Σαν σήμερα, ακριβώς πριν ένα χρόνο ο 36-χρονος συμπαθέστατος Βραζιλιάνος ανακοίνωνε ότι το 2016 θα ήταν η τελευταία του χρονιά στη κορωνίδα του μηχανοκίνητου αθλητισμού, καθώς είχε αποφασίσει να αποσυρθεί από την ενεργό δράση μετά από 15 χρόνια. Όπως ξέρεις, όμως, και από σπόντα (λέγε με μεταγραφή τελευταίας στιγμής του Valtteri Bottas στην Mercedes), ο Massa επέστρεψε στην θρυλική Βρετανική ομάδα και για το 2017.

Παραμένει ακόμα άγνωστο ποιος θα είναι teammate του Lance Stroll το 2018, στην ομάδα της Williams, με τον Massa να πιστεύεται ότι βρίσκεται -μαζί με τον Sergio Perez- πολύ ψηλά στην λίστα της ομάδας. Όταν ο Βραζιλιάνος ρωτήθηκε για το αν έχει κάποια πλάνα αν δεν μείνει στην F1 την επόμενη χρονιά, ο Massa είπε:

Ναι, την Formula E. Αλλά δεν ξέρω το πότε.

Ο Massa είχε δοκιμάσει το ηλεκτρικό μονοθέσιο της Jaguar, και είχε μιλήσει με την ομάδα για την φετινή χρονιά, με τις συζητήσεις μεταξύ των δύο πλευρών να φημολογείται πως έχουν συνεχιστεί, αλλά δεν είναι κάτι που επιδιώκεται βραχυπρόθεσμα, με τον Massa να τονίζει:

Όταν αποφάσισα να σταματήσω τη F1, μίλησα με μερικές ομάδες και με τη Formula Ε. Ήθελα να δω το μονοθέσιο, ήθελα να οδηγήσω το αυτοκίνητο και να δω πώς είναι. Έκανα μια δοκιμή μαζί τους για να δούμε πώς είναι. Δεν μπορείς να το συγκρίσεις [με τη Formula 1]. Είναι εντελώς διαφορετικό, αλλά είναι ακόμα ένα πρωτάθλημα. Υπάρχουν μερικές μεγάλες ιδέες για το μέλλον και το πρωτάθλημα μεγαλώνει. Νομίζω ότι είναι φανταστικό [που εισέρχονται νέοι κατασκευαστές], και βλέπω ένα μεγάλο μέλλον σε αυτή την κατηγορία για έναν οδηγό, ειδικά μετά την F1.

Συνεχίζοντας, ο Massa δήλωσε ότι δεν έχει ακόμη αποφασίσει για το μέλλον του, προσθέτοντας ότι έχει κίνητρο να αγωνιστεί στην F1, αλλά μόνο αν έχει ένα ανταγωνιστικό πακέτο, λέγοντας:

Πρέπει να αναλύσω τα πάντα και στη συνέχεια να αποφασίσω ποια θα είναι η επιλογή μου για το επόμενο έτος, και αν οι επιλογές που έχω με ευχαριστούν. Αισθάνομαι ότι είμαι ανταγωνιστικός. Όταν βλέπεις ότι είσαι ανταγωνιστικός και κάνεις καλή δουλειά στο μονοθέσιο αυτό σε παρακινεί πραγματικά. Αλλά είναι αλήθεια ότι δεν θέλω να είμαι στην F1 για να είμαι πίσω, θέλω να έχω μια σωστή δουλειά, και αυτό είναι μέρος των ιδεών μου για το μέλλον.

  • Anestis Genk

    Πρέπει να πέφτει τρελό χρήμα στις φραπεδιέρες

  • Maleas George

    Όντως υπάρχει είσοδος πολλών κατασκευαστών εκεί και μάλλον θα αποκτήσει μεγαλύτερο ενδιαφέρον. Άλλα το μεγάλο πρόβλημα είναι η απουσία ήχου…

  • Sciroccomaniac

    Όλοι οι αποτυχημένοι τριτοδεύτεροι στα σκουπάκια θα πάνε