Η κορεάτικη εταιρία κατέθεσε μια νέα πατέντα που δείχνει την χρήση CFRP (carbon fiber reinforced plastic) σε μέρη της δομής της μετόπης του αυτοκινήτου, μειώνοντας έτσι το βάρος του. Αυτό μπορεί να χρησιμοποιηθεί στα μοντέλα του N division με σκοπό να αποκτήσουν πλεονέκτημα απέναντι στον ανταγωνισμό.
Η Hyundai περιγράφει τη πατέντα χρησιμοποιώντας CFRP για να σχηματίσει το σταυροειδές σχήμα για τη μετόπη, δηλαδή το τμήμα του αμαξώματος που χωρίζει την καμπίνα των επιβατών από τον χώρο του κινητήρα, ενώ από το ίδιο υλικό είναι κατασκευασμένες και οι κολόνες του αμαξώματος, αντί για χάλυβα ή αλουμίνιο.
Η εταιρεία θα πλέξει μαζί τα δύο τμήματα CFRP, τα οποία ενσωματώνονται έτσι ώστε να υπάρχει καλύτερη δομική ακαμψία. Για να καταστούν τα CFRP μέρη ακόμα πιο δυνατά, η Hyundai μπορεί να τα σχηματίσει έτσι ώστε να έχουν πολυγωνική πλέξη, παρά ένα απλούστερο ορθογώνιο σχήμα.
Επιπρόσθετα, εκτός από την κατασκευή αυτών των δομών σώματος από το CFRP, το δίπλωμα ευρεσιτεχνίας της Hyundai περιγράφει την κατασκευή του συνόλου της μετόπης από το ελαφρύ υλικό, με τα διάφορα, μεμονωμένα κομμάτια να πλέκονται μαζί για βελτιωμένη ακαμψία.