Χωρίς καμία αμφιβολία, το σασί της RB13 συγκαταλέγεται πλέον στα καλύτερα. Αυτό δεν ίσχυε στην αρχή της σεζόν, αλλά η αυστριακή ομάδα έδειξε για μία ακόμα χρονιά πόσο καλή είναι στη βελτίωση εντός της σεζόν, με τον Helmut Marko μάλιστα να υποστηρίζει ότι το σασί τους είναι το καλύτερο το άθλημα. Το πρόβλημα, όμως, εξακολουθεί να είναι το power unit.

Παρά τη φετινή βελτίωση της Renault, ο R.E.17 είναι κάτω από τους M08 EQ Power+ και 062, όπως φαίνεται χαρακτηριστικά και στις κατατακτήριες. Εκτός αυτού, το Σάββατο η Mercedes και η Ferrari (ιδιαίτερα η πρώτη) χρησιμοποιούν μια ειδική χαρτογράφηση που ξεζουμίζει το power unit για 1-2 γύρους, προκειμένου να πάρουν τη μέγιστη δυνατή ιπποδύναμη.

Οι μηχανικοί στο Viry-Chatillon δουλεύουν σκληρά πάνω στον κινητήρα του 2018, ο οποίος αναμένεται να είναι σημαντικά καλύτερος από τον φετινό. Μάλιστα, ο Αγωνιστικός Διευθυντής των Γάλλων, Cyril Abiteboul, αποκαλύπτει πως ο νέος κινητήρας θα έχει ακραία χαρτογράφηση για τις κατατακτήριες, κάτι που δε συμβαίνει φέτος.

Το μόνο που προσπαθούμε είναι να κάνουμε το καλύτερο που μπορούμε για να έχουμε έναν ανταγωνιστικό κινητήρα του χρόνου, αλλά όχι απλά ανταγωνιστικό, επειδή πιστεύουμε ότι ήδη ο φετινός κινητήρας είναι ανταγωνιστικός. Είναι σίγουρα πολύ ανταγωνιστικός την Κυριακή, αλλά σίγουρα κάτι χάνουμε στις κατατακτήριες το Σάββατο. Δεν έχουμε αυτή τη «μαγική» χαρτογράφηση για τις κατατακτήριες, αλλά δουλεύουμε σκληρά πάνω σε αυτό. Η απόδοση του κινητήρα θα βελτιωθεί σημαντικά του χρόνου, όχι απλά για τις κατατακτήριες, αλλά και για τον αγώνα, κάτι που με κάνει να πιστεύω ότι το power unit θα είναι εξαιρετικά ανταγωνιστικό.

Η αξιοπιστία του R.E.17 δεν είναι η καλύτερη, ωστόσο ο Γάλλος πιστεύει πως υπάρχει λόγος γι’ αυτό. Το δυναμικό της ομάδας αυξάνεται συνεχώς, γεγονός που επηρεάζει την αξιοπιστία, αλλά τα προβλήματα θα λυθούν στο εγγύς μέλλον.

Θα πρέπει να επικεντρωνόμαστε στην αξιοπιστία. Έχουμε χάσει πολλούς βαθμούς φέτος από την αξιοπιστία όλου του πακέτου, κάτι που για ‘μένα έχει να κάνει με τις γρήγορες αλλαγές που συμβαίνουν μέσα στην ομάδα. Μεγαλώνουμε, στρατολογούμε πολλά άτομα. Όταν το κάνεις αυτό, συνήθως επηρεάζεται η αξιοπιστία. Αυτό είναι το πρώτο που θα βελτιώσουμε στο βραχυπρόθεσμο μέλλον.

Το αφεντικό της RBR, Christian Horner, ισχυρίζεται πως η RB13 δεν είναι αργότερη στις στροφές, με το μειονέκτημα να εντοπίζεται στη δύναμη, ειδικά στις κατατακτήριες.

Το πρόβλημα με τις κατατακτήριες είναι ότι δεν έχουμε αυτές τις χαρτογραφήσεις υψηλής δύναμης που έχουνε οι ανταγωνιστές μας. Πιστεύω ότι η διαφορά είναι κοντά στο μισό δευτερόλεπτο. Το είδαμε στη Μαλαισία, ότι δεν υπήρξε ούτε μία στροφή που το μονοθέσιό μας να είναι πιο αργό από τα υπόλοιπα.