Ένα από τα πράγματα που μας λείπουν από τη Formula 1 είναι ο ήχος. Οι ατμοσφαιρικοί κινητήρες πέθαναν στα τέλη του 2013, προκειμένου να έρθουν οι turbo V6 των 1,6 λίτρων, αφού οι προθέσεις της FIA ήταν να θυσιαστεί το κορυφαίο μηχανοκίνητο άθλημα στον βωμό της οικολογίας και της τάσης στην αυτοκίνηση.

Πάρα πολλά είναι τα παράπονα που έχουν εκφραστεί από τους οπαδούς. Οι υπεύθυνοι έχουν προβεί σε κάποιες αλλαγές, για να ακούγονται πιο δυνατά οι κινητήρες, αλλά τίποτα δε συγκρίνεται με το ουρλιαχτό ενός ατμοσφαιρικού μοτέρ. Από τον προηγούμενο μήνα, γνωρίζουμε ότι θα δοκιμαστεί νέα θέση στα μικρόφωνα, κάτι που φαίνεται πως έγινε στο Αμερικανικό Grand Prix.

Σε περίπτωση που δεν το πρόσεξες, στο FP2, η VJM10 του Esteban Ocon είχε διαφορετική θέση μικροφώνου. Το αποτέλεσμα -κατά τη γνώμη μου- όχι απλά δεν κάνει καλύτερο τον ήχο, αλλά τον κάνει και ενοχλητικό, αφού είναι σαν να έχεις μια μέλισσα μέσα στο αφτί σου. Συγγνώμη, αλλά το να βλέπεις τέτοιες -άκρως αποτυχημένες- κινήσεις, είναι κατάντια για τη Formula 1. Η λύση είναι μία: V10 ή V12, όπως ζητάνε όλοι οι οπαδοί. Α, ξέχασα: έτσι το άθλημα θα ρυπαίνει το περιβάλλον και δε θα ακολουθούμε την τάση της αυτοκίνησης που σιγά-σιγά σκοτώνει τους κινητήρες εσωτερικής καύσης…