Έπρεπε να περάσουν αρκετά χρόνια για να σχεδιάσει η Ferrari ένα ανταγωνιστικό μονοθέσιο. Η ιταλική ομάδα φρόντισε να εκμεταλλευτεί την αλλαγή των κανονισμών και την προαγωγή του Mattia Binotto στη θέση του Τεχνικού Διευθυντή, ο οποίος οργάνωσε εξαιρετικά τους ανθρώπους στο Maranello. Η SF70H έδειξε από το ξεκίνημα της σεζόν την ταχύτητά της, όντας μάλιστα το ταχύτερο μονοθέσιο σε αρκετούς αγώνες.

Το 2018, οι κανονισμοί θα είναι -κατά κύριο λόγο- ίδιοι με τους φετινούς, έτσι η Scuderia δεν έχει λόγο να πιστεύει ότι δε θα είναι το ίδιο ανταγωνιστική και τη νέα σεζόν. Μάλιστα, ο Kimi Raikkonen θεωρεί ότι μόνο καλύτερα μπορούν να γίνουν τα πράγματα για την ομάδα του, ελπίζοντας πως και φέτος οι μηχανικοί του θα κάνουν αντίστοιχα καλή δουλειά με τον περσινό χειμώνα.

Φυσικά και θα θέλαμε να κάνουμε το «1-2» σε κάθε αγώνα. Αλλά, η επιτυχία εξαρτάται σε μεγάλο βαθμό και από τους αντιπάλους. Φέτος, είμαστε ξεκάθαρα στη σωστή κατεύθυνση, κάνοντας καλή δουλειά τον χειμώνα. Είμαι σίγουρος ότι θα είμαστε ακόμα πιο δυνατοί την επόμενη χρονιά.

Η σχέση του «Iceman» με τον Sebastian Vettel είναι πολύ καλή, γεγονός σημαντικό για κάθε ομάδα. Ο Raikkonen πιστεύει πως αυτό λειτουργεί προς όφελος της Ferrari, ενώ την ίδια ώρα αρνείται να σχεδιάσει κάτι για το μέλλον, όταν θα αποχωρήσει από τη Formula 1, πιθανότατα μετά το 2018, όταν και λήγει το νέο του συμβόλαιο.

Έχουμε μια καλή σχέση και αυτό βοηθάει να αντιμετωπίζουμε τα προβλήματα και να τα λύνουμε μαζί προς όφελος της ομάδας. Γενικά, δεν κάνω σχέδια ούτε για την επόμενη βδομάδα. Ίσως μετά να κάνω αγώνες rally για διασκέδαση. Η οδήγηση και ο ανταγωνισμός είναι οι μοναδικοί λόγοι για τους οποίους είμαι ακόμα στη Formula 1. Εξακολουθώ να νιώθω ότι μπορώ να κερδίσω αγώνες και να παλέψω για το παγκόσμιο πρωτάθλημα.