Ο αγωνιστικός σύμβουλος της ομάδας της Red Bull, δρ. Helmut Marko, σε συνέντευξη του στο επίσημο site της F1, μίλησε για το δεύτερο μισό του πρωταθλήματος, και ότι ο πρώην οδηγός του, Sebastian Vettel, θα επανέλθει δριμύτερος μετά την καλοκαιρινή διακοπή, όντας αυτός που θα κερδίσει το πρωτάθλημα οδηγών.

Μέχρι στιγμής, ο Γερμανός έχει κερδίσει τους 4 από τους 11 αγώνες που έχουν διεξαχθεί, απολαμβάνοντας μια διαφορά 14 βαθμών από τον δεύτερο Lewis Hamilton, με τον Marko να δηλώνει χαρακτηριστικά:

Πιστεύω ότι ο Vettel [θα κερδίσει], επειδή ξέρω την ψυχική του δύναμη, και η Ferrari έχει βελτιωθεί. Το Silverstone, θα έλεγα ήταν μια εξαίρεση, η Ferrari ήταν ξεκάθαρα το καλύτερο μονοθέσιο στο πρώτο μισό της σεζόν, και μόνο εξαιτίας διαφόρων συγκυριών δεν μπόρεσαν να μετουσιώσουν όλες τις ευκαιρίες τους. Ο Seb θα χρησιμοποιήσει αυτή την καλοκαιρινή διακοπή για να επανέλθει δυνατότερος. Έτσι τον ξέρω.

  • Akis-F1 FAN

    “Η φερραρι ήταν ξεκάθαρα το καλύτερο μονοθέσιο στο πρώτο μισό της σεζόν”….άλλο πρωτάθλημα πρέπει να έβλεπε ο Μαρκο ;-P

    • Mitsos Ribopaido

      Εγώ τ λέω, ο Μάρκο πρέπει να έχει πολύ μυωπια

    • filip

      Όχι και εγώ τα ίδια με τον Μάρκο βλέπω χαχαχαχαχα
      Στα σοβαρά τώρα, η Φερράρι μπορούσε να έχει περισσότερες νίκες στην αρχή της σεζόν, η διαφορά του Φέτελ θα ήταν φυσικά μεγαλύτερη.
      Επίσης η απόσταση στο κατασκευαστών θα ήταν σημαντικά μικρότερη αν ο Κίμι είχε καταφέρει να κερδίσει κάποιους από τους βαθμούς του Ρικιάρντο που τον ξεπερνάει στην βαθμολογία !!!
      Είδα κάπου μια ανάλυση που έδειχνε πως ο Μπότας έκοψε πολλούς βαθμούς από τον Φέτελ αλλά μόνο όταν ο Χαμ δεν ήταν ανταγωνιστικός. Όταν είχε ρυθμό ο Μπότας ήταν σχεδόν πάντα πίσω του.
      Σε ομαδικό επίπεδο δηλαδή η μεγάλη συμπάθειά σας, ο Κίμι, κάνει τραγική δουλειά.

      Η γνώμη των περισσοτέρων από εσάς επηρεάζεται από τις τελικές ταχύτητες των Γερμανών και τα αποτελέσματα που δικαίως πήραν στο δεύτερο μισό του μέχρι εδώ διαστήματος και πάνω σε αυτά έρχεται να προστεθεί και η εντύπωση από την κυριαρχία τους τα προηγούμενα χρόνια. “Μετείκασμα” λέγεται αυτό :P
      https://el.wiktionary.org/wiki/μετείκασμα

    • Akis-F1 FAN

      Συμφωνώ ότι η φερράρι μπορούσε ( και έπρεπε ) να έχει και άλλες νίκες ( Ισπανία πχ κυριολεκτικά την χάρισαν στην μερκ ). Μην κοιτάς την βαθμολογία, κοίτα τι απόδοση είχαν τα μονοθέσια. Οι κατατακτήριες παίζουν μεγάλο ρόλο και εκεί η Μερκ έχει ξεκάθαρο πλεονέκτημα που τους δίνει μετά πλεονέκτημα και στον αγώνα. Όπως και να το δεις το μονοθέσιο τους βολεύεται καλύτερα σε περισσότερες πίστες από αυτό της φερράρι και σε κάποιες ( Μπακού, Καναδά και Σιλβερστον μέχρι τώρα ) είναι άπιαστο. Με τον κινητήρα το έχουμε ξαναζητήσει, δεν έχουμε κομπλεξ με τις τελικές, απλώς έχει φανεί ότι τους δίνει παραπάνω πλεονέκτημα απ’ ότι δίνει στη φερράρι το καλύτερο σασί.

    • Fαν1ς

      Στην αρχή του πρωταθλήματος όντως, και ειδικά μετά το Μονακό, και εγώ Πίστεψα πως είναι η χρονιά μας!όμως από τον Καναδά και ύστερα η Mercedes έδειξε να κατανοεί καλύτερα το μονοθέσιο της σε συνδυασμό με τα ελαστικά και το set up γενικότερα Και έδειξε να είναι η δυνατότερη….. Μετά το silverstone είπα καλό ήταν όσο κράτησε τελικά θα μείνουμε πίσω και φέτος! Σκέφτηκα επίσης πως πάλι η Ferrari δεν μπορεί να ακολουθήσει στον αγώνα της εξέλιξης και αυτό ίσως είναι το μεγαλύτερο αγκάθι…. Ήρθε όμως η Ουγγαρία για να πω και πάλι ρε λες; αυτή την στιγμή δεν ξέρω τι να περιμένω! Σίγουρα το ουγγρικό γκραν πρι είναι στα μέτρα των Ιταλών οπότε ίσως να μην λέει τπτ οπότε κρατάω μικρό καλάθι… Περιμένω να δω τι εξέλιξη τυχόν μπορεί να γίνει μέσα στο διάλειμμα αυτό αλλά η λογική λέει πως στα επόμενα γκραν πρι η Mercedes θα έχει τον πρώτο λόγο! Στο πρόγραμμα έχουν μείνει αγώνες που απαιτούν δύναμη και το μακρύ μεταξόνιο την Mercedes δεν θα είναι δύσκολο να βολευτεί σε Μαλαισία, Σπα, Μοντσα, Αμερική, Μεξικό, Ιαπωνία…. Οπότε δείχνουν ζόρικα τα πράγματα! Βέβαια έχουμε την Σιγκαπούρη να περιμένουμε άλλο ένα Σκ που θα χουμε τον πρώτο λόγο αλλά νομίζω αν δεν γίνει υπέρβαση σε κάποιο από τους προαναφερθέντες αγώνες δεν θα φτάσουν τα κουκιά! Όλα αυτά στην θεωρία Γτ στην πράξη είναι πιο σύνθετα τα πράγματα (αξιοπιστία, τύχη, καιρός, ατυχηματα)… Ας ελπίσουμε σε ένα εξίσου αμφίρροπο δεύτερο μισό!

    • Mitsos Ribopaido

      Fan όπως έχω πει μην βιάζεσαι bud..
      Νεο diffuser και πολλά καλούδια στο Βέλγιο… Επίσης η φερραρι τώρα θα μας δείξει τι έκανε με τ κινητήρα… Με την νέα χαρτογραφηση..και από το βελγικό gp νέα όρια στο λάδι..
      Για να δούμε ποιος είχε το μεγαλύτερο όφελος….

    • Fαν1ς

      Δεν είναι ότι βιάζομαι… Απλά λέω τι είδα ως τώρα και σχολίασα το πρώτο μισό της σεζόν! Τώρα για τις αναβαθμίσεις που είναι να έρθουν ωραία όλα αυτά απλά εγώ προτιμώ να περιμένω να δω ποσο ευεργετικά θα είναι και επίσης αν θα αλλάξουν τις ισορροπίες σε σχέση πάντα και με τα νέα πράγματα που θα φέρει ο αντίπαλος! Πάντως αυτό που δείχνει να έχει αλλάξει φέτος είναι τρομερή βελτίωση μέσα στην χρονιά σε σχέση με προηγούμενες σεζόν που ξεκινούσαμε δυνατά αλλά στην πορεία χανομασταν! Μια βδομάδα έμεινε θα μας λυθούν όλες οι απορίες….

    • Mitsos Ribopaido

      Έτσι ακριβώς… Εγώ πρώτη φορά βλέπω την φερραρι να διψαει ύστερα από χρόνια!!

    • filip

      καλημέρα
      Γενικά δεν διαφωνώ με αυτά που λες (Φάνη :P) αλλά η πορεία στην F1 δεν είναι μια ευθεία γραμμή, έχει σκαμπανεβάσματα (εκτός και αν είσαι απόλυτα κυρίαρχος) τα οποία εξαρτώνται από τα χαρακτηριστικά του εκάστοτε μονοθεσίου, τα χαρακτηριστικά της εκάστοτε πίστας, την ικανότητα προόδου φυσικά (αναβαθμίσεις), από τον διαφορετικό προγραμματισμό αλλά και από τις συγκυρίες και την τύχη.
      Το λάθος που κάνετε οι περισσότεροι κατά την γνώμη μου είναι να κάνετε focus σε ένα πολύ μικρό διάστημα, ένα τριήμερο πχ, και μέσα από αυτό να κάνετε αναγωγή στο αν υπήρξε πρόοδος ή πισωγύρισμα. Με αυτήν την αντίληψη υπήρξαν τα πανηγύρια για την (ανύπαρκτη) πρόοδο της Red Bull και η επικείμενη “καταστροφή” της Φερράρι (ακόμη και αν τελικά δεν πάρει κανέναν τίτλο). Είναι ο λάθος τρόπος να διαβάζει κανείς την F1 και όπως έχω ξαναγράψει, είναι κλασική περίπτωση:
      – Για δες δουλεύουν τα αλάρμ?
      – Τώρα ΝΑΙ
      – Τώρα ΟΧΙ

      Μακάρι να είναι και το υπόλοιπο πρωτάθλημα αντίστοιχα ενδιαφέρον. Δεν νομίζω πάντως πως θα είναι εύκολο να πάρει νίκες η Μερς σε ΣΠΑ, Μαλαισία και ειδικά Ιαπωνία. Θα δούμε :)

    • filip

      καλημέρα
      Γενικά δεν διαφωνώ με αυτά που λες (Φάνη :P) αλλά η πορεία στην F1 δεν είναι μια ευθεία γραμμή, έχει σκαμπανεβάσματα (εκτός και αν είσαι απόλυτα κυρίαρχος) τα οποία εξαρτώνται από τα χαρακτηριστικά του εκάστοτε μονοθεσίου, τα χαρακτηριστικά της εκάστοτε πίστας, την ικανότητα προόδου φυσικά (αναβαθμίσεις), από τον διαφορετικό προγραμματισμό αλλά και από τις συγκυρίες και την τύχη.
      Το λάθος που κάνετε οι περισσότεροι κατά την γνώμη μου είναι να κάνετε focus σε ένα πολύ μικρό διάστημα, ένα τριήμερο πχ, και μέσα από αυτό να κάνετε αναγωγή στο αν υπήρξε πρόοδος ή πισωγύρισμα. Με αυτήν την αντίληψη υπήρξαν τα πανηγύρια για την (ανύπαρκτη) πρόοδο της Red Bull και η επικείμενη “καταστροφή” της Φερράρι (ακόμη και αν τελικά δεν πάρει κανέναν τίτλο). Είναι ο λάθος τρόπος να διαβάζει κανείς την F1 και όπως έχω ξαναγράψει, είναι κλασική περίπτωση:
      – Για δες δουλεύουν τα αλάρμ?
      – Τώρα ΝΑΙ
      – Τώρα ΟΧΙ

      Μακάρι να είναι και το υπόλοιπο πρωτάθλημα αντίστοιχα ενδιαφέρον. Δεν νομίζω πάντως πως θα είναι εύκολο να πάρει νίκες η Μερς σε ΣΠΑ, Μαλαισία και ειδικά Ιαπωνία. Θα δούμε :)

    • Fαν1ς

      Συμφωνώ πως σε μια χρονιά που δεν υπάρχει ξεκάθαρο φαβορί θα υπάρχουν πάνω και κάτω ανάλογα την πίστα τις αναβαθμίσεις και πότε τις φέρνει ο καθένας και την τύχη η την ατυχία! Εγώ όμως δεν μίλησα για ένα Τριήμερο! Μίλησα για το διάστημα μέχρι το Μονακό που έδειχνε η Ferrari η πιο δυνατή, και αν θυμάσαι είχε βγει ο λαουντα και έλεγε φαβορί η Ferrari αν δεν κάνει κανένα dnf δεν έχουμε τύχη, και στο διάστημα από Καναδά ως την διακοπή! Τώρα το τι έγινε στο πρώτο μισό για εμένα έδειξε πως η Mercedes κάλυψε την μικρή υστέρηση που είχε σε απόδοση κυρίως στον αγώνα και έγειρε την πλάστιγγα υπέρ της! Δεν σημαίνει αυτό πως θα κάνει περίπατο από εδώ και μπρος! Μπορεί να κάνει, μπορεί και όχι, μπορεί η Ferrari να το γυρίσει και πάλι και να έχει αυτή τον πρώτο λόγο! Όλα αυτά θα τα δούμε… Μέσα στην χρονιά! Το μόνο που μπορούμε να σχολιάσουμε εμείς τώρα ελέω και της διακοπής όμως είναι το πρώτο μισό η σούμα και η τελική γεύση που σου αφήνει! Πάντως πιστεύω πως θα έχουμε μάχη ως το τέλος και μακάρι να μην ξεφύγει κανένας Γτ τα τελευταία χρόνια Χάναμε νωρίς το ενδιαφέρον μας…. Ίδωμεν

  • manowar

    Αμην…
    Απο το στομα σου και στου παπασουζα το αφτι..

  • Red Flag

    Αντε βρε Μάρκο.. αντε απο το στόμα σου και στων μηχανικών της Ferrari το αυτί. Αμαρτία είναι… έχει δώσει την ψυχή του. Τι αλλο πρεπει να κανει καποιος για να παρει πρωταθλημα επιτελους???

  • εγω ειχα πει απο την αρχη … γερμανοι θα τα τα σηκωσουν ολα … αν και με στενοχωρει … αλλα ειπαμε στο τελος κερδιζουν οι γερμανοι …. ειδικα με αυτο που εκανε στους γερμανους η βρετανια , πολιτικη βεβαια ασχετη αλλα ετσι για να λεμε κατι ….

  • kostas

    Μας τρολαρει χοντρα, δεν υπαρχει αλλη εξηγηση! Απο καναδα και μετα μας κανουν πλακα οι Μερκ με μονη εξαιρεση την Ουγγαρια. Ετσι οπως ειναι η δυναμικη των ομαδων πιο πιθανο ειναι να το παρει ο Μποτας (αν τον αφησουν) παρα ο Φεττελ!