Οι Κορεάτες έρχονται…και φωνάζουν βροντερό παρόν σε μια άκρως απαιτητική και δύσκολη κατηγορία. Αυτή των μεσαίων hot hatches. “‘Όπλο” τους το i30 N, το οποίο είναι διαθέσιμο σε δύο εκδόσεις. Αυτές κινούνται από τον 2,0-λιτρο T-GDI turbo κινητήρα, που συνδυάζεται με 6-τάχυτο μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων. Η βασική έκδοση αποδίδει 250 άλογα, ενώ η Performance Package παράγει 275 άλογα. Η πρώτη κάνει τα 0-100 χλμ/ώρα σε 6,4 δευτερόλεπτα και η δεύτερη σε 6,1 δευτερόλεπτα. Η Performance Package έκδοση φορά ζάντες 19″ με ελαστικά Pirelli P-Zero (18″ η βασική έκδοση), μεγαλύτερα φρένα με κόκκινες δαγκάνες, ηλεκτρονικά ελεγχόμενο μπλοκέ διαφορικό και εξάτμιση με σύστημα βαλβίδων. Και οι δύο εκδόσεις παράγουν 353 Nm ροπής, με την τελική ταχύτητα να ανέρχεται στα 250 χλμ/ώρα.

Ανεξαρτήτου έκδοσης, το νέο Hyundai i30 N διαθέτει ενεργή ανάρτηση που προσφέρει στον οδηγό πέντε προγράμματα λειτουργίας (Eco, Normal, Sport, N και N Custom), με την επιλογή τους να γίνεται μέσω των κουμπιών που βρίσκονται πάνω στο τιμόνι. Το κάθε πρόγραμμα εκτός από τις ρυθμίσεις της ανάρτησης, αλλάζει επίσης τις παραμέτρους του κινητήρα, τις ρυθμίσεις του συστήματος ESC, τον ήχο του κινητήρα όπως και τη λειτουργία rev-matching του κιβωτίου ταχυτήτων.

Σύμφωνα με την κορεατική εταιρία, το αυτοκίνητο αναπτύχθηκε με γνώμονα την διασκεδαστική οδήγηση και όχι μονάχα να είναι ταχύτερο όταν βρίσκεται μέσα σε πίστα. Περιγράφεται ως ένα καθημερινό σπορ αυτοκίνητο, ικανό να μπορεί να κινηθεί γρήγορα σε μια πίστα, όταν το θελήσει ο οδηγός του. Η Hyundai έχει κάνει περισσότερα από 10.00 χλμ δοκιμών με το i30 N στο Nurburgring.