Ταχύτητα που δεν είχαν δείξει στις προηγούμενες τρεις ελεύθερες δοκιμές, αλλά ούτε στο Q1 και Q2, κατάφερε να βρει ο Sebastian Vettel στους δρόμους της Marina Bay, και έτσι ο Γερμανός πήρε άλλη μια pole position σε ένα πολύ κρίσιμο σημείο του πρωταθλήματος. Δίπλα του θα βρεθεί ο Max Verstappen, με το μονοθέσιο της Red Bull να ήταν ταχύτερο σε κάθε χρονομετρημένη περίοδο μέχρι το Q3, παρότι ο νεαρός Ολλανδός ήταν αλάνθαστος στο γύρο του.

Στη δεύτερη σειρά της εκκίνησης θα βρεθούν οι Ricciardo και Räikkönen, με τον Αυστραλό να θεωρεί ότι η Αυστριακή ομάδα έχει τον απαραίτητο ρυθμό για να κερδίσει τον αυριανό αγώνα. Απογοητευτική ήταν η βραδιά για τον πρωτοπόρο της βαθμολογίας, Lewis Hamilton, καθώς το καλύτερο που κατάφερε ήταν να βρεθεί στην 5η θέση, σχεδόν 7 δέκατα πίσω από την pole. Η έλλειψη δυναμικής για την ομάδα της Mercedes αποδείχθηκε και από την χρόνο του Valtteri Bottas, ο οποίος από την 6η θέση είδε την πρώτη θέση να είναι μακριά 1,4 δευτ.

Εντυπωσιακά καλές ήταν οι δύο McLaren, με τους Alonso και Vandoorne να βρίσκονται μέσα στην πρώτη δεκάδα, και πιο συγκεκριμένα στην 8η και 9η θέση.

1Αποτελέσματα

Θέση Οδηγός Ομάδα Q1 Q2 Q3 Γύροι
1 Sebastian Vettel Ferrari 1:43.336 1:40.529 1:39.491 19
2 Max Verstappen Red Bull 1:42.010 1:40.332 1:39.814 18
3 Daniel Ricciardo Red Bull 1:42.063 1:40.385 1:39.840 18
4 Kimi Räikkönen Ferrari 1:43.328 1:40.525 1:40.069 18
5 Lewis Hamilton Mercedes 1:42.455 1:40.577 1:40.126 17
6 Valtteri Bottas Mercedes 1:43.137 1:41.409 1:40.810 16
7 Nico Hulkenberg Renault 1:42.586 1:41.277 1:41.013 18
8 Fernando Alonso McLaren 1:42.086 1:41.442 1:41.179 20
9 Stoffel Vandoorne McLaren 1:42.222 1:41.227 1:41.398 19
10 Carlos Sainz Toro Rosso 1:42.176 1:41.826 1:42.056 20
11 Jolyon Palmer Renault 1:42.472 1:42.107   12
12 Sergio Perez Force India 1:43.594 1:42.246   8
13 Daniil Kvyat Toro Rosso 1:42.544 1:42.338   14
14 Esteban Ocon Force India 1:43.626 1:42.760   11
15 Romain Grosjean Haas 1:43.627 1:43.883   13
16 Kevin Magnussen Haas 1:43.756     8
17 Felipe Massa Williams 1:44.014     6
18 Lance Stroll Williams 1:44.728     9
19 Pascal Wehrlein Sauber 1:45.059     9
20 Marcus Ericsson Sauber 1:45.570     6

 

  • LJ

    Το περίμενα απο την Ferrari γτ το ειχαν κανει στην Ουγγαρία.

    Για την ομάδα μου, λίγη απογοήτευση γτ περίμενα να είμαστε πιο γρήγοροι απο την Renault. Ελπίζω σε μερικούς πόντους αυριο (εκει φτάσαμε).

    • Nerazzuro21

      Εγώ πάλι δεν το περίμενα. Ακριβώς την ίδια εικόνα είχαμε και στην Ουγγαρία.

    • LJ

      Άσχετο αλλά άκουγα τον Zak να λέει ότι θα έχουμε τους οδούς κινητήρες με τις RBR και Renault του χρόνου και έλεγα απο μέσα μου “κούνια που σε κούναγε”.

    • Nerazzuro21

      Δεν το είπε μόνο ο Zak. Το είπε και ο Abiteboul στη συνέντευξη τύπου της Παρασκευής. Αλλά σιγά μην γίνει από τη στιγμή που θα διεκδικούμε τις ίδιες θέσεις με τη Renault.

  • Gestione Sportiv@

    Η Ferrari άφησε στην άκρη κάποια από τα νέα μέρη που έφερε για το GP της Σιγκαπούρης και βρίσκεται στην pole με τον Vettel κάνοντας χρόνο 1.39.491, σχεδόν 3 sec σε σχέση με την περσινή pole position του Rosberg και τον Kimi στην τέταρτη θέση, ο οποίος είχε μία επαφή με τον τοίχο και του στέρησε κάποια δέκατα, ίσως και κάποια θέση πιο ψηλά στην αυριανή σκάλα εκκίνησης
    Η RBR στις θέσεις 2-3 και για αύριο θα περιμένουμε πολλά από τους “Ταύρους”
    Η Mercedes καλή εμφάνιση σε σχέση με τα χαρακτηριστικά της W08
    Η Renault ακόμα μία τρομερή εμφάνιση σε κατατακτήριες με τον Hulkenberg στο Q3, ενώ ο Palmer εκτός στο Q2.
    Η McLaren τρομερή εμφάνιση και διπλή παρουσία στο Q3.
    Η STR με τον Sainz jr να μπαίνει στο Q3 και τον Kvyat να φτάνει μέχρι το Q2.
    Η F.I. βρέθηκε και με τα δύο μονοθέσια στο Q2 και αύριο ελπίζουν σε μία ακόμα καλή εμφάνιση.
    Η Haas κατάφερε το Q2 με τον Grosjean, σε αντίθεση με τον Magnussen ο οποίος έμεινε εκτός από το Q1
    Η Williams έκανε πολύ άσχημες κατατακτήριες, με το αποτέλεσμα λογικό λόγω το χαρακτηριστικών του circuit σε σχέση με την σχεδίαση της FW40.
    Η Sauber στο απλά τέλος του grid………… https://uploads.disquscdn.com/images/2c6de7e363315dcea38abc2062733c2e88c5f740950b0464135d94c9d1483adc.jpg

    • Yiannis P

      1:39.491 έκανε ο Seb.

    • Mitsos Ribopaido

      Όταν λες άφησε στην άκρη? Τι μέρη?

    • Gestione Sportiv@

      Για το συγκεκριμένο GP είχε φέρει νέο διαχύτη, νέο shark fin, νέα εμπρός αεροτομή και νέους τροποποιητές αέρα για κάτω από το ρύγχος, αλλά τελικά μόνο shark fin και αεροτομή κράτησαν

    • Mitsos Ribopaido

      Αααα οι τροποποιητες ηταν για δοκιμη απ’οτι διάβασα..οπως και να χει δεν επαναπαύονται

    • Βασιλης

      Φετος η ferrari εχει το ποιο πολυπλοκο μονοθεσιο το οποιο κανει για κλειστες πιστες και η merc εχει ποιο ευκολο στησιμο και περισσοτερη δυναμη σε ανοιχτες πιστες…..απλα δεν μπορω να καταλαβω την διαφορα αναμεσα σε monza και singapore….

    • kostas

      Οι μερκ εχουν το πιο μακρυ μεταξονιο και γι’αυτο δεν βολευονται σε κλειστες πιστες (μονακο, σιγκαπουρη, ουγγαρια). Στην μοντζα που παιζει ρολο ο κινητηρας οσο πουθενα αλλου μας καναν πλακα απλα.

    • Βασιλης

      Ναι αυτο το ξερω απλα αν δεις μονο αυτους τους 2 αγωνες για φετος θα πεις οτι κατσε τι γινεται εδω τεραστια διαφορα απο αγωνα σε αγωνα…..μαλλον τα μονοθεσια εχουν γινει πολυ πολυπλοκα και εχουμε τετοιες διαφορες

  • Red Flag

    Αντε γεια !!!! Μετα το θρίλερ των ελεύθερων, ο SEB δίνει ό,τι έχει και δεν έχει.. ο,τι υπάρχει και δεν υπάρχει.
    Ας ελπίσουμε οτι ο Mad Max δε θα μας χαλάσει τον αγώνα πριν (ισως?) εγκαταλείψει για ακόμη μία φορά! :p
    Kimi μπορούσε και πολύ καλύτερα. Μακάρι να κάνει καλή εκκίνηση αύριο. Εχουν πολύ καλό ρυθμό αγώνα οι RB και ισως δυσκολευτεί αρκετά η Ferrari.
    (Το ύφος του Horner οταν εκανε τον χρόνο ο Seb, όλα τα λεφτά! Θέλει να λυπηθεί και δεν μπορεί ο καημένος οταν χάνει από τον Seb!).
    Οι mercedes αρκετά πίσω, ειδικά ο Bottas.
    Πολύ καλός και πάλι ο Hulc.

    • Akis-F1 FAN

      Για το ύφος του Χορνερ, η πλάκα είναι ότι είχε πει ( πέρυσι αν θυμάμαι καλά ) ότι ο Σεμπ αξίζει από μόνος του 3 δέκατα στη Σιγκαπούρη και σήμερα τους νίκησε για 3 δέκατα ;-P

  • Gestione Sportiv@

    Πάντως, πληροφορίες από την Σιγκαπούρη αναφέρουν ότι οι θερμοκρασίες είναι λίγο ανεβασμένες…………….. https://uploads.disquscdn.com/images/c729fff8937d7da69c2adce83a0edf9d6b193faeea88b2beab790f2350ddacc7.jpg https://uploads.disquscdn.com/images/c3465f1d2a797cce7b1bff525a3dcabfab75e96a19e4937d11b36ebcc1c2536e.jpg

  • Gestione Sportiv@

    Πληροφορίες λένε ότι η STR δοκίμασε από σήμερα τον κινητήρα της Honda στο μονοθέσιο του Sainz jr…………. https://uploads.disquscdn.com/images/06ad801f144713f1f06cdb973ade5f992d6c9c7878fbfef1ffd740c244826c39.jpg χαχαχαχαχα

    • LJ

      Κανεις πλάκα αλλά εγω έλεγα απο μέσα μου “γι αυτους τους κινητήρες παρατήσαμε τους Works Honda???”.

    • Nerazzuro21

      Και εγώ το ίδιο ρε φίλε! Μήπως είναι από τα προσεχώς της McLaren;

  • Akis-F1 FAN

    KING OF SINGAPORE !! Τρομερή pole από τον Σεμπ, κατάφερε να ρίξει 3 δέκατα στην RB που φαινόταν να έχουν το καλύτερο μονοθέσιο αυτό το ΣΚ. Ο Μαξ πάλι μπροστά από τον Ρικι, είχαν πολύ καλή μάχη μεταξύ τους. Κιμι ευτυχώς κατάφερε να βρεθεί μπροστά από τις Μερκ, που είναι πολύ σηματνικό για το πρωτάθλημα. Η Μερκ αναμενόμενα δυσκολεύτηκε, ευτυχώς γιατί στη Μοντσα μας τρόμαξαν. Μποττας κοιμάται όλο το ΣΚ. Χουλκ και Μακλαρεν επίσης πολύ καλά, ενώ force India και Wiliams πήγαν άπατες. Ο Σεμπ δεν έχει χασεί ποτέ από την pole στη Σιγκαπούρη ,μόνη ανησυχία είναι ο Μαξ που ξεκινάει 2ος…ελπίζω να είναι σοβαρός.

    Υ.Γ. Στο τέλος τους την είπε κιόλας για την αντιγραφή των sidepots από τη φερράρι ;-P

    • Mitsos Ribopaido

      Κόπια 100 %!!

    • Yiannis P

      Τον Max και εγώ τον φοβάμαι στην εκκίνηση. Ο Φέττελ αν κάνει μέτρια εκκίνηση και του κολλήσει ο Φερσταπεν δεν θα έχουμε καλά ξεμπερδέματα.

    • Akis-F1 FAN

      To μόνο που μας σώζει είναι ότι είναι μικρή απόσταση μέχρι την πρώτη στροφή και έχει και πολύ χώρο…οπότε και να πάει να γίνει κάτι ελπίζω να μην υπάρξει σύγκρουση.

    • Yiannis P

      Αλλά κάνει ο Φέττελ κάτι σάπιες εκκινήσεις ώρες ώρες. Ελπίζω αύριο να φύγει σαν σίφουνας και να έχουμε καθαρή εκκίνηση. Και να μην έχουμε τρακάρισμα επίσης γιατί σε κάτι τέτοιες Ασιατικές πίστες είναι κάτι φιντάνια και κάνουν 8 ώρες να μαζέψουν τα συντρίμμια.

    • Akis-F1 FAN

      Δε νομίζω να έχει πρόβλημα, σπάνια κάνει κακές εκκινήσεις. Το θέμα είναι ο Μαξ μη θέλει να το παίξει ήρωας όπως στην Ουγγαρία και του κοπανήσει καμία.

    • Gestione Sportiv@

      Πιο αντιγραφή σε narrow sidepods πεθαίνεις……………….. https://uploads.disquscdn.com/images/0c623f4c21379038daffaee95058dfd7e84bcd5c7b0b130f131af779ef4db707.jpg

    • manowar

      αναμενομενο..το αντιθετο θα ηταν καπως περιεργο Ρ

    • mtifosi

      Το ειδαμε και αυτο, ο πολυς adian newey αντιγραφει απο την ferrari…αυτο λεει πολλα για το αεροδυναμικο τμημα της scuderia και ιδιαιτερα τον sanchez…αλλα παντα αυτος που αντιγραφει πισω θα ειναι…αν δεν εχεις δικες σου ιδεες δεν προχωρας…

    • Gestione Sportiv@

      Πάντως, πρέπει να δώσουμε πολλά μπράβο στον Martin Bester, ο οποίος είχε την ιδέα για τα συγκεκριμένα sidepods!!!!!!!!

    • Spider

      Αν είναι κάποιος που πρέπει να πάρει φέτος συγχαρητήρια στη Ferrari αυτός είναι ο (73χρονος!!!!) Rory Byrne. Φέτος που ασχολήθηκε από την αρχή και με πλήρη εμπλοκή στο σχεδιασμό της SF70 είδατε την διαφορά. Ας θυμίσουμε ότι τα μονοθέσια που οδηγούσε ο μεγάλος Schumacher ήταν δική του σχεδίασης..

    • sotirisb

      Πολλη σημασια δινετε για κατι που δεν ειναι τοσο σημαντικο. Ενα κομματι καρμπον οσο ενας δισκος ειναι. Η Red Bull λεει οτι τους δινει ενα-εναμισι δεκατο στον γυρο σε μια πιστα 80 δευτερολεπτων

    • Akis-F1 FAN

      Οι ίδιοι είπαν ότι κόπιασαν πολύ για να το κάνουν να δουλέψει μαζί με το υπόλοιπο μονοθέσιο, άρα αναγνώριζαν ότι τους δίνει ένα καλό πλεονέκτημα.

    • sotirisb

      S-Duct, Blown front axle, μπροστινη αεροτομη ημικυκλικη στις ακρες, φρενα και ζαντες σχεδιασμενα να ζεσταινουν τα ελαστικα, T-wings, TJI, λαδια κινητηρα, συμπλεκτες, ERS μεσα στο turbo, size zero πισω μερος, monkey seats ειναι απο τα λιγα πραγματα που καποιοι σκεφτηκαν και πολλοι αντεγραψαν τα τελευταια χρονια. Οταν καποιος σκεφτεται κατι καλυτερο απο εσενα και εσυ το αντιγραφεις, καλα κανεις. Προφανως και οποιοδηποτε πλεονεκτημα ειναι σημαντικο στη Formula 1 αλλα δε νομιζω οτι εχει νοημα να το κανουμε τοσο θεμα. Μπραβο στη Ferrari που το σκεφτηκε και το εβαλε απο την αρχη της σεζον, μπραβο και στη Red Bull που το αντεγραψε. Αν αντεγραφαν και τα εκπληκτικα side pods της Ferrari θα τους εβγαζα το καπελο αλλα τα barge boards προσωπικα δε μου φαινονται και τοσο ουαου.

    • mtifosi

      Φυσικα και ολοι αντιγραφουν αλλα προσωπικα δεν μπορω τα μεγαλα λογια οπως ελεγε ο newey στην αρχη οτι η red bull ειναι απλη στην φιλοσοφια ενω η ferrari ειναι πολυπλοκη και τωρα αντιγραφει οτι μπορει…αν μπορουσαν και τα side pods θα το εκαναν αλλα αυτα δεν ειναι τοσο απλη υποθεση…

    • sotirisb

      Η RB 13 δεν ειναι αυτοκινητο του Newey ομως

    • mtifosi

      Μια χαρα δικο του ειναι…αφου ηταν συμβουλος σε καθε βημα αεροδυναμικης…απλως οταν κατι δεν βγαινει καλο δεν ειναι του newey…και τωρα δηθεν γυρισε να το βελτιωσει και ολοι βλεπουμε το πως…

    • Akis-F1 FAN

      Δε διαφωνώ, λογικό είναι. Αλλά δεν το έκανε κανείς θέμα όπως λες. Εγώ πιο πολύ το ανέφερα επειδή ο Σεμπ τους τρόλλαρε, παρά επειδή κέρδισαν τίποτα “τρελό” χρόνο απ αυτό.

    • mtifosi

      Αφου δεν ειναι τοσο σημαντικο ας το βγαλουν…

    • Red Flag

      Πάντως οφείλουμε να ομολογήσουμε οτι όποιο και αν είναι το αποτέλεσμα στο τέλος της χρονιάς (μακάρι να είναι ο Seb) και οι δύο (Seb, Lewis)… έχουν κάνει μερικές φορές τα αδύνατα δυνατά. Τρομερή μάχη.. μέχρι τώρα τουλάχιστον.

    • Akis-F1 FAN

      Ισχύει αυτό. Έχουν υπάρξει φορές φέτος που έχουν κάνει πραγματικά υπέρβαση και οι δύο. Πολύ χαρακτηριστικό παράδειγμα, για μένα ειδικά, ήταν στο Σπα οι τελευταίοι 10 γύροι που κυνηγούσε ο Σεμπ τον Χαμ. Γύρναγαν και οι δύο σταθερά 1 sec πιο γρήγορα από τους team mates τους…χάθηκαν μπροστά…ήταν σε δική τους ζώνη. Πραγματικά είμαστε τυχεροί που βλέπουμε αυτή την κόντρα φέτος.

  • Mitsos Ribopaido

    Έτσι ρε να γουστάρουμε! Μόνο τα ταυρακια που θα αντιγράφουν μέχρι και τα κράνη σε λίγο είναι πολύ κοντά και θα παίξουν ρόλο..ίσως μας πάρουν αν δεν προσέχουμε( αν έχει κανείς γυρολογια σε ρυθμό αγώνα να κάνει ένα C.P.
    Μερκ καλές νόμιζω θα αρκεστοθν σε 5-6 θέσεις γιατί από Μαλαισία φέρνουν δυνατό αεροδυναμικο πακέτο.
    Μπράβο στην μακλαρεν..
    Η ρενο του χρόνου θα πετάει σας το λέω
    Καλό αγώνα να χουμε.
    Υ.Γ είπα δώστε μια νίκη στον ρςικκο να είναι ψυχολογικα εδώ.. Τώρα βρήκε σε τοίχο και έκανε στάση για να του πετάξουν βότκα από τις κερκίδες :p

  • F1fan

    Master Vettel!!!Δυνατο Q3 απο τον Seb που νικησε στα ισια τις ιδιατερα δυνατες RBR.Ο Kimi τπτ special,o Ham ο,τι καλυτερο μπορουσε,ο Bottas στο πουθενα…Ο Hulk “εκλεψε” την 7η θεση απο τις McLaren,ενω ο Palmer παλι ηταν 8 δεκατα αργοτερος…F.Ι μετρια,Haas ανοστα,η Overteer Williams στο Q1 οπως μας εχει συνηθισει…

  • Nerazzuro21

    Πολύ δυνατός ο Vettel την στιγμή που πρέπει και πήρε μία, αναμενόμενη για μένα, pole. Περίμενα πιο κοντά τις RBR. Δεν μπορούσαν κάτι παραπάνω οι Merc. Καμία έκπληξη από τους υπόλοιπους.

  • F1fan

    Κι μερικα παρσκηνιακα.Η Renault θα πρεπει να πληρωσει 3-7 εκατομυρια αν θελει να λυσει το συμβολαιο του Palmer πριν την Malaysia & o Kubica περασε μια μερα στον προσομοιωτη της Williams & θα συμμετασχει σε ιδιωτικα test της Suzuka μαζι με τον Stroll

  • Thanos

    McLaren με το σούπερ σασί και είναι 1,7 πίσω από την ρεντμπουλ σε πίστα που το μοτέρ δεν ” τιμωρει ” τόσο. Χμμ του χρόνου μάλλον θα πέσουν κάποιες μάσκες τελικά
    Σούπερ Σεμπ και οι οδηγοί της Ρεντμπουλ από κοντά. Ο Λιούις ότι καλύτερο μπορούσε να κάνει με την λιμο μερσεντα. Ο Μποτας πολύ λίγος

    • Mika

      Απο του χρονου θα συγκρινονται καλυτερα που θα εχουν ιδιους (??) κινητηρες!
      :p :p

    • δες που η HONDA τελικα θα διαβαζουμε πως σας τρολαρε….τωρα που αποφασισατε να τα σπασατε..θα σας δωσει μερικα μοτερ για να κλαψετε που φυγατε !!!! :-P

    • Mika

      Tα καλα μοτερια τα φυλαγε για τωρα!!!
      Ρε Αλονσο, που τους χρειαζεται!!!!
      Xaxaxa

    • Nerazzuro21

      1,3. 1,7 είναι πίσω από τη Ferrari. Αλλά συμφωνώ απόλυτα με αυτό που λες. Το μεγαλύτερο κέρδος από τη συμφωνία με τη Renault (αν όχι το μόνο) είναι ότι επιτέλους θα τελειώσει το κρυφτό πίσω από τη Honda και θα δούμε πόσο “κορυφαίο” σασί έχουν φτιάξει στο Woking.

    • Thanos

      Αυτό εννοώ. Οι Ιάπωνες είπαν πως από την αρχή της χρονιάς ήθελε η Μακλαρεν να χωρισουν, οπότε δεν θέλει και πολύ μυαλό να καταλάβεις ότι τα σχόλια είχαν σκοπό να μειώσουν και πολλές φορές να ταπεινωσουν την Χοντα ώστε να έρθει το πολυπόθητο διαζύγιο.
      Τα σχόλια του Μπερνι περί συνεχομενων τσακωμων και καθόλου όρεξη για ουσιαστική συνεργασία μάλλον είναι αλήθεια.
      Τοξική σχέση.

    • LJ

      Η McLaren ΑΠΕΤΥΧΕ τελεία και παύλα.

      Απο μέσα μου εύχομαι να πετύχει η Honda στην STR. Κατα τα αλλά όπως λες του χρόνου τέρμα το κρυφτό του κορυφαίου σασί.

      Αν και ήδη έχουν ξεκινήσει οι δικαιολογίες. Οποιος άκουσε σημερα τον Zak στο Channel 4 καταλαβαίνει.

    • Red Flag

      πολλοί το ευχόμαστε αυτό! για διαφορετικούς λόγους ο καθένας! :p

    • Thanos

      Brown και Boullier θα την καταστρέψουν την ομάδα.

    • Nerazzuro21

      Δεν τον άκουσα. Τι είπε ο Zak;

    • Spider

      Έλα ρε φίλε τώρα. 100+ ίπποι διαφορά είναι 100 ίπποι. Είτε στην Μόντσα είτε στην Σιγκαπούρη παίζουν ρόλο. Το σασί της Μακ είναι πολύ καλό, ότι και να λέμε.
      Και ο Κίμι επίσης δείχνει γιατί είναι ξεκάθαρα Νο2…

    • Thanos

      Αυτό το 100 ίπποι μου φαίνεται θα το ακούμε για δικαιολογία και του χρόνου.
      Η ρενο ακούγεται ότι είναι πίσω καμία 50αρια άλογα. Αλλά στην μοντζα μέγιστη τελική αγώνα ο Ρικιαρντο είχε…
      Άμα ήθελε η Μακλαρεν να βοηθήσει λέμε την κατάσταση θα μπορούσε. Δες λίγο την πίσω πτέρυγα της Ρεντμπουλ και μετά της Μακλαρεν στην μοντζα.
      Το μοτέρ είναι κακό και αυτό είναι δεδομένο. Το αμάξι πάντως δεν είναι για πρώτη θέση όπως συχνά λέει ο Αλονσο.

    • Spider

      Η F1 δεν ενδυκνείεται για τόσο απλοϊκές προσεγγίσεις. Η τελική δεν είναι μόνο θέμα ιπποδύναμης αλλά και αεροδυναμικής αντίστασης (φτερό). Από την άλλη και το να εξετάσεις μόνο το φτερό δεν οδηγεί σε ασφαλή συμπεράσματα. Με τόσο rake που δουλεύει η RB (κυρίως), στην ευθεία η “συμπίεση” του πίσω μέρους ουσιαστικά στολάρει την πίσω πτέρυγα με μεγάλα αεροδυναμικά οφέλη σε τελική. Άσε που χρόνια τώρα για 2-3 για ομάδες, υπάρχουν φήμες ότι χρησιμοποιούν εύκαμπτες πτέρυγες.
      Σίγουρα το μοτέρ της Honda δεν ήταν καλό και κυρίως ήταν αναξιόπιστο. Εγώ δεν ξέρω αν είναι για πρώτη θέση το σασί, αυτό που βλέπω όμως είναι ότι είναι πολύ καλό. Και η Μακ έχει παράδοση στο θέμα αυτό.
      Και βέβαια με θεωρίες συνομωσίας, δεν θέλω να ασχοληθώ.

    • Thanos

      Το rake στο Μακλαρεν είναι μεγαλύτερο φέτος από το ΡεντΜπουλ.
      Αρα εχουμε μεγαλυτερο rake, περισσοτερο φτερο, πιο αδυναμο μοτερ. Αρα για ολα τα στραβα φταιει η Χοντα.
      Του χρονου θα δουμε τι κανει το σασι της Μακλαρεν καθως επισης και κατα ποσο θα ειναι ακομα 100 αλογα πισω το μοτερ της Χοντα.

    • Spider

      Ε ποιός φταίει? Η κακούργα η κοινωνία? Η Honda -που φημίζεται για την αξιοπιστία των κινητήρων της-3 χρόνια τώρα ούτε ένα μοτέρ που να τερματίζει δεν μπορεί να φτιάξει. Θα ρίχνουμε τα βάρη στην McLaren?
      Του χρόνου είναι μιά άλλη χρονιά. Θα δούμε τι σασί έκανε η Μακ και τι μοτέρ έκανε η Honda.

    • Thanos

      Η Μακλαρεν ζητησε μοτερ ”size-zero” για να μπορει να εχει καλύτερη αεροδυναμική απόδοση το μονοθεσιο. Επισης η Μακλαρεν κατασκευαζει μερικα εξαρτηματα που αφορουν το ηλεκτρικο κομματι του κινητήρα. Χμμμ μηπως τελικα ”φταιει” η Χοντα που ειναι τοσο καλο το σασι και αντιστοιχα ”φταιει” η Μακλαρεν που ναι τοσο κακο το μοτερ?
      Απλα καταληγω στο γεγονος οτι ηταν κακος γαμος και καλυτερα που τελειωσε και για τους δυο.

    • Spider

      Η Μακ ζήτησε μοτέρ Zero size και η Honda της έδωσε σκέτο Zero (0).

    • Thanos

      Συμφωνω απολυτα στο σχολιο για την αξιοπιστια παντως.
      Ειναι μακραν η χειροτερη χρονια απο τις 3 στο θεμα αυτο.

    • Dim203

      Ωραίος, απ τον ήχο την κατάλαβες την διαφορά;
      Κάνε μια λίστα με ιπποδυνάμεις να ενημερωθούμε κ μεις

    • Spider

      Αν παρακολουθούσες συστηματικά και διάβαζες πραγματικά έγκυρα ενημερωτικά site που ασχολούνται με την F1, θα ήξερες αυτό που είναι κοινό μυστικό, ότι δηλαδή το PU της Honda υπολείπεται πάνω κάτω 100 ίππους από τα 2 κορυφαία, χωρίς να μιλάμε για την αξιοπιστία…Βέβαια ο δικός ο καημός είναι μην σου θίξουμε την Honda. Τέτοιο οπαδιλίκι, ούτε μετοχές να είχες. Γιατί αρνήσε να παραδεχθείς την αλήθεια με φτηνές ειρωνίες?

    • Dim203

      Εντάξει φίλε αφού ενημερώνεσαι απ τα έγκυρα f1 sites πάω πάσο.
      Επειδή βαριέμαι να εξηγώ, έχε την άποψη σου κ θυμισου τα power delta κ του χρόνου όταν η Μακ θα έχει άλλο κινητήρα.
      Επίσης δεν μιλάω οπαδικα, αλλά έχοντας μια εμπειρία ξέρω ότι δεν είναι ευκολο να υπολογίσεις power delta υπολογιστικά από speed traps η διαφορές γύρου κ θεωρώ αυτά τα νούμερα l εντελώς αβασιμα, εκτός του ότι ένα απόλυτο νούμερο ιπποδύναμης δεν κρίνει την επιτυχία ενός τέτοιου pu .

    • Spider

      Του χρόνου είναι μια άλλη χρονιά και για το σασί της Μάκ και για την Honda. Δεν ξέρω τι εμπειρία έχεις εσύ αλλά δεν υπολόγισα εγώ την ιπποδύναμη του Honda αλλά οι τεχνικοί των ομάδων και μέσω αυτών διέρρευσαν στον τύπο.
      Δηλαδή τι κρίνει την επιτυχία αυτών των PU αν όχι η ιπποδύναμη στον αγώνα? Το όνομα?

  • Mika

    Aφαντη η Mercedes αυτο το ΣΚ, οσες θεσεις κερδισει κι ανεβει στο γκριντ θα ειναι επιτυχια, αφου πουθενα δεν δειχνουν να εχουν ρυθμο…
    Αυριο θα εχει πολυ ενδιαφερον η εκκινηση, με Μax διπλα στον Vettel, διψασμενο για επιτυχια, και τον Ricci να παραμονευει, δεν ειναι τοσο σιγουρη η επικρατηση του Γερμανου…

  • manowar

    το δα…..και ηταν και καλογυαλισμενη και μου χτυπαγε το κοκκινο χτυπα στου μπουνταλα το ματι

  • Chris
  • Ba’adur Subutai

    Βροχή; Όχι ρε θεοί!

  • Yiannis P

    Τέλος. Σάπια εκκίνηση από Φεττελ πολύ αργή και μετά το έχασε και μόνος του. Πρωτάθλημα ο Χαμ.