Η BMW Motorsport παρουσίασε στην έκθεση της Φρανκφούρτης το νέο αγωνιστικό της, το οποίο θα συμμετάσχει σε διεθνείς GT αγώνες. Η BMW M8 GTE θα πατήσει επίσημα τις πίστες πριν την κυκλοφορία της “πολιτικής” έκδοσης της Σειράς 8 Coupe, καθώς μεταξύ άλλως θα τρέξει και στο πρωτάθλημα αντοχής της FIA του 2018, που περιλαμβάνει και τις 24 ώρες του Le Mans, σηματοδοτώντας την επιστροφή της βαυαρέζικης φίρμας με εργοστασιακή ομάδα στον διάσημο αγώνα, για πρώτη φορά μετά από 6 χρόνια.


Την 1η Ιουλίου η πρώτη M8 GTE βγήκε από το εργοστάσιο BMW, στη πόλη Dingolfing της Γερμανίας, το ίδιο που θα συναρμολογεί και τη νέα Σειρά 8, για να πραγματοποιήσει ένα επιτυχημένο τεστ στην πίστα του Lausitzring λίγες μέρες αργότερα. Μηχανικά, διαθέτει έναν 4,0-λιτρο (3.981 κ.εκ.) TwinPower V8 turbo κινητήρα -με περιεχόμενη γωνία 90 μοιρών- ο οποίος συνδυάζεται με ένα 6-τάχυτο σειριακό κιβώτιο, με paddles στο τιμόνι. Αυτό μεταφέρει την κίνηση στους πίσω τροχούς, μέσω ενός διαφορικού περιορισμένης ολίσθησης, carbon κεντρικού άξονα μετάδοσης και carbon συμπλέκτη της Sachs.

Εξαιτίας των κανονισμών, η M8 GTE αναμένεται να αποδίδει περίπου 500 άλογα, τα οποία είναι περίπου 120 λιγότερα από αυτά που θα διαθέτει το αυτοκίνητο δρόμου. Το μπλοκ και η κυλινδροκεφαλή θα είναι ίδια με το αυτοκίνητο παραγωγής και είναι κατασκευασμένα από αλουμίνιο.Το επίκεντρο κατά την εξέλιξη του είναι η επίτευξη της μέγιστης δυνατής απόδοσης και μέγιστης αντοχής, με τον κινητήρα παραγωγής να παρέχει την τέλεια βάση.

Το αγωνιστικό έχει μήκος (χωρίς την πίσω αεροτομή) 4.980 χλστ., πλάτος (χωρίς τους καθρέφτες) 2.046 χλστ., με το ύψος του να φτάνει τα 1.212 χλστ., αλλά να ρυθμίζεται ανάλογα τις περιστάσεις. Το μεταξόνιο του αγωνιστικού φτάνει τα 2.880 χλστ., νούμερο που λογικά θα είναι ίδιο και στο αυτοκίνητο παραγωγής, καθώς μοιράζονται το ίδιο πάτωμα, με το βάρος του αγωνιστικού να φτάνει τα 1.220 κιλά.

Διαθέτει διπλά ψαλίδια εμπρός και πίσω, με τα αμορτισέρ να είναι ρυθμιζόμενα τεσσάρων δρόμων. Πατάει σε ζάντες 18 ιντσών, με την αεροδυναμική της M8 GTE να έχει εξελιχθεί μετά από πολλές ώρες σε αεροδυναμική σήραγγα και στον υπολογιστή, μέσω CFD.

  • ak156

    Φανταζομαι ηδη παιδια να κολλανε αφισες της στα δωματια τους…μαγεια!!

  • Μάνος Μαμαλάκης

    ///Μοναδική!!!! Δείχνει πώς θα μοιάζει και η κανονική!

  • gv

    το πολιτικο 4,4 δε φοραει?
    λογικα καποια στιγμη ο 4λιτρος σαν πιο καινουριος που ειναι θα τον αντικαταστησει σε ολη τη γκαμα και θα εισαγει θεωρητικα λιγο αγωνιστικο dna εστω και για το marketing..

  • Mika

    Ειναι μπομπα για αγωνιστικο, κι οχι μονο!!!