική ομάδα σημείωσε το «1-2».

Με τον καλύτερο τρόπο έκλεισε το πρώτο μισό η Ferrari, ελπίζοντας ότι θα καταφέρει να βελτιωθεί για τη συνέχεια, μιας και το δεύτερο κομμάτι της σεζόν ξεκινά με το Βελγικό και το Ιταλικό Grand Prix, εκεί όπου θεωρητικά η Mercedes θα έχει ένα πλεονέκτημα. Αυτής της άποψης είναι και ο Kimi Raikkonen, με τον Φινλανδό να ισχυρίζεται ότι το γερμανικό power unit παραμένει το ισχυρότερο του grid.

Σίγουρα, υπάρχουν κάποιες πίστες που μας ταιριάζουν περισσότερο, επειδή πρέπει να βελτιωθούμε σε κάποιους τομείς, ειδικά στις κατατακτήριες. Η Mercedes έχει περισσότερη ιπποδύναμη, αλλά εξαρτάται από πολλά πράγματα. Δεν έχει να κάνει μόνο με την χάραξη της πίστας. Α, θα είναι καλή πίστα για ‘μάς και αυτό έχει να κάνει με τα ελαστικά! Δεν μπορούμε να πούμε σε ποιες συνθήκες θα γίνει αυτό, και υπάρχουν πολλά μικρά πράγματα που κάνουν τη διαφορά.

Ο 37χρονος έχει πίστη στους μηχανικούς του, προκειμένου η SF70H να είναι πιο ανταγωνιστική συγκριτικά με το Silverstone, εκεί όπου η W08 ήταν με διαφορά το ταχύτερο μονοθέσιο, στον έναν γύρο και σε αγωνιστικό ρυθμό.

Ας κάνουμε πρώτα τις διακοπές μας και βλέπουμε τι θα γίνει στο Spa. Προφανώς, αν κοιτάξετε τώρα, θα πείτε ότι δε θα είναι εύκολο για εμάς, όπως ήταν στη Βουδαπέστη, αλλά θα προσπαθήσουμε να βελτιωθούμε και να κάνουμε το καλύτερο που μπορούμε.