Η Toyota θέλει να προωθήσει την χρήση των κυψελών υδρογόνου και έτσι έχει παρουσιάσει το Project Portal Concept. Σχεδιασμένο να διερευνήσει τις δυνατότητες της τεχνολογίας των κυψελών υδρογόνου σε μεγάλα φορτηγά, η εταιρία, δημιούργησε ένα φορτηγό με τέτοιο σύστημα.


Το φορτηγό είναι εξοπλισμένο με δύο κυψέλες υδρογόνου και μια μπαταρία 12 kWh, με το σύνολο να αποδίδει συνολικά 679 άλογα και 1.794 Nm ροπής. Μπορεί να ρυμουλκήσει έως και βάρος 36.287 κιλών, με την αυτονομία του να ανέρχεται στα 321 χιλιόμετρα.

Το φορτηγό ξεκίνησε πλέον τις δοκιμές του στα λιμάνια του Λος Άντζελες και του Long Beach, με την Toyota να θέλει να διαπιστώσει το κατά πόσο τέτοια φορτηγά θα μπορούσαν να βοηθήσουν στην επέκταση των οχημάτων που κινούνται με υδρογόνο. Οι δοκιμές του θα ολοκληρωθούν στις 23 του μηνός.

  • SAMURAI-66

    Ξεκαθαρα η τεχνολογια κυψελων υδρογονου εχει πολλα να δωσει και σωστα ο κορυφαιος κατασκευαστης τους στον πλανητη δεν την αφηνει ανεκμεταλλευτη…..το πρωτοπορο mirai θα δωσει την θεση του τεχνολογικα και στους τρακτορες!
    Υ.Γ….στο βιντεο ειναι εκπληκτικη η διαφορα επιταχυνσης μεταξυ υδρογονοκινητου και ντιζελ φορτηγου ποσο περισσοτερο η δυναμη μεταφορας του τεραστιου ογκου που εχουν!

  • Smartass

    Ρωτάει ο Νίκος τον φίλο του Μήτσο: Πότε θα βγάλουν ηλεκτρικά οι MAN και Scania;;;
    Μήτσος: Του αγίου π…….ου ανήμερα!!
    Νίκος: Το ήξερα
    Μήτσος: Αφού το ήξερες γιατί με ρώτησες;;;
    Νίκος: Λέμε καμιά μ……..κία για να περνά η ώρα.

  • shaoqing14

    Λογικα τα πρωτα φορτηγα που θα εφοδιαστουν με αυτη την τεχνολογια ειναι τα hino(ωραιο ονομα εχουν) που ανηκουν στο group της toyota.

  • ΑΛΕΞΗΣ

    Το υδρογόνο είναι το μέλλον οι μπαταρίες είναι για τα κινητά και τα tablet…