Το VW Group συνεχίζει να επενδύει στο νέο της πλάνο, το Roadmap E, με το οποίο κάνει την μεγαλύτερη στροφή στην ιστορία της. Από την έκθεση της Φρανκφούρτης, ο CEO του γερμανικού κολοσσού, ο Matthias Muller, δήλωσε πως θέλει κάθε μοντέλο της εταιρίας να έχει ηλεκτρική τεχνολογία μέχρι το 2030.

Αυτό σημαίνει πως σχεδόν τα 300 μοντέλα που προσφέρουν οι μάρκες του VW Group θα έχουν τουλάχιστον μια ηλεκτρική, υβριδική ή plug-in υβριδική έκδοση. Στόχος είναι έως το 2025 να προσφέρει 50 αμιγώς ηλεκτρικά και 30 υβριδικά και plug-in υβριδικά μοντέλα, έτσι ώστε να καταφέρει να πουλά πουλά 2-3 εκατ. ηλεκτρικά αυτοκίνητα ανά έτος, νούμερο που θα ισοδυναμεί με περίπου 20-25% των συνολικών πωλήσεών της ετησίως, με τον γερμανικό κολοσσό να συνεχίζει να επενδύει στους κινητήρες εσωτερικής καύσης, μιας και όπως υπολογίζει, έως το 2030, τα 2/3 των πωλήσεών του θα είναι από μοντέλα που θα φορούν συμβατικούς κινητήρες.

Για να συμβεί αυτό η VW θα επενδύσει περισσότερα από 20 εκατ. ευρώ στην ανάπτυξη δύο νέων πλατφορμών για τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα, στην αναβάθμιση των εγκαταστάσεών της, στην κατάρτιση του εργατικού δυναμικούς της, στη βελτίωση των υποδομών φορτιστών, στη τεχνολογία των μπαταριών και στη παραγωγική διαδικασία.

Η VW θα προσφέρει καθαρότερους κινητήρες βενζίνης TSI και TFSI στην αγορά με πρόσθετα φίλτρα σωματιδίων. Ήδη από τον Ιούνιο τα Audi A5 και VW Tiguan εξοπλίζονται με έναν 1.400αρη TSI κινητήρα που εφοδιάζεται με φίλτρο σωματιδίων βενζίνης, το οποίο μειώνει τις εκπομπές σωματιδίων κατά 90%. Όπως ανέφερε ο Muller, στόχος τους είναι η τεχνολογία αυτή να βρίσκεται σε 7 εκατομμύρια αυτοκίνητα που θα πωλούν κάθε χρόνο από το 2022 και έπειτα. Επίσης η VW θα τοποθετεί SCR καταλυτικούς μετατροπείς σε όλα τα πετρελαιοκίνητα μοντέλα της.