Σώσιμο (το), ουσιαστικό: η αποτροπή μιας επικίνδυνης κατάστασης και των δυσάρεστων συνεπειών της. Εις την οδηγική καθομιλουμένη, γενεσιουργός αιτία μακρόσυρτων επιφωνημάτων θαυμασμού (συνηθέστερα “ΩΩΩΩΩΩΩΩ”) από το κοινό και ευγνωμοσύνης του αυτοκινήτου, προς μεγάλη λύπη της παρακείμενης μπαριέρας (σε αγώνες πίστας). Δυνητικά, μπορεί να προκαλέσει χρωματικές αλλαγές στα εσώρουχα του οδηγού, καφέ αποχρώσεων ως επί το πλείστον.

Η “χορογραφία” του Felipe Massa στο GP Σιγκαπούρης του 2012 δεν οδήγησε σε νίκη. Oύτε σε παρουσία στο βάθρο. Αυτό ήταν προνόμιο του τότε teammate του, Fernando Alonso. Ο Βραζιλιάνος τερμάτισε 8ος, 43 δευτερόλεπτα πίσω από τον νικητή Sebastian Vettel. Ωστόσο το κοντρολάρισμα στο “ψάρεμα” της F2012, η ψυχραιμία του όταν ο ιμιτασιόν Senna τον κόλλησε στον τοίχο (ίσως η μοναδική φορά που θύμισε κάτι από τον μέγιστο θείο του) και το γεγονός ότι κατάφερε να τα συνδυάσει με προσπέρασμα, βάζουν τον Massa στο Hall of Fame του Αγίου Σώστη.

  • manowar

    και εγω το χω κανει αυτο με την Μ3..ενταξει μπορει ξερω γω να εχει μια διαφορα ταχυτητας και αντανακλαστικων αλλα αμα εβγαζα και εγω βιντεο τον εαυτο μου και το εβαζα στο φοργουορντ τα ιδια ειμαστε με τον μασσα πανω κατω.. ;-%&%&%

  • Yiannis P

    Το έχω κάνει και εγώ στο PC. Μη νομίζετε ότι είναι και εύκολο με το μοχλάκι του χειριστηρίου και με ένα δάχτυλο, ο Φελίπε χρησιμοποιεί και τα δύο χέρια :P

    • sargus

      xaxaxax΄έγραψες!!!

    • Yiannis P

      Χαχαχα, παντως πέρα από την πλάκα αν βγάλεις όλες τις βοήθειες και το ΑΒS δεν είναι καθόλου εύκολο να κάνεις καλούς χρόνους. Αν και παιχνίδι θέλει πολύ συγκέντρωση, δεν μπορείς να πεις “αντε να παίξω λίγο να χαλαρώσω”, λίγο θέλει και πάει ο χρόνος.

  • sargus

    Πάντως το σώσιμο αυτό δε μου φαίνεται τίποτα ιδιαίτερο. Υποθέτω ότι όλοι οι οδηγοί αυτού του επιπέδου μπορούν να κάνουν ένα ανάποδο τιμόνι (και ας είναι με αυτές τις ταχύτητες).