Η Fiat Chrysler Automobiles, σύμφωνα με πηγές των συνδικάτων FIM και FIOM της γείτονος χώρας, θα προχωρήσει στη μείωση της παραγωγής των εργοστασίων που κατασκευάζουν μοντέλα της Alfa Romeo και της Maserati, μετά την ψήφιση νέων κανόνων εισαγωγής στη Κίνα. Οι πωλήσεις των μοντέλων της Alfa Romeo και της Maserati μειώθηκαν στη Κίνα, δεδομένου του γεγονότος πως οι κινεζικές αρχές έθεσαν σε ισχύ νέους κανονισμούς σχετικά με τη νομοθεσία που διέπει την εμπορική σχέση που έχουν οι αυτοκινητοβιομηχανίες με τους αντιπροσώπους τους. Ανάμεσα στις αλλαγές, οι νέοι κανονισμοί απαγορεύουν στις αυτοκινητοβιομηχανίες να επιβάλλουν την ύπαρξη αποθεμάτων στους αντιπροσώπους.

Τα συνδικάτα αναφέρουν πως η FCA θα διακόψει την παραγωγή της Maserati Levante στο εργοστάσιο Mirafiori του Τορίνο για δύο εβδομάδες μεταξύ Οκτωβρίου και Νοεμβρίου και για 9 ημέρες το διάστημα 22 Νοεμβρίου και 7 Δεκεμβρίου. Το εργοστάσιο στο Cassino της Κεντρικής Ιταλίας, που κατασκευάζει τις Alfa Romeo Stelvio και Giulia, θα μειώσει την παραγωγή κάθε βάρδιας για έναν μήνα, από τα 300 στα 265 αυτοκίνητα. Το ίδιο εργοστάσιο είχε διακόψει την παραγωγή του τις τέσσερις Παρασκευές του Οκτώβρη, κάτι που είχε ως αποτέλεσμα να κατασκευαστούν 2.000 αυτοκίνητα λιγότερα.

Σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία πωλήσεων της Κίνας, η Alfa Romeo τον Ιούνιο παρέδωσε 1.006 Stelvio, 2.666 τον Ιούλιο και 227 τον Αύγουστο. Η Maserati παρέδωσε περίπου 800 Levante κάθε μήνα του πρώτου εξαμήνου του 2017, ενώ τον Ιούλιο και τον Αύγουστο παρέδωσε κατά μέσο όρο 350 μονάδες μηνιαίως.

Σε αντίθεση με την Κίνα, στην Ευρώπη οι πωλήσεις της Alfa Romeo παρουσιάζουν αύξηση 33,3% από την αρχή του έτους (+14,4% τον Σεπτέμβριο), ενώ αυξημένες είναι και οι πωλήσεις της Maserati, η οποία από τον Ιανουάριο μέχρι και τον Αύγουστο του 2017 έχει πουλήσει 6.827, όταν οι πωλήσεις το αντίστοιχο οκτάμηνο του 2016 έφτασαν τις 4.526 μονάδες.

Εκτός από την μείωση της παραγωγής των Stelvio και Levante, η FCA είχε θέσει σε αναγκαστική αργία τους υπαλλήλους του εργοστασίου της στο Melfi της νότιας Ιταλίας, εκεί όπου κατασκευάζονται τα Fiat 500X και Jeep Renegade. Η αργία είχε διάρκεια 21 ημέρες, 11 εκ των οποίων μέσω στο τρίτο τρίμηνο του 2017, με την μείωση της παραγωγής των δύο μοντέλων το τρίτο τρίμηνο του 2017 να μειώνεται κατά 25%.

Οι πωλήσεις του Fiat 500X στην Ευρώπη μειώθηκαν κατά 15% (62.999 μονάδες) τον Αύγουστο, ενώ αυτές του Jeep Renegade κατά μόλις 1% (52.203 μονάδες). Στις ΗΠΑ οι πωλήσεις του 500X μειώθηκαν κατά 38% (5.237 μονάδες), ενώ οι πωλήσεις του Renegade παρουσίασαν αύξηση 0,5% (70.859 μονάδες). Η FCA εξάγει το 55% της παραγωγής του Renegade από το εργοστάσιο της στο Melfi, στις ΗΠΑ, ενώ οι πωλήσεις του 500X στις ΗΠΑ αντιπροσωπεύουν το 10% της συνολικής παραγωγής του μοντέλου.

Να σημειωθεί πως η συνολική παραγωγή στα εργοστάσια της FCA στην Ιταλία αυξήθηκε κατά 3% το τρίτο τρίμηνο. Σύμφωνα με το συνδικάτο FIM, η παραγωγή αυξήθηκε κατά 60% στο εργοστάσιο του Cassino, λόγω της Stelvio, αλλά και της παραγωγής της Giulia.

  • SAMURAI-66

    Το θελουμε η οχι εχει γινει σημερα και σαφως για τα επομενα χρονια η αγορα της κινας μπουσουλας των κατασκευαστων σε ολο τον πλανητη με την αγορα της και για αυτο βλεπουμε να πληττουν θανασιμα την παραγωγη τους καθε της ενεργεια και σκαμπανευασμα στης αγορες της.
    Και το κακο μεγαλωνει γιατι ειναι σε αμεσο κινδυνο και οι εργαζομενοι τους με καθε της αποφαση η διακυμανση των καταναλωτων και μοιαζει τραγικο σαν γεγονος….ποιος θα μπορουσε πριν δυο δεκαετιες να το φανταστει αυτο.
    Το παραδειγμα της stelvio που ειχε δυο μηνες απογειωμενες πωλησεις και μετα δραματικη πτωση στον τριτο ειναι χαρακτηριστικο…ισως ευρωπη και αμερικη φερουν καποια ισορροπια στο μελλον.

  • αν θελουν να δουν ασπρη μερα πρεπει να αφησουν τα μετρα λυτοτητας στο ελλαντα και να μοιρασουν χρημα να μπορει ο υπερουσιος λαος να αγορασει ξανα τα αγαθα των κουτοφραγκων διαφορετικα ανεργια και κλειστα εργοστασια … 35 στελβιο το μηνα ανετα θα αποροφουσε μονο η λαρισα …

  • manowar

    Δηλαδη απο 3 μοντελα θα κατασκευαζουν μονο ενα;;
    🤣