1FP2

Όπως και στο FP1, έτσι και τώρα ο Lewis Hamilton ήταν αρκετά μακριά από τους αντιπάλους του. Ο πρωτοπόρος της βαθμολογίας ήταν ο μοναδικός οδηγός που κατέβηκε το 1:35, γράφοντας νέο ρεκόρ πίστας. Μέχρι στιγμής, ο πιλότος της Mercedes δείχνει να τα πηγαίνει πολύ καλά με τη συμπεριφορά του μονοθεσίου του.

Στη δεύτερη θέση ο Max  Verstappen, που ήταν λίγο ταχύτερος από τον Sebastian Vettel, για τον οποίο το FP2 δεν κύλησε ομαλά. Στην τέταρτη θέση ο Valtteri Bottas, μπροστά από τους Daniel Ricciardo, Kimi Raikkonen, Fernando Alonso, Felipe Massa, Sergio Perez και τον Esteban Ocon, που είναι ο τελευταίος από τους δέκα πρώτους. Ας δούμε τι έγινε στα δεύτερα ελεύθερα δοκιμαστικά:

Ο καιρός ήταν βελτιωμένος και ο ήλιος ανέβαζε τις θερμοκρασίες στους 25°C στον αέρα και τους 31°C στο οδόστρωμα. Γρήγορα έξω τα μονοθέσια, όχι μόνο για να κάνουν installation lap, αλλά για να ξεκινήσουν και τα προγράμματά τους, ύστερα από τον περιορισμένο χρόνο στο FP1. Ο Alonso ανέβηκε στην κορυφή, αλλά οι έξοδος των Mercedes δε θα άφηνε για πολύ τον Ισπανό εκεί.

Πράγματι, ο Bottas σταμάτησε τα χρονόμετρα στο 1:36.9. Ο Raikkonen ήταν τρία δέκατα πιο γρήγορος από τον συμπατριώτη του, όμως ο Ricciardo βρήκε άλλα δύο δέκατα, για το 1:36.4. Ο Hamilton παρακολουθούσε από την τέταρτη θέση, όντας 15 χιλιοστά αργότερος από τον συμπατριώτη του. Ο Verstappen πήρε ξανά την πρωτιά, αλλά ο Ricciardo απάντησε, με τη διαφορά τους να είναι δύο δέκατα. Ο Hamilton βελτίωσε τον χρόνο του, αλλά όχι τόσο για να απειλήσει τις Red Bull.

Ο Ricciardo φορούσε την πολύ μαλακή γόμα, εν αντιθέσει με τους Verstappen και Hamilton που είχαν τη μαλακή. Ο Raikkonen ανέβηκε στην τέταρτη θέση, την ώρα που ο Vettel ξεκινούσε το δικό του πρόγραμμα, στα 18 λεπτά από το ξεκίνημα. Άσχημα ξεκίνησε ο Γερμανός, χάνοντας τον έλεγχο της SF70H, βγαίνοντας εκτός πίστας στη στροφή 19. Ο Seb πάτησε στην αμμοπαγίδα, αλλά κατάφερε να συνεχίσει, για να επιστρέψει στα pits.

Τα 25 πρώτα λεπτά είχαν αποτελέσει παρελθόν και η μεγάλη πλειοψηφία των οδηγών βρισκόταν στα pits. Μετά το μισάωρο, οι οδηγοί δειλά-δειλά ξεκίνησαν να βγαίνουν, με την υπέρ-μαλακή γόμα. Ο Bottas πέρασε πρώτος με 1:35.5, όμως ο Hamilton ερχόταν πιο γρήγορα πίσω του, με αποτέλεσμα να είναι κατά εννιά δέκατα ταχύτερος από τον team-mate του.

Ο Bottas είχε κι άλλη ταχύτητα, έτσι πίεσε την W08 για το 1:35.2, αλλά και πάλι η διαφορά του από τον Hamilton ήταν μεγάλη. Ο Alonso έτρεξε επίσης με τα μαλακά και ήταν δέκατος, όμως έβαλε τα υπέρ-μαλακά και ανέβηκε στην τέταρτη θέση, με 1:36.3. Την υπέρ-μαλακή γόμα φορούσε και ο Raikkonen, παίρνοντας την τέταρτη θέση, δύο δέκατα πίσω από τον Bottas, όσο ο Vettel παρέμενε στο ιταλικό γκαράζ.

Υπέρ-μαλακή γόμα και για τον Verstappen, που, ωστόσο, δεν κατέβηκε το 1:35, φτάνοντας μέχρι τη δεύτερη θέση. Ο Vettel βγήκε επιτέλους, με 45 λεπτά να απομένουν για το τέλος. Υπέρ-μαλακή γόμα και για τον Γερμανό, αλλά δεν κατάφερε να κατέβει ούτε αυτός το 1:35. Τρίτη θέση και διαφορά μισού δευτερολέπτου από τον Hamilton για τον οδηγό της Ferrari.

Πλησιάζαμε στο τελευταίο μισάωρο και οι περισσότεροι ήταν μέσα, προκειμένου να βάλουν καύσιμο στα μονοθέσιά τους για την προσομοίωση αγώνα μέχρι τη λήξη. Οι Vettel και Ricciardo δεν ακολουθούσαν τους υπόλοιπους οδηγούς, την ώρα που οι μηχανικοί της Williams δούλευαν πάνω στον κινητήρα του Stroll. Μετά από πέντε γύρους με την υπέρ-μαλακή γόμα, ο Hamilton μπήκε στα pits, τη στιγμή που οι Ricciardo και Vettel έβγαινα στην πίστα.

Με 15 λεπτά για τον μηδενισμό του χρονομέτρου, οι περισσότεροι έπαιρναν δεδομένα από τα μονοθέσιά και τα ελαστικά τους. Ο Vettel μπήκε ξανά στα pits, εκεί που βρισκόταν οι Hamilton και Raikkonen. Ο Γερμανός παραπονέθηκε για κάποιο πρόβλημα στον εμπρός άξονα, γι’ αυτό και γύρισε στο γκαράζ. Οι μηχανικοί του ξεκίνησαν να δουλεύουν πάνω στο πρόβλημα.

Στα έξι λεπτά για το τέλος, ο Hamilton βγήκε για τους τελευταίους του γύρους. Το ίδιο, όμως, έκανε και ο Vettel, για να επιστρέψει αμέσως μετά στα pits και να βγει δευτερόλεπτα αργότερα. Τίποτα δεν άλλαξε μέχρι το τέλος.

Το αυριανό FP3 θα ξεκινήσει στις 19:00 ώρα Ελλάδας.

2Τα highlights

3Αποτελέσματα

  • F1fan

    Η αξιοπιστια της Ferrari παει απο το κακο στο χειροτερο…Ενω εχει συνολικα το ταχυτερο μονοθεσιο,κυριως σε καταστασεις αγωνα,η αξιοπιστια της κατεστρεψε την φετινη προσπαθεια…Στο Austin,τα group Ferrari-RBR-Mercedes & F.I-Renault-Wiliams-McLaren ειναι αρκετα κοντα στο συνολο,με μικροδιαφορες να τους χωριζουν.Η Merc φανηκε να εχει καλυτερο ρυθμο με την ultra,αλλα ο Raikonnen ειχε καλυτερο long pace & η RBR ηταν αρκετα κοντα.

    • LJ

      Γτ εχει το ταχύτερο μονοθέσιο;;;

    • F1fan

      Στους περισσοτερους αγωνες εχει καλυτερο ρυθμο αγωνα,που ειτε δεν τον αξιοποιουν λογω διαφορων θεματων(πχ Μαλαισια),ειτε λογω του κινητηρα της Merc(Spa).Συνολικα ειναι το ταχυτερο μονοθεσιο

    • LiLBLaZeR

      Και ο κινητηρας μέρος του μονοθεσίου είναι. Ο δυνατότερος κινητήρας είναι της μερκ και το καλύτερο σασί φαίνεται να το έχει η red bull. Νομίζω πως είναι φανερό απ όλους πως το ταχύτερο μονοθέσιο εδώ και 3 χρόνια το έχει η μερκ

    • F1fan

      Εδω θα διαφωνησω…Ναι ο κινητηρας ειναι μερος του μονοθεσιου οπου η Mercedes εχει ακομη δυνατο πλεονεκτημα,αλλα αμα δεις τους φετινους αγωνες,η Ferrari στους περισσοτερους αγωνες ηταν ταχυτερη.Η RBR παλι ξεκινησε ασχημα κι βελτιωσε δραματικα το σασι μετα το Ισπανικο gp…Για την 3τια 2014-2017 δεν τιθεται θεμα ποιος ειχε το ultimate package,αλλα φετος η Mercedes ειχε εντονο ανταγωνισμο.Απλα μετα το summer break η Ferrari δεν εχει πιασει τοσο καλες επιδοσεις,κυριως λογω εξωγενων παραγοντων(κυριως τα μηχανικα θεματα).

    • LJ

      Συγνωμη αλλα απο την χρονια αυτη εχω μεινει με την εντυπωση οτι η Merc ειναι ανετα πιο γρηγορη στην πλειοψηφια των αγωνων.

      Το ερωτημα ειναι ποτε πιεστηκε η Merc κατα την διαρκεια των αγωνων για να χρειαστει να δειξει την πραγματικη της δυναμικη?

    • F1fan

      Η Ferrari ειχε πολυ καλυτερη διαχειριση των ελαστικων,τοσο στη φθορα οσο κι στο να τα φερουν σε καλυτερη θερμοκρασια κι αυτο της εδινε μεγαλο πλεονεκτηνα στον αγωνα.Στις δοκιμες η Mercedes με το “Q3 mode” αποκτουσε μεγαλο πλεονεκτημα.Σε αρκετους αγωνες η Ferrari ηταν κοντα,αλλα κι λογω της φυσης της πιστας δεν μπορουσε να περασει.
      Αυτο με πραγματικη δυναμικη που λες, δυσκολα θα μαθουμε ποτε “τα χρειαστηκε” πραγματικα η Merc :/

    • LJ

      Για να σου δώσω εμπεριστατωμένη απάντηση πρέπει να δω τα στατιστικά της χρονιάς. Δεν έχω χρόνο τωρα να δω ταχύτερους γύρους (γτ αυτο μετράει περισσοτερο απο ότι εχει φανεί στα FP2-FP3 του καθε Σαββατοκύριακου) ΑΛΛΑ η εικόνα που μου εχει μείνει απο αυτη την χρονία ειναι ότι το πρωτάθλημα κρίθηκε στους κινητήρες και εκει η Merc ήταν/ειναι ενα σκαλί πάνω απο όλους τους άλλους.

    • kostas

      Σε λιγους αγωνες ειχε καλυτερο pace η φερραρι, δυστυχως στην πλειοψηφια οι Μερκ ηταν ταχυτερες.

    • F1fan

      Οπως τα βλεπω
      Ferrari: Mercedes:
      Australia Canada
      Bahrain Silverstone
      Monaco Monza
      Hungary Baku
      Singapore China(με ενα ?)
      Malaysia Suzuka

      “Ισοπαλια”:
      Russia
      Spain
      Austria
      Spa

      Επαναλαμβανω οπως τα βλεπω,στους αγωνες που ηταν “ισοπαλια”,λογω αεροδυναμικης,πιστας,κινητηρα etc η Ferrari δεν μπορουσε να περασει,αλλα ηταν ενα κλικ ταχυτερη.

    • kostas

      Σε αυτα που εχεις βαλει ισοπαλια οι Μερκ ηταν ταχυτερες, γι’αυτο εξαλλου και κερδισαν!

    • F1fan

      Ρωσια,Αυστρια,Ισπανια ηταν εντελως ισες…

    • kostas

      Οχι, εδω μας κερδισε ο μετριοτατος Μποτας, αυτο κατι σημαινει… Και αυστραλια, Μπαχρειν δεν ημασταν ταχυτεροι, απλα ο Φεττελ ηταν εξαιρετικος και η στρατηγικη σωστη. Δες και ποσο πισω ηταν ο Κιμι. Anyway, δεν εχει νοημα να το αναλυουμε αλλο, ο καθενας βλεπει το ποτηρι μισοαδειο ή μισογεματο. Οπως και να εχει οι Μερκ πηραν για ακομα μια φορα τους τιτλους πολυ ευκολα. Και το κακο ειναι οτι ο Χαμιλτον δεν εχει καποιον δυνατο teammate να τον πιεσει γτ με αλλο αμαξι ειναι αδυνατον να κοντραρεις σε ολο το πρωταθλημα τις Μερκ.

    • F1fan

      Καλα ειναι εντελως υποκειμενικο.Απλα σε καποιες πιστες,επαιξε ρολο κι η φυση της πιστας(πχ Ρωσια με το 1 προσπερασμα σε ολο τον αγωνα).Η ουσια ειναι 1,αλλη μια χρονια χαθηκε για την Ferrari,κι οπως φαινεται θα αρχισει αλλη μια “εκκαθαριση”(Arrivabene out,Binotto in)