Η F1 σκοπεύει να έχει από του χρόνο δύο διθέσια μονοθέσια σε κάθε αγώνα, έτσι ώστε να προσφέρει την εμπειρία σε θεατές. Επιβλέπων για το project είναι το πρώην αφεντικό της Minardi, Paul Stoddart, μαζί με τον τεχνικό διευθυντή της Jordan, Renault και Toyota, Mike Gascoyne.

To αναβαθμισμένο διθέσιο εξακολουθήσει να βασίζεται στον αρχικό σχεδιασμό της Tyrrell 026 του 1998, αλλά διαθέτει ένα πιο σύγχρονο bodykit. Επίσης, το νέο διθέσιο διαθέτει αναβαθμίσεις, που περιλαμβάνει ένα λιγότερο ενοχλητικό διάφραγμα για τον συνοδηγό, προσφέροντας έτσι καλύτερη θέα.

Επίσης, διαθέτει νέα ηλεκτρονικά, καθώς τα προηγούμενα ήταν η αχίλλειος πτέρνα του, και επίσης πλέον δεν κατασκευάζονται. Ο πίσω επιβάτης θα διαθέτει οθόνη, ώστε να μπορεί να βλέπει που βρίσκεται μέσα στην πίστα, με τις περισσότερες αλλαγές να γίνονται με σκοπό την καλύτερη εμπειρία του συνοδηγού.