Μια Ferrari 250 GTE του 1963 έπεσε “θύμα” των ορέξεων του Joe Alessandrino, και εκτός από το κλασικό engine-swap ο ιδιοκτήτης προέβη και σε άλλες μετατροπές, που σύμφωνα με τον ίδιο κόστισαν 150.000 δολάρια, και τρία χρόνια εργασιών.

Έτσι, πολλά μέρη είναι αυθεντικά και πλήρως ανακατασκευασμένα, αλλά το πλαίσιο του αυτοκινήτου είναι custom, και διαθέτει Art Morrison αναρτήσεις, με ρυθμιζόμενα coilover αμορτισέρ, και νέο πίσω άξονα.  Το εξατάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο είναι ένα Borg-Warner Tremec T56, προερχόμενο από μια Dodge Viper, και διαθέτει υδραυλικό συμπλέκτη.

Το βάρος του αυτοκινήτου δεν υπερβαίνει τα 1.360 κιλά, με τον 5,7-λίτρων αμερικάνικο V8 της Chevrolet, να στροφάρει μέχρι τις 7.200 σ.α.λ., με την τελική του ταχύτητα να ξεπερνάει τα 270 χλμ/ώρα.

Το αυτοκίνητο βρίσκεται προς πώληση στο eBay, με την τιμή του να ανέρχεται στα 120.000 δολάρια (€102.500).

  • 30.000 του δινω μια προσφορα……και αυτα γιατι το εχει στην πενα….τωρα δεν ξερω αν ειναι πολλα η λιγα..γιατι το θεωρω μεγιστη ιεροσυλια αυτο το μοτερ σε αυτο το οχημα !!

    • DimitrisBXL

      30.000 καρπαζοσφαλιαρες να του δώσεις… έτσι όπως το έκανε

    • ειμαι κατα της βιας !!!! :-P
      αλλα μπορω να του σπασω τα νευρα απο το τρολαρισμα !!!!! χοχοχοοχχοχοχοο
      αν και το τρολαρισμα….ειναι ιντερνετικη βια !!!! :-P

  • DarkV12Tdi

    Καλύτερα μία Γνήσια…Ιεροσυλία να πειράζεις μία Ferrari

  • Anestis Genk

    Και βάλαν τον ιταλικό V12 σε αγροτικό φορτηγάκι

    Btw
    5.7 λίτρα V8 με έναν εκκεντροφόρο στο κέντρο του V και ωστήρια είναι για μένα το σωστό αμερικάνικο μοτέρ!

  • Bon Viveur

    Κρίμα το αμάξι, κρίμα και το μοτέρ

  • Mika

    Ουτε για αστειο!