Η οικονομική κρίση έχει χτυπήσει και τα περιπολικά της ελληνικής αστυνομίας. Σύμφωνα με τον κ. Θεόφιλο Παπαδάκη, αντιπρόεδρος του Δ.Σ. της ΠΟΑΣΥ και μέλος του ΕΚΑ, πάνω από τα μισά περιπολικά της ΕΛ.ΑΣ είναι ακινητοποιημένα λόγω της μη συντήρησής τους, ενώ δεν έχουν περάσει ποτέ από τον υποχρεωτικό τεχνικό έλεγχο (ΚΤΕΟ). Όπως αναφέρει:

Η πολιτική του Μνημονίου έχει επιφέρει, δυστυχώς, πολλές αρνητικές επιπτώσεις γενικότερα στην ασφάλεια των πολιτών, καθώς και στους ίδιους τους Αστυνομικούς ως εργαζομένων στον Οργανισμό του Σώματος της Ελληνικής Αστυνομίας.

Τα υπηρεσιακά οχήματα δεν έχουν περάσει ποτέ από τον υποχρεωτικό τεχνικό έλεγχο (ΚΤΕΟ) -ανά διετία-, όπως ρητά προβλέπεται από τη διάταξη του άρθρου 11 του π.δ. 45/2008, ενώ εάν γίνει αυτό είναι σίγουρο ότι πολλά από αυτά θα κριθούν ακατάλληλα.

Ο κύριος στόλος των περιπολικών έχει αγοραστεί πριν από την Ολυμπιάδα του 2004 και πολλά εξ’αυτών έχουν διανύσει πάνω από 500.000 χιλιόμετρα και πλέον δεν μπορούν να ανταποκριθούν στις ανάγκες της πρόληψης και της καταστολής του εγκλήματος της σύγχρονης εποχής του 2017.

Και συνεχίζει:

Με αυτά τα οχήματα ο αστυνομικός δεν μπορεί, πολλές φορές, να νιώθει ότι η Πολιτεία τον προστατεύει και τον διασφαλίζει στην καθημερινή εκτέλεση των υψηλών καθηκόντων του και έτσι απροστάτευτος αστυνομικός συνεπάγεται ανασφαλής πολίτης, παρά βέβαια τις καθημερινές υπεράνθρωπες και φιλότιμες προσπάθειες του συνόλου του Αστυνομικού προσωπικού που όπως αποδεικνύεται ξεπερνάει και τον ίδιο του τον εαυτό για την επίτευξη της αποστολής του.

Απαιτείται νέα πολιτική και αλλαγή της ισχύουσας νομοθεσίας στην αγορά των υπηρεσιακών οχημάτων, ακόμα και με τη γνωστή εμπορική μέθοδο του leasing, δημιουργία νέων υπηρεσιακών συνεργείων έστω σε κάθε Περιφέρεια ή ακόμα και σε κάθε Νομό της χώρας μας και βέβαια νέα αγορά οχημάτων και με ΕΣΠΑ από την Ευρωπαϊκή Ένωση.