Ένα θέμα που έχει απασχολήσει αρκετά φέτος τη Formula 1 είναι η καύση του λαδιού. Οι κατασκευαστές κινητήρων, προκειμένου να αυξήσουν ακόμα περισσότερο την ιπποδύναμη που παράγει ο κινητήρας εσωτερικής καύσης, βρήκαν τρόπο περνούν λάδι στον θάλαμο καύσης, ώστε αυτό να καίγεται μαζί με τη βενζίνη.

Κάποιες ομάδες αντέδρασαν, έτσι η FIA μείωσε το όριο από τα 1,2 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα, στα 0,9 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα. Από το 2018, το νούμερο αυτό θα γίνει 0,6 χιλιόμετρα, μια ποσότητα που για μερικούς εξακολουθεί να είναι μεγάλη. Η Red Bull Racing αναφέρεται στο θέμα μέσω του επί κεφαλής της, με τον Christian Horner να ισχυρίζεται ότι η καύση λαδιού δεν ταιριάζει στο «πράσινο» πρόσωπο που έχει αποκτήσει το άθλημα.

Το να καίμε 4 κιλά λαδιού σε έναν αγώνα, είναι σαν να έχουμε κινητήρες πετρελαίου. Αυτό είναι ενάντια στο concept την οικολογικών υβριδικών κινητήρων της Formula 1. Στην πραγματικότητα, θα ήταν καλύτερα να βλέπαμε να αντιμετωπίζεσαι σωστά το ζήτημα και να απομακρύνεται η αβεβαιότητα. Ξέρω ότι άλλες ομάδες είναι αναστατωμένες από τον τρόπο που αντιλαμβάνονται την καύση του λαδιού, ιδιαίτερα στις κατατακτήριες.

Στο θέμα αναμένεται συνέχεια, καθώς η FIA ίσως υποκύψει στα παράπονα ορισμένων για αυστηροποίηση του κανονισμού.