Στις περισσότερες πίστες και σε απόλυτη ταχύτητα, το ταχύτερο μονοθέσιο είναι η Mercedes W08. Το μεγάλο φετινό στοίχημα για τη γερμανική ομάδα είναι ακριβώς αυτό: πώς να βγάλει όλη την ταχύτητα της W08 στην πίστα. Το μονοθέσιο έχει αποδειχθεί ιδιαίτερα δύσκολο στο στήσιμο, με αποτέλεσμα κάποιες φορές οι μηχανικοί να χτυπούν υπερωρίες για να κατανοήσουν τη συμπεριφορά και να βρουν τις βέλτιστες ρυθμίσεις.

Οι κανονισμοί για το 2018 θα μείνουν ίδιοι κατά κύριο λόγο, επομένως οι τεχνικοί των ομάδων φροντίζουν να πάρουν μαθήματα από τη φετινή σεζόν, ώστε να λύσουν την πλειοψηφία των προβλημάτων. Αυτό είναι που θέλει να κάνει και η Mercedes, με τον Τεχνικό της Διευθυντή, James Allison, να υποστηρίζει ότι θα δουλέψει σκληρά με τους μηχανικούς του για μία πιο εύκολη στο στήσιμο W09.

Ναι, είναι δύσκολο (να κάνεις γρήγορο το μονοθέσιο), αλλά δεν αντιβαίνει τους νόμους της Φυσικής. Είναι πλήρως κατανοητό, αλλά αυτό δε σημαίνει ότι είναι πάντα πολύ εύκολο να πάρεις το καλύτερο από το μονοθέσιο. Αποτέλεσε μια πρόκληση φέτος, προκειμένου να πετύχουμε τα αποτελέσματα που έχουμε, παρ’ όλα αυτά έχουμε πετύχει μερικά αξιοπρεπή αποτελέσματα, συνεπώς δεν είναι ένα κακό αυτοκίνητο για ‘μάς.

Ωστόσο, θα θέλαμε ένα μονοθέσιο που να είναι ευκολότερο στην πίστα και ευκολότερο στο να σου εγγυάται ότι, κάτι φορά που τρέχουμε, θα βγάζει και την τελευταία σταγόνα απόδοσης. Έχουμε κάνει αλλαγές φέτος κι ελπίζουμε την επόμενη χρονιά να καταφέρουμε κάτι με πιο «γλυκιά ιδιοσυγκρασία».

Τα νέα μονοθέσια θα αποτελέσουν μια εξέλιξη των φετινών, ωστόσο αυτό δεν είναι απαραίτητα κακό σύμφωνα με τον Allison, αλλά ο βαθμός δυσκολίας θα παραμείνει ο ίδιος όσον αφορά την ανταγωνιστικότητα, αφού ο καθένας θα προσπαθήσει να βελτιώσει όσο το δυνατόν περισσότερο το αυτοκίνητό του.

Κι ενώ πέρυσι ήταν περισσότερο ένα λευκό φύλλο χαρτιού και είχαμε περισσότερες επιλογές στον σχεδιασμό, πηγαίνουμε στην επόμενη σεζόν έχοντας πολύ περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τη συμπεριφορά των μονοθεσίων, έτσι έχουμε πιο καθαρές ιδέες για το τι θα θέλαμε να κάνουμε την επόμενη σεζόν. Ως εκ τούτου, όλοι θα είναι καλύτερα καθοδηγούμενοι, αλλά η δυσκολία του να είσαι ο ταχύτερος θα παραμείνει, επειδή η νέα πρόκληση του εξευγενισμού του τωρινού σου όπλου θα είναι ίδια για όλους.

  • Akis-F1 FAN

    “Έχουμε πετύχει μερικά αξιοπρεπή αποτελέσματα” = 12/16 pole και 10/16 νίκες….βρε άντε και γ…..θειτε ;-PP

    • Christos-

      Εεε έπεσαν σε σχέση με τις προηγούμενες χρόνιες :p

  • Mika

    Aν το πετυχουν, θα γινει παλι πυραυλος το μονοθεσιο και θα μεγαλωσει κι αλλο τη διαφορα απο τους διωκτες του!!!